.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
تمهیدات ویژه پلیس راهور مازندران برای ماه مبارک رمضان
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران گفت: پلیس راهور با هماهنگی پلیس اطلاعات و امنیت و درصورت نیاز بهره‌گیری از ظرفیت معاونت پیشگیری از وقوع جرم در دادگستری مازندران با رانندگان و افرادی که داخل خودرو اقدام به روزه‌خواری می‌کنند، برخورد می‌کند.(ادامه)
حاشیه‌سازان ۹۶ چه کسانی بودند؟
سال ۹۶ هم مثل هرسال پر بود از خبر‌های داغ و حاشیه‌سازی‌های زیاد برای هنرمندانی بود که گاهی سکوت کردند و گاهی جوابی به این شایعات دادند. در میان خبر‌های نادرست برخی اخبار هم تصادفاً درست از آب درمی‌آمدند و تا مدت‌ها مردم را درگیر خود کردند.(ادامه)
تکذیب جریمه بدحجابی توسط دوربین‌های جاده‌ای
رئیس پلیس راهور ناجا شایعات مطرح شده درباره ثبت تصویر رانندگان بدحجاب توسط دوربین‌های جاده‌ای را تکذیب کرد.(ادامه)
باید وزا انقلابی در مسند کار قرار گیرند، در استان‌ها هم مدیران جهادی و انقلابی پای کار حضور پیدا کنند و از مدیران بازنشسته و تاریخ مصرف گذشته برای مدیریت استان‌ها استفاده نشود. مدیران تاریخ مصرف گذشته برای مدیریت مازندران معرفی نشوند
باید وزا انقلابی در مسند کار قرار گیرند، در استان‌ها هم مدیران جهادی و انقلابی پای کار حضور پیدا کنند و از مدیران بازنشسته و تاریخ مصرف گذشته برای مدیریت استان‌ها استفاده نشود.(ادامه)
پراید همچنان پیشتاز در حوادث رانندگی جاده های استان مازندران
خودرو‌های سواری پراید با ۳۱ درصد، پژو با ۲۶ درصد و موتور سیکلت با ۱۹ درصد به ترتیب تیرماه امسال بیشترین حادثه منجر به مرگ را در جاده‌های درون شهری مازندران رقم زدند.(ادامه)
شمال نیوز : امام جمعه بابل گفت: امثال شهید حججی و مدافعان حرم نماینده حقیقی ما هستند نه نمایندگانی که برای عکس سلفی گرفتن با خفت و ذلت با زنی بیگانه در مجلس شورای اسلامی با یکدیگر مسابقه می‌دادند..... افتخار کشور ما شهدای مدافع حرم هستند نه نمایندگانی که با زن بیگانه سلفی می‌گیرند
شمال نیوز : امام جمعه بابل گفت: امثال شهید حججی و مدافعان حرم نماینده حقیقی ما هستند نه نمایندگانی که برای عکس سلفی گرفتن با خفت و ذلت با زنی بیگانه در مجلس شورای اسلامی با یکدیگر مسابقه می‌دادند.....(ادامه)
قائم مقام وزیر کشور در امور اجتماعی و فرهنگی از معاونان سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری های مازندران، گیلان و گلستان خواست تا تدابیر لازم برای حضور گردشگران در روزهای ۱۱ تا ۱۴ مرداد ماه در پی تعطیلی به مناسبت برگزاری مراسم تحلیف ریاست جمهوری اتخاذ و بر اجرای آن دقیقاً‌ نظارت شود.
آماده باش استانهای شمالی برای پذیرایی از مسافران | بدحجابی و شنای مختلط ممنوع!
قائم مقام وزیر کشور در امور اجتماعی و فرهنگی از معاونان سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری های مازندران، گیلان و گلستان خواست تا تدابیر لازم برای حضور گردشگران در روزهای ۱۱ تا ۱۴ مرداد ماه در پی تعطیلی به مناسبت برگزاری مراسم تحلیف ریاست جمهوری اتخاذ و بر اجرای آن دقیقاً‌ نظارت شود. (ادامه)
رهبر انقلاب: منکر فقط بدحجابی نیست/ گناه‌های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی هم منکر است
(ادامه)
نقش خانواده در پیشگیری از انحرافات اجتماعی
پایبند نبودن به اصل حجاب به معنی نابود کردن جوانان که مهم ترین سرمایه یک کشور هستند می شود.(ادامه)
امام جمعه ساری با اشاره به افشاگری روزهای اخیر مسؤولان دو قوّه، اظهار کرد: این نزاع‌ها دردی از معیشت جامعه را دوا نمی‌کند و مایه دلسردی مردم و خوشنودی دشمنان می‌شود.
