.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
یکی از مدیران ساترا در یک گروه فرهنگی با تایید این خبر گفت: مجوز «اسکار» صادر شده اما رئیس سازمان صداوسیما خواستار همکاری مهران مدیری با تلویزیون است و در نتیجه ساترا فعلا نمی تواند خبر صدور مجوز و پخش این برنامه را اعلام کند! نمایندگان وزارت ارشاد: جای خالی مهران مدیری در تلویزیون احساس می‌شود
یکی از مدیران ساترا در یک گروه فرهنگی با تایید این خبر گفت: مجوز «اسکار» صادر شده اما رئیس سازمان صداوسیما خواستار همکاری مهران مدیری با تلویزیون است و در نتیجه ساترا فعلا نمی تواند خبر صدور مجوز و پخش این برنامه را اعلام کند!(ادامه)
روابط عمومی سیمافیلم در خصوص ساخت فصل هفتم سریال «پایتخت» توضیحاتی ارائه داده است. توضیح سیمافیلم درباره ساخت سریال «پایتخت»
روابط عمومی سیمافیلم در خصوص ساخت فصل هفتم سریال «پایتخت» توضیحاتی ارائه داده است.(ادامه)
ایرج طهماسب در اینستاگرامش با انتشار یک پست نوشت: « مهمونی تمام شد»! آیا ایرج طهماسب دوباره به تلویزیون بازمی‌گردد؟
ایرج طهماسب در اینستاگرامش با انتشار یک پست نوشت: « مهمونی تمام شد»!(ادامه)
ببینید| پاسخ جالب علی لاریجانی به مجری شبکه افق؛ رژیم نگرفتم، «رژیم» ما رو گرفته!
علی لاریجانی در پاسخ به مجری شبکه افق گفت: نه رژیم ما رو گرفته!(ادامه)
به گفته نماینده مجلس، آن چه مجلس تصمیم گرفته باید اجرا شود هیچ کس به جای مجلس نباید تصمیم بگیرد طبق قانون باید از هنرمندان و بازیگران مالیات اخذ شود. حاجی دلیگانی: دولت باید قانون مالیات هنرمندان و بازیگران را اجرایی کند
به گفته نماینده مجلس، آن چه مجلس تصمیم گرفته باید اجرا شود هیچ کس به جای مجلس نباید تصمیم بگیرد طبق قانون باید از هنرمندان و بازیگران مالیات اخذ شود.(ادامه)
در پی درگذشت آرش میراحمدی، رئیس رسانه ملی در پیامی فقدان وی را تسلیت گفت. میراحمدی مخلصانه و با دلی پاک جلوی دوربین می‌رفت
در پی درگذشت آرش میراحمدی، رئیس رسانه ملی در پیامی فقدان وی را تسلیت گفت.(ادامه)
در مطلب زیر گفت‌وگوی خواندنی با پدر امیرحسین زارع کشتی‌گیر طلایی سنگین‌ وزن ایران را نظر می‌گذرانید. ناگفته‌های پدر امیر حسین زارع؛ دوست‌دارم پسرم مسیر تختی را برود
در مطلب زیر گفت‌وگوی خواندنی با پدر امیرحسین زارع کشتی‌گیر طلایی سنگین‌ وزن ایران را نظر می‌گذرانید.(ادامه)
عکس/ قابی از کشتی حسن یزدانی که در تلویزیون سانسور شد
حسن یزدانی به فینال مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان راه یافت. بازی ابتدایی او در مسابقات جهانی را یک داور زن قضاوت کرد که صحنه پیروز اعلام شدن کشتی گیر تیم ملی ایران توسط صداوسیما سانسور شد.(ادامه)
علی صبوری در بیمارستان روانی بستری شد
علی صبوری، بازیگر صداوسیما با انتشار یک استوری در صفحه شخصی خود خبر از بستری شدنش در بیمارستان داد.(ادامه)

رئیس رسانه ملی علت دسترسی برخی شبکه های تلویزیونی معاند به آرشیو صدا وسیما را به اتفاق هایی که در سال‌های گذشته رخ داده مرتبط دانست و گفت: اکنون تمام تلاش بر این است که به لحاظ فنی ، مدیریتی و فرایندی دیگر شاهد این اتفاق نباشیم. جزئیات دردناک دسترسی شبکه‌های معاند به آرشیو صدا و سیما
رئیس رسانه ملی علت دسترسی برخی شبکه های تلویزیونی معاند به آرشیو صدا وسیما را به اتفاق هایی که در سال‌های گذشته رخ داده مرتبط دانست و گفت: اکنون تمام تلاش بر این است که به لحاظ فنی ، مدیریتی و فرایندی دیگر شاهد این اتفاق نباشیم.(ادامه)
ائتلاف یاران روحانی و لاریجانی علیه پایداری
حدود ۷ ماه مانده به برگزاری انتخابات مجلس و در شرایطی که به نظر می‌رسد اصلاح‌طلبان در انتخابات پیش‌رو نیز همچون یکی، دو انتخابات پیش از این، چندان امیدی به حضور ندارند، به نظر می‌رسد تنها طیف جدی‌‌ای(ادامه)
رئیس فدراسیون فوتبال می‌گوید مقدمات ورود سیستم کمک داور ویدئویی به ایران برای لیگ قهرمانان آسیا فراهم شده است. رفت و آمد رونالدو به ایران در امنیت کامل
رئیس فدراسیون فوتبال می‌گوید مقدمات ورود سیستم کمک داور ویدئویی به ایران برای لیگ قهرمانان آسیا فراهم شده است.(ادامه)
اکوایران: توقیف سایت انتخاب در چند روز گذشته با واکنش‌هایی از سوی دولتمردان حسن روحانی مواجه شد. درخواست اسحاق جهانگیری از دولت رئیسی
اکوایران: توقیف سایت انتخاب در چند روز گذشته با واکنش‌هایی از سوی دولتمردان حسن روحانی مواجه شد.(ادامه)
۸ سال عقب‌ماندگی، ترک فعل و سوءمدیریت با ۲ سال کار و تلاش بی‌وقفه قابل جبران نیست، اما برآیند کلی دولت سیزدهم در این ۲ سال به ما می‌گوید سید ابراهیم رئیسی هم تدبیر داشت و هم امید را به مردم بازگرداند. رئیسی دیوار کشید؟!
