.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
از ساعات نخست زلزله ترکیه بار دیگر شایعات عجیب درباره احتمال وقوع زلزله بر اثر هارپ در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود. در این گزارش به مرور این شایعات و البته اسناد علمی درباره هارپ پرداخته شده است. آیا ارتباط بین هارپ و زلزله واقعی است؟ / شایعات عجیب و غریب درباره زلزله ترکیه
از ساعات نخست زلزله ترکیه بار دیگر شایعات عجیب درباره احتمال وقوع زلزله بر اثر هارپ در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود. در این گزارش به مرور این شایعات و البته اسناد علمی درباره هارپ پرداخته شده است.(ادامه)
امیر مؤمنان علیه‌السلام می‌فرماید در شرایط فتنه به قول معروف «نه سواری بده» و نه اجازه بده کسی تو را بدوشد. درسی از امیرالمؤمنین(ع)؛ در شرایط فتنه «نه سواری بده» و نه اجازه بده کسی تو را بدوشد
امیر مؤمنان علیه‌السلام می‌فرماید در شرایط فتنه به قول معروف «نه سواری بده» و نه اجازه بده کسی تو را بدوشد.(ادامه)
مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حکمی حامد فاضلی‌کبریا را به عنوان مدیرکل کانون استان مازندران منصوب کرد. مدیرکل جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران منصوب شد
مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حکمی حامد فاضلی‌کبریا را به عنوان مدیرکل کانون استان مازندران منصوب کرد.(ادامه)
رئیس اسبق کمیسیون امنیت ملی مجلس در نامه‌ای به مولوی عبدالحمید این پرسش را مطرح کرده است که چرا وی در مقابل اعدام علمای شیعه و سنی در عربستان سکوت کرده است.


از فرجام آیت‌الله منتظری، «عبرت» بگیرید / چرا درباره جنایات عربستان «سکوت» می‌کنید؟
رئیس اسبق کمیسیون امنیت ملی مجلس در نامه‌ای به مولوی عبدالحمید این پرسش را مطرح کرده است که چرا وی در مقابل اعدام علمای شیعه و سنی در عربستان سکوت کرده است. (ادامه)
در این نوشتار سعی شده به اسرار و رازهای تولد بانوی دو عالم، حضرت فاطمه زهرا (س) ، از دریچة روایات معـصومان (ع) نگاه شـود.این مقاله مشتمـل بر دو بـخش می‌باشد. بخـش اول: اسرار قبل از تولد تا زمان تولد (شامل 7 نکته) و بخش دوم: اسرار، کیفیت و نکات مربوط به حین تولد (شامل 9 نکته) اسراری کمتر شنیده شده از قبل از تولد و نحوه تولد حضرت فاطمه زهرا (س)+اسناد دقیق
در این نوشتار سعی شده به اسرار و رازهای تولد بانوی دو عالم، حضرت فاطمه زهرا (س) ، از دریچة روایات معـصومان (ع) نگاه شـود.این مقاله مشتمـل بر دو بـخش می‌باشد. بخـش اول: اسرار قبل از تولد تا زمان تولد (شامل 7 نکته) و بخش دوم: اسرار، کیفیت و نکات مربوط به حین تولد (شامل 9 نکته)(ادامه)
بدانید که به‌عنوان مداح در کجا ایستاده‌اید و با پدیده بزرگ و جذاب مداحی در خدمت انقلاب یعنی تحول روزآمد کشور و گسترش فضای «مبارزه با طاغوت و ظالم و استکبار و فساد» نقش‌آفرینی کنید.