درگیری و افشاگری دو قوه هیچ دردی از جامعه دوا نمی کند(خبر)
امام جمعه ساری با اشاره به افشاگری روزهای اخیر مسؤولان دو قوّه، اظهار کرد: این نزاع‌ها دردی از معیشت جامعه را دوا نمی‌کند و مایه دلسردی مردم و خوشنودی دشمنان می‌شود. (ادامه)
امام جمعه ساری با اشاره به افشاگری روزهای اخیر مسؤولان دو قوّه، اظهار کرد: این نزاع‌ها دردی از معیشت جامعه را دوا نمی‌کند و مایه دلسردی مردم و خوشنودی دشمنان می‌شود.
درگیری و افشاگری دو قوه هیچ دردی از جامعه دوا نمی کند(خبر)
امام جمعه ساری با اشاره به افشاگری روزهای اخیر مسؤولان دو قوّه، اظهار کرد: این نزاع‌ها دردی از معیشت جامعه را دوا نمی‌کند و مایه دلسردی مردم و خوشنودی دشمنان می‌شود. (ادامه)
فرامين رهبری چارچوب پليس در ارتقای امنيت روانی
چارچوب عملی پليس برای ارتقای امنيت روانی جامعه، اجرای فرامين مقام معظم رهبری است .(ادامه)
ضرب و شتم جانباز 75 درصدی / پدر فرد ضارب یکی از مسولان شهر است
(ادامه)
شمال نیوز : بیش از 90 درصد حرفهایی که از من در فضای مجازی نقل می‌شود فقط برای تخریب چهره من است. مثلا اینکه اگر زنی در حال شیردادن بچه موسیقی گوش دهد بچه اش زنازاده می شود، این یک مسلمان می توانند چنین حرفی بزند که منِ خاتمی بگویم؟.... احمد خاتمی: عکس‌های خشن از من فتوشاپ است
شمال نیوز : بیش از 90 درصد حرفهایی که از من در فضای مجازی نقل می‌شود فقط برای تخریب چهره من است. مثلا اینکه اگر زنی در حال شیردادن بچه موسیقی گوش دهد بچه اش زنازاده می شود، این یک مسلمان می توانند چنین حرفی بزند که منِ خاتمی بگویم؟....(ادامه)
برنامه‎ریزی غربی‎ها برای ترویج بدحجابی در ایران
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به برنامه‎ریزی غربی‎ها برای ترویج بدحجابی در ایران، گفت: بخش عظیمی از بدحجابی‎ها سیاسی و دهن‌کجی به نظام است.(ادامه)
مانتوهایی که عفت و حیا را نشانه رفته‌اند+عکس
امروزه در مغازه‌ها بی‌آنکه مسئولان چیزی از تهاجم فرهنگی بدانند شاهد حراج مانتوهایی هستیم که عفت و حیا را نشانه رفته‌اند. (ادامه)
شمال نیوز : شمال نیوز : امام جمعه قائم شهر و نماینده مردم استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: «دانشگاه آزاد اسلامی یک فرصت، سرمایه، فضا و ابزاری برای رشد فرهنگ اسلام ناب را در جامعه فراهم کرده است.».... امام جمعه قائم‌شهر: دانشگاه آزاداسلامی فرصتی مناسب برای رشد فرهنگ اسلام در جامعه است
شمال نیوز : شمال نیوز : امام جمعه قائم شهر و نماینده مردم استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: «دانشگاه آزاد اسلامی یک فرصت، سرمایه، فضا و ابزاری برای رشد فرهنگ اسلام ناب را در جامعه فراهم کرده است.»....(ادامه)
زنان نیمه‌لخت در خیابان‌های تهران
تصور کنید ۳۰ سال پیش و در دهه شصت خانمی را در خیابان می‌دیدید که یک مانتو به تن دارد که هیچ دکمه‌ای ندارد و شلوار لی پوشیده و در کمال تعجب تکه‌هایی از آن شلوار هم نباشد یعنی قیچی شده باشد نه از فقر که از عمد.(ادامه)
اولویت پلیس برخورد با ناهنجاری های اخلاقی و حفظ امنیت گردشگران
برقراری نظم و امنيت عمومی و برخورد با ناهنجاری هايی اجتماعی و اخلاقی مهمترين اولويت های پليس در طرح تامين امنيت مسافران و گردشگران تابستانی در استان است.(ادامه)
اجتماع 5 هزاری بانوان باحجاب+تصاویر
5 هزار نفر در شهرستان ساری گردهم آمدند تا فرهنگ حجاب را گسترش دهند.(ادامه)
شمال نیوز: عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه انتخابات ریاست جمهوری سال آینده یک ایستگاه سیاسی حساس است، گفت: بهترین راه برای حل مسئله حقوق‌های نجومی، شفاف‌سازی است.
