.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
ضرورت انتصاب فرمانده جدید پلیس راه مازندران
(ادامه)
عدم موفقیت طرح ارتقا امنیت اجتماعی در مازندران
(ادامه)
 درست 3 هفته پس از آنکه وزیر کشور در مازندران بازنگري در اجراي طرح ارتقاي امنيت اجتماعي با همكاري گروه‌هاي تخصصي در شوراي اجتماعي كشور خبر داد، رئیس‌جمهور در نامه‌ای به وی ضمن صدور دستورات و توصيه هاي ويژه و مهم درزمينه فعاليت شوراي فرهنگي اجتماعي متشكل از نخبگان و صاحبنظران جهت برنامه ريزي و هماهنگي ... بازنگری در طرح امنیت اجتماعی با ابلاغ رئیس‌جمهور
درست 3 هفته پس از آنکه وزیر کشور در مازندران بازنگري در اجراي طرح ارتقاي امنيت اجتماعي با همكاري گروه‌هاي تخصصي در شوراي اجتماعي كشور خبر داد، رئیس‌جمهور در نامه‌ای به وی ضمن صدور دستورات و توصيه هاي ويژه و مهم درزمينه فعاليت شوراي فرهنگي اجتماعي متشكل از نخبگان و صاحبنظران جهت برنامه ريزي و هماهنگي ...(ادامه)
در خصوص انتشار گزارش تحت عنوان هشدار به کارمندان بد حجاب و مدیران مجرد شمال کشور که در مطلب مذکور به استاندار یکی از استانهای شمال شرقی کشور منتسب کرده اید و متاسفانه آگاهانه و یا با بی تدبیری از عکس استاندار مازندران استفاده کرده اید . جوابیه استانداری مازندران به سايت فردا
در خصوص انتشار گزارش تحت عنوان هشدار به کارمندان بد حجاب و مدیران مجرد شمال کشور که در مطلب مذکور به استاندار یکی از استانهای شمال شرقی کشور منتسب کرده اید و متاسفانه آگاهانه و یا با بی تدبیری از عکس استاندار مازندران استفاده کرده اید .(ادامه)
استاندار مازندران با اظهار تاسف از رعایت ضعیف الگوی حجاب در دستگاههای اجرایی استان اظهار داشت: زنان بدحجاب کارمند ادارات مازندران اخراج می شوند. کارمند زنی که در محل کار خود الگوی زن ایرانی را رعایت نمی کند نباید در این دولت خدمت کند. التيماتوم استاندار مازندران به كارمندان بد حجاب
استاندار مازندران با اظهار تاسف از رعایت ضعیف الگوی حجاب در دستگاههای اجرایی استان اظهار داشت: زنان بدحجاب کارمند ادارات مازندران اخراج می شوند. کارمند زنی که در محل کار خود الگوی زن ایرانی را رعایت نمی کند نباید در این دولت خدمت کند.(ادامه)
نظرسنجي بازرسي مازندران از وضعيت حجاب در ادارات
(ادامه)
اخیرا گروهی از یک طیف خاص یک جریان سیاسی با تهیه لوازم فیلم سازی و مستند سازی اقدام با مصاحبه با برخی سالخوردگان بازمانده از زمان رضاخان کرده و درصدد ... پیرزن های دوره رضاخان، شاهد مدعای یک گروه سیاسی !
اخیرا گروهی از یک طیف خاص یک جریان سیاسی با تهیه لوازم فیلم سازی و مستند سازی اقدام با مصاحبه با برخی سالخوردگان بازمانده از زمان رضاخان کرده و درصدد ...(ادامه)
محمد رضا شوق الشعراء 
بدحجابی، پرتگاهی بین حجاب و بی حجابی!(ديدگاه)
محمد رضا شوق الشعراء (ادامه)
امروزه مداحی و نوحه خوانی، یک شغل پردرآمد و کم هزینه و بی دردسر و آبرومند است، و گاه در رقابت های بین محله ای و شهری و استانی و هیئت ها، توسط بانیان، بدون در نظر گرفتن شرایط اجتماعی و اقتصادی جامعه، برای گرم شدن مجالس... مداحان، چگونه اسلام و حسین را شناخته اند؟
امروزه مداحی و نوحه خوانی، یک شغل پردرآمد و کم هزینه و بی دردسر و آبرومند است، و گاه در رقابت های بین محله ای و شهری و استانی و هیئت ها، توسط بانیان، بدون در نظر گرفتن شرایط اجتماعی و اقتصادی جامعه، برای گرم شدن مجالس...(ادامه)
چند روزی است که همزمان با اعدام صدام، و تحریم ایران و سرما و برف و یخبندان و قطع گاز در بسیاری ازنقاط سرد سیر کشور، و قربانی شدن وزیر دادگستری در تصادف جاده ای، قضیه حضور مشایی رئیس مازندرانی ... رقص خوب است یا بد؟!
چند روزی است که همزمان با اعدام صدام، و تحریم ایران و سرما و برف و یخبندان و قطع گاز در بسیاری ازنقاط سرد سیر کشور، و قربانی شدن وزیر دادگستری در تصادف جاده ای، قضیه حضور مشایی رئیس مازندرانی ...(ادامه)
قبلي 1 ... 4 5 6 7 8 9

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.063 seconds.