.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
تاثیر امواج تلفن همراه بر وزن انسان
طبق تحقیقات دانشمندان اشتهای برخی از افراد پس از مکالمه تلفنی افزایش می‌یابد.(ادامه)
ملین ها که همان مسهل هستند باعث نرم تر شدن مدفوع و جذب آب بیشتر در روده میشوند و از ایجاد مدفوع سفت و خشک جلوگیری میکنند. مدفوع سفت و خشک باعث یبوست میشود و زمینه ای برای ایجاد بیماری های نشیمنگاهی است. در ادامه چندین ملین و مسهل طبیعی بیان شده است. 20 ملین طبیعی برای درمان یبوست و جذب آب بیشتر
ملین ها که همان مسهل هستند باعث نرم تر شدن مدفوع و جذب آب بیشتر در روده میشوند و از ایجاد مدفوع سفت و خشک جلوگیری میکنند. مدفوع سفت و خشک باعث یبوست میشود و زمینه ای برای ایجاد بیماری های نشیمنگاهی است. در ادامه چندین ملین و مسهل طبیعی بیان شده است.(ادامه)
ادویه ها بخشی از گیاهان عطری هستند که به عنوان چاشنی و طعم دهنده با انواع غذا ها ترکیب می شوند. هر آنچه باید در مورد خواص ادویه جات بدانید
ادویه ها بخشی از گیاهان عطری هستند که به عنوان چاشنی و طعم دهنده با انواع غذا ها ترکیب می شوند.(ادامه)
خواص و مضرات انبه
(ادامه)
4 دلیل که نباید شب ها هندوانه بخوریم
(ادامه)
خواص شیر برای سلامتی
شیر جز مواد غذایی پرخاصیت است و مصرف آن برای همه رده های سنی مختلف فواید بسیاری را به همراه دارد، البته نگرانی و احتیاط هایی هم در رابطه با مصرف شیر وجود دارد.(ادامه)
دویدن در صبح بهتر است یا عصر؟
گاهی در حین دویدن احساس سبکی و انرژی می‌کنید و گاهی برداشتن هر قدم سخت است. آیا این اتفاق به زمان روز بستگی دارد و آیا زمان ایده‌آلی از روز برای دویدن وجود دارد؟(ادامه)
فواید نوشیدن آب ولرم به صورت ناشتا
نوشیدن آب به تنهایی فواید مناسبی دارد، اما مصرف آب ولرم به صورت ناشتا و با معده خالی خواص بسیار عالی را برای سلامت بدن انسان به همراه دارد.(ادامه)
خوردن چای با توت و خرما ضرر دارد؟
مصرف توت و خرما در کنار چای باعث بالا رفتن قند و در نهایت دیابت میشود. متاسفانه برخی از مردم بر این باورند که مصرف توت یا خرما به جای قند می تواند از بالا رفتن میزان قند خون جلوگیری کند.(ادامه)
فواید تخم بلدرچین برای سیستم ایمنی بدن
تخم بلدرچین سرشار از کلسترول، سدیم، پروتئین، ویتامین D، کلسیم، آهن و پتاسیم است که برای سیستم ایمنی بدن بسیار مفید خواهد بود.(ادامه)
به این ۶ دلیل حتما هندوانه بخورید
احساس خنکی هندوانه مهم‌ترین ویژگی آن شناخته می‌شود، اما هندوانه سرشار از ترکیبات مفید است و فواید بسیاری برای سلامت بدن دارد.(ادامه)
بهترین جایگزین‌ها برای قهوه
نوشیدنی لیمو یکی از بهترین انتخاب‌های صبحگاهی است که کالری و کافئین ندارد، اما به‌خاطر مقدار بالای ویتامین C بسیار مغذی است. (ادامه)
۳ نوشیدنی برای تامین آب بدن و کاهش وزن
بعضی نوشیدنی‌ها علاوه بر تامین رطوبت بدن به چربی‌سوزی نیز کمک می‌کنند که در کنار تغذیه متعادل و ورزش منظم راهکار مناسبی برای رسیدن به تناسب‌اندام خواهند بود.(ادامه)
رخی خوراکی‌های پرطرفدار در فصل تابستان عوارضی مانند چاقی و اضافه وزن به همراه دارد.