۸ سال عقب‌ماندگی، ترک فعل و سوءمدیریت با ۲ سال کار و تلاش بی‌وقفه قابل جبران نیست، اما برآیند کلی دولت سیزدهم در این ۲ سال به ما می‌گوید سید ابراهیم رئیسی هم تدبیر داشت و هم امید را به مردم بازگرداند.(ادامه)
مطلب ناشایستی در یکی از برنامه‌های زنده سیما درباره وزیر اسبق بهداشت گفته شد که جای دفاع ندارد و بابت آن باید ابراز تاسف و اعتذار کرد. عذرخواهی صداوسیما از پخش مطلب ناشایست علیه وزیر اسبق بهداشت
مطلب ناشایستی در یکی از برنامه‌های زنده سیما درباره وزیر اسبق بهداشت گفته شد که جای دفاع ندارد و بابت آن باید ابراز تاسف و اعتذار کرد.(ادامه)
حجت‌الاسلام علی مؤیدی مدیر و مؤسس مجموعه اشراق بابل دار فانی را وداع گفت. حجت الاسلام علی مؤیدی درگذشت
حجت‌الاسلام علی مؤیدی مدیر و مؤسس مجموعه اشراق بابل دار فانی را وداع گفت.(ادامه)
رئیس کمیسیون قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در مجلس شورای اسلامی گفت: ۹۹ درصد مفاد لایحه حجاب و عفاف، جنسیتی نیست و در آن اشاره به زن یا مرد بودن نشده بلکه فقط موارد خاصی مانند کشف حجاب برای زنان مطرح شده است. قانون حجاب از مهر امسال اجرایی می‌شود/ به‌حدی بازدارنده است که احتمالا پاییز امسال ساختارشکنی‌های حجاب برطرف خواهد شد/ حبس در موارد خاص دیده شده؛ مثلا اگر برای بیش از چهار بار، جرم تکرار شود یا ارتباط با خارجی ها داشته باشد(خبر)
رئیس کمیسیون قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در مجلس شورای اسلامی گفت: ۹۹ درصد مفاد لایحه حجاب و عفاف، جنسیتی نیست و در آن اشاره به زن یا مرد بودن نشده بلکه فقط موارد خاصی مانند کشف حجاب برای زنان مطرح شده است.(ادامه)
اقدام عجیب یکی از مدیران صدا و سیما؛ افشای اسناد تخلف کارمند در استوری
یکی از مدیران خبرگزاری صداوسیما در‌ توجیه اخراج بهروز بینشیان، گوینده سابق شبکه خبر، اسناد تخلفات اداری وی را استوری کرد!(ادامه)
روابط عمومی صداوسیما اعلام کرد: فیلم غیراخلاقی منتشرشده در فضای مجازی “قدیمی” است و فرد مذکور در دوران مدیریت سابق صداوسیما عزل شده است.