نقشه جامع دشمن شکست خورد چون محاسبات آنها غلط و اراده جمهوری اسلامی قوی‌تر بود/هر کس به اتحاد ملت خدشه وارد کند، برای دشمن و در زمین آن کار کرده است/ باید حواسمان باشد؛ اینگونه نباشد که دچار غرور شویم و بگوییم قضایا تمام شد؛ باید در میدان بمانیم(خبر)
بدانید که به‌عنوان مداح در کجا ایستاده‌اید و با پدیده بزرگ و جذاب مداحی در خدمت انقلاب یعنی تحول روزآمد کشور و گسترش فضای «مبارزه با طاغوت و ظالم و استکبار و فساد» نقش‌آفرینی کنید. (ادامه)
محمدمهدی کرمی و محمد حسینی، عوامل اصلی جنایتی که منجر به شهادت مظلومانه، سیدروح‌الله عجمیان شد صبح امروز به دار مجازات آویخته شدند. حکم اعدام ۲ تن از عوامل اصلی شهادت سیدروح‌الله عجمیان اجرا شد
محمدمهدی کرمی و محمد حسینی، عوامل اصلی جنایتی که منجر به شهادت مظلومانه، سیدروح‌الله عجمیان شد صبح امروز به دار مجازات آویخته شدند.(ادامه)
محافل مسلمان عربستان از طرح ولیعهد سعودی برای ساخت مرکز پزشکی در کوه احد خشمگین هستند و آن را اقدامی برای از بین بردن هویت اسلامی دانستند. خشم مسلمان عربستان از طرح بن سلمان در کوه احد
محافل مسلمان عربستان از طرح ولیعهد سعودی برای ساخت مرکز پزشکی در کوه احد خشمگین هستند و آن را اقدامی برای از بین بردن هویت اسلامی دانستند.(ادامه)
یکی از مراجع تقلید گفت: مردم در مقابل مشکلات تحمل و حوصله دارند، اما باید به وفا و حوصله مردم توجه شود. مسئولین این مسائل و مشکلات را جدی بشمارند و به گرفتاری های مردم رسیدگی کنند. کار به جایی رسیده که به بی حجابی افتخار می‌کنند/ در مسائل اقتصادی گرفتار اموری هستیم که تبدیل به معما شده/ باید به مشکلات مردم توجه جدی داشته باشیم
یکی از مراجع تقلید گفت: مردم در مقابل مشکلات تحمل و حوصله دارند، اما باید به وفا و حوصله مردم توجه شود. مسئولین این مسائل و مشکلات را جدی بشمارند و به گرفتاری های مردم رسیدگی کنند.(ادامه)
با ما همراه باشید تا با چهل حدیث از حضرت فاطمه زهرا (س) آشنا شوید. چهل حدیث از حضرت فاطمه زهرا (س)
با ما همراه باشید تا با چهل حدیث از حضرت فاطمه زهرا (س) آشنا شوید.(ادامه)
«علی دایی» بلیت سفر همسر و دخترش را رو کرد
علی دایی در گفتگویی،جزئیاتی از ماجرای ممانعت از خروج همسرش از کشور را تشریح و بلیت سفر خانواده اش را منتشر کرد. (ادامه)
پوستر ویژه شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) رونمایی شد
در آستانه سالروز شهادت مظلومانه حضرت فاطمه زهرا (س)، پوستری مناسبتی به همت مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی طراحی و رونمایی شد.(ادامه)
شمال نیوز : قاطعانه، سه مرتبه تأکید می‌کند: «من هیچ دخالتی در کار اقتصادی فرزندم نداشتم، نداشتم، نداشتم». این جمله را کیومرث نیازآذری، استاد و رئیس اسبق دانشگاه مازندران در مصاحبه با خبرنگار «شرق» می‌گوید. در منزلش در ساری میزبان ما می‌شود و از سهمگینی سکوتی می‌گوید که چه در زمان طرح اتهامات و چه پس از گرفتن منع تعقیب، انتخاب کرده و به صبر و سکوت پناه برده است. کیومرث نیازآذری : من هیچ دخالتی در کار اقتصادی فرزندم نداشتم، نداشتم، نداشتم / در شعبه پانزدهم بازپرسی دادسرای جرائم اقتصادی، منع تعقیب صادر شد/ به قول قدیمی‌ترها تیغ برای همیشه زیر پوست نمی‌ماند
شمال نیوز : قاطعانه، سه مرتبه تأکید می‌کند: «من هیچ دخالتی در کار اقتصادی فرزندم نداشتم، نداشتم، نداشتم». این جمله را کیومرث نیازآذری، استاد و رئیس اسبق دانشگاه مازندران در مصاحبه با خبرنگار «شرق» می‌گوید. در منزلش در ساری میزبان ما می‌شود و از سهمگینی سکوتی می‌گوید که چه در زمان طرح اتهامات و چه پس از گرفتن منع تعقیب، انتخاب کرده و به صبر و سکوت پناه برده است.(ادامه)
آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی، از مراجع تقلید درباره‌ی اینکه «کدام یک از چهار گزینه‌ی موجود برای مجازات فردی که به «محاربه» محکوم شده‌است، در صورتی که مرتکب قتل نشده باشد باید از سوی قاضی تعیین شود؟» گفت: همه‌ی محاربان مسلماً یکسان عمل نمى‌کنند و یکسان نیستند. پاسخ آیت‌الله مکارم به پرسشی درمورد حکم «محاربه»
آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی، از مراجع تقلید درباره‌ی اینکه «کدام یک از چهار گزینه‌ی موجود برای مجازات فردی که به «محاربه» محکوم شده‌است، در صورتی که مرتکب قتل نشده باشد باید از سوی قاضی تعیین شود؟» گفت: همه‌ی محاربان مسلماً یکسان عمل نمى‌کنند و یکسان نیستند.(ادامه)
مهم‌ترین نماز مستحبی در اسلام نماز شب و در بیان ائمه اطهار و بزرگان دینی به اقامه آن توصیه شده است. نماز شب چگونه خوانده می‌شود؟
مهم‌ترین نماز مستحبی در اسلام نماز شب و در بیان ائمه اطهار و بزرگان دینی به اقامه آن توصیه شده است.(ادامه)
شمال نیوز : خیزش تدریجی از مدارس تا مرز‌های کشور و مستطیل سبز فوتبال، پروژه‌ چند مرحله‌ای دشمن برای اجرای یک سیاست بود براندازی و تجزیه ایران .... نوبراندازان اجاره‌ای از ایران چه می‌خواهند؟ / دشمن در مدارس تحریک عواطف انسانی را نشانه گرفته بود/ مشت رسانه‌های معاند برای مخاطبانی که سواد رسانه‌ای دارند باز شده است
شمال نیوز : خیزش تدریجی از مدارس تا مرز‌های کشور و مستطیل سبز فوتبال، پروژه‌ چند مرحله‌ای دشمن برای اجرای یک سیاست بود براندازی و تجزیه ایران ....(ادامه)
یک طرف ماجرا در محفلی خصوصی عنوان کرده که اگر او نبود طرف مقابل هرگز استعداد و توان ورود به عرصه سیاسی کشور را نداشت و این روزها باید مشغول پهن کردن بساط کتاب فروشی خود در خیابان انقلاب می‌بود. پشت پرده مخالفت‌ با ورود بذرپاش به کابینه رئیسی چیست؟ / اختلاف قدیمی که با عذرخواهی هم حل نشد!
یک طرف ماجرا در محفلی خصوصی عنوان کرده که اگر او نبود طرف مقابل هرگز استعداد و توان ورود به عرصه سیاسی کشور را نداشت و این روزها باید مشغول پهن کردن بساط کتاب فروشی خود در خیابان انقلاب می‌بود.(ادامه)
احتمال بازگشت بیرانوند به ترکیب تیم ملی در جام جهانی
بارقه های امید برای حضور دوباره علیرضا بیرانوند در ترکیب تیم ملی در دیدار برابر آمریکا در جام جهانی زنده شد.(ادامه)
به مناسبت هفته قرآن و عترت دانشگاه، محفل انس با قرآن، در سالن آمفی تئاتر دانشکده علوم ریاضی دانشگاه مازندران برگزار شد. محفل انس با قرآن در دانشگاه مازندران برگزار شد
به مناسبت هفته قرآن و عترت دانشگاه، محفل انس با قرآن، در سالن آمفی تئاتر دانشکده علوم ریاضی دانشگاه مازندران برگزار شد. (ادامه)
سردار شهید حسن تهراني‌مقدم از بنيانگذاران اصلي صنايع موشكي جمهوري اسلامي ايران و بنیانگذار توپخانه و موشکی سپاه در دوران پر افتخار هشت سال دفاع مقدس بود. ۲۱ آبان سالروز شهادت پدر موشکی ایران(يادداشت)
سردار شهید حسن تهراني‌مقدم از بنيانگذاران اصلي صنايع موشكي جمهوري اسلامي ايران و بنیانگذار توپخانه و موشکی سپاه در دوران پر افتخار هشت سال دفاع مقدس بود.(ادامه)
کمرنگ کردن دشمنیِ دشمن و مفهوم‌ زدایی از آن، به جای اعتبارزدایی از دشمن خارجی، توسط جریان نفوذ و تجدیدنظرطلب پیگیری شده است. چرا از «دشمن» حرف می زنیم؟!(ديدگاه)
کمرنگ کردن دشمنیِ دشمن و مفهوم‌ زدایی از آن، به جای اعتبارزدایی از دشمن خارجی، توسط جریان نفوذ و تجدیدنظرطلب پیگیری شده است.(ادامه)
رئیس جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران امروز شنبه با حضور معاون حقوقی ، امور مجلس و استان های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور برگزار شد.

