.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
گفتگوی کمال خرازی رئیس شورای راهبردی سیاست خارجی ایران با شبکه الجزیره بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های عبری زبان پیدا کرده و باعث درگیری جناح‌های مختلف صهیونیست با یکدیگر شده است. این حرف کمال خرازی اسرائیلی‌ها را به جان هم انداخت
گفتگوی کمال خرازی رئیس شورای راهبردی سیاست خارجی ایران با شبکه الجزیره بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های عبری زبان پیدا کرده و باعث درگیری جناح‌های مختلف صهیونیست با یکدیگر شده است.(ادامه)
 این روزها گمانه‌زنی‌ها حول محور تغییر و تحولات در ترکیب اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام می‌چرخد.

زمزمه حذف محمود احمدی‌نژاد از مجمع تشخیص / چه کسانی از دور میز مجمع بلند می‌شوند؟
این روزها گمانه‌زنی‌ها حول محور تغییر و تحولات در ترکیب اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام می‌چرخد. (ادامه)
شمال نیوز : نماینده قائم شهر ، سوادکوه ، سوادکوه شمالی ، جویبار و سیمرغ  در مجلس شورای اسلامی گفت : دولت باید بجنبد، اگر عرضه و تقاضا برابر شود به بازار مسکن کمک می‌کند وگرنه این وضعیت نابسامان خصوصا وضعیتی که اکنون در کشور وجود دارد به سختی مدیریت خواهد شد .... کمال علیپور : بدنه دولت در بخش مسکن ضعیف است / دولت در اجرای قانون جهش تولید مسکن کُند عمل کرده است
شمال نیوز : نماینده قائم شهر ، سوادکوه ، سوادکوه شمالی ، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی گفت : دولت باید بجنبد، اگر عرضه و تقاضا برابر شود به بازار مسکن کمک می‌کند وگرنه این وضعیت نابسامان خصوصا وضعیتی که اکنون در کشور وجود دارد به سختی مدیریت خواهد شد ....(ادامه)
شمال نیوز  کمترین انتظار از وزیر ضد کشاورزی این بود که اجازه می داد کشاورزان بیچاره برداشت کنند و در پاییز کسری را با واردات اعلام میکردند . دهن کجی رسمی وزیر جهاد کشاورزی به کشاورزان شمالی / واردات برنج بدون محدودیت و با تنوع !+ فیلم
شمال نیوز کمترین انتظار از وزیر ضد کشاورزی این بود که اجازه می داد کشاورزان بیچاره برداشت کنند و در پاییز کسری را با واردات اعلام میکردند .(ادامه)
به نظر می رسد صبر مجلس در مقابل دولت کم کم رو به اتمام است و بعید به نظر نمی رسد فاز جدیدی از رابطه بین دو قوه با به جریان افتادن چند طرح استیضاح را شاهد باشیم. صبر مجلس مقابل دولت رو به پایان است / شمارش معکوس برای «استیضاح» وزرا ؟
به نظر می رسد صبر مجلس در مقابل دولت کم کم رو به اتمام است و بعید به نظر نمی رسد فاز جدیدی از رابطه بین دو قوه با به جریان افتادن چند طرح استیضاح را شاهد باشیم.(ادامه)
تا زمانی که علی لاریجانی تصمیم قطعی خود را برای حضور یا عدم حضور در انتخابات مجلس اعلام کند دو گروه در خوف و رجا به سر خواهند برد.