صدا وسیما به انتشار فیلم غیراخلاقی کارمند صداوسیما:
واکنش صداوسیما به انتشار فیلم غیراخلاقی کارمند صداوسیما در شبکه‌های اجتماعی+ عکس
روابط عمومی صداوسیما اعلام کرد: فیلم غیراخلاقی منتشرشده در فضای مجازی “قدیمی” است و فرد مذکور در دوران مدیریت سابق صداوسیما عزل شده است. صدا وسیما به انتشار فیلم غیراخلاقی کارمند صداوسیما: (ادامه)
معاون اول رئیس‌جمهور مصوبه هیئت دولت درخصوص واردات خودرو ویژه جانبازان و ایثارگران را ابلاغ کرد . ابلاغ مجوز واردات خودرو ویژه جانبازان
معاون اول رئیس‌جمهور مصوبه هیئت دولت درخصوص واردات خودرو ویژه جانبازان و ایثارگران را ابلاغ کرد .(ادامه)
شمال نیوز: ما به هیچ عنوان منتقدان را بی ‌شناسنامه و بی‌هویت نمی‌دانیم بلکه معتقدیم باید حرف منتقد را شنید. رئیس جمهور : ما منتقدان را بی شناسنامه نمی‌دانیم
شمال نیوز: ما به هیچ عنوان منتقدان را بی ‌شناسنامه و بی‌هویت نمی‌دانیم بلکه معتقدیم باید حرف منتقد را شنید.(ادامه)
عملیات نصب سکو‌های جدید تماشاگران ورزشگاه آزادی آغاز شد. آغاز نصب سکو‌های تماشاگران ورزشگاه آزادی
عملیات نصب سکو‌های جدید تماشاگران ورزشگاه آزادی آغاز شد.(ادامه)
قرارداد قلعه‌نویی تا جام جهانی است/ آپشن قرارداد برخی بازیکنان، بیشتر از خود قرارداد است/ راهی برای ورود VAR پیدا شده که از گفتن آن معذورم / تیمی که کل پول خود را از صنعت می‌گیرد، بنا نیست بودجه دولت و صداوسیما را به آن بدهیم ....(خبر)
(ادامه)
افشاگری عادل فردوسی‌پور از اتفاقات ۴ سال گذشته
(ادامه)
شبکه مستند تلویزیون در برنامه‌ای، عملکرد اقتصادی دوره احمدی‌نژاد را مورد انتقاد شدید قرار داد. در این برنامه گفته شد که احمدی‌نژاد با باز کردن راه واردات ... گزارش عجیب صداوسیما علیه احمدی‌نژاد/ درخواست جرم‌انگاری برای رئیس جمهور سابق!/ فیلم
شبکه مستند تلویزیون در برنامه‌ای، عملکرد اقتصادی دوره احمدی‌نژاد را مورد انتقاد شدید قرار داد. در این برنامه گفته شد که احمدی‌نژاد با باز کردن راه واردات ...(ادامه)
مدافع تیم فوتبال سپاهان در مراسم رونمایی از پیراهن و حامیان مالی این تیم، به انتقاد از کیفیت پایین تصاویر پخش شده از صداوسیمای اصفهان پرداخت. انتقاد رامین رضاییان از صداوسیما!
مدافع تیم فوتبال سپاهان در مراسم رونمایی از پیراهن و حامیان مالی این تیم، به انتقاد از کیفیت پایین تصاویر پخش شده از صداوسیمای اصفهان پرداخت.(ادامه)
در پی انتشار تصویری از کارکنان پلتفرم طاقچه، انتشارات سروش صداوسیما هفته گذشته در واکنش به عدم رعایت حجاب قانونی توسط کارکنان این نرم‌افزار با آن قطع همکاری کرد. انتشارات سروش به همکاری اش با طاقچه پایان داد
در پی انتشار تصویری از کارکنان پلتفرم طاقچه، انتشارات سروش صداوسیما هفته گذشته در واکنش به عدم رعایت حجاب قانونی توسط کارکنان این نرم‌افزار با آن قطع همکاری کرد.(ادامه)
رحیم سرهنگی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، در حکمی مهدی خانعلی زاده را به عنوان مدیر روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش منصوب کرد. خانعلی زاده را به عنوان مجری برنامۀ تلویزیونی اجتماعی، فرهنگی و سیاسی «بدون توقف» می شناسند. او همچنین به عنوان کارشناس در برنامه‌ «سیاست خارجی» از شبکه سه صدا و سیما نیز ایفای نقش کرده است. مجری صداوسیما، مدیر روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش شد
رحیم سرهنگی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، در حکمی مهدی خانعلی زاده را به عنوان مدیر روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش منصوب کرد. خانعلی زاده را به عنوان مجری برنامۀ تلویزیونی اجتماعی، فرهنگی و سیاسی «بدون توقف» می شناسند. او همچنین به عنوان کارشناس در برنامه‌ «سیاست خارجی» از شبکه سه صدا و سیما نیز ایفای نقش کرده است.(ادامه)
رفیق و شریک صداوسیما بوده، شانیتی برای ساترا قائل نیست و محتوای خود را بدون مجوز تولید و پخش می‌کند. روبیکا هم «صداوسیما» را دور زد!
رفیق و شریک صداوسیما بوده، شانیتی برای ساترا قائل نیست و محتوای خود را بدون مجوز تولید و پخش می‌کند.(ادامه)
برنامه خاطره بازی جواد خیابانی بدون هیچ مشکلی از صداوسیما پخش شد تا شایعه ممنوع التصویری این مجری رد شود. پایان شایعه ممنوع‌التصویری جواد خیابانی
برنامه خاطره بازی جواد خیابانی بدون هیچ مشکلی از صداوسیما پخش شد تا شایعه ممنوع التصویری این مجری رد شود.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.14 seconds.