.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
برداشت سیب زمینی در مناطق مختلف مازندران از جمله روستاهای لفور سوادکوه و همزمان با روزهای گرم تابستانی آغاز شد.سوادکوه منطقه‌ای خوش و آب و هواست که مردمان روستاها بخاطر درآمد پایینی که دارند خیلی از محصولات کشاورزی را برای مصارف خانواده خود کشت می‌کنند، تا نیاز به پرداخت هزینه نداشته باشند. سیب زمینی از عناصر اصلی غذایی مناطق روستاهای شمال بوده که در اکثر مناطق با توجه به نوع خاک و شرایط نوری خوب قادر به کشت این محصول می‌باشند. در روستاهای لفور که از خاک و شرایط هوایی مناسب‌تری برخوردار می‌باشد سیب زمینی کشت می‌شود. امسال به خاطر گرانی این محصول حتی روستاییان مقیم شهر هم حاضر به کاشت سیب زمینی در زمین‌های اجاره‌ای در روستاها شده‌اند. سیب زمینی در منطقه روستای لفور اوایل تیر ماه برداشت می‌شود. برداشت سیب زمینی در روستاهای لفور سوادکوه(خبر)
برداشت سیب زمینی در مناطق مختلف مازندران از جمله روستاهای لفور سوادکوه و همزمان با روزهای گرم تابستانی آغاز شد.سوادکوه منطقه‌ای خوش و آب و هواست که مردمان روستاها بخاطر درآمد پایینی که دارند خیلی از محصولات کشاورزی را برای مصارف خانواده خود کشت می‌کنند، تا نیاز به پرداخت هزینه نداشته باشند. سیب زمینی از عناصر اصلی غذایی مناطق روستاهای شمال بوده که در اکثر مناطق با توجه به نوع خاک و شرایط نوری خوب قادر به کشت این محصول می‌باشند. در روستاهای لفور که از خاک و شرایط هوایی مناسب‌تری برخوردار می‌باشد سیب زمینی کشت می‌شود. امسال به خاطر گرانی این محصول حتی روستاییان مقیم شهر هم حاضر به کاشت سیب زمینی در زمین‌های اجاره‌ای در روستاها شده‌اند. سیب زمینی در منطقه روستای لفور اوایل تیر ماه برداشت می‌شود.(ادامه)
جدول/ قیمت روز انواع ساینا کارکرده در بازار
در جدول زیر قیمت روز انواع ساینا کارکرده در محدوده قیمت ۱۲۰ تا ۱۸۰ میلیون تومان را در بازار آزاد مشاهده می‌کنید.(ادامه)
رهبر انقلاب از واکسن فلج اطفال تا واکسن کرونا + عکس
دقیقا سی‌وسه‌ سال بعد در روز چهارم تیرماه ۱۴۰۰ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دُز اول واکسن کوو ایران برکت را دریافت کردند.(ادامه)
دو عکس از نوجوانی و جوانی رئیس جمهور منتخب
تصاویری از حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی در دوران جوانی را مشاهده می‌کنید.(ادامه)
هفته بیست و چهارم لیگ برتر| برتری نساجی و ادامه قعرنشینی ماشین‌سازی
تیم فوتبال نساجی موفق شد در هفته بیست و چهارم لیگ برتر ماشین‌سازی را شکست دهد.(ادامه)
معجزه روغن سیاه دانه برای درمان بیماران گوارشی
عضوهیات علمی پژوهشکده گیاهان دارویی جهاددانشگاهی سیاه دانه را یکی از بهترین و شناخته‌شده‌ترین گیاهان مفید برای دستگاه گوارشی دانست و گفت: شربت نیگلاپسین فرآورده حاوی عسل و روغن سیاه دانه در درمان رفلاکس، نفخ، سوزش سر دل و ناراحتی‌‍های گوارش و سوهاضمه مفید است.(ادامه)
عکس/ جدول لیگ بعد از برد استقلال و پرسپولیس
در روز اول هفته بیست و چهارم لیگ برتر پرسپولیس با شکست مس به صدر رسید و استقلال هم مقابل گل گهر پیروز شد.(ادامه)
تصاویر صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
تیم فوتبال استقلال موفق شد در دیدار خانگی هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر مقابل گل‌گهر به پیروزی برسد و جایگاهش در رتبه سوم را مستحکم کند.
