.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
اظهارات صریح توکلی درباره 3 رئیس‌جمهور
احمد توکلی نماینده اصولگرای مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگویی نظر صریح خود را درباره عملکرد هاشمی، خاتمی و احمدی‌نژاد در دوران ریاست‌جمهوری‌شان بیان کرده است. (ادامه)
احیای امر به معروف در جامعه جدی گرفته شود
(ادامه)
کدام 9 هنرپیشه زن ممنوع التصویر شده اند؟
به تازگی شایعه ای در شبکه های اجتماعی و رسانه های خبری می چرخد و خبر از ممنوع التصویر شدن 9 هنرپیشه زن به دلیل بدحجابی می دهد.لیندا کیانی، حنانه شهشهانی، نرگس محمدی، الناز حبیبی...(ادامه)
دلیل ناموفق بودن اجرای طرح «گشت ارشاد»
(ادامه)
بازداشت مدیر مجتمع در صورت نصب ماهواره!
مواد هفتم و هشتم طرح صیانت از عفاف و حجاب وارد ماجرای ماهواره شده و براساس ماده ٧، نصب و تعمیر ماهواره ممنوع و حبس و جزای نقدی در انتظار نصاب است. اما ماده ٨ مطرح کرده: «مدیر ساختمان موظف است درخصوص جمع‌آوری تجهیزات مرکزی غیرمجاز ماهواره اقدام و به ساکنان تذکر دهد و در صورت عدم تغییر، موضوع را به نیروی انتظامی گزارش دهد. عدم تذکر به ساکنان و عدم ارسال گزارش موجب محکومیت مدیر ساختمان به جزای نقدی درجه ٧ می‌شود».(ادامه)
زیرساخت‌های سواحل در کشور مربوط به 40 سال پیش است
رئیس بازرسی و نظارت بر سواحل وزارت کشور گفت: زیرساخت‌های سواحل شمال کشور مربوط به حداقل 40 سال پیش هستند و پاسخگوی نیاز جمعیت خود نیستند، حال آنکه جمعیت میلیونی به شهرستان‌های شمالی سفر می‌کنند.(ادامه)
خوش رقصی ابتذال و بی اخلاقی در جامعه +عکس
اوایل تابستان سال 90 اتفاقی افتاد که خون مردم مومن را به جوش آورد تا جایی که مجلس شورای اسلامی را مجبور کرد قانون حمایت از ناهیان امر به معروف و نهی از منکر در کشور تصویب شود. (ادامه)
عکس:راهپیمایی عفاف و حجاب در قائم شهر
راهپیمایی علیه بدحجابی/قائم شهر (ادامه)
با توجه به نوع تنظیم دستورالعمل فوق و تاکیدات مستقیم این بخشنامه مبنی بر تعیین این حدود پوشش بر اساس ابلاغیه وزارت کشور، به نظرمی رسد این اقدام شایسته وزارت کشور در سکوت خبری انجام شده است.
ممنوعیت پوشیدن تی‌شرت برای آقایان و شلوار غیر پارچه‌ای برای خانم‌ها(خبر)
با توجه به نوع تنظیم دستورالعمل فوق و تاکیدات مستقیم این بخشنامه مبنی بر تعیین این حدود پوشش بر اساس ابلاغیه وزارت کشور، به نظرمی رسد این اقدام شایسته وزارت کشور در سکوت خبری انجام شده است. (ادامه)
استفاده ابزاری از چادر برای لایک/ الکی مثلا من چادری‌ام! + تصاویر
برخی از دختران سعی می‌کنند پوشش‌های زننده خود را در پشت چادر پنهان کنند و به این بهانه که چادر بر سردارند هر چه که دلشان می‌خواهد بپوشند و ملامتی هم از طرف کسی متوجه آن‌ها نباشد. (ادامه)
شمال نیوز : حضور خانوادگی برخی مجریان نشین این اجلاس درحالی بود که هزینه هر شب اقامت در هتل پارسیان خزر در چالوس به ازای هر اتاق دو تخته شبی ۸۰۰ هزار تومان بوده است و تحمیل این هزینه گزاف بر دوش استان مازندران چندان قابل توجیه نیست.... اجلاس جوانان خزر ؛ از رهاورد ابتدایی تا تردید در دبیرخانه دوستی
شمال نیوز : حضور خانوادگی برخی مجریان نشین این اجلاس درحالی بود که هزینه هر شب اقامت در هتل پارسیان خزر در چالوس به ازای هر اتاق دو تخته شبی ۸۰۰ هزار تومان بوده است و تحمیل این هزینه گزاف بر دوش استان مازندران چندان قابل توجیه نیست.... (ادامه)
سخنان تند آیت الله یزدی درمورد دولت
رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: مردم می توانند با بدحجابی و مسائل دیگر در جامعه برخورد کنند، ولی چون تابع دستورات رهبری هستند می‌خواهند این موضوع از سوی دولت پیگیری شود. (ادامه)
