.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
۲ رقمی شدن موارد جدید ابتلا به کرونا در مازندران
طی شبانه‌روز گذشته با بستری شدن تعداد ۸۵ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به ۵۴۲ نفر رسید.(ادامه)
اینفوگرافیک/ ۳۵ آسیبی که به "تک‌فرزندان" وارد می‌شود!
"تک‌فرزندی" معضلی است که این روزها به دلیل تصوراتی نادرست گریبانگیر خانواده‌ها شده است؛ تحقیقات علمی نشان می‌دهد "تک‌فرزندی" هم بر روی والدین و هم بر روی خودِ فرزندان اثرات منفی متعددی دارد.(ادامه)
تصاویر صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
تایید صلاحیت ۱۴ داوطلب انتخابات میاندوره‌ای خبرگان در تهران
صلاحیت ۱۴ داوطلب انتخابات میاندوره‌ای خبرگان در تهران تایید شد.(ادامه)

اخیراً جمعی از نمایندگان با تدوین طرحی خواستار اصلاح آیین نامه داخلی قوه مقننه درباره شفافیت آرای وکلای ملت شده اند. طرح جدید نمایندگان برای شفافیت آرا +متن
اخیراً جمعی از نمایندگان با تدوین طرحی خواستار اصلاح آیین نامه داخلی قوه مقننه درباره شفافیت آرای وکلای ملت شده اند.(ادامه)
نوید محمدزاده در کنار پدر و مادرش +عکس
(ادامه)
تویوتا توندرا ۲۰۲۲ با ظاهر جدید رونمایی شد
عکس‌های جاسوسی از پیکاپ‌های جدید تویوتا توندرا ۲۰۲۲ با ظاهری جدید منتشر شد.(ادامه)
گمانه‌زنی‌ها درباره نامزدهایی که نهایتا از فیلتر شورای نگهبان عبور می‌کنند بالا گرفته و مشخصا از  .... گمانه‌زنی‌ها درباره تایید صلاحیت ۸ کاندیدای ریاست جمهوری
گمانه‌زنی‌ها درباره نامزدهایی که نهایتا از فیلتر شورای نگهبان عبور می‌کنند بالا گرفته و مشخصا از ....(ادامه)
ریزش مرگبار تونل در آزادراه تهران - شمال/دو کشته و یک مصدوم+ عکس
معاون عملیات سازمان امداد و نجات هلال‌احمر از ریزش تونل در شهرستانک جاده چالوس با دو کشته و یک مصدوم خبر داد.(ادامه)
سخنگوی شورای نگهبان گفت: احتمال اینکه زودتر از پایان ۵ روز دوم، اسامی نهایی کاندیداها را اعلام کنیم، وجود دارد و هر وقت به نتیجه برسیم، اعلام خواهیم کرد. خبر‌های جدید از بررسی صلاحیت کاندیدا‌های ریاست جمهوری
سخنگوی شورای نگهبان گفت: احتمال اینکه زودتر از پایان ۵ روز دوم، اسامی نهایی کاندیداها را اعلام کنیم، وجود دارد و هر وقت به نتیجه برسیم، اعلام خواهیم کرد.(ادامه)
توضیح دفتر رهبری درباره استفتاء منتشر شده در یکی از نشریات درباره پخش مناظره
بخش استفتائات دفتر مقام معظم رهبری درباره استفتاء منتشر شده در یکی از نشریات توضیح داد.(ادامه)
مدیرکل روابط بین الملل توانیر در خصوص اینکه مصرف برق در چه ساعاتی دو برابر محاسبه می‌شود، توضیحاتی را ارائه داد. تعرفه برق در کدام ساعات دو برابر محاسبه می‌شود؟
مدیرکل روابط بین الملل توانیر در خصوص اینکه مصرف برق در چه ساعاتی دو برابر محاسبه می‌شود، توضیحاتی را ارائه داد.(ادامه)
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در توئیتی به موضوع مردمی کردن صنعت نفت که توسط برخی کاندیداها مطرح می شود،اشاره کرد. حرف درست ما بالاخره به دید آقایان مقبول افتاد!
