.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
در شرایطی که پخش برنامه‌ها در پلتفرم‌های شبکه نمایش خانگی بدون مجوز ساترا و در نتیجه نظارت صداوسیما در حال حاضر غیرمحتمل به نظر می‌رسد، بر این اساس صحبت‌هایی که در قالب برنامه «مهلا» از جواد خیابانی شاهد بوده‌ایم، همگی با مجوز رسمی سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر (ساترا) [وابسته به صداوسیما] در فضای مجازی منتشر شده است. ممنوع‌ التصویری جواد خیابانی صحت ندارد
در شرایطی که پخش برنامه‌ها در پلتفرم‌های شبکه نمایش خانگی بدون مجوز ساترا و در نتیجه نظارت صداوسیما در حال حاضر غیرمحتمل به نظر می‌رسد، بر این اساس صحبت‌هایی که در قالب برنامه «مهلا» از جواد خیابانی شاهد بوده‌ایم، همگی با مجوز رسمی سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر (ساترا) [وابسته به صداوسیما] در فضای مجازی منتشر شده است. (ادامه)
رضا عطاران زن دوم گرفت ؟ | عکس جنجالی که آقا رضا با بازیگران خانوم انداخت شر شد رضا عطاران زن دوم گرفت ؟ / عکس جنجالی که آقا رضا با بازیگران خانوم انداخت شر شد
رضا عطاران زن دوم گرفت ؟ | عکس جنجالی که آقا رضا با بازیگران خانوم انداخت شر شد(ادامه)
ذبیح پور گفت: تاکنون خانم سپیده قلیان را از نزدیک ندیده ام. فقط یک بار به زندان اوین مراجعه کردم آن هم جهت توضیح به قاضی پرونده‌ای که در سال ۱۳۹۸ علیه ایشان شکایت کرده بودم. آمنه سادات ذبیح پور فردا به دادگاه می‌رود؟/ علت شکایت آمنه‌سادات ذبیح پور از سپیده قلیان افشا شد
ذبیح پور گفت: تاکنون خانم سپیده قلیان را از نزدیک ندیده ام. فقط یک بار به زندان اوین مراجعه کردم آن هم جهت توضیح به قاضی پرونده‌ای که در سال ۱۳۹۸ علیه ایشان شکایت کرده بودم.(ادامه)
روند اظهارات هنجارشکنانه و رفتارهای عجیب و غریب برخی هنرپیشه‌ها و ورزشکاران از وقایع مهرماه سال گذشته شدت گرفته است. هنجارشکنی سلبریتی‌ها چطور به فرصت تبدیل می‌شود؟
روند اظهارات هنجارشکنانه و رفتارهای عجیب و غریب برخی هنرپیشه‌ها و ورزشکاران از وقایع مهرماه سال گذشته شدت گرفته است.(ادامه)
یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: آقای لاریجانی اگر بخواهد مورد قبول نیروهای انقلابی واقع شود باید نظراتش را در حوزه انقلابی‌گری و ارزش‌های انقلابی به روز کند تا قضاوتی تازه بر او صورت بگیرد. حمایت از لاریجانی میان اصولگرایان عمومیت ندارد
یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: آقای لاریجانی اگر بخواهد مورد قبول نیروهای انقلابی واقع شود باید نظراتش را در حوزه انقلابی‌گری و ارزش‌های انقلابی به روز کند تا قضاوتی تازه بر او صورت بگیرد.(ادامه)
بر‌اساس شنیده‌ها و خبرها عزم شبکه سه برای بازگرداندن احسان علیخانی جدی است. نشانه‌ها اما می‌گوید این وقوع این اتفاق به این آسانی نیست. احسان علیخانی به تلویزیون برمی‌گردد؟
بر‌اساس شنیده‌ها و خبرها عزم شبکه سه برای بازگرداندن احسان علیخانی جدی است. نشانه‌ها اما می‌گوید این وقوع این اتفاق به این آسانی نیست.(ادامه)
نامه تند دفتر میرسلیم به صداوسیما
(ادامه)
مسئله اقتصاد، مسئله اول کشور است/ یک زمانی رئیس جمهور وقت هم اجازه بازدید از زندان را نداشت/ دولت به دنبال اصلاح ۲۱۰ گلوگاه فساد است/ تمامی برنامه های دشمنان در اغتشاشات اخیر گفته نشد/ دشمن به دنبال انسجام بین خانواده های زندانیان اغتشاشات بود ....(خبر)
(ادامه)
روحانی گفت : من انتخابات ۲۴ خرداد ۱۳۹۲ را حماسه امید می‌دانم. ۷۳ درصد مردم پای صندوق رای آمدند چون امید داشتند که انتخابات برای زندگی و آینده مردم می‌تواند کارساز باشد. دولت ما مظلوم و تنها بود و این مردم بودند که .... حسن روحانی در جمع استانداران سابق دولت های یازدهم و دوازدهم چه گفت ؟!