زمزمه های بازگشت دوباره لاریجانی به پارلمان/ شورای نگهبان ریسک ردصلاحیت دوباره او را می پذیرد؟
تا زمانی که علی لاریجانی تصمیم قطعی خود را برای حضور یا عدم حضور در انتخابات مجلس اعلام کند دو گروه در خوف و رجا به سر خواهند برد. (ادامه)
عکس/ حدیث نصب شده در دیدار نمایندگان مجلس با رهبر انقلاب
نامه پنجم نهج البلاغه: إنَّ عَمَلَک لَیْسَ لَک بِطُعْمَةٍ وَ لَکنَّهُ فِی عُنُقِک أَمَانَةٌ / همانا پست و مسئولیت برای تو وسیله‌ی آب و نان نیست بلکه امانتی بر گردن تو است.(ادامه)
عکس/ حدیث نصب شده در محل سخنرانی رهبر انقلاب در دیدار معلمان
قال النبی (ص): «إنَّ مُعَلِّمَ الخَیرِ یَستَغفِرُ لَهُ دَوابُّ الأرضِ و حِیتانُ البَحرِ» | بحارالانوار، ج۲، ص۱۷ پیامبر خدا (ص): همانا جنبندگان زمین و ماهیان دریا برای آموزگار خوبیها آمرزش می طلبند.(ادامه)
ارز ترجیحی حذف نمی‌شود، عادلانه و مردمی خواهد شد/ سه دهک اول ۴٠٠ هزار تومان و دهک‌های چهارم تا نهم ٣٠٠ هزار تومان دریافت خواهند کرد/ کمک معیشتی دو ماه ادامه خواهد داشت تا کالابرگ الکترونیکی آماده شود/ قیمت نان، دارو ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی ضمن پاسخ به سوالات متعدد در خصوص احداث پتروشیمی در مازندران گفت: مگر دولت چند مجوز برای احداث پتروشیمی در کشور صادر می‌کند که ما به راحتی این امتیاز و حق مردم مازندران را از دست بدهیم. از حق مردم مازندران برای احداث پتروشیمی نمی گذریم / محدودیت‌های استقرار صنایع بزرگ پتروشیمی برداشته شد / سرمایه‌گذار اعلام کرده ،تمامی استانداردهای ابلاغی زیست محیطی را اجرا می کند / برخی‌ها بدنبال راه انداختن جو روانی علیه پروژه هستند
شمال نیوز : نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی ضمن پاسخ به سوالات متعدد در خصوص احداث پتروشیمی در مازندران گفت: مگر دولت چند مجوز برای احداث پتروشیمی در کشور صادر می‌کند که ما به راحتی این امتیاز و حق مردم مازندران را از دست بدهیم.(ادامه)


رییس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی درگذشت حجت الاسلام و المسلمین ری‌شهری را تسلیت گفت. قالیباف درگذشت حجت الاسلام ری شهری را تسلیت گفت
رییس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی درگذشت حجت الاسلام و المسلمین ری‌شهری را تسلیت گفت.(ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با صدور پیامی رحلت حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی ری‌شهری را تسلیت گفتند. پیام تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت حجت‌الاسلام ری‌شهری
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با صدور پیامی رحلت حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی ری‌شهری را تسلیت گفتند.(ادامه)
شمال نیوز :  آیت الله ری شهری که از مدتی پیش در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری بود، اواخر وقت دوشنبه اول فروردین ۱۴۰۱ به دیار باقی شتافت. آیت‌الله ری‌شهری دعوت حق را لبیک گفت
شمال نیوز : آیت الله ری شهری که از مدتی پیش در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری بود، اواخر وقت دوشنبه اول فروردین ۱۴۰۱ به دیار باقی شتافت. (ادامه)
نحوه انتخاب داور دربی باعث اعتراض تیم بازنده می‌شود
پیشکسوت تیم استقلال گفت: تیم استقلال از نظر روحی و روانی در شرایط بسیار خوبی قرار دارد، اگر سه امتیاز بازی را بگیرد کلید قهرمانی تیم استقلال زده شده است.(ادامه)
عکس/ حدیث نصب شده در محل سخنرانی رهبر انقلاب
قال علی علیه‌السلام: «إِنَّ أَفْضَلَ قُرَّةِ عَیْنِ الْوُلاَةِ اسْتِقَامَةُ الْعَدْلِ فِی الْبِلاَدِ.»نهج‌البلاغه نامه۵۳ امام علی علیه‌السلام: همانا برترین روشنی چشم رهبران برقراری عدالت درشهرها است.(ادامه)
مراسم معارفه مدیرکل جدید پست مازندران در حالی برگزار شد که مدیرکل سابق در جلسه تودیع حاضر نشد. 
از قهر مدیرکل سابق تا کنایه مدیر عامل پست کشور !
