.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
روایت خبرنگار صداوسیما از درخواست عجیب قطری ها+ فیلم
روایت احمدی از حرکت عجیب قطری ها/ آتیششون بزنید!(ادامه)
سید احمد علم‌الهدی نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان رضوی اظهار کرد: عزیزان من، اولاً این را بدانید که این حرف‌های بنده سیاسی نیست. خدا لعنت کند کسانی خدا لعنت کند کسانی را که حرف‌های ما را سیاسی تحلیل می‌کنند، یا پس و پیش آن را حذف می‌کنند!
سید احمد علم‌الهدی نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان رضوی اظهار کرد: عزیزان من، اولاً این را بدانید که این حرف‌های بنده سیاسی نیست. خدا لعنت کند کسانی(ادامه)
یکی از ضعف‌های اساسی نظام انتخاباتی ما نبود سازوکاری برای پیش‌بینی سقف هزینه، کنترل منابع دریافتی و ضوابط حسابرسی نامزدها بوده است. دخل و خرج‌های انتخاباتی از کجا تامین می‌شود؟
یکی از ضعف‌های اساسی نظام انتخاباتی ما نبود سازوکاری برای پیش‌بینی سقف هزینه، کنترل منابع دریافتی و ضوابط حسابرسی نامزدها بوده است.(ادامه)
کنایه سنگین مجری صدا و سیما به امیرعبداللهیان+عکس
المیرا شریفی مقدم مجری صداوسیما به سخنرانی اخیر وزیر امور خارجه به زبان انگلیسی واکنش نشان داد(ادامه)
رییس سازمان صداوسیما که شامگاه گذشته در اختتامیه جشنواره‌ای با موضوع آگهی‌های بازرگانی حاضر شده بود، با شوخی‌های عروسک «جناب خان» مبنی بر غیبت مدت‌دار روی آنتن مواجه شد که او هم در واکنش به آن اتفاقی را یادآور شد. پاسخ معنادار رئیس صدا و سیما به کنایه‌های جناب خان
رییس سازمان صداوسیما که شامگاه گذشته در اختتامیه جشنواره‌ای با موضوع آگهی‌های بازرگانی حاضر شده بود، با شوخی‌های عروسک «جناب خان» مبنی بر غیبت مدت‌دار روی آنتن مواجه شد که او هم در واکنش به آن اتفاقی را یادآور شد.(ادامه)
پیمان جبلی درباره برنامه صدا و سیما برای تبلیغات تلویزیونی نامزد‌های انتخابات مجلس دوازدهم توضیح داد. رئیس سازمان صداوسیما: هر کدام از نامزد‌های انتخابات ۲۰ دقیقه فرصت تبلیغات تلویزیونی دارند
پیمان جبلی درباره برنامه صدا و سیما برای تبلیغات تلویزیونی نامزد‌های انتخابات مجلس دوازدهم توضیح داد.(ادامه)
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و انهدام باند شش نفره کلاهبرداران تلفنی در پایتخت خبر داد. خانم خوش شانسی که زندگی‌اش با یک تلفن سیاه شد
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و انهدام باند شش نفره کلاهبرداران تلفنی در پایتخت خبر داد.(ادامه)
رئیس سازمان صداوسیما گفت : درحال حاضر من موردی در ذهنم نیست که همکاری از مجریان صداوسیما داوطلب انتخابات باشد و از آنتن صداوسیما استفاده کند. به مجریانی که کاندید شدند گفتیم تا پایان انتخابات اجرا نکنند
رئیس سازمان صداوسیما گفت : درحال حاضر من موردی در ذهنم نیست که همکاری از مجریان صداوسیما داوطلب انتخابات باشد و از آنتن صداوسیما استفاده کند.(ادامه)
شمال نیوز : رهبر معظم انقلاب فرمودند: قدرت نقش‌آفرینی مردم در حوادث بزرگ را ما نباید فراموش کنیم. این را در زندگی خودمان تجربه کردیم، هم خودمان باید فراموش نکنیم، هم این تجربه را به دیگران منعکس کنیم . سیاست راهبردی دشمن خارج کردن مردم از صحنه است/ همه افراد تاثیرگذار باید برای حضور مردم در صحنه تلاش کنند/ پیش‌بینی پیروزی مقاومت فلسطین در حال تحقق است
شمال نیوز : رهبر معظم انقلاب فرمودند: قدرت نقش‌آفرینی مردم در حوادث بزرگ را ما نباید فراموش کنیم. این را در زندگی خودمان تجربه کردیم، هم خودمان باید فراموش نکنیم، هم این تجربه را به دیگران منعکس کنیم .(ادامه)