روحانی گفت : من انتخابات ۲۴ خرداد ۱۳۹۲ را حماسه امید می‌دانم. ۷۳ درصد مردم پای صندوق رای آمدند چون امید داشتند که انتخابات برای زندگی و آینده مردم می‌تواند کارساز باشد. دولت ما مظلوم و تنها بود و این مردم بودند که ....(ادامه)
ایشان در تبیین اهمیت ۳گانه صنعت هسته‌ای، این صنعت را به لحاظ پیشرفت و بروز توانایی‌ها، «آبروبخش» کشور دانستند و با اشاره به تأثیر اساسی دستاوردهای هسته‌ای در بهترشدن زندگی مردم، افزودند: صنعت هسته‌ای از لحاظ وزن سیاسی و جایگاه جهانی ایران، موجب آبروی ملی است؛ صنعت هسته‌ای کلید پیشرفت ایران در بخش‌های مختلف/ همکاری با آژانس در چارچوب پادمان حفظ شود اما زیر بار خواسته‌های زورگویانه نروید/ در هر توافقی زیرساخت‌های هسته‌ای نباید دست بخورد(خبر)
ایشان در تبیین اهمیت ۳گانه صنعت هسته‌ای، این صنعت را به لحاظ پیشرفت و بروز توانایی‌ها، «آبروبخش» کشور دانستند و با اشاره به تأثیر اساسی دستاوردهای هسته‌ای در بهترشدن زندگی مردم، افزودند: صنعت هسته‌ای از لحاظ وزن سیاسی و جایگاه جهانی ایران، موجب آبروی ملی است؛(ادامه)
مهران مدیری، رامبد جوان، سروش صحت، رضا رشیدپور و احسان علیخانی در اتوبوسی که پیمان جبلی از صداوسیما خارج می‌کند/ عکس
(ادامه)
عکس سیاه و سفید از مجری چادری صداوسیما
مژده لواسانی، مجری صداوسیما تصویری تازه و سیاه و سفید از خودش در اینستاگرام به اشتراک گذاشت.(ادامه)
شمال نیوز : برنامه تلویزیونی «جهان آرا»، شنبه شب با حضور دو نفر از اعضای هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، از شبکه افق سیما پخش شد. یک اطلاعیه در پارکینگ مجلس زدند که کسانی که خودروی شاسی بلند می‌خواهند مراجعه کنند
شمال نیوز : برنامه تلویزیونی «جهان آرا»، شنبه شب با حضور دو نفر از اعضای هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، از شبکه افق سیما پخش شد.(ادامه)
گوینده و مجری صداوسیما به کانادا مهاجرت کرد
ژیلا امیرشاهی مجری باسابقه رادیو و تلویزیون با انتشار ویدئویی اعلام کرد که در کانادا حضور دارد.او گفته در کانادا کلاس‌های آموزش فن بیان و سخنرانی را در شهر ونکوور برگزار خواهد کرد.(ادامه)
نماینده ساری و میاندرورد گفت : به نظر می رسد سکوت جایز نیست چرا که حتی خودی ها نیز در مقابل مجلس می ایستند در حالی که استیضاح و مخالفت حق نماینده است و نباید او را از فضای ایجاد شده در کشور ترساند .... بابایی کارنامی : در بیرون از اینجا خناسان علیه مجلس فعالیت می کنند ! / نمایندگان مجلس انقلابی که قصد دارند فعالیت سالم داشته باشند چرا باید تاوان بدهند ؟!
