.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
علامه مجلسی در کتاب حکمت شهادت سیدالشهدا با ذکر حدیثی از امام جعفر صادق (ع)، پاسخی برای این سوال ارائه داده است: «چرا مصیبت عاشورا عظیم‌ترین مصیبت‌هاست؟» چرا مصیبت عاشورا عظیم‌ترین مصیبت‌هاست؟
علامه مجلسی در کتاب حکمت شهادت سیدالشهدا با ذکر حدیثی از امام جعفر صادق (ع)، پاسخی برای این سوال ارائه داده است: «چرا مصیبت عاشورا عظیم‌ترین مصیبت‌هاست؟»(ادامه)
روزه داری یکی از اعمال سفارش شده در عید غدیر است و هنگام ملاقات مومنان بگوییم الْحَمْدُ لِلّٰهِ الَّذِی جَعَلَنا مِنَ الْمُتَمَسِّکینَ بِوِلایَةِ أَمِیرِالْمُؤْمِنِینَ وَ الْأَئِمَّةِ عَلَیْهِمُ السَّلامُ؛ سپاس خدای را که ما را از چنگ‌زنندگان به ولایت امیرمومنان و امامان دیگر قرار داد. اعمال عید غدیر چیست؟(يادداشت)
روزه داری یکی از اعمال سفارش شده در عید غدیر است و هنگام ملاقات مومنان بگوییم الْحَمْدُ لِلّٰهِ الَّذِی جَعَلَنا مِنَ الْمُتَمَسِّکینَ بِوِلایَةِ أَمِیرِالْمُؤْمِنِینَ وَ الْأَئِمَّةِ عَلَیْهِمُ السَّلامُ؛ سپاس خدای را که ما را از چنگ‌زنندگان به ولایت امیرمومنان و امامان دیگر قرار داد.(ادامه)
یکی از روسای فدراسیون‌های ورزشی که در سفر اروپایی تیم ملی پناهنده شده بود، دستگیر شد. رییس فدراسیون فراری در پاکستان بازداشت شد
یکی از روسای فدراسیون‌های ورزشی که در سفر اروپایی تیم ملی پناهنده شده بود، دستگیر شد.(ادامه)
آیت الله بهجت (ره) می‌فرمود: فضایل امام علی (ع) حق است، اما گفتنی نیست، زیرا ما ضعیفُ‌العقل و الایمان هستیم و ظرفیت نداریم. چرا غدیر بالاترین عید اسلامی است؟
آیت الله بهجت (ره) می‌فرمود: فضایل امام علی (ع) حق است، اما گفتنی نیست، زیرا ما ضعیفُ‌العقل و الایمان هستیم و ظرفیت نداریم.(ادامه)
معاون تعالی دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت، گفت: آثار فراوانی از حجامت می‌بینیم که مستند علمی دارد، نه فقط تجربه‌ای که توسط بیماران بازگو می‌شود؛ مثلا در مورد میگرن مطالعات فراوانی شده و نتایج تحقیقات علمی نشان می‌دهد که حجامت در درمان میگرن موثر است و قطعا خونگیری عادی نمی‌تواند این تاثیر را داشته باشد. زمان طلایی برای انجام حجامت
معاون تعالی دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت، گفت: آثار فراوانی از حجامت می‌بینیم که مستند علمی دارد، نه فقط تجربه‌ای که توسط بیماران بازگو می‌شود؛ مثلا در مورد میگرن مطالعات فراوانی شده و نتایج تحقیقات علمی نشان می‌دهد که حجامت در درمان میگرن موثر است و قطعا خونگیری عادی نمی‌تواند این تاثیر را داشته باشد.(ادامه)
فرد هتاکی که به ساحت مقدس امام شیعیان در فضای مجازی اهانت کرده بود در سوادکوه دستگیر شد. دستگیری فرد هتاک به امام شیعیان در سوادکوه
فرد هتاکی که به ساحت مقدس امام شیعیان در فضای مجازی اهانت کرده بود در سوادکوه دستگیر شد.(ادامه)
یک کارشناس علوم قرآنی گفت: همزمانی شهادت «امام محمد باقر (ع)» با ماه ذی الحجه فرصتی نیکو را برای کسب ثواب فراهم کرده است روزه در این ایام و ده روز اول ماه کاری بس ارزشمند و بر آن سفارش فراوانی شده است، در عین حال دادن صدقه به نیت «امام محمد باقر (ع)» آن هم در شب شهادت و عید قربان ثواب و فضیلت فراوانی را برای مومنان به همراه دارد نگاهی به سیره اخلاقی و رفتاری و جایگاه علمی ممتاز امام محمد باقر (ع)