شمال نیوز : چون من معلم بودم، می‌خواستم تفسیر کلاسی بنویسم. تفسیر نمونه مثل مقاله است، مثل روزنامه است، آیه را شرح می‌دهد. مثل تاریخ کربلاست که ماجرای کربلا را شرح می‌دهد. من نمی‌خواستم شرح بدهم. فرق بین تفسیر نور و نمونه، فرق بین تاریخ کربلا و شعار کربلاست. خدا به من قدرت خنداندن داد / در زندگی راحت بگویید اشتباه کردم
شمال نیوز : چون من معلم بودم، می‌خواستم تفسیر کلاسی بنویسم. تفسیر نمونه مثل مقاله است، مثل روزنامه است، آیه را شرح می‌دهد. مثل تاریخ کربلاست که ماجرای کربلا را شرح می‌دهد. من نمی‌خواستم شرح بدهم. فرق بین تفسیر نور و نمونه، فرق بین تاریخ کربلا و شعار کربلاست.(ادامه)
در دو انفجار ترویستی در نزدیکی مسجد صاحب‌الزمان در مسیر گلزار شهدای کرمان در مراسم چهارمین سالگرد سردار قاسم سلیمانی ۸۴ نفر شهید و ۲۸۴  نفر مجروح شدند. اسامی ۸۴ شهید انفجار تروریستی کرمان اعلام شد
در دو انفجار ترویستی در نزدیکی مسجد صاحب‌الزمان در مسیر گلزار شهدای کرمان در مراسم چهارمین سالگرد سردار قاسم سلیمانی ۸۴ نفر شهید و ۲۸۴ نفر مجروح شدند.(ادامه)
رئیس ستاد انتخابات کشور خاطرنشان کرد: بیش از چهار هزار شعبه اخذ رأی نسبت به دوره قبل اضافه شده است. داوطلبان ۳ روز فرصت اعتراض دارند / نیروهای مسلح مباحث امنیتی را دنبال می‌کنند / ۷۱ میلیون تعرفه چاپ کردیم / ۴ هزار شعبه رأی اضافه شده است
رئیس ستاد انتخابات کشور خاطرنشان کرد: بیش از چهار هزار شعبه اخذ رأی نسبت به دوره قبل اضافه شده است.(ادامه)
مناظره انتخاباتی با موضوع نحوه نظارت شورای نگهبان قانون اساسی بر فرآیند انتخابات با حضور محسن هاشمی رئیس شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی و محمد بهادری جهرمی حقوقدان و عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس در رسانه ملی برگزار شد....(خبر)
(ادامه)
پس از مدت‌ها گمانه زنی و حرف‌های ضد و نقیض در باره پایتخت، در نهایت مشخص شد این سریال برای نوروز ۱۴۰۳ ساخته نمی‌شود و به جای آن یک فیلم تلویزیونی پایتخت پخش خواهد شد. پایتخت با نسخه ۹۰ دقیقه‌ای به تلویزیون برمی گردد
پس از مدت‌ها گمانه زنی و حرف‌های ضد و نقیض در باره پایتخت، در نهایت مشخص شد این سریال برای نوروز ۱۴۰۳ ساخته نمی‌شود و به جای آن یک فیلم تلویزیونی پایتخت پخش خواهد شد.(ادامه)
رهبر انقلاب با تاکید براینکه همه‌ کسانی که مخاطبانی دارند وظیفه‌ دارند مردم را به انتخابات دعوت کنند، فرمودند: انتخابات جلوی دیکتاتوری، هرج و مرج و ناامنی را می‌گیرد. کسانی که مخاطب دارند وظیفه دارند مردم را به انتخابات دعوت کنند/ اگر مشارکت ضعیف باشد، مجلس ضعیف خواهد شد/ غزه آمریکا و غرب را بی‌آبرو کرد/ چهار خصوصیت الزامی انتخابات؛ مشارکت قوی، رقابت واقعی، سلامت و امنیت (خبر)
رهبر انقلاب با تاکید براینکه همه‌ کسانی که مخاطبانی دارند وظیفه‌ دارند مردم را به انتخابات دعوت کنند، فرمودند: انتخابات جلوی دیکتاتوری، هرج و مرج و ناامنی را می‌گیرد.(ادامه)
برخی رسانه‌ها از سیاست دو گانه صداوسیما و وزارت ارشاد در قبال مهران مدیری می‌گفتند و قهر نمایندگان حاضر در شورای تولید و انتشار ساترا؛ از این رو، شواهدی وجود دارد که بیانگر این است که اسکار از ساترا مجوز گرفته و به زودی پخش خود را نیز آغاز خواهد کرد. «اسکار» مهران مدیری مجوز گرفت
برخی رسانه‌ها از سیاست دو گانه صداوسیما و وزارت ارشاد در قبال مهران مدیری می‌گفتند و قهر نمایندگان حاضر در شورای تولید و انتشار ساترا؛ از این رو، شواهدی وجود دارد که بیانگر این است که اسکار از ساترا مجوز گرفته و به زودی پخش خود را نیز آغاز خواهد کرد.(ادامه)
پیمان جبلی رییس صدا و سیما در مورد بازگشت عادل فردوسی پور گفت: نمی‌توانم اسم این شخص را بیاورم، چون باعث می‌شود به او وزن بدهم. رئیس صدا و سیما در مورد فردوسی پور: ‌نمی‌توانستیم او را مدیریت کنیم پس برایش جایگزین آوردیم!