نماینده ساری و میاندرورد گفت : به نظر می رسد سکوت جایز نیست چرا که حتی خودی ها نیز در مقابل مجلس می ایستند در حالی که استیضاح و مخالفت حق نماینده است و نباید او را از فضای ایجاد شده در کشور ترساند ....(ادامه)
فهرست اسامی ۲۲۹ نماینده‌ای که به صورت شفاف و صریح هرگونه دریافت خودرو، خارج از نوبت از خودروسازان را تکذیب کرده اند منتشر شد. این نمایندگان اعلام کردند خودروی خارج از نوبت نگرفته‌اند+ لیست 229 نفره
فهرست اسامی ۲۲۹ نماینده‌ای که به صورت شفاف و صریح هرگونه دریافت خودرو، خارج از نوبت از خودروسازان را تکذیب کرده اند منتشر شد.(ادامه)
شمال نیوز : موسوی لارگانی اظهار کرد: آقای فاطمی امین در جلسه استیضاح اول وعده واردات خودروی خارجی را داد و مجوز این کار را هم داشت اما چه کرد. بهتر است توجیه نیاورید که گوشمان پر است. وضعیت را به جایی رسانده‌اید که قیمت پراید ۱۰۰ میلیونی به ۳۰۰ میلیون رسیده است. موافقان استیضاح: صمت به ژنرال ارشد کارکشته نیاز دارد اما فاطمی‌امین سرجوخه هم نیست/ به غیر از آینده فروشی چه کردید؟/ فاطمی‌امین: آقای بیگی تنها یک خودرو که داده شده را نام ببرید
شمال نیوز : موسوی لارگانی اظهار کرد: آقای فاطمی امین در جلسه استیضاح اول وعده واردات خودروی خارجی را داد و مجوز این کار را هم داشت اما چه کرد. بهتر است توجیه نیاورید که گوشمان پر است. وضعیت را به جایی رسانده‌اید که قیمت پراید ۱۰۰ میلیونی به ۳۰۰ میلیون رسیده است.(ادامه)
آمنه‌سادات ذبیح‌پور ازدواج کرد! +عکس
انتشار عکسی از خبرنگار جنجالی صداوسیما در شبکه‌های اجتماعی خبرساز شد.(ادامه)
احسان معراجی فر خبرنگار، کارگردان، شاعر و تهیه کننده صدا و سیما بر اثر سکته مغزی درگذشت. احسان معراجی‌فر، خبرنگار صدا و سیما درگذشت
احسان معراجی فر خبرنگار، کارگردان، شاعر و تهیه کننده صدا و سیما بر اثر سکته مغزی درگذشت.(ادامه)
امید قالیباف، سخنگوی وزارت صمت پس از توییت رئیس شورای اطلاع رسانی دولت که از «اقدام خلاف ضابطه سخنگوی صمت» و تذکر به او خبر داده بود، در توییتی خود را خبرنگار صداوسیما خواند و برای دولت آرزوی موفقیت کرد. قالیباف کناره گیری کرد؟
امید قالیباف، سخنگوی وزارت صمت پس از توییت رئیس شورای اطلاع رسانی دولت که از «اقدام خلاف ضابطه سخنگوی صمت» و تذکر به او خبر داده بود، در توییتی خود را خبرنگار صداوسیما خواند و برای دولت آرزوی موفقیت کرد.(ادامه)
تهیه کننده سریال نون خ گفت: ما در این فصل و فصل‌های قبل به مسائل سیاسی، اقتصادی و اجتماعی روز کشور هم پرداخته‌ایم. چرا فرزندآوری و مهاجرت سوژه نون خ ۴ شد؟
تهیه کننده سریال نون خ گفت: ما در این فصل و فصل‌های قبل به مسائل سیاسی، اقتصادی و اجتماعی روز کشور هم پرداخته‌ایم.(ادامه)
عماد افروغ نماینده سابق مجلس شورای اسلامی و استاد دانشگاه به دلیل عارضه قلبی بامداد امرور ز- ۲۵ فروردین - درگذشت.  عماد افروغ از اساتید مطرح حوزه علوم اجتماعی بود که در مجلس هفتم نمایندگی مردم تهران را بر عهده داشت؛ وی در این دوره رییس کمیسیون فرهنگی مجلس بود. دکتر عماد افروغ درگذشت
عماد افروغ نماینده سابق مجلس شورای اسلامی و استاد دانشگاه به دلیل عارضه قلبی بامداد امرور ز- ۲۵ فروردین - درگذشت. عماد افروغ از اساتید مطرح حوزه علوم اجتماعی بود که در مجلس هفتم نمایندگی مردم تهران را بر عهده داشت؛ وی در این دوره رییس کمیسیون فرهنگی مجلس بود.(ادامه)
محمد مهاجری روزنامه‌نگار با انتشار پستی تازه نسبت به راه‌اندازی نانوایی توسط پیام دهکردی واکنش نشان داد و نوشت: «نمیدانم این تصمیم بخاطر بازی در سریال رسوای گاندو است یا دلیل دیگری دارد.» رسوایی گاندو دلیل این کار بود؟
محمد مهاجری روزنامه‌نگار با انتشار پستی تازه نسبت به راه‌اندازی نانوایی توسط پیام دهکردی واکنش نشان داد و نوشت: «نمیدانم این تصمیم بخاطر بازی در سریال رسوای گاندو است یا دلیل دیگری دارد.»(ادامه)
خبرنگار معروف صدا و سیما با انتشار یک استوری در صفحه اینستاگرام خود از دنیای خبرنگاری خداحافظی کرد.

