.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
عکس/ رنگ‌بندی جدید کرونایی کشور
شهرستانهای عسلویه و کنگان (استان بوشهر)، چابهار (سیستان و بلوچستان)، بندرعباس، پارسیان، جاسک، رودان و میناب (هرمزگان) در وضعیت قرمز قرار گرفتند.(ادامه)
شمال نیوز : دکتر ابراهیمی همچنین خاطر نشان کرد: ما با اطلاعات، مستندات، گزارشات و تحلیل ها ی کارشناسان و در یک کلمه یعنی بصیرت افزایی کمک می کنیم که مردم مراقب فتنه های جدید انتخاباتی باشند و نگذارند که فضای تبلیغات انتخاباتی، برای بدخواهان فرصت عقده گشایی فراهم کند. استراتژی ما در رسانه استانی حفظ بی طرفی انتخاباتی است و هیچ سوگیری و گرایش فردی و جناحی نخواهیم داشت
شمال نیوز : دکتر ابراهیمی همچنین خاطر نشان کرد: ما با اطلاعات، مستندات، گزارشات و تحلیل ها ی کارشناسان و در یک کلمه یعنی بصیرت افزایی کمک می کنیم که مردم مراقب فتنه های جدید انتخاباتی باشند و نگذارند که فضای تبلیغات انتخاباتی، برای بدخواهان فرصت عقده گشایی فراهم کند.(ادامه)
تبلیغات قبل از اعلام نتایج صلاحیت‌ها ممنوع!
این نکته را به مسئولان اجرایی تذکر داده‌ایم که تبلیغات انتخابات بعد از اعلام نتیجه صلاحیت‌ها شروع می‌شود و طبق قانون قبل از آن به هیچ وجه نامزد‌ها حق تبلیغات ندارند.(ادامه)
تخلفات اقتصادی را چگونه گزارش کنیم؟
تلفن ۱۲۴ پلی میان مردم و سازمان صنعت، معدن و تجارت برای گزارش تخلفات اقتصادی است.(ادامه)
جزئیات واکسیناسیون سنین بالای ۷۰ سال از امروز/ شرط تزریق واکسن
مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت در خصوص اجرای نوبت‌دهی هوشمند واکسیناسیون برای گروه سنی بالای ۷۰ سال اطلاعیه‌ای صادر کرد.(ادامه)
نرخ طلا سکه دلار پوند ارز یورو شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۰/ جدول
قیمت سکه طلا دلار یورو پوند امروز شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۰ را در جدول زیر مشاهده کنید.(ادامه)
نادیده گرفتن محدودیت‌های کرونایی در جاده های شمالی
رئیس پلیس راه مازندران از نادیده گرفتن محدودیت‌های تردد کرونایی توسط برخی مسافران ابراز نگرانی کرد.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس جمهور سابق کشور گفت: اینکه می بینید اوضاع کرونا بهم ریخته و تصمیم روشنی گرفته نمی شود، برای این است که مقامات کشور خودشان واکسن زده اند و خیالشان راحت است. ‌احمدی‌نژاد: کرونا را خودشان درست کرده‌اند تا مردم حرفی نزنند/ با اصرار به من پيشنهاد زدن واكسن داده شد
شمال نیوز : رئیس جمهور سابق کشور گفت: اینکه می بینید اوضاع کرونا بهم ریخته و تصمیم روشنی گرفته نمی شود، برای این است که مقامات کشور خودشان واکسن زده اند و خیالشان راحت است. (ادامه)
قیمت انواع پراید در بازار
آخرین قیمت پراید در بازار اعلام شد. قیمت‌ها مبتنی بر تنوع انوااع تیپ‌های این خودور، متفاوت هستند.(ادامه)
آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از امروز ۱ خرداد ۱۴۰۰
ثبت‌نام نوآموزان بدو ورود به دبستان از امروز آغاز می‌شود و بچه‌های کلاس اولی حتما باید در طرح سنجش شرکت کنند تا ثبت‌نام آنها قطعی شود.(ادامه)
تصاویر صفحه نخست روزنامه های مازندران
(ادامه)
وزیر سابق نفت ابرچالش کشور را اقتصاد دانست و گفت: اگر این مشکل حل شود مابقی مسائل کشور نیز رفع خواهد شد. چالش اصلی کشور اقتصا است/ پوست اندازی و تغییر نسلی در دولت
وزیر سابق نفت ابرچالش کشور را اقتصاد دانست و گفت: اگر این مشکل حل شود مابقی مسائل کشور نیز رفع خواهد شد.(ادامه)
عکس/ خودرویی که در تمام فیلم‌های ایرانی استفاده می‌شود
پس از استفاده از یک خانه برای ساخت چند سریال، این بار استفاده از یک خودرو در چند اثر نمایشی هم سوژه شد.(ادامه)
تابستان زودهنگام در مازندران
مازندرانی‌ها امروز شاهد هوایی آفتابی و گرم خواهند بود.(ادامه)
جهانگیری کاندیداهای انتخابات را به مناظره طلبید