پیمان جبلی رییس صدا و سیما در مورد بازگشت عادل فردوسی پور گفت: نمی‌توانم اسم این شخص را بیاورم، چون باعث می‌شود به او وزن بدهم.(ادامه)
رئیس رسانه ملی درمورد استقبال از موسیقی‌های مبتذل گفت: همه دستگاه‌های فرهنگی و متولی حوزه فرهنگ به ویژه در حوزه موسیقی حتما کم‌کاری داشته‌اند. واکنش جبلی به حواشی موسیقی‌های مبتذل
رئیس رسانه ملی درمورد استقبال از موسیقی‌های مبتذل گفت: همه دستگاه‌های فرهنگی و متولی حوزه فرهنگ به ویژه در حوزه موسیقی حتما کم‌کاری داشته‌اند.(ادامه)
 کارمند بازنشسته صدا و سیما خود را از بالای نرده ها مجتمع اداری پایین می اندازد . ماجرای خودکشی کارمند صداوسیما چیست؟
کارمند بازنشسته صدا و سیما خود را از بالای نرده ها مجتمع اداری پایین می اندازد .(ادامه)
جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران پس از تساوی مقابل ذوب‌آهن، به تصویربردار صداوسیما حمله‌ور شد و به وی توهین کرد. رفتار زننده جواد نکونام با تصویربردار صداوسیما
جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران پس از تساوی مقابل ذوب‌آهن، به تصویربردار صداوسیما حمله‌ور شد و به وی توهین کرد.(ادامه)
حسن روحانی با اشاره به انتخابات مجلس دوازدهم و احتمال لیست دهی گفت: اگر در مجلس شورای اسلامی بتوان ۷۰ نفر یا حتی ۵۰ نماینده داشت، از هیچ که بهتر است. سیگنال مهم روحانی به شورای نگهبان
حسن روحانی با اشاره به انتخابات مجلس دوازدهم و احتمال لیست دهی گفت: اگر در مجلس شورای اسلامی بتوان ۷۰ نفر یا حتی ۵۰ نماینده داشت، از هیچ که بهتر است.(ادامه)
روحانی گفت: بعضی از این‌هایی که الان حاکم هستند را می‌شناسم که نه در انقلاب بودند و نه در جنگ و نه غصه‌ای برای کشور دارند. خوشحال می‌شوند که امثال ما و افکار ما کلاً مأیوس شویم و رها کنیم و بگوییم که کاری نمی‌شود کرد. هنوز به پایان خط نرسیدیم؛ ممکن است خدای ناکرده در آینده به این نقطه برسیم؛ در آن روز، دیگر هیچ کاری نمی‌شود کرد؛ ما هم آن وقت خداحافظی می‌کنیم؛ دیگر خودشان می‌دانند
روحانی گفت: بعضی از این‌هایی که الان حاکم هستند را می‌شناسم که نه در انقلاب بودند و نه در جنگ و نه غصه‌ای برای کشور دارند. خوشحال می‌شوند که امثال ما و افکار ما کلاً مأیوس شویم و رها کنیم و بگوییم که کاری نمی‌شود کرد.(ادامه)
رییس صداوسیما در جمع خبرنگاران درباره حواشی مختلف در رسانه ملی از برنامه «به افق فلسطین» گرفته تا تولید سریال‌های طنز همچون «پایتخت» و شکایت از مهران مدیری توضیح داد. توضیح جبلی درباه حواشی «پایتخت»، شکایت از مهران مدیری و «ترور»
رییس صداوسیما در جمع خبرنگاران درباره حواشی مختلف در رسانه ملی از برنامه «به افق فلسطین» گرفته تا تولید سریال‌های طنز همچون «پایتخت» و شکایت از مهران مدیری توضیح داد.(ادامه)
شمال نیوز :  مراسم اختتامیه جشنواره رسانه ای خزر با موضوع مدیریت شهری و گردشگری با حضور ، جمعی از مدیران شهرستانی و اهالی رسانه سه استان شمالی و برگزیدگان جشنواره در چالوس برگزار شد.