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در توئیتی به موضوع مردمی کردن صنعت نفت که توسط برخی کاندیداها مطرح می شود،اشاره کرد.(ادامه)
پاسخ تند لاریجانی به توئیت جلیلی
علی لاریجانی در پاسخ به توییت سعید جلیلی نوشت: احتراماً باید عرض کنم مهم‌ترین دستاوردمان این بود که با اجماع ملی اجازه ندادیم اقلیت بی‌منطقی، ایران را با تندروی به لبۀ پرتگاه ببرند.(ادامه)
شمال نیوز : یک نماینده ادوار مجلس گفت : به طور کلی فکر می کنم که آقای جهانگیری برای دفاع از وضع موجود به میدان می آید و در نهایت احتمال این که به نفع آقای لاریجانی کناره گیری کند، هست. به هر حال هر کدام از کاندیداها که تایید بشوند، بنظرم فضای دو قطبی بین آقای لاریجانی و رییسی شکل خواهد گرفت. احتمال کناره‌گیری جهانگیری به نفع لاریجانی /انتخابات دوقطبی می‌شود؟
شمال نیوز : یک نماینده ادوار مجلس گفت : به طور کلی فکر می کنم که آقای جهانگیری برای دفاع از وضع موجود به میدان می آید و در نهایت احتمال این که به نفع آقای لاریجانی کناره گیری کند، هست. به هر حال هر کدام از کاندیداها که تایید بشوند، بنظرم فضای دو قطبی بین آقای لاریجانی و رییسی شکل خواهد گرفت.(ادامه)
عکس/ حال و هوای این ساعات شورای نگهبان
در عکس زیر انتظار خبرنگاران برای مصاحبه با سخنگوی شورای نگهبان درباره جدیدترین اخبار از بررسی صلاحیت‌ها را مشاهده می کنید.(ادامه)
حال نامناسب ۳۸ کرونایی در بابل
۳۸ بیمار کرونایی با وضعیت وخیم در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های بابل بستری هستند.(ادامه)
شمال نیوز:وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: با فوت ۱۸۷ نفر دیگر از هموطنان مبتلا به کووید۱۹ در شبانه روز گذشته، تعداد جان باختگان این بیماری در ایران به ۷۸ هزار و ۳۸۱ نفر رسید.... فوت ۱۸۷ نفر در شبانه روز گذشته/تعداد جان باختگان این بیماری در ایران به ۷۸ هزار و ۳۸۱ نفر رسید
شمال نیوز:وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: با فوت ۱۸۷ نفر دیگر از هموطنان مبتلا به کووید۱۹ در شبانه روز گذشته، تعداد جان باختگان این بیماری در ایران به ۷۸ هزار و ۳۸۱ نفر رسید....(ادامه)
حضرتی؛ رئیس ستاد انتخاباتی پزشکیان شد
قائم مقام حزب اعتماد ملی گفت: با افتخار ریاست ستاد انتخاباتی آقای مسعود پزشکیان را برعهده دارم.(ادامه)
بسته شدن سامانه ثبت نام واکسن پاستور
سامانه ثبت نام کارآزمایی واکسن کرونا انستیتو پاستور در دانشگاه‌های علوم پزشکی ساری و بابل بسته شد.(ادامه)
دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی در بابل
فرمانده انتظامی بابل از دستگیری عاملان ایجاد ناامنی و نزاع دسته جمعی در این شهرستان خبر داد.(ادامه)
قیمت ارز آزاد در یکم خرداد؛ تغییر ناچیز نرخ ارز
نرخ دلار در صرافی‌های رسمی با قیمت ۲۲ هزار و ۳۰۰ تومان معامله می‌شود.(ادامه)
قیمت روز خودرو در یکم خرداد
قیمت خودرو، امروز در بازار آزاد نسبت به آخرین معاملات هفته گذشته باثبات نسبی همراه است.(ادامه)
روحانی: مناطق قرمز کرونایی در کشور کاهش پیدا کرده است
رئیس جمهور گفت: بسیاری از استان‌ها مسیر کاهشی را در کنترل کرونا داشتند و مناطق قرمز کشور محدود شده است.(ادامه)
روحانی به «حداد عادل»، «پارسانیا» و «اعرافی» حکم داد
رئیس جمهور در احکام جداگانه‌ای حداد عادل، حجج اسلام پارسانیا و اعرافی را به عضویت در هیئت امنای دانشگاه فرهنگیان منصوب کرد.(ادامه)
اسامی داوران بازی‌های معوقه استقلال و پرسپولیس
اسامی داوران بازی‌های معوقه از هفته بیستم و بیست و یک لیگ برتر فوتبال اعلام شد.(ادامه)
شمال نیوز : حمله مهندسی شده به هیات نظارت از جانب پدرخوانده‌های سیاسی به‌منظور پشتیبانی از کاندیداهای رد صلاحیت شده بود. سعادتی : هیات عالی نظارت زیر بار فشار کاندیدای رد صلاحیت شده نمی رود/ حمله مهندسی شده به هیات نظارت از جانب پدرخوانده‌های سیاسی به‌منظور پشتیبانی از کاندیداهای رد صلاحیت شده در مازندران
شمال نیوز : حمله مهندسی شده به هیات نظارت از جانب پدرخوانده‌های سیاسی به‌منظور پشتیبانی از کاندیداهای رد صلاحیت شده بود.(ادامه)
اعضای فیفا به برگزاری مسابقات جام جهانی هر ۲ سال رای موافق دادند. این پیشنهاد برای بررسی به کمیته مسابقات فیفا ارسال می‌شود و در جلسه بعدی کنگره فیفا در سال ۲۰۲۲ دوباره به رای گذاشته می‌شود و در صورت موافقت دوباره از سال ۲۰۲۸ یا ۲۰۳۲ قابل اجراست. فیفا با برگزاری جام جهانی هر ۲ سال موافقت کرد
اعضای فیفا به برگزاری مسابقات جام جهانی هر ۲ سال رای موافق دادند. این پیشنهاد برای بررسی به کمیته مسابقات فیفا ارسال می‌شود و در جلسه بعدی کنگره فیفا در سال ۲۰۲۲ دوباره به رای گذاشته می‌شود و در صورت موافقت دوباره از سال ۲۰۲۸ یا ۲۰۳۲ قابل اجراست.(ادامه)
نیمی از مازندران همچنان در وضعیت پرخطر کرونایی
از ۲۲ شهرستان مازندران ۱۱ شهرستان همچنان در وضعیت نارنجی کرونایی قرار گرفتند.(ادامه)
واکسیناسیون کرونایی توقف ندارد
سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه واکسناسیون توقف ندارد، گفت: هفته آینده واکسیناسیون سالمندان بالای ۷۰ سال انجام می‌شود.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.117 seconds.