رئیس جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران معرفی شد
رئیس جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران امروز شنبه با حضور معاون حقوقی ، امور مجلس و استان های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور برگزار شد. (ادامه)
امانقلیچ شادمهر در گفت‌وگو با سایت «خبرسراسری» گفت: این طرح را آقای قالیباف عنوان کردند که طرح خوبی است و در بعد نظارتی گشت ارشاد نیز فقط متولی آن نیروی انتظامی نیست و هفت دستگاه در آن دخیل هستند. جزئیات طرح اصلاح ساختار گشت ارشاد به روایت یک نماینده
امانقلیچ شادمهر در گفت‌وگو با سایت «خبرسراسری» گفت: این طرح را آقای قالیباف عنوان کردند که طرح خوبی است و در بعد نظارتی گشت ارشاد نیز فقط متولی آن نیروی انتظامی نیست و هفت دستگاه در آن دخیل هستند.(ادامه)
رئیس سازمان جهادکشاورزی مازندران : مرغ باید با قیمت ۵۹۸۰۰ تومان تنظیم بازار عرضه شود
رئیس سازمان جهادکشاورزی مازندران گفت: تنظیم بازار ۵۹ هزار و ۸۰۰ تومان قیمت مصوب برای یک کیلو مرغ گرم و ۴۸ هزار تومان برای هر کیلو مرغ منجد در نظر گرفت تا به دست مصرف‌کننده برسد و مازاد بر قیمت مصوب شامل تعزیر خواهد شد(ادامه)
دختری را که اینترنشنال کشت، بی‌بی‌سی زنده کرد!
دختر ۲۰ ساله‌ای که این روزها ویدئوی بستن موهایش در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود و توسط شبکه معاند «ایران اینترنشنال» و همچنین «مسیح علی‌نژاد» ادعا می‌شد که کشته شده است، در تماس با بی‌بی‌سی فارسی اعلام کرد که زنده است!(ادامه)
مناسک پیاده‌روی اربعین یکی از مهم‌ترین اجتماعات شیعیان است که معمولاً از سمت شهر نجف به شهر کربلا پیاده به راه‌پیمایی دست می‌زنند. اما در این بین یکی از مهم‌ترین سؤالات که ذهن مخاطب امروزی را می‌تواند درگیر کند زیارت اربعین از کجا آمد؟(يادداشت)
مناسک پیاده‌روی اربعین یکی از مهم‌ترین اجتماعات شیعیان است که معمولاً از سمت شهر نجف به شهر کربلا پیاده به راه‌پیمایی دست می‌زنند. اما در این بین یکی از مهم‌ترین سؤالات که ذهن مخاطب امروزی را می‌تواند درگیر کند(ادامه)
 حمدتقی قزل سفلی، مدير شعب بانك کشاورزی استان مازندران گفت : سال گذشته تعداد 55024 فقره تسهیلات به مبلغ 48515 میلیارد ریال به تولید کنندگان بخش کشاورزی پرداخت شده است. پرداخت بیش از 58748 ميليارد ريال تسهيلات توسط بانك كشاورزي مازندران در دولت سیزدهم
حمدتقی قزل سفلی، مدير شعب بانك کشاورزی استان مازندران گفت : سال گذشته تعداد 55024 فقره تسهیلات به مبلغ 48515 میلیارد ریال به تولید کنندگان بخش کشاورزی پرداخت شده است.(ادامه)
امام صادق (ع) در حدیثی به ثواب یاد امام حسین (ع) پس از نوشیدن آب اشاره کرده است. ثواب یاد کردن امام حسین (ع) بعد از نوشیدن آب چیست؟
امام صادق (ع) در حدیثی به ثواب یاد امام حسین (ع) پس از نوشیدن آب اشاره کرده است.(ادامه)
شمال نیوز: انگار قرار نیست حاشیه های شورای ششم ساری پایان یابد و هر جلسه آبستن حواشی و اتفاقات خاصی است که اصلا مورد رضایت افکار عمومی نیست . در جلسه عصر امروز شورای ساری چه خواهد گذشت ؟ / روز وزن کشی در شورا
شمال نیوز: انگار قرار نیست حاشیه های شورای ششم ساری پایان یابد و هر جلسه آبستن حواشی و اتفاقات خاصی است که اصلا مورد رضایت افکار عمومی نیست .(ادامه)
علی دایی پیشکسوت فوتبال ایران می‌گوید که با وزیر ورزش و جوانان در مسیر به کیش هم‌سفر بوده و پیش از مراسم با هم خوش‌بش داشته‌اند. وی افزود: در پرواز به کیش صندلی‌ وزیر نزدیک به صندلی من بود. متاسفانه برخی با مطرح کردن این حرف و حدیث ها می‌خواهند موضوعات را لوث کنند. واکنش علی دایی به ویدیوی دیدارش با وزیر ورزش
علی دایی پیشکسوت فوتبال ایران می‌گوید که با وزیر ورزش و جوانان در مسیر به کیش هم‌سفر بوده و پیش از مراسم با هم خوش‌بش داشته‌اند. وی افزود: در پرواز به کیش صندلی‌ وزیر نزدیک به صندلی من بود. متاسفانه برخی با مطرح کردن این حرف و حدیث ها می‌خواهند موضوعات را لوث کنند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.158 seconds.