.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
اراضی مازاد واحد صنعتی ماشین آلات دیزل در آمل واگذار شود
نماینده مردم آمل در مجلس با اشاره به رکود یک واحد صنعتی ماشین آلات دیزل در شهرک صنعتی آمل گفت: زمین های مازاد آن باید واگذار شود.(ادامه)
تزریق دوز دوم واکسن کرونا در بابل شتاب گرفت
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: تزریق دوز دوم واکسن کرونا به جمعیت زیرمجموعه این دانشگاه به میانگین روزانه ۵۰۰ نفر رسیده است که نشانگر شتاب گرفتن روند در روزهای اخیر است.(ادامه)
بستری بودن ۴۲۴ بیمار کرونایی در مازندران
طی شبانه‌روز گذشته موارد ابتلای جدید کرونایی در مازندران به ۱۱۰ نفر و موارد بستری به ۴۲۴ نفر رسید.(ادامه)
طبیعت‌گردی در دوران کرونا برای سلامت روان مفید است
نتایج یک مطالعه جدید نشان داده است که قرار گرفتن در معرض فضاهای طبیعی هنگام اولین دوره قرنطینه کووید ۱۹ در سال ۲۰۲۰ برای سلامت روان شهروندان اسپانیایی و پرتغالی مفید بوده است.(ادامه)
تصاویر صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
 امیدوارم به جای مقاومت در مقابل ملت ها، با آنها همراهی کنند والّا ممکن است خسارت وارد شود‌. نمی‌خواهم از واژه طوفان استفاده کنم؛ اما طوفان در راه است. امیدوارم ملت‌ها آسیبی نبینند. آرزو می‌کنم قدرتها به ملت‌ها بپیوندند. بزودی یک قدرتی طلوع می کند که رئیس جمهور ندارد
امیدوارم به جای مقاومت در مقابل ملت ها، با آنها همراهی کنند والّا ممکن است خسارت وارد شود‌. نمی‌خواهم از واژه طوفان استفاده کنم؛ اما طوفان در راه است. امیدوارم ملت‌ها آسیبی نبینند. آرزو می‌کنم قدرتها به ملت‌ها بپیوندند. (ادامه)
واکنش متکی درباره حضورش در کابینه ِرییسی
سخنگوی شورای وحدت اصولگرایان اظهار کرد: تصور من این است که با توجه به فرمایش دقیق و کارشناسانه مقام معظم رهبری ایشان پرهیز داده اند که کسانی از مجلس به دولت بروند. (ادامه)
قتل رئیس وظیفه عمومی لاهیجان در محل کار
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان از قتل رئیس وظیفه عمومی لاهیجان در محل کار توسط یکی از مراجعه‌کنندگان خبر داد و گفت: جزئیات این حادثه در دست بررسی است. (ادامه)
نيروهاي انقلاب در داخل و نيز در خارج در امتداد خط مقاومت بايد به فكر «نوسازي سازمان» ، به‌روزرساني «اطلاعات» و ساماندهي «ارتباطات» خود باشند. اگر امروز به اين كار نپردازند فردا خيلي دير است. انقلابیون در سال 1400باید به این سئوال پاسخ دهند، احزاب تراز انقلاب چه ساختی دارند و نسبت آنها با حوزه، دانشگاه و رسانه چیست؟ به بهانه یک شهادت(يادداشت)
نيروهاي انقلاب در داخل و نيز در خارج در امتداد خط مقاومت بايد به فكر «نوسازي سازمان» ، به‌روزرساني «اطلاعات» و ساماندهي «ارتباطات» خود باشند. اگر امروز به اين كار نپردازند فردا خيلي دير است. انقلابیون در سال 1400باید به این سئوال پاسخ دهند، احزاب تراز انقلاب چه ساختی دارند و نسبت آنها با حوزه، دانشگاه و رسانه چیست؟(ادامه)
دکترعبدالناصر همتی کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری و رئیس سابق بانک مرکزی به بیان ناگفته‌هایی از رقابت‌های انتخاباتی و نامزدی اش پرداخت.