اصولگرایان برای معرفی یک کاندیدا در سال 96 هنوز به اجماع نرسیدند
شمال نیوز: عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه انتخابات ریاست جمهوری سال آینده یک ایستگاه سیاسی حساس است، گفت: بهترین راه برای حل مسئله حقوق‌های نجومی، شفاف‌سازی است. (ادامه)
شمال نیوز : وی بیان کرد: نمی‌گویم کم‌حجابی یا بدحجابی، بلکه بی‌حجابی محض بود و آیا چنین وضعی شایسته نظام اسلامی است؟ باید حرمت‌ها در نظام اسلامی حفظ شود..... مشاهدات خطیب مشهور از گیلان در ایام رحلت امام: با اروپا فرقی نداشت!
شمال نیوز : وی بیان کرد: نمی‌گویم کم‌حجابی یا بدحجابی، بلکه بی‌حجابی محض بود و آیا چنین وضعی شایسته نظام اسلامی است؟ باید حرمت‌ها در نظام اسلامی حفظ شود.....(ادامه)
پیشنهاد حضور ناجی غریق اخلاقی در سواحل
دادستان مرکز استان گفت: ناجی غریق اخلاقی برای مردم در سواحل و طرح دریا لحاظ شود. (ادامه)
انتقاد احمد خاتمی از خندوانه
چند خانم در برنامه خندوانه قهقه می خندیدند تا مردها را بخندانند، به چه قیمتی می خواهیم شادی باشد؟(ادامه)


آیت الله آملی لاریجانی با تاکید بر لزوم رعایت هنجارهای دینی و اخلاقی در جامعه خواستار انجام وظایف قانونی از سوی ضابطان قضایی در این زمینه شد و گفت: اصل برخورد با هنجارشکنی های اخلاقی و دینی کاملا پذیرفته شده و قانونی است و در این راه البته رعایت حقوق دیگران نیز ضروری است. نباید به خاطر خنده ها و خوش و بش های آمریکایی ها گول خورد / بدحجابی و بی‌حجابی جرم است / نیروی انتظامی در اصل مقابله با هنجارشکنی‌ها مسیر درست(خبر)
آیت الله آملی لاریجانی با تاکید بر لزوم رعایت هنجارهای دینی و اخلاقی در جامعه خواستار انجام وظایف قانونی از سوی ضابطان قضایی در این زمینه شد و گفت: اصل برخورد با هنجارشکنی های اخلاقی و دینی کاملا پذیرفته شده و قانونی است و در این راه البته رعایت حقوق دیگران نیز ضروری است.(ادامه)
کشف 4 تن مواد مخدر در مازندران
فرمانده انتظامی مازندران از کشف و ضبط حدود چهار هزار کیلوگرم انواع مواد مخدر در مازندران طی سال گذشته خبر داد.(ادامه)
شب‌های سیاسی و شام‌های پرچرب کاندیداها در مازندران
(ادامه)
۱۲ نکته تربیتی برای باحجاب کردن دختران(يادداشت)
(ادامه)
(تصاویر) طرح جدید برخورد با بدحجابی
اجرای مرحله جدیدی از طرح امنیت اخلاقی و اجتماعی در پایتخت با برخورد با مظاهر بدحجابی آغاز شد. (ادامه)
 شمال نیوز: خطیب نماز جمعه تهران به سخنان رئیس‌جمهور در نمایشگاه مطبوعات اشاره کرد و گفت:رئیس‌جمهور نباید عصبی و نیش‌دار صحبت کند؛بد است که انسان در برابر بیگانگان رعایت جوانب را بکند، اما در مورد خودی‌ها جور دیگری صحبت کند، این ادبیات در شأن رئیس‌جمهور نیست. ادبیات نیش‌دار و عصبانی با خودی‌ها در شأن رئیس جمهور نیست
شمال نیوز: خطیب نماز جمعه تهران به سخنان رئیس‌جمهور در نمایشگاه مطبوعات اشاره کرد و گفت:رئیس‌جمهور نباید عصبی و نیش‌دار صحبت کند؛بد است که انسان در برابر بیگانگان رعایت جوانب را بکند، اما در مورد خودی‌ها جور دیگری صحبت کند، این ادبیات در شأن رئیس‌جمهور نیست.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.08 seconds.