.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
استیضاح وزیر کشور کلید خورد
16 نماینده مجلس شورای اسلامی طرح استیضاح وزیر کشور را در اعتراض به نحوه عملکرد رحمانی فضلی امضا کردند(ادامه)
سوتی ضد پرسپولیسی در مراسم قرعه کشی لیگ
(ادامه)
هاشمی کاندیدای ریاست خبرگان خواهد شد
عضو مجلس خبرگان رهبری در خصوص نحوه انتخابات مجلس خبرگان و میزان لابی‌های سیاسی در این انتخابات اظهار داشت: کسانی تلاش کنند فضای انتخابات آینده خبرگان را با نشاط کنند، اما نگرانی این است که مبادا مجلس خبرگانی که در جایگاه تعیین رهبری است در بازی‌های سیاسی بیفتد و این نگرانی دارد که افرادی از الان آدم‌ها را ببینند و حتی گاهی آنها را بخرند و یا گاهی تهدیدها و تحمیل‌هایی کنند (ادامه)
نقد کیهان بر سخنان جنتی
(ادامه)
مطهری: با اصل ساپورت پوشیدن مخالف نیستم
حتی ما گفتیم که اگر شما بخشنامه کنید که این نوع پوشش را نمی‌پذیرید و ورود افراد با این پوشش به ادارات دولتی ممنوع است،‌ ما سوالمان را پس می‌گیریم چون احساس می‌کنیم شما اقدامی می‌کنید اما این اتفاق نیفتاد. (ادامه)
عکس/ بانوان ساپورت پوش در صحن مجلس
جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی با حضور عبدالرضا رحمانی فضلی در مجلس به منظور پاسخگویی به سوالات نمایندگان همراه بود. وزیر کشور ظاهراً میبایست پاسخ علی مطهری را در خصوص وضعیت رعایت قانون عفاف و حجاب که ۲۲ دستگاه در آن دخیل و مسئول هستند پاسخ می داد.اما عجیب اینکه این این پرسش همراه با نمایش زنان و دختران ساپورت پوش از مانیتورهای مجلس همراه بود!/IRNA(ادامه)
دولت فعلی راه دولت احمدی نژاد رامی رود
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه سوال از وزیر کشور از توضیحات وی در خصوص اقدامات وزیر کشور درباره بدحجابی در کشور قانع نشدند و وزیر کشور از مجلس شورای اسلامی کارت زرد دریافت کرد.(ادامه)
فعالیت ۱۰۰۰ فرقه نوپای دینی در کشور
(ادامه)
برادر مه‌آفرید غیابا محکوم شد
(ادامه)
کریم وخشور کلیپس یانگوم ، هدیه تلویزیون به زنان ایرانی!(ديدگاه)
کریم وخشور(ادامه)
ناطق نوری: قلع و قمع دختران و پسران توسط ناجا اشتباه است
(ادامه)
برخورد یدی با بدحجابی جواب نمی‌دهد
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنازمه های دوشنبه
(ادامه)
واکنش خاتمی به سخنان رییس جمهور
(ادامه)
پسران و دختران بدحجابی که قصد داشتند با یکدیگر توسط یک تور به نقاط گردشگری مرکزی ایران سفر کنند، قبل از حرکت توسط ماموران پلیس شناسایی و دستگیر شدند. دستگیری 4 دختر و پسر در تور گردشگری مختلط+ عکس
پسران و دختران بدحجابی که قصد داشتند با یکدیگر توسط یک تور به نقاط گردشگری مرکزی ایران سفر کنند، قبل از حرکت توسط ماموران پلیس شناسایی و دستگیر شدند.(ادامه)
تصاویر/تجمع مردم علیه بدحجابی
(ادامه)
کلاس رقص‌های مختلط در تهران + تصاویر
(ادامه)
شمال نیوز:سخنگوی قوه قضائیه با اشاره به این مطلب که احضاریه‌ای برای رئیس جمهور سابق ارسال نشد گفت: ‌ورود هر کس به حساب دیگری بدون مجوز قانونی امکان‌پذیر نیست. توضیحات سخنگوی قوه قضائیه درباره پرونده‌های بابک زنجانی، احمدی‌نژاد و علی مطهری (خبر)
شمال نیوز:سخنگوی قوه قضائیه با اشاره به این مطلب که احضاریه‌ای برای رئیس جمهور سابق ارسال نشد گفت: ‌ورود هر کس به حساب دیگری بدون مجوز قانونی امکان‌پذیر نیست. (ادامه)
جولان بد حجابی در روز عاشورا
برخی جوانان با آرایش های مبتذل و لباس های نامناسب توی خیابان های شهر جلوه نمایی می کنند و از چند روز قبل در تدارک روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی به آرایشگاه می روند. (ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه‌های یکشنبه
(ادامه)
درگیری‌ هنرپیشه‌ زن‌ با‌ گشت‌ارشاد
عصر شنبه ماموران پلیس با حضور در برج میلاد که محل برگزاری یکی از کنسرت‌ها بود، ضمن جلوگیری از ورود افراد بدحجاب به کنسرت، با نرگس محمدی به خاطر پوشیدن ساپورت درگیر... (ادامه)
وعده‌های رئیس‌جمهور برای حل یک معضل
این روزها عده‌ای معتقدند با روی کار آمدن دولت جدید سختگیری‌ها در مورد بدحجابان باید کاهش یابد، آنها به وعده‌های رئیس‌جمهور استناد می‌کنند اما آنچه که روحانی بر آن تاکید کرده حل مشکل حجاب از طریق فرهنگ است و نه رها کردن آن.(ادامه)
وعده‌های رئیس‌جمهور برای حل یک معضل
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های شنبه
(ادامه)
تذكر رئیس جمهور به گشت ارشاد
(ادامه)
وضعیت نگران کننده بدحجابی در مازندران
(ادامه)
واکنش مطهری به ضرب و شتم یک خانم محجبه
(ادامه)
بلومبرگ: «زنان حامی روحانی خوشحالند که با روی کار آمدن یک رئیس جمهور میانه رو، دیگر از بابت تذکر شنیدن در خیابان ها نگرانی کمتری دارند. حالا آن ها می توانند هرطور که می خواهند لباس بپوشند»! رأی به روحانی یعنی نه به حجاب! +تصاویر
بلومبرگ: «زنان حامی روحانی خوشحالند که با روی کار آمدن یک رئیس جمهور میانه رو، دیگر از بابت تذکر شنیدن در خیابان ها نگرانی کمتری دارند. حالا آن ها می توانند هرطور که می خواهند لباس بپوشند»! (ادامه)
شمال نیوز: امام جمعه نوشهر از خالی شدن مساجد به بهانه برگزاری مسابقات فوتبال و پخش سریال‌های تلویزیونی انتقاد کرد.

مشایخ: سریال های تلویزیونی مساجد را خالی کرده است
شمال نیوز: امام جمعه نوشهر از خالی شدن مساجد به بهانه برگزاری مسابقات فوتبال و پخش سریال‌های تلویزیونی انتقاد کرد. (ادامه)
انتقاد رئيس قوه قضائيه به اظهارات امام جمعه مشهد
(ادامه)
قبلي 1 2 3 4 5 6 7 8 ... 9 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.04 seconds.