یک کارشناس علوم قرآنی گفت: همزمانی شهادت «امام محمد باقر (ع)» با ماه ذی الحجه فرصتی نیکو را برای کسب ثواب فراهم کرده است روزه در این ایام و ده روز اول ماه کاری بس ارزشمند و بر آن سفارش فراوانی شده است، در عین حال دادن صدقه به نیت «امام محمد باقر (ع)» آن هم در شب شهادت و عید قربان ثواب و فضیلت فراوانی را برای مومنان به همراه دارد(ادامه)
شمال نیوز : در حالی احداث پتروشیمی مازندران وارد فاز جدید شد که اظهارات جدید مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران نشان داد که ابهامات برخی افراد خاص در خصوص قرار گرفتن پتروشیمی در شبه جزیره میاکاله فاقد اعتبار و تنها جوسازی چند سلبریتی بوده و این پروژه بزرگ فاصله قابل قبول زیست محیطی با میانکاله داشته است . پتروشیمی در مازندران می‌ماند / حرف و حدیث ها تمام شد
شمال نیوز : در حالی احداث پتروشیمی مازندران وارد فاز جدید شد که اظهارات جدید مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران نشان داد که ابهامات برخی افراد خاص در خصوص قرار گرفتن پتروشیمی در شبه جزیره میاکاله فاقد اعتبار و تنها جوسازی چند سلبریتی بوده و این پروژه بزرگ فاصله قابل قبول زیست محیطی با میانکاله داشته است . (ادامه)
شمال نیوز : حجت‌الاسلام سید کاظم موسوی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ادعای دریافت خودرو از سوی نمایندگان صحت دارد ولی بنده خودرویی نگرفته‌ام. دریافت خودرو از سوی نمایندگان صحت دارد اما من نگرفتم !
شمال نیوز : حجت‌الاسلام سید کاظم موسوی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ادعای دریافت خودرو از سوی نمایندگان صحت دارد ولی بنده خودرویی نگرفته‌ام.(ادامه)
یکی از رمزهای مهم در مراسم حج، هفت دور طواف کردن بر گرد کعبه است که اسرار آن را باید در تفسیر قرآن و حدیث اهل بیت(ع) جست‌وجو کرد. رمز "هفت دور" طواف کعبه چیست؟
یکی از رمزهای مهم در مراسم حج، هفت دور طواف کردن بر گرد کعبه است که اسرار آن را باید در تفسیر قرآن و حدیث اهل بیت(ع) جست‌وجو کرد.(ادامه)
فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران در واکنش به اظهارات محمدحسین میثاقی جهت تنویر افکار عمومی بیانیه‌ای منتشر کرد. اتهام جدید به میثاقی؛ خوراک دادن به شبکه‌های معاند
فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران در واکنش به اظهارات محمدحسین میثاقی جهت تنویر افکار عمومی بیانیه‌ای منتشر کرد.(ادامه)
علیرضا جهانبخش یکی از کاپیتان‌های تیم ملی در متن حاشیه‌ای جدید قرار گرفته است واکنش علیرضا جهانبخش به انتشار عکسش کنار یک بازیکن اسرائیلی
علیرضا جهانبخش یکی از کاپیتان‌های تیم ملی در متن حاشیه‌ای جدید قرار گرفته است(ادامه)
حضرت محمد (ص) در یکی از احادیث خود به پاداش خیر و شر در روز جمعه اشاره کرده اند. حدیث روز؛ پاداش خیر و شر در روز جمعه
حضرت محمد (ص) در یکی از احادیث خود به پاداش خیر و شر در روز جمعه اشاره کرده اند.(ادامه)
برگزاری مراسم پاسداشت روز جهانی بیماران تالاسمی درشهر ساحلی چالوس
(ادامه)
تیم ملی هاکی روی یخ زنان ایران با شکست مقابل تایلند به عنوان نایب‌قهرمانی آسیا دست پیدا کرد.  زنان هاکی روی یخ ایران نایب قهرمان آسیا شدند
تیم ملی هاکی روی یخ زنان ایران با شکست مقابل تایلند به عنوان نایب‌قهرمانی آسیا دست پیدا کرد.(ادامه)
مجیدی که پس از سالیان طولانی حضور در استقلال به عنوان بازیکن، در پست‌های زیادی در این باشگاه مشغول به کار بوده و از چهره‌های محبوب هواداران محسوب می‌شود، در صحبت‌هایی که با خبرنگار ورزش سه انجام داد، نسبت به آن چیزی که پرسپولیسی‌ها در دربی و پس از آن انجام داده‌اند، موضع‌گیری می‌کند. کنایه تند مجیدی به خوشحالی بیرانوند بعد از برد دربی
