.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
نرخ رسمی ۲۲ ارز کاهش یافت ۱۴۰۰/۳/۳
بانک مرکزی امروز (دوشنبه) نرخ رسمی ۴۶ ارز را اعلام کرد که براساس آن ۲۲ ارز کاهشی، ۱۳ ارز افزایشی و نرخ ۱۱ ارز نسبت به روز کاری گذشته ثابت ماند.(ادامه)
مواظب این بیماری در کودکان باشید!
فوق تخصص بیماری‌های قلب کودکان گفت: متأسفانه فشار خون در کودکان خیلی علامت دار نیست و به همین دلیل وقتی به سن بزرگسالی می‌رسند دچار افزایش فشار خون می‌شوند که آنها را دچار مشکل می‌کند.(ادامه)
انصراف افشار از داوطلبی انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰
علیرضا افشار داوطلب نامزدی انتخابات ریاست‌جمهوری از ادامه انتخابات انصراف داد(ادامه)
 سخنگوی هیات رئیسه مجلس گفت: روز پنجشنبه ۶ خردادماه دیدار ویدئو کنفرانسی نمایندگان با مقام معظم رهبری به مناسبت سالگرد آغاز به کار مجلس یازدهم برگزار خواهد شد. نمایندگان مجلس پنجشنبه با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند
سخنگوی هیات رئیسه مجلس گفت: روز پنجشنبه ۶ خردادماه دیدار ویدئو کنفرانسی نمایندگان با مقام معظم رهبری به مناسبت سالگرد آغاز به کار مجلس یازدهم برگزار خواهد شد. (ادامه)
بارش برف در روز‌های بسیار گرم مازندران
با وجود گرمای شدید،بارش برف ارتفاعات کلاردشت را سفید پوش کرد.(ادامه)
تغذیه صحیح دانش آموزان در ایام امتحانات چیست؟
مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت گفت: برخلاف تصور عموم، مطالعه و درس خواندن نیاز بدن به انرژی را افزایش نمی‌دهد، بنابراین استفاده بیش از حد از مواد غذایی بسیار شیرین و پرچرب در طول دوران امتحانات نه تنها مفید نیست، بلکه سبب افزایش وزن و بروز چاقی می‌شود.(ادامه)
عکس/ دیاباته سرانجام در تمرین استقلال حاضر شد
مهاجم تیم فوتبال استقلال در محل تمرین تیمش حضور یافت. شیخ دیاباته مهاجم تیم فوتبال استقلال که پس از دربی 95 به دلیل مصدومیت در تمرینات آبی‌پوشان شرکت نکرده بود، (یکشنبه) در محل تمرین آبی‌پوشان حاضر شد.(ادامه)
آخرین قیمت‌ها در بازار موبایل/ کدام برند‌ها گران شدند؟
با آغاز خرداد ماه بازار موبایل نیز وارد مسیر افزایشی شده است و این افزایش قیمت ها بیشتر در بین تلفن های همراه دو برند سامسونگ و شیائومی مشهود است.(ادامه)
اعلام قیمت جدید ۷ محصول سایپا/ شاهین چقدر قیمت خورد؟
شرکت سایپا با ابلاغ مجوز افزایش قیمت ها لیست جدید ۷ محصول خود را اعلام کرد.(ادامه)
علائم کرونا در آینده تغییر می کند!
کروناویروس جدید که عامل بیماری کووید-۱۹ است نمی تواند طی دهه آینده بیش از سرفه های شایع سرماخوردگی و احتقان بینی باشد.(ادامه)
توصیه رهبر انقلاب درباره کدورت انتخاباتی
مهدی فضائلی معاون دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب با انتشار سخنی از مقام معظم رهبری در توئیتی نسبت به کدورت انتخاباتی توصیه‌ای را پیشنهاد داد.(ادامه)
عکس/ خودرو جدید بوگاتی با قیمت ۹ میلیون دلار!