مراسم معارفه مدیرکل جدید پست مازندران در حالی برگزار شد که مدیرکل سابق در جلسه تودیع حاضر نشد. (ادامه)
در سیزدهم ماه رجب مولودی در خانه کعبه پا بر عرصه هستی نهاد، که زبانها و قلمهای بسیاری همواره پیرامون ایشان، داد سخن داده اند؛ لیکن هر آنچه گفته یا نوشته شده و یا گفته و نوشته خواهد شد، نسبت به مقام رفیع ایشان همچون نسبت میان بال مگس به عقاب بلندپرواز است! و این سخنی است که نه در مقام خطابه بلکه با برهان قابل اثبات است. امیرالمؤمنین(ع) دارنده سنتهای انبیای پیشین(يادداشت)
در سیزدهم ماه رجب مولودی در خانه کعبه پا بر عرصه هستی نهاد، که زبانها و قلمهای بسیاری همواره پیرامون ایشان، داد سخن داده اند؛ لیکن هر آنچه گفته یا نوشته شده و یا گفته و نوشته خواهد شد، نسبت به مقام رفیع ایشان همچون نسبت میان بال مگس به عقاب بلندپرواز است! و این سخنی است که نه در مقام خطابه بلکه با برهان قابل اثبات است.(ادامه)
احمد بن شعیب نسائی، عالم سنی مذهب چنان از علی و آل او دفاع کرد که مورد غضب محبین خود واقع شد و سر انجام در این راه کشته شد. عالم سنی مذهبی که در دفاع از علی(ع) به شهادت رسید
احمد بن شعیب نسائی، عالم سنی مذهب چنان از علی و آل او دفاع کرد که مورد غضب محبین خود واقع شد و سر انجام در این راه کشته شد.(ادامه)
«سجاد دلم را سوزاند؛ او را نمی‌بخشم.» این نخستین واکنش پدر غزل (مونا)، دختر ۱۷ساله اهوازی است که به طرز فجیعی به‌دست شوهرش سجاد به قتل رسید و انتشار فیلم آن در شبکه‌های اجتماعی افکار عمومی را جریحه‌دار کرد. جزئیات شبی که غزل ناپدید شد | اطلاعاتی که خواهر غزل به قاتل داد
«سجاد دلم را سوزاند؛ او را نمی‌بخشم.» این نخستین واکنش پدر غزل (مونا)، دختر ۱۷ساله اهوازی است که به طرز فجیعی به‌دست شوهرش سجاد به قتل رسید و انتشار فیلم آن در شبکه‌های اجتماعی افکار عمومی را جریحه‌دار کرد.(ادامه)
ماه رجب، ماه ولایت و امامت، ماهی است که رحمت گسترده الهی بر بندگانش جاری می‌شود. اعمال شب و روز اول ماه رجب
ماه رجب، ماه ولایت و امامت، ماهی است که رحمت گسترده الهی بر بندگانش جاری می‌شود.(ادامه)
حاجی‌پور: دست به دست داده‌اند استقلال را پایین بکشند
پیشکسوت آبی پوشان گفت: خیلی‌ها نمی‌توانند موفقیت‌های استقلال را ببینند و حالا که تیم در مسیر قهرمانی قرار گرفته دست به دست هم داده اند تا لین تیم را از صدر پایین بکشند.(ادامه)
نماینده تهران در مجلس با بیان اینکه «قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده» همه‌جانبه دیده شده، گفت: برای عدم اجرای «قانون جوانی جمعیت» مجازات تعیین شده است / برخی نمایندگان دوره دهم خانه‌ نصف قیمت گرفتند....(خبر)
(ادامه)
استاندار گیلان در کشور اول شد!
(ادامه)
پس از رحلت پیامبر دو حادثه مهم و سرنوشت ساز روی داد که تمامی حوادث بعد از آن را تحت تأثیر قرار داد. این دو حادثه یکی تشکیل سقیفه و غصب خلافت مسلمین و دیگری غصب فدک یعنی قطعه زمین اهدایی حضرت پیغمبر به دخترش حضرت زهرا بود.
