.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
دوشنبه شب در پشت صحنه نود چه گذشت؟
(ادامه)
بر اساس یک نظرسنجی جدید انتخاباتی: آرای میرحسین کمتر از احمدی نژاد است
(ادامه)
علاوه بر نامزدهای فوق از احمد توکلی ، عبدالله جاسبی رحیم صفوی ، چمران و ... نیز بعنوان افرادی که احتمال کاندیداتوری آنها در انتخابات ریاست جمهوری دهم می رود ، یاد می شود. بهرحال آنچه محتمل به نظر می رسد ... نامزدهای احتمالی اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری
علاوه بر نامزدهای فوق از احمد توکلی ، عبدالله جاسبی رحیم صفوی ، چمران و ... نیز بعنوان افرادی که احتمال کاندیداتوری آنها در انتخابات ریاست جمهوری دهم می رود ، یاد می شود. بهرحال آنچه محتمل به نظر می رسد ...(ادامه)
متن کامل دفاعیه علی کردان در صحن مجلس
(ادامه)
22 سوال درباره احمدي نژاد، لاريجاني، مجلس و استيضاح كردان
شايد ماجراي استيضاح کردان و حواشي آن، به عقيده‌ برخی، بيش از حد بزرگ‌نمايي شده باشد اما هرچه هست، ذهن نخبگان دلسوز انقلاب اسلامي يا به عبارت ساده‌تر، نيروهاي ارزشي را به شدت مشغول کرده و نگراني‌هایی را برانگيخته باشد كه چرا بايد ...(ادامه)
یکی از مراکز معتبر نظر سنجی در کشور،در اقدامی پیرامون مهمترین موضوعات و اخبار کشور دست به نظرسنجی زده است که بر اساس این نظرسنجي: 73% پاسخگویان ، سعه صدر ، مقاومت و صداقت وزیر کشور را متناسب با مشی و روحیات احمدی نژاد، چاوز و فیدل کاسترو اعلام نمودند. کردان به مثابه چاوز و کاسترو
یکی از مراکز معتبر نظر سنجی در کشور،در اقدامی پیرامون مهمترین موضوعات و اخبار کشور دست به نظرسنجی زده است که بر اساس این نظرسنجي: 73% پاسخگویان ، سعه صدر ، مقاومت و صداقت وزیر کشور را متناسب با مشی و روحیات احمدی نژاد، چاوز و فیدل کاسترو اعلام نمودند. (ادامه)
معارفه مهندس شفقت پشت درهای بسته
(ادامه)
آیا «شاخص اصول گرایی» که ‌این روزها بیش از همیشه منتقد سیاست‌های دولت حاکم است و به قول وزیر ارشاد دولت نهم «از زمره معدود کسانی است که برای [تصدی مقام ریاست جمهوری] فکر منظم، اطلاعات طبقه بندی شده و برنامه منسجمی‌دارد» بار دیگر به «رقیبی» برای رییس دولت در دور دوم ریاست جمهوری تبدیل خواهد شد؟ وداع احمدتوکلی با مرکز پژوهش‌ها
آیا «شاخص اصول گرایی» که ‌این روزها بیش از همیشه منتقد سیاست‌های دولت حاکم است و به قول وزیر ارشاد دولت نهم «از زمره معدود کسانی است که برای [تصدی مقام ریاست جمهوری] فکر منظم، اطلاعات طبقه بندی شده و برنامه منسجمی‌دارد» بار دیگر به «رقیبی» برای رییس دولت در دور دوم ریاست جمهوری تبدیل خواهد شد؟(ادامه)
ماجرای پل خبرساز برنامه چراغ خاموش
(ادامه)
استانداری که در برف ماشین هل می دهد !
(ادامه)
عمل نكردن به مصوبات دولت يعني معلول واقعی!
رییس هیئت مدیره انجمن ضایعات نخاعی بابل در جلسه عمومی این نهاد درباره عمل نکردن به مصوبات دولت در خصوص بیماران نخاعی گفت: کسانی که به مصوبه خود عمل نمی کنند معلول ...(ادامه)
قبلي 1 ... 54 55 56 57 58 59

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.112 seconds.