مجیدی که پس از سالیان طولانی حضور در استقلال به عنوان بازیکن، در پست‌های زیادی در این باشگاه مشغول به کار بوده و از چهره‌های محبوب هواداران محسوب می‌شود، در صحبت‌هایی که با خبرنگار ورزش سه انجام داد، نسبت به آن چیزی که پرسپولیسی‌ها در دربی و پس از آن انجام داده‌اند، موضع‌گیری می‌کند.(ادامه)
مجیدی که پس از سالیان طولانی حضور در استقلال به عنوان بازیکن، در پست‌های زیادی در این باشگاه مشغول به کار بوده و از چهره‌های محبوب هواداران محسوب می‌شود، در صحبت‌هایی که با خبرنگار ورزش سه انجام داد، نسبت به آن چیزی که پرسپولیسی‌ها در دربی و پس از آن انجام داده‌اند، موضع‌گیری می‌کند. کنایه تند مجیدی به خوشحالی بیرانوند بعد از برد دربی
مجیدی که پس از سالیان طولانی حضور در استقلال به عنوان بازیکن، در پست‌های زیادی در این باشگاه مشغول به کار بوده و از چهره‌های محبوب هواداران محسوب می‌شود، در صحبت‌هایی که با خبرنگار ورزش سه انجام داد، نسبت به آن چیزی که پرسپولیسی‌ها در دربی و پس از آن انجام داده‌اند، موضع‌گیری می‌کند.(ادامه)
رسولی‌نژاد گفت: در حالی‌که آقای قالیباف از ابتدا حضور نماینده‌های دولت را درنزدیکی صندلی نمایندگان منع کردند، تعدادی انگشت شمار از نمایندگان مجلس وظیفه لابی‌گری را انجام دادند... فاطمی امین فرد مناسبی برای وزارتخانه نیست/ با تمام توان مقابل وزیر شدن دوباره فاطمی‌امین می‌ایستیم
رسولی‌نژاد گفت: در حالی‌که آقای قالیباف از ابتدا حضور نماینده‌های دولت را درنزدیکی صندلی نمایندگان منع کردند، تعدادی انگشت شمار از نمایندگان مجلس وظیفه لابی‌گری را انجام دادند...(ادامه)
پیامبر گرامی اسلام صلی‌الله علیه و آله و سلم در روایتی به جایگاه معلم اشاره کرده‌اند. حدیث روز / جایگاه معلم اینجاست
پیامبر گرامی اسلام صلی‌الله علیه و آله و سلم در روایتی به جایگاه معلم اشاره کرده‌اند.(ادامه)
نمونه ای از بایکوت بانوان نابغه و موفق محجبه +عکس
(ادامه)
دیدار رمضانی امسال شعرا با رهبر معظم انقلاب در شب ولادت امام حسن مجتبی (ع)، در کنار متنِ شاعرانه و روح افزایش، حاشیه‌ای جانکاه داشت. حضور شاعره‌ای مشکوک در بیت رهبری/ تیم حفاظت رهبر انقلاب صدقه بدهد!
دیدار رمضانی امسال شعرا با رهبر معظم انقلاب در شب ولادت امام حسن مجتبی (ع)، در کنار متنِ شاعرانه و روح افزایش، حاشیه‌ای جانکاه داشت.(ادامه)
رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب می‌گوید: غصه و اندوه حضرت آقا برای مردم، آقا را پیر کرده است. مهم‌ترین دغدغه ایشان رسیدگی به مردم، بالاخص نیازمندان و افراد آسیب‌پذیر است. ناگفته‌های زندگی رهبری از زبان محمدی گلپایگانی
رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب می‌گوید: غصه و اندوه حضرت آقا برای مردم، آقا را پیر کرده است. مهم‌ترین دغدغه ایشان رسیدگی به مردم، بالاخص نیازمندان و افراد آسیب‌پذیر است.(ادامه)
به گفته کارشناسان پنالتی پرسپولیس در بازی مقابل مس رفسنجان به اشتباه اعلام شد و خود ضربه هم بایستی تکرار می‌شد. پنالتی پرسپولیس باید تکرار می‌شد؟
به گفته کارشناسان پنالتی پرسپولیس در بازی مقابل مس رفسنجان به اشتباه اعلام شد و خود ضربه هم بایستی تکرار می‌شد.(ادامه)
