.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
عکس/ جدول رده بندی لیگ بعد از برد سرخابی‌ها
از دیدارهای معوقه لیگ برتر امروز 3 بازی برگزار شد که در مهمترین آنها استقلال و پرسپولیس به ترتیب مقابل ذوب آهن و صنعت نفت آبادان پیروز شدند.(ادامه)
مصرف صبحگاهی این ماده در کاهش وزن موثر است
به گفته محققان، سرکه سیب نه تنها موجب بهبود هضم و سلامت روده می شود، بلکه با ایجاد سیری طولانی مدت به کاهش وزن کمک می کند.(ادامه)
تصاویر صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
 با پایان یافتن روند بررسی صلاحیت‌های داوطلبان ریاست جمهوری، خبرنگار فارس به فهرست غیر رسمی کاندیداهای نهایی دسترسی پیدا کرد. 



اسامی نهایی کاندیداهای تایید صلاحیت شده انتخابات ریاست جمهوری / احتمال ماراتن ۷نفره انتخابات ۱۴۰۰
با پایان یافتن روند بررسی صلاحیت‌های داوطلبان ریاست جمهوری، خبرنگار فارس به فهرست غیر رسمی کاندیداهای نهایی دسترسی پیدا کرد. (ادامه)
احتمال تشرف ۱۵ درصد سهمیه کشورها به حج ۱۴۰۰+جدول
کم‌تر از ۲ ماه تا آغاز عملیات حج تمتع امسال باقی مانده و هنوز سعودی‌ها به طور رسمی نحوه پذیرش زائران خارجی را اعلام نکرده‌اند اما به نظر می‌رسد مسؤولان حج عربستان در حال بررسی کاهش سهمیه کشورها به ۱۵ تا ۲۰ درصد هستند.(ادامه)
جهانگیری: خاموشی‌های چند روز اخیر یک هشدار بود
معاون اول رئیس‌جمهور گفت: سرمایه گذاری در صنعت برق یک نیاز ضروری برای کشور است و خاموشی‌های چند روز اخیر در واقع یک هشدار بود.(ادامه)
شمال نیوز:وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: با فوت ۲۵۱ نفر دیگر از هموطنان مبتلا به کووید۱۹ در شبانه روز گذشته، تعداد جان باختگان این بیماری در ایران به ۷۸ هزار و ۸۴۸ نفر رسید... فوت ۲۵۱ نفر در شبانه روز گذشته/ تعداد جان باختگان این بیماری در ایران به ۷۸ هزار و ۸۴۸ نفر رسید
شمال نیوز:وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: با فوت ۲۵۱ نفر دیگر از هموطنان مبتلا به کووید۱۹ در شبانه روز گذشته، تعداد جان باختگان این بیماری در ایران به ۷۸ هزار و ۸۴۸ نفر رسید...(ادامه)
یک واکسن ایرانی کد اخلاق گرفت + جزییات
این واکسن به جهت بررسی اثربخشی و ایمنی واکسن نوترکیب با پروتئین ( اسپایکوژن) ساخت شرکت تحقیقاتی و تولیدی سیناژن به عنوان مصوبه اخلاق تصویب شد.(ادامه)
تصویر/ سید محمد علی جهان آرا
امین فلاحیان به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادی خرمشهر چهره سید محمد علی جهان آرا، فرمانده سپاه خرمشهر را طراحی کرده است.(ادامه)
قیمت روز انواع خودرو ۱۴۰۰/۳/۳ +جدول
قیمت خودرو، امروز در بازار آزاد نسبت به دیروز باثبات نسبی همراه است.(ادامه)
باهنر : افشاگری ها درباره لاریجانی، جای سوال دارد/ بودجه ۱۴۰۰ چالش‌ دولت بعدی است/ لاریجانی ارتباط با انگلیسی‌ها را رد کرده/ احمدی‌نژاد می‌خواهد دستگیر شود/ خاستگاه دولت روحانی، اصولگرایی بود/ FATF در همین دولت تعیین تکلیف می شود(خبر)
(ادامه)
محمد عباسی به نفع آیت‌الله رئیسی انصراف داد
در پی دیدار محمد عباسی و آیت الله رئیسی، محمد عباسی ضمن اعلام حمایت از رئیسی از ادامه رقابت‌های انتخاباتی انصراف داد.(ادامه)
شمال نیوز : صدام حسین بعد از آزادسازی خرمشهر چنان دیوانه شد که دستور داد هر فرمانده و سربازی که فرار کند، سریعا تیرباران شود. جنون صدام بعد از آزادسازی خرمشهر/ دیکتاتور عراق کدام فرماندهان را در خرمشهر تیرباران کرد؟
شمال نیوز : صدام حسین بعد از آزادسازی خرمشهر چنان دیوانه شد که دستور داد هر فرمانده و سربازی که فرار کند، سریعا تیرباران شود. (ادامه)
آزادسازی خرمشهر اوج جانفشانی ملت ایران بوده است
نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران با گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر، این حماسه را اوج جانفشانی ملت ایران و روحیه توکل و نماد نصرت الهی یاد کردند.(ادامه)
خطر سیلاب در ارتفاعات مازندران