جشنواره رسانه ای خزر به صورت بین المللی ادامه می یابد / جشنواره رسانه ای خزر اقدام شایسته ای از سوی مازندران که هویت فرهنگی دارد / استقبال بی نظیر اهالی رسانه های شمال از جشنواره رسانه ای خزر / اهدای یکدستگاه خودروی آتش نشانی به شهرداری چالوس دستاورد بزرگ جشنواره برای مردم
شمال نیوز : مراسم اختتامیه جشنواره رسانه ای خزر با موضوع مدیریت شهری و گردشگری با حضور ، جمعی از مدیران شهرستانی و اهالی رسانه سه استان شمالی و برگزیدگان جشنواره در چالوس برگزار شد. (ادامه)
اظهارات رهبری را در تابستان سال ۷۴ در جمع جانبازان ورزشکار پیدا کرده اند و آن را با اظهارات خانمی که در تلویزیون مملکت را فقط متعلق به حزب اللهی ها دانست تطبیق داده اند. آیا رهبری هم گفته بود «مملکت مال حزب اللهی هاست»؟!
اظهارات رهبری را در تابستان سال ۷۴ در جمع جانبازان ورزشکار پیدا کرده اند و آن را با اظهارات خانمی که در تلویزیون مملکت را فقط متعلق به حزب اللهی ها دانست تطبیق داده اند.(ادامه)
فصل پنجم سریال کمدی «نون خ» ساخته سعید آقاخانی ۲۵ قسمت دارد که ۱۰ قسمت آن در چابهار می‌گذرد. چابهار میزبان ۱۰ قسمت از سریال «نون خ» می‌شود
فصل پنجم سریال کمدی «نون خ» ساخته سعید آقاخانی ۲۵ قسمت دارد که ۱۰ قسمت آن در چابهار می‌گذرد.(ادامه)
موسی غصنفرآبادی رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: جامعه برای عده خاصی نیست، بلکه برای همه است. اما یک عده خاص نباید حرف‌هایی برخلاف امنیت، آسایش و آرامش و سربلندی مملکت بزنند. رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس: جامعه برای عده خاصی نیست/ تریبون‌های مقدس نباید در اختیار هر فردی قرار گیرد
موسی غصنفرآبادی رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: جامعه برای عده خاصی نیست، بلکه برای همه است. اما یک عده خاص نباید حرف‌هایی برخلاف امنیت، آسایش و آرامش و سربلندی مملکت بزنند.(ادامه)
شمال نیوز : بازخوانی وقایع تاریخی خطه مازندران بیانگر سلحشوری و زیست مومنانه مردمان آن از زمان تشکیل حکومت شیعی تاکنون است که بهیچ وجه تحت تاثیر طواغیت و حاکمان جور تاریخ، دلدادگی ستودنی آنان به حریم اهل بیت(ع) و مظاهر دینی محو وکمرنگ نشده است ( یادداشت عقیل امامی ) هفته مازندران ، نماد پیشتازی دینی مردم علویان
شمال نیوز : بازخوانی وقایع تاریخی خطه مازندران بیانگر سلحشوری و زیست مومنانه مردمان آن از زمان تشکیل حکومت شیعی تاکنون است که بهیچ وجه تحت تاثیر طواغیت و حاکمان جور تاریخ، دلدادگی ستودنی آنان به حریم اهل بیت(ع) و مظاهر دینی محو وکمرنگ نشده است ( یادداشت عقیل امامی )(ادامه)
تغییر ناگهانی ۶ مدیر صدا و سیما / ماجرا چیست؟
طی حکمی از سوی معاون سیما، مدیران شبکه تهران، شبکه مستند، شبکه نمایش و تماشا، روابط عمومی، رسانه‌های نوین، دبیر جشنواره جام‌جم و مشاور معاون سیما منصوب شدند.(ادامه)
مرکز سیمافیلم اعلام کرد: ساخت فصل هفتم سریال «پایتخت» در صورت به نتیجه رسیدن رایزنی‌ مدیران این مرکز با تهیه‌کننده و کارگردان این مجموعه به مرحله تولید وارد خواهد شد. پایتخت ٧ احتمالا تولید می‌شود
مرکز سیمافیلم اعلام کرد: ساخت فصل هفتم سریال «پایتخت» در صورت به نتیجه رسیدن رایزنی‌ مدیران این مرکز با تهیه‌کننده و کارگردان این مجموعه به مرحله تولید وارد خواهد شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.123 seconds.