۴۶ نفر از مدیران حوزه‌های علمیه تهران طی نامه ای به رئیس جمهور نوشتند: مدتی است که با مکر دشمن، بیش از پیش برهنگی سرعت یافته و هرچه صبر می کنیم، انفعال و عدم اتخاذ تصمیم معین در فضای کشور موج می زند. چقدر تلخ هست که وقتی حدود ۳۰ نهاد مسئول کاری نمی کنند. بیش از پیش برهنگی سرعت یافته؛ انفعال هم موج می زند / اگر قرار باشد از قانون حجاب عقب نشینی کنیم، فردا دلیلی بر پافشاری بر سایر قوانین نداریم / هر میزان کوتاه بیاییم، جلوتر خواهند آمد(خبر)
۴۶ نفر از مدیران حوزه‌های علمیه تهران طی نامه ای به رئیس جمهور نوشتند: مدتی است که با مکر دشمن، بیش از پیش برهنگی سرعت یافته و هرچه صبر می کنیم، انفعال و عدم اتخاذ تصمیم معین در فضای کشور موج می زند. چقدر تلخ هست که وقتی حدود ۳۰ نهاد مسئول کاری نمی کنند.(ادامه)
علم‌الهدی امام جمعه مشهد تصریح کرد: خواهران و دختران ما هم زیست عفیفانه را در خیابان‌های شهر امام رضا(ع) رعایت کنند. اگر هم اینجا در مقابل امام هشتم(ع) و در ماه مهمانی خدا حرمت‌شکنی شود، باید شرایطی باشد که کشف حجاب و بی‌حجابی در اقلیتی قرار بگیرد که نتوان آن را به این جامعه منتسب کرد. واکنش علم الهدی به مقابله با کشف حجاب
علم‌الهدی امام جمعه مشهد تصریح کرد: خواهران و دختران ما هم زیست عفیفانه را در خیابان‌های شهر امام رضا(ع) رعایت کنند. اگر هم اینجا در مقابل امام هشتم(ع) و در ماه مهمانی خدا حرمت‌شکنی شود، باید شرایطی باشد که کشف حجاب و بی‌حجابی در اقلیتی قرار بگیرد که نتوان آن را به این جامعه منتسب کرد.(ادامه)
پنالتی استقلال مقابل گل‌گهر درست بود؟ + عکس
استقلال در بازی با گل گهر موفق شد در دقایق پایانی بازی باخته را با برد عوض کند. گل دوم که با ضربه پنالتی به ثمر رسید حرف و حدیث های زیادی را به همراه داشت. با هم نظر چند کارشناس را در این مورد می خوانیم؛(ادامه)

مدیر مسئول روزنامه کیهان با اشاره به ملاقات گروسی با جمعی از اساتید دانشگاه‌ها، محققان، پژوهشگران و صاحب‌نظران فناوری هسته‌ای کشورمان نوشت: این ملاقات با کدام هدف و برای رسیدن به کدام مقصود و منظوری صورت گرفته و چه ضرورتی داشته است؟! شریعتمداری: این ملاقات چه ضرورتی داشت ؟!
مدیر مسئول روزنامه کیهان با اشاره به ملاقات گروسی با جمعی از اساتید دانشگاه‌ها، محققان، پژوهشگران و صاحب‌نظران فناوری هسته‌ای کشورمان نوشت: این ملاقات با کدام هدف و برای رسیدن به کدام مقصود و منظوری صورت گرفته و چه ضرورتی داشته است؟!(ادامه)
پلیس زن است آن هم در رَسته‌ای که عاشقش بوده و آرزو داشته که واردش شود: «یگان ویژه»؛از خوشی‌ها و سختی‌ها می گوید و از روزهای اغتشاش. تلخی و شیرینی‌های زنان پلیس یگان ویژه
پلیس زن است آن هم در رَسته‌ای که عاشقش بوده و آرزو داشته که واردش شود: «یگان ویژه»؛از خوشی‌ها و سختی‌ها می گوید و از روزهای اغتشاش.(ادامه)
سخنگوی اقتصادی دولت با اعلام اینکه سامانه مولدسازی دارایی‌های دولت با هدف شفافیت در امور ۲۲ بهمن رونمایی می شود، اظهار داشت: اختیارات هیات اجرایی این مصوبه برای این است که بر مقاومت دستگاههای اجرایی غلبه کند. جزییات مصوبه مولدسازی از زبان خاندوزی
سخنگوی اقتصادی دولت با اعلام اینکه سامانه مولدسازی دارایی‌های دولت با هدف شفافیت در امور ۲۲ بهمن رونمایی می شود، اظهار داشت: اختیارات هیات اجرایی این مصوبه برای این است که بر مقاومت دستگاههای اجرایی غلبه کند.(ادامه)
وزیر اقتصاد گفت: بانک‌مرکزی برای کاهش حباب سکه، اقدام به عرضه ربع سکه در بورس کالا کرده است. بانک مرکزی حباب بازار سکه را کاهش می دهد
وزیر اقتصاد گفت: بانک‌مرکزی برای کاهش حباب سکه، اقدام به عرضه ربع سکه در بورس کالا کرده است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.083 seconds.