چاق کننده‌های خوشمزه تابستانی را بشناسید
رخی خوراکی‌های پرطرفدار در فصل تابستان عوارضی مانند چاقی و اضافه وزن به همراه دارد. (ادامه)
سبزی‌هایی که باید در تابستان مصرف شوند
مصرف روزانه نخود سبز همراه با دیگر حبوبات، خطر ابتلا به سرطان معده را کاهش می دهد.(ادامه)
خواص باورنکردنی جویدن آدامس
اگر احساس بیماری می کنید، تولید بزاق ناشی از جویدن آدامس می تواند به شما کمک کند تا احساس بهتری داشته باشید.(ادامه)
برنامه‌ غذایی برای درمان کم کاری تیروئید
برای درمان کم کاری تیروئید مصرف غذاها و داروهای مناسب بسیار موثر و بسیار حائز اهمیت است، بنابراین بهتر است با مواد غذایی مفید و مضر برای کم کاری تیروئید آشنا باشید.(ادامه)
مضرات باورنکردنی تند غذا خوردن
مطالعات گوناگون نشان داده است که که با عجله و تند غذا خوردن می تواند منجر به اضافه وزن و دیابت نوع ۲ شود، همچنین تند غذا خوردن عوارض بسیار جدی دیگری نیز به همراه دارد.(ادامه)
۵ عامل اصلی خستگی دائم
در این مطلب پنج دلیل اصلی خستگی ریشه یابی می شود از کمبود مواد مغذی گرفته تا نداشتن خواب کافی و استرس و …(ادامه)
بهترین زمان نوشیدن آب
نوشیدن آب یکی از ضروری‌ترین نیازهای بدن ماست اما همین نیاز اولیه و ساده نکاتی دارد که رعایت آن به سلامت ما کمک خواهد کرد؛ مثلا میزان آب و دمای آن یا چیزهایی که به آب نوشیدنی خود اضافه می‌کنیم.(ادامه)
شیر گرم خواص بیشتری دارد یا شیر سرد؟
در مورد خواص و مضرات شیر پاستوریزه مطالب و نکات مختلفی عنوان می‌شود . گاهی می‌گویند شیر گرم خواص بیشتری دارد گاهی می‌گویند شیر سرد برای رژیم غذایی بهتر است.(ادامه)
توصیه‌هایی که سلامت کبد را تضمین می‌کند
همه ما ممکن است به دلیل نادیده گرفتن سلامت کبد خود در یک مقطع زمانی مقصر باشیم و به روشهای مختلفی به طور ناخواسته سلامت این اندام حیاتی را به خطر اندازیم.(ادامه)
خواص جالب و فراوان طالبی
طالبی خواص بسیاری را برای سلامتی به همراه دارد، از خواص طالبی می توان به مراقبت از پوست و مو، تنظیم فشار خون و کنترل دیابت نیز اشاره کرد.(ادامه)
خواص باور نکردنی مصرف زنجبیل
یافته‌های محققان نشان می دهد که استفاده از زنجبیل مزایای بسیاری دارد و می‌تواند علاوه بر پیشگیری از بیماری‌ها به درمان بسیاری از آنها کمک کند.(ادامه)
سیری زودرس نشان از این بیماری دارد
سیری زودرس یعنی ناتوانی در خوردن وعده های غذایی حجیم یا احساس سیری بعد از خوردن کمترین مقدار ماده غذایی است.(ادامه)
خواص بی‌نظیر انبه برای سلامتی
احتمالا خواص انبه مانند دیگر میوه‌های پرمصرف شناخته نشده است. با این حال، قرن‌ها است که انسان‌ها از میوه‌های گرمسیری به دلیل طعم شیرین و فوق‌العاده آن‌ها لذت برده و استفاده می‌کنند.(ادامه)
زیاده روی در خوردن گوجه سبز برای چه کسانی مضر است
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی با اشاره به محدودیت مصرف گوجه سبز برای برخی افراد، گفت: کالری گوجه‌سبز چندان پایین نیست و هر ۱۲ عدد گوجه ‌سبز متوسط حدود ۶۰ کیلوکالری انرژی دارد.(ادامه)
خوردن غذا در آخر شب باعث اضافه وزن می‌شود؟
شاید بسیاری از شما بر این باور باشید که دیر غذا خوردن در شب باعث افزایش وزن شما می شود، اما کارشناسان به این نتیجه رسیده اند که آنچه می خورید بسیار مهم تر از زمانی است که می خورید.(ادامه)
فواید فراوان خاکشیر
خاکشیر از خواص و فوایدی بسیاری برخوردار است، همچنین خاکشیر خواصی برای پوست و مو و برای زنان باردار دارد که البته این ها تنها خواص خاکشیر نیست.(ادامه)
عوارض مصرف زیاد و روزانه نوشابه
افراد از مضر بودن نوشابه آگاه هستند اما باز هم مصرف میکنند، درصورتی که اطلاع پیدا کردن از آسیب های جبران ناپذیر مصرف زیاد آن باعث کاهش نوشیدن نوشابه میشود.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.322 seconds.