کارشناس هواشناسی مازندران نسبت به جاری شدن روان‌آب واحتمال سیلاب در ارتفاعات استان هشدار داد.(ادامه)
۳ مازندرانی عازم لیگ ملت‌های والیبال
۳ بازیکن مازندرانی به همراه تیم ملی، عازم رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال شدند.(ادامه)
کمیته انضباطی کمک سرپرست استقلال را جریمه کرد
کمیته انضباطی فدراسیون رای دیدار دو تیم استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان را اعلام کرد.(ادامه)
نتیجه نهایی درباره کاندیداها مشخص نیست /به هیچ وجه اعمال سلیقه نمی کنیم
کدخدایی گفت: هرگونه تبلیغات داوطلبان پیش از اعلام اسامی نهایی نامزدها خلاف قانون است.(ادامه)
باسوادی ۹۹/۱۵ درصد مردم مازندران
معاون سوادآموزی آموزش و پرورش مازندران از با سواد بودن ۹۹/۱۵ درصد مردم استان خبر داد.(ادامه)
تصاویری از بانوان کاندید شده در شورای شهر در سال های گذشته
گزارش تصویری از بانوان کاندید شده در شورای شهر در سال های گذشته در تهران و شهرستان ها به شرح زیر می باشد. (ادامه)
شمال نیوز : مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی درباره زمان، رقم و فرایند ثبت‌نام برای پرداخت وام قرض‌الحسنه به بازنشستگان این سازمان توضیح داد. زمان، رقم و فرایند ثبت‌نام “وام قرض‌الحسنه بازنشستگان” اعلام شد
شمال نیوز : مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی درباره زمان، رقم و فرایند ثبت‌نام برای پرداخت وام قرض‌الحسنه به بازنشستگان این سازمان توضیح داد.(ادامه)
فلاحت پیشه با بیان اینکه اگر کاندیداها به نفی طرف مقابل ادامه بدهند و شیوه سلبی را در پیش بگیرند، طبقات متوسط جذب انتخابات نمی شوند، خاطرنشان کرد: این طبقه شاید چیزی حدود ۵۰ درصد آرا را شکل بدهد. رأی احمدی نژاد به سبد کدام کاندیدا می ریزد؟
فلاحت پیشه با بیان اینکه اگر کاندیداها به نفی طرف مقابل ادامه بدهند و شیوه سلبی را در پیش بگیرند، طبقات متوسط جذب انتخابات نمی شوند، خاطرنشان کرد: این طبقه شاید چیزی حدود ۵۰ درصد آرا را شکل بدهد.(ادامه)
دستور روحانی به همتی درباره رمزارز‌ها
این اواخر گفته‌هایی مبنی بر مسدودیت درگاه‌های صرافی‌های آنلاین فروش رمز ارز مطرح شد و رئیس کل بانک مرکزی هم آن را رد کرد و در نهایت نامه ای از سوی دفتر نهاد ریاست جمهوری به رییس کل بانک مرکزی ارسال شد که از مسدودیت درگاه‌های فروش رمزارز جلوگیری شود. (ادامه)
زمانبندی خاموشی احتمالی برق در مازندران
جدول زمانبندی خاموشی احتمالی مدیریت اضطراری مصرف برق در تاریخ ۳ خرداد ۱۴۰۰ منتشر شد.(ادامه)
سعید محمد: «خرمشهرها در پیش است»
سعید محمد: به مدد جوانان انقلابی: «خرمشهرها در پیش است».(ادامه)
جدول / قیمت خودرو‌های ایران خودرو و سایپا دوشنبه ۳ خرداد
قیمت خودرو‌های ایران خودرو و سایپا امروز دوشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۰ را در جدول زیر مشاهده کنید.(ادامه)
تشدید محدودیت‌های تردد کرونایی در آخر هفته‌ها
سرهنگ عبادی گفت:محدودیت‌های تردد کرونایی در آخر هفته‌ها در محور‌های مازندران تشدید می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : طی شبانه روز گذشته با بستری شدن تعداد ۹۴ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به ۴۹۰ نفر رسید. تعداد بستری‌شدگان کرونایی در مازندران به کمتر از ۵۰۰ نفر رسید
شمال نیوز : طی شبانه روز گذشته با بستری شدن تعداد ۹۴ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به ۴۹۰ نفر رسید.(ادامه)
قیمت سکه طلا دلار ارز یورو دوشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۰/ جدول
قیمت سکه طلا دلار ارز یورو امروز دوشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۰ را در جدول زیر مشاهده کنید.(ادامه)
اینفوگرافی/ ۱۰ توصیه ضدکرونایی برای امتحانات حضوری
دانش آموزان با رعایت نکات بهداشتی در روز امتحان می‌توانند احتمال انتقال ویروس کرونا به خود و خانواده‌هایشان را کاهش دهند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.181 seconds.