خودرو جدید بوگاتی به نام سنتودیسی با قیمت ۹ میلیون دلار در حال تست است. از این خودرو فقط ۱۰ دستگاه ساخته خواهد شد.(ادامه)
۱۰ عامل چاقی شکم رو بشناسید
(ادامه)
عکس/ اقدام زیبای یک راننده تاکسی در دوران کرونا
تصویری از انسانیت یک راننده تاکسی در دوران کرونا را می‌بینید.(ادامه)
هوای نیمه ابری همراه با وزش باد
هوای مازندران امروز نیمه ابری همراه با وزش باد پیش بینی می‌شود.(ادامه)
پایان مرحله اول کارآزمایی بالینی واکسن ایران و کوبا
مرحله اول فاز سوم کارآزمایی بالینی واکسن مشترک ایران و کوبا در کشور به پایان رسید.(ادامه)
شمار بستری‌شدگان کرونایی در مازندران به زیر ۵۰۰ مورد رسید
طی شبانه روز گذشته با بستری شدن تعداد ۹۴ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به ۴۹۰ نفر رسید.(ادامه)
۱۵ هزار میلیارد تومان در قالب طرح رتبه بندی معلمان واریز می شود
عضو کمیسیون آموزش وتحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: با مصوب شدن طرح رتبه بندی معلمان، حداقل تا شهریورماه امسال حدود ۱۵ هزار میلیارد تومان به حساب معلمان واریز خواهد شد.(ادامه)
تصاویر صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
سخنگوی شورای نگهبان گفت: جلسات شورای نگهبان برای بررسی صلاحیت‌ها فردا و پس فردا هم ادامه دارد و سه شنبه جلسه نهایی برگزار می‌شود. کدخدایی: سه شنبه، برگزاری جلسه نهایی برای بررسی صلاحیت‌ها
سخنگوی شورای نگهبان گفت: جلسات شورای نگهبان برای بررسی صلاحیت‌ها فردا و پس فردا هم ادامه دارد و سه شنبه جلسه نهایی برگزار می‌شود.(ادامه)
 مادر رومینا از همان ابتدا خواهان قصاص عامل این جنایت بود و هنوز هم مصرانه پای خواسته‌اش ایستاده است. حضانت پسر هفت ساله‌اش را هم می‌خواهد اما هنوز نتوانسته مُهر جدایی را در شناسنامه‌اش ثبت کند. مادر رومینا قصاص و طلاق می‌خواهد
مادر رومینا از همان ابتدا خواهان قصاص عامل این جنایت بود و هنوز هم مصرانه پای خواسته‌اش ایستاده است. حضانت پسر هفت ساله‌اش را هم می‌خواهد اما هنوز نتوانسته مُهر جدایی را در شناسنامه‌اش ثبت کند. (ادامه)

سیدعلی‌اکبر محتشمی‌پور، عضو مجمع روحانیون مبارز در پی ابتلا به کرونا در نجف‌اشرف به بیمارستانی در کرمانشاه منتقل شد و بعداز مداوای اولیه، هم‌اکنون در ICU بیمارستان خاتم‌الانبیا تهران بستری شده است. وخامت وضعیت جسمانی علی‌اکبر محتشمی پور پس از ابتلا به کرونا
سیدعلی‌اکبر محتشمی‌پور، عضو مجمع روحانیون مبارز در پی ابتلا به کرونا در نجف‌اشرف به بیمارستانی در کرمانشاه منتقل شد و بعداز مداوای اولیه، هم‌اکنون در ICU بیمارستان خاتم‌الانبیا تهران بستری شده است.(ادامه)
احمدی‌ نژاد در کلاب‌ هاوس گفت: رای دادن یک مساله شخصی هست و چگونه مساله شخصی را می‌گویید ساختارشکنی هست؟! احمدی‌ نژاد در کلاب‌ هاوس چه گفت؟
احمدی‌ نژاد در کلاب‌ هاوس گفت: رای دادن یک مساله شخصی هست و چگونه مساله شخصی را می‌گویید ساختارشکنی هست؟!(ادامه)
 بر اساس مصوبه جدید شورای رقابت، قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ از ۱۱۰ میلیون و ۹۸۰ هزار تومان به ۱۲۷ میلیون و ۱۲۲ هزار تومان رسید. قیمت جدید محصولات ایران خودرو اعلام شد + لیست قیمت‌ها
بر اساس مصوبه جدید شورای رقابت، قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ از ۱۱۰ میلیون و ۹۸۰ هزار تومان به ۱۲۷ میلیون و ۱۲۲ هزار تومان رسید. (ادامه)
علامت رسمی ستاد انتخاباتی رئیسی منتشر شد/ عکس
تصویری از نشان رسمی ستاد انتخاباتی سیدابراهیم‌ رئیسی منتشر شد. (ادامه)
یک ماه اینترنت رایگان برای تمام مردم ایران
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: برای تمام مردم ایران یک ماه اینترنت رایگان در نظر گرفته شده است.(ادامه)
یاد میناوند، انصاریان و یاوری در کنگره فیفا
در مراسم کنگره فیفا که با حضور ۲۰۸ کشور به صورت آنلاین برگزار شد به ایرانی ها ادای احترام شد.(ادامه)
سایه مرگ کرونا بر سر ۳۷ بابلی
۳۷ بیمار کرونایی با وضعیت وخیم در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های بابل بستری هستند.(ادامه)
بازداشت متخلفان شکار و صید در ۴ شهر مازندران
ماموران محیط زیست متخلفان شکار و صید را در شهر‌های آمل، بابل، ساری و بهشهر دستگیر کردند.(ادامه)
شمال نیوز:بر اساس اعلام وزارت بهداشت، طی شبانه روز گذشته ۲۱۶ بیمار کووید ۱۹ در کشور جان خود را به دلیل این بیماری از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری به ۷۸ هزار و ۵۹۷ نفر رسید... فوت ۲۱۶ نفر در شبانه روز گذشته / شناسایی ۸۶۳۱ بیمار دیگر
شمال نیوز:بر اساس اعلام وزارت بهداشت، طی شبانه روز گذشته ۲۱۶ بیمار کووید ۱۹ در کشور جان خود را به دلیل این بیماری از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری به ۷۸ هزار و ۵۹۷ نفر رسید...(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.253 seconds.