اسحاق جهانگیری در توئیتی برای مناظره انتخاباتی با رقبایش اعلام آمادگی کرد.(ادامه)
عکسی از سردار سلیمانی در تونل زیرزمینی غزه
کانال تلگرامی سلیمانی نیوز تصویر شهید حاج قاسم سلیمانی در دست رزمنده فلسطینی در تونل های زیرزمینی غزه را منتشرکرد.(ادامه)
هر ساله از اواخر فروردین برنج کاران مازندرانی کار و فعالیت خود را از سر می‌گیرند و شالیزار‌ها را آماده نشا کاری می‌کنند. امروزه کاشت برنج به دو طریق صورت می‌گیرد؛ دستی و سنتی و مکانیزه و ماشینی. دیدن مزارع برنج و مراحل کاشت آن خود به تنهایی می‌تواند یک جاذبه گردشگری باشد و تماشای آن خالی از لطف نیست. تصاویر/ نشا کاری -مازندران(خبر)
هر ساله از اواخر فروردین برنج کاران مازندرانی کار و فعالیت خود را از سر می‌گیرند و شالیزار‌ها را آماده نشا کاری می‌کنند. امروزه کاشت برنج به دو طریق صورت می‌گیرد؛ دستی و سنتی و مکانیزه و ماشینی. دیدن مزارع برنج و مراحل کاشت آن خود به تنهایی می‌تواند یک جاذبه گردشگری باشد و تماشای آن خالی از لطف نیست.(ادامه)
دیاباته به دنبال جدایی از استقلال
مهاجم فرانسوی استقلال اگرچه در یکی دو گفت‌وگوی تلویزیونی که طی ماه‌های گذشته داشته فوتبالیستی بسیار خوش اخلاق نشان داده اما او این روزها دلخوری‌هایی از مسئولان باشگاهش پیدا کرده و به همین خاطر در تمرینات هم شرکت نمی‌کند.(ادامه)
تصویری از مقام معظم رهبری با چفیه فلسطینی
پایگاه مجازی منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب، تصویری از ایشان را با چفیه فلسطینی در فضای مجازی منتشر کرد.(ادامه)
ماسک عجیب بهاره رهنما +عکس
(ادامه)
وزیر سابق نفت: سرباز مردم هستم
وزیر سابق نفت گفت: دولت‌ها می‌آیند و می‌روند ولی مردم و نظام سرجای‌شان باقی هستند، من برای پوشش و حمایت کسی نیامدم آمدم بگویم سرباز مردم هستم .(ادامه)
تزریق واکسن ایران کوبا به ۲۳ هزار ایرانی
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بابل از تزریق واکسن ایران کوبا به ۲۳ هزار ایرانی خبر داد.(ادامه)
شمار بیماران بدحال کرونایی در مازندران به ۱۳۷ نفر رسید
طی شبانه‌روز گذشته با بستری شدن تعداد ۸۵ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری شدگان در مازندران به ۵۱۵ نفر رسید که از این تعداد ۱۳۷ نفر بدحال هستند.(ادامه)
علائم عجیب مسمومیت با ویتامین D
دانشمندان آمریکایی می‌گویند زیاده روی در مصرف مکمل‌های غذایی حاوی ویتامین D می‌تواند باعث ایجاد مسمومیت شود.(ادامه)
تصاویر صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه ملاک ما درباره کاندیداها حال فعلی آنهاست، گفت: ممکن است فردی در دوره‌ گذشته صلاحیت داشته، ولی الآن صلاحیتش را از دست داده است. نامزدی که یک دوره تائید صلاحیت شده، ممکن است در این دوره رد شود
سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه ملاک ما درباره کاندیداها حال فعلی آنهاست، گفت: ممکن است فردی در دوره‌ گذشته صلاحیت داشته، ولی الآن صلاحیتش را از دست داده است.(ادامه)
سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه با تکذیب اخبار منتشره پیرامون مراجعه نماینده ولی فقیه در سپاه به شورای نگهبان در خصوص یکی از نامزدهای ریاست جمهوری ... پاسخ سپاه به برخی ادعاهای انتخاباتی در مورد دخالت در انتخابات
سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه با تکذیب اخبار منتشره پیرامون مراجعه نماینده ولی فقیه در سپاه به شورای نگهبان در خصوص یکی از نامزدهای ریاست جمهوری ...(ادامه)
سید ابراهیم رئیسی پیام جدیدی صادر کرد
رئیس قوه قضاییه در پیامی تصریح کرد: موشک‌های مقاومت، شکنندگی امنیت شیشه رژیم اشغالگر صهیونیستی را بیشتر از هر زمان دیگری نمایان ساخت و اراده مستحکم فلسطینی ها بر سامانه های چند لایه پدافندی صهیونیستها غلبه کرد.(ادامه)
قبلي 1 ... 36 37 38 39 40 41

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.111 seconds.