خداحافظی خبرنگار معروف صداوسیما
خبرنگار معروف صدا و سیما با انتشار یک استوری در صفحه اینستاگرام خود از دنیای خبرنگاری خداحافظی کرد. (ادامه)
همچنین ایجاد هم‌افزایی همه حوزه‌های پیام در سازمان در هماهنگی با قرارگاه محتوایی مأموریت مهم خدا بخشی در این مسئولیت عنوان شده است. رئیس ستاد انتخابات صداوسیما منصوب شد
همچنین ایجاد هم‌افزایی همه حوزه‌های پیام در سازمان در هماهنگی با قرارگاه محتوایی مأموریت مهم خدا بخشی در این مسئولیت عنوان شده است.(ادامه)
رئیس قوه قضائیه گفت: برخی اوقات قرار بازداشت موقت صادر می‌شود و قاضی منتظر می‌ماند تا زمانی که ضابط گزارش بدهد، این حق الناس است و تبعات دارد. برخی اوقات قرار بازداشت موقت صادر می‌شود و قاضی منتظر می‌ماند تا زمانی که ضابط گزارش بدهد، این حق الناس است و تبعات دارد(خبر)
رئیس قوه قضائیه گفت: برخی اوقات قرار بازداشت موقت صادر می‌شود و قاضی منتظر می‌ماند تا زمانی که ضابط گزارش بدهد، این حق الناس است و تبعات دارد.(ادامه)
ماجرای تلخی که خاطر معلمان شریف کشور و خانواده های آنان را در آخر سال تلخ کرد و همین موضوع بهانه ای را به... دستور رئیسی برای پیگیری رخداد تلخ به سرانجام رسید/ نوری از آموزش و پرورش رفتنی شد؟
ماجرای تلخی که خاطر معلمان شریف کشور و خانواده های آنان را در آخر سال تلخ کرد و همین موضوع بهانه ای را به...(ادامه)
معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استاندار مازندران، سهمیه در نظر گرفته شده برای ایجاد اشتغال در سال‌جاری استان را ۴۸ هزار و ۹۹۰ شغل اعلام کرد

۴۹ هزار نفر سهمیه ایجاد اشتغال مازندران در سال ۱۴۰۲
معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استاندار مازندران، سهمیه در نظر گرفته شده برای ایجاد اشتغال در سال‌جاری استان را ۴۸ هزار و ۹۹۰ شغل اعلام کرد (ادامه)
کارشناس مذهبی صداوسیما در یک برنامه مذهبی می‌گوید: هم کسی که خود را در اختیار آرایشگر قرار می‌دهد و هم خود آرایشگر که اقدام به تراشیدن ریش فرد می‌کند مرتکب گناه شده است. اظهارات خبرساز کارشناس سیما درباره ریش مردان
کارشناس مذهبی صداوسیما در یک برنامه مذهبی می‌گوید: هم کسی که خود را در اختیار آرایشگر قرار می‌دهد و هم خود آرایشگر که اقدام به تراشیدن ریش فرد می‌کند مرتکب گناه شده است.(ادامه)
اینترنت مصرفی کاربران شرکت مخابرات ایران در تلویزیون تعاملی تلوبیون، از آغاز سال ۱۴۰۲ تا پایان سیزدهمین روز از فروردین رایگان شد. تماشای تلوبیون با اینترنت خانگی رایگان شد
اینترنت مصرفی کاربران شرکت مخابرات ایران در تلویزیون تعاملی تلوبیون، از آغاز سال ۱۴۰۲ تا پایان سیزدهمین روز از فروردین رایگان شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.124 seconds.