تجمع اعتراضی بانوان بابلی در مقابل فرمانداری+ عکس
شمال نیوز: جمعی از بانوان بابل در پی وضعیت نامطلوب حجاب در جامعه مقابل فرمانداری ویژه این شهرستان تجمع و اعتراض خود را نسبت به این وضعیت ابراز کردند. (ادامه)
واکنش همه‌جانبه به سخنان دیروز هاشمی
(ادامه)
پاسخ‌های شریعتمداری به اظهارات هاشمی
(ادامه)
احمدی‌مقدم: با احمدی‌نژاد نسبتی ندارم
سردار احمدی مقدم، درحالی جایش را به سردار اشتری می دهد که در مدت ۱۰ سال فرماندهی، اظهارنظرهای مهمی درباره موضوعات مختلف داشته است.(ادامه)
تعطیلی شیعه‌آنلاین به دلیل بدحجابی!/عکس
سایت شیعه آنلاین 24 ساعت تعطیل شد! (ادامه)
سست شدن اعتقادات کانون خانواده را متزلزل می کند
(ادامه)
احمدخاتمی: کاندیدای ریاست خبرگان نیستم
عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مسئله اصلی کشور تا اسفندماه موضوع ریاست مجلس خبرگان رهبری نیست، گفت: آیت‌الله مشکینی و آیت‌الله مهدوی کنی تمایلی به ریاست خبرگان نداشتند و این مدح علمای ماست.(ادامه)
بنر شهرداری تهران درباره بدحجابی!!+عکس
شهرداری تهران به تازگی بنرهایی را با موضوع سبک زندگی از جمله حجاب در اتوبوس ها و امکان های عمومی نصب کرده است.(ادامه)
طرح کسر حقوق از کارمندان بدحجاب
تعدادی از نمایندگان مجلس طرحی را آماده کرده اند که موجب آن، مجازات هایی برای بدحجابی در نظر گرفته می شود. (ادامه)
شایعه اسیدپاشی به زنان بدحجاب گرچه در برخی شبکه های مجازی غیرگسترده پخش شد، اما به صورت رسمی اولین بار از خبرگزاری ایسنا منتشر شد. کبریتی که این خبرگزاری کشید، خیلی زود به انبار شایعه افتاد و شعله اش دستمایه پیدایش صفحات اجتماعی بیشتر راجع به این موضوع و حرف و حدیث های مردم شد. چرا اسیدپاشی در اصفهان گرفتار شایعه شد؟(خبر)
شایعه اسیدپاشی به زنان بدحجاب گرچه در برخی شبکه های مجازی غیرگسترده پخش شد، اما به صورت رسمی اولین بار از خبرگزاری ایسنا منتشر شد. کبریتی که این خبرگزاری کشید، خیلی زود به انبار شایعه افتاد و شعله اش دستمایه پیدایش صفحات اجتماعی بیشتر راجع به این موضوع و حرف و حدیث های مردم شد.(ادامه)
گویا حواشی این روزهای آزاده نامداری تمامی ندارد. در تازه‌ترین این موارد، خبرگزاری دانشجو در یادداشتی شدیدالحن، حجاب نامداری را نشانه نفاق او خوانده است.
یادداشت شدیدالحن درباره چادر آزاده نامداری
گویا حواشی این روزهای آزاده نامداری تمامی ندارد. در تازه‌ترین این موارد، خبرگزاری دانشجو در یادداشتی شدیدالحن، حجاب نامداری را نشانه نفاق او خوانده است. (ادامه)
طرح کسر حقوق از کارمندان بدحجاب
(ادامه)
تجمع برای بدحجابی و شعار علیه وزیر ارشاد
این تجمع ازحدود ساعت ۱۶ آغاز شده بود و تجمع کنندگان خواستار توجه بیشتر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به بحث عفاف وحجاب بودند.(ادامه)
نوبخت: بی‌احترامی به بانوان پذیرفتنی نیست
ما اعتقاد نداریم که بدحجابی نسبت به گذشته تشدید شده است. بانوان ما باید مورد تکریم باشند. قانون سازوکار برخورد با این مسأله را مشخص کرده است با توجه به اوضاع منطقه و تحرک برخی گروه‌ها که به نام اسلام انجام می‌شود،‌ این شیوه‌ها مورد تأیید نیست.(ادامه)
مطهری: روحانی حرف‌ احمدی‌ نژاد را می‌زند
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی نسبت به اظهارات رئیس‌جمهور در مورد برخورد با بی‌حجابی واکنش نشان داد. (ادامه)
پاسخ انصار حزب‌الله به وزارت کشور
(ادامه)
آقای محترم! لطفاً حجابتان را رعایت کنید
(ادامه)
صادقعلی رنجبر لزوم پرهیز از تساهل و تسامح در مواجهه فرهنگی!(ديدگاه)
صادقعلی رنجبر(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.074 seconds.