برد ارزشمند استقلال مقابل شاگردان قلعه‌نویی
تیم فوتبال استقلال موفق شد در دیدار خانگی هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر مقابل گل‌گهر به پیروزی برسد و جایگاهش در رتبه سوم را مستحکم کند. (ادامه)
شکایت خبرنگاران از جهانپور کلید خورد
یک وکیل پایه یک دادگستری گفت: ما با جمع زیادی از خبرنگاران هم قدم شدیم و به عنوان وظیفه مدنی از سخنگوی سازمان غذا و دارو شکایت کردیم و هفته آینده نیز به دادسرای فرهنگ و رسانه خواهیم رفت.(ادامه)
کار سخت پرسپولیس مقابل استقلال
در صورتی که کنفدراسیون فوتبال آسیا مجوز حضور تماشاگران در بازی استقلال تاجیکستان با پرسپولیس ایران در لیگ قهرمانان آسیا را بدهد، کار نماینده ایران سخت خواهد شد.(ادامه)
؛

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای  خاطرنشان کردند: من اولاً مایل نبودم از واکسن غیر ایرانی استفاده کنم بنابراین گفتم منتظر واکسن ایرانی می‌مانم چرا که باید این افتخار ملی را پاس بداریم و تا وقتی امکان پیشگیری و علاج در داخل وجود دارد، چرا از آن استفاده نکنیم؟ رهبر معظم انقلاب دُز اول واکسن کوو ایران برکت را دریافت کردند
؛ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای خاطرنشان کردند: من اولاً مایل نبودم از واکسن غیر ایرانی استفاده کنم بنابراین گفتم منتظر واکسن ایرانی می‌مانم چرا که باید این افتخار ملی را پاس بداریم و تا وقتی امکان پیشگیری و علاج در داخل وجود دارد، چرا از آن استفاده نکنیم؟(ادامه)
امشب، نخستین گفتگوی تلویزیونی رئیس جمهور منتخب
اولین گفتگوی تلویزیونی آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور منتخب، امشب از حرم مطهر رضوی و از طریق رسانه ملی پخش می‌شود.(ادامه)
در رنگ بندی جدید شهر‌های استان مازندران، ۳ شهرستان در وضعیت نارنجی قرار دارند. 3 شهرستان مازندران در وضعیت نارنجی کرونا
در رنگ بندی جدید شهر‌های استان مازندران، ۳ شهرستان در وضعیت نارنجی قرار دارند.(ادامه)
عکس/ تصویری متفاوت از عظمت گنبد حرم امام رضا (ع)
(ادامه)
عکس/ گلر اول تیم ملی در کنار همسرش
تصویری از علی بیرو و همسرش را در ادامه مشاهده می کنید.(ادامه)
نساجی به دنبال پیروزی در تبریز
تیم نساجی مازندران امروز در تبریز به مصاف تیم ماشین سازی می‌رود.(ادامه)
بستری بودن ۳۴۸ بیمار کرونایی در مازندران
طی شبانه روز گذشته با بستری شدن تعداد ۷۳ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به ۳۴۸ نفر رسید و از این تعداد ۷۷ بیمار کرونایی بدحال هستند‌.(ادامه)
۳ شهرستان مازندران در وضعیت نارنجی کرونا
از ۲۲ شهرستان مازندران ۳ شهرستان همچنان در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارند.(ادامه)
مسدود شدن محور هراز در اواسط تیرماه
محور هراز به علت تعمیرات در ۱۳ و ۱۴ تیرماه بسته خواهد شد.(ادامه)
نماز جمعه مازندران امروز برگزار می‌شود
نماز جمعه امروز در ۴۷مصلی مازندران برگزار می‌شود.(ادامه)
هوای گرم و آفتاب سوزان در مازندران
هوای مازندران امروز هم آفتابی و گرم پیش بینی می‌شود.(ادامه)
اگرچه بسیاری از سیداحمد مرتضوی‌مقدم به عنوان بهترین و البته محتمل‌ترین گزینه ریاست دستگاه قضا یاد می‌کنند، اما نام غلامحسین محسنی‌اژه‌ای هم این روز‌ها به عنوان یکی از جدی‌ترین گزینه‌های ریاست قوه قضاییه مطرح است. چه کسی بر صندلی ریاست قوه قضاییه خواهد نشست؟
اگرچه بسیاری از سیداحمد مرتضوی‌مقدم به عنوان بهترین و البته محتمل‌ترین گزینه ریاست دستگاه قضا یاد می‌کنند، اما نام غلامحسین محسنی‌اژه‌ای هم این روز‌ها به عنوان یکی از جدی‌ترین گزینه‌های ریاست قوه قضاییه مطرح است.(ادامه)
توییت حسام الدین آشنا درمورد کاندیدا‌های پوششی+عکس
حسام الدین آشنا پیشنهادی را برای برخورد با نامزد‌های پوششی مطرح کرد. (ادامه)
مدل نشستن عیسی کلانتری خبرساز شد
انتشار تصویری از مدل نشستن عیسی‌ کلانتری، رییس سازمان محیط‌ زیست مقابل خبرنگارانی که از اتوبوس مرگ ارومیه جان سالم به در بردند! خبرساز شده و مورد انتقاد قرار گرفته است.(ادامه)
خوردن گیلاس با چه خوراکی‌هایی ممنوع است؟
پزشکان توصیه می‌کنند همراه گیلاس از غذا‌های ترش و اسیدی استفاده نکنید.(ادامه)
شمال نیوز: وزارت بهداشت از فوت ۱۴۴ بیمار بر اثر کرونا خبر داد و اعلام کرد: مجموع جان باختگان این بیماری به ۸۳ هزار و ۴۷۳ نفر رسید. فوت ۱۴۴ نفر در شبانه روز گذشته/ مجموع جان باختگان این بیماری به ۸۳ هزار و ۴۷۳ نفر رسید
شمال نیوز: وزارت بهداشت از فوت ۱۴۴ بیمار بر اثر کرونا خبر داد و اعلام کرد: مجموع جان باختگان این بیماری به ۸۳ هزار و ۴۷۳ نفر رسید.(ادامه)
مدیرعامل جدید باشگاه تراکتور منصوب شد
جمشید نظمی ادیب به عنوان عضو جدید هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه تراکتور منصوب شد.(ادامه)
برخورد با متخلفان انتخاباتی شوراها
دبیر هیات نظارت انتخابات شورای شهر و روستا گفت: تداخل در فرایند انتخابات و تخلف در آن قطعا با مقررات اعمال قانون خواهد شد.(ادامه)
آغاز ساخت پارک ترافیک در ساری
شهردار ساری از آغاز ساخت پارک ترافیک در بوستان ملل این شهر خبر داد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.096 seconds.