فدک چیست و اختلاف حضرت زهرا (س) با حکومت بر سر فدک چگونه بود؟
پس از رحلت پیامبر دو حادثه مهم و سرنوشت ساز روی داد که تمامی حوادث بعد از آن را تحت تأثیر قرار داد. این دو حادثه یکی تشکیل سقیفه و غصب خلافت مسلمین و دیگری غصب فدک یعنی قطعه زمین اهدایی حضرت پیغمبر به دخترش حضرت زهرا بود. (ادامه)
دو بازیکن استقلال در آستانه محرومیت
دو بازیکن کلیدی تیم استقلال به دلیل اخطارهایی که گرفته‌اند در آستانه محرومیت قرار دارند.(ادامه)
مهدی فضائلی عضو دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری درباره این دیدار اینگونه گفت: این دیدار به درخواست آقای روحانی و با پیگیری‌های مکرر ایشان انجام شد که البته جنبه کاری هم نداشت و به عبارتی نوعی تجدید ... جزئیات دیدار «حسن روحانی» با رهبر انقلاب و چند نکته قابل تامل!
مهدی فضائلی عضو دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری درباره این دیدار اینگونه گفت: این دیدار به درخواست آقای روحانی و با پیگیری‌های مکرر ایشان انجام شد که البته جنبه کاری هم نداشت و به عبارتی نوعی تجدید ...(ادامه)
قاضی معروف پرونده‌های مهم مفاسد اقتصادی اخراج شد؟
قاضی مسعودی مقام که آبان ماه سال ۹۸ به عنوان رئیس مجتمع رسیدگی به جرایم اقتصادی منصوب شده بود، پس از دو سال کار قضایی با این مسند خداحافظی کرد و به جای دیگری منتقل شد.(ادامه)
استقلال - سپاهان؛ خیز برای صدرنشینی
هفته دهم لیگ برتر فوتبال با برگزاری دیدار حساس استقلال و سپاهان آغاز می‌شود؛ دو تیمی که برای رسیدن به صدر جدول روی امتیازات این دیدار حساب کرده‌اند.(ادامه)
شمال نیوز : سومین گزینه رئیس جمهور برای تصدی وزارت آموزش و پرورش، یوسف نوری است. او دارای دکترای تخصصی مدیریت گردشگری، دانشگاه علامه طباطبائی (ورودی ۱۳۹۳ فارغ التحصیل ۱۳۹۹)، کارشناسی ارشد مدیریت دولتی (ورودی ۱۳۷۵)، کارشناسی برنامه ریزی (ورودی ۱۳۶۷) و فوق دیپلم پرورشی (تربیت معلم ورودی ۱۲۶۴) است. معرفی یوسف نوری به‌عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش به مجلس+ سوابق
شمال نیوز : سومین گزینه رئیس جمهور برای تصدی وزارت آموزش و پرورش، یوسف نوری است. او دارای دکترای تخصصی مدیریت گردشگری، دانشگاه علامه طباطبائی (ورودی ۱۳۹۳ فارغ التحصیل ۱۳۹۹)، کارشناسی ارشد مدیریت دولتی (ورودی ۱۳۷۵)، کارشناسی برنامه ریزی (ورودی ۱۳۶۷) و فوق دیپلم پرورشی (تربیت معلم ورودی ۱۲۶۴) است.(ادامه)
شمال نیوز : نماینده مردم چالوس، نوشهر و کلاردشت در مجلس با بیان اینکه ادغام آموزش پزشکی با وزارت علوم مغایر بند ۸ سیاست های کلی سلامت ابلاغی مقام معظم رهبری است، گفت: این موضوع که آموزش پزشکی باید در کنار بهداشت و درمان باشد، بدون تردید کار درستی است. مخالفت عضو کمیسیون بهداشت مجلس به طرح ادغام آموزش پزشکی با علوم
شمال نیوز : نماینده مردم چالوس، نوشهر و کلاردشت در مجلس با بیان اینکه ادغام آموزش پزشکی با وزارت علوم مغایر بند ۸ سیاست های کلی سلامت ابلاغی مقام معظم رهبری است، گفت: این موضوع که آموزش پزشکی باید در کنار بهداشت و درمان باشد، بدون تردید کار درستی است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.06 seconds.