جفایی که دولت در حقم کرد هیچ‌وقت یادم نمی‌رود/ برخی بزرگان اصلاحات، امروز و فردا کردند و در نهایت حمایتی نکردند
دکترعبدالناصر همتی کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری و رئیس سابق بانک مرکزی به بیان ناگفته‌هایی از رقابت‌های انتخاباتی و نامزدی اش پرداخت. (ادامه)
حضرت آیت الله خامنه‌ای فرمودند: کشورهای اروپایی به قاتلان هفتم تیر پناه داده‌اند و در مجالس خود به آنها تریبون می‌دهند و سپس وقیحانه ادعای حقوق بشر می‌کنند. مشکلات معیشتی، احراز صلاحیت‌ها و کرونا هم مانع حماسه‌آفرینی مردم در انتخابات نشد/ حرکت رئیسی در قوه‌ی قضائیه جهادی و شبانه‌روزی بود/ بعضی‌ها روی آراء باطله تکیه می‌کنند؛ آراء باطله دلیل جدایی آن افراد از نظام است؟ ابداً، ابداً؛ عکس قضیه است / با برخی تصمیمات شورای نگهبان درباره احراز صلاحیت‌ها موافق نبودم(خبر)
حضرت آیت الله خامنه‌ای فرمودند: کشورهای اروپایی به قاتلان هفتم تیر پناه داده‌اند و در مجالس خود به آنها تریبون می‌دهند و سپس وقیحانه ادعای حقوق بشر می‌کنند. (ادامه)
تصاویر/ دیدار مسئولان قوه قضائیه با رهبر معظم انقلاب
در سالروز شهادت آیت‌الله دکتر بهشتی و یاران ایشان و به مناسبت روز قوه قضائیه، دوشنبه۷ تیر ۱۴۰۰ رئیس و مسئولان دستگاه قضایی با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند. رهبر معظم انقلاب با اشاره به دوران ریاست آیت‌الله رئیسی بر قوه قضائیه تصریح کردند: آقای رئیسی در این دو سال و چند ماهی که مسئولیت قوه‌ قضائیه را داشتند حقاً زحمت کشیدند و حرکت ایشان مصداق حرکت جهادی شبانه‌روزی بود.(ادامه)
برگزاری تور‌های آفرود در مناطق جنگل ممنوع !
برگزاری تور‌های آفرود در مناطق جنگلی مازندران خلاف قانون است.(ادامه)
قیمت ارز آزاد در هفتم تیر + جدول
دلار در صرافی‌های رسمی با قیمت ۲۴ هزار و ۱۴۱ تومان معامله می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز: وزارت بهداشت روز ۷ تیر ۱۴۰۰ اعلام کرد: با فوت ۱۴۰ تَن دیگر از هموطنان مبتلا به کووید۱۹ در شبانه روز گذشته، تعداد جانباختگان این بیماری در ایران به ۸۳ هزار و ۹۸۵ نفر رسید. فوت ۱۴۰ نفر در شبانه روز گذشته/تعداد جانباختگان این بیماری در ایران به ۸۳ هزار و ۹۸۵ نفر رسید
شمال نیوز: وزارت بهداشت روز ۷ تیر ۱۴۰۰ اعلام کرد: با فوت ۱۴۰ تَن دیگر از هموطنان مبتلا به کووید۱۹ در شبانه روز گذشته، تعداد جانباختگان این بیماری در ایران به ۸۳ هزار و ۹۸۵ نفر رسید.(ادامه)
۱۴ مردادماه مراسم تحلیف رئیس جمهور منتخب برگزار می‌شود/ انتصاب «قلی‌ها» به عنوان رئیس ستاد تحلیف
عضو هئیت رئیسه مجلس گفت: مراسم تحلیف رئیس جمهور منتخب روز (پنجشنبه ۱۴ مردادماه) با حضور مقامات خارجی و داخلی در محل مجلس شورای اسلامی برگزار می شود.(ادامه)
جدول/ گوشی‌های ۲ تا ۴ میلیون تومانی در بازار کدام است؟
گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A۱۲ SM-A۱۲۵F/DS دو سیم کارت ظرفیت ۶۴ گیگابایت به قیمت ۳ میلیون و ۷۹۹ هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد.(ادامه)
جریمه ۳۵ هزار خودروی غیربومی با ورود به مازندران
رانندگان ۳۵ هزار و ۵۵۰ دستگاه خودروی غیربومی که قصد ورود به مازندران را داشته اند،جریمه شده اند.(ادامه)
بیشترین تخلفات انتخاباتی در بابل مربوط به شوراهای شهر بود
دادستان بابل با بیان اینکه بیشترین تخلفات انتخاباتی مربوط به شورای شهر بوده است، گفت: پرونده هایی در این راستا تشکیل شده است.(ادامه)
تلاش نافرجام استانداران مازندران در برقراری پرواز ساری به آکتائو/ کم‌کاری یا اعمال نفوذ در وزارت‌ خارجه در برقراری پروازها
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران، گفت: در استان پیگیری برای برقراری این پرواز دارای سابقه ۱۰ ساله است و توقع پرداخت هزینه‌ای از جانب دولت نداریم تنها موضوع و درخواست ما از دولت و سفارت قزاقستان صدور مجوز برای پرواز ساری به آکتائو است.(ادامه)
زاهدی‌فرد دیدار نساجی و پیکان را سوت می‌زند / اشکان خورشیدی داور دیدار پرسپولیس
محمدحسین زاهدی‌فرد دیدار نساجی مازندران و پیکان تهران را سوت خواهد زد.(ادامه)
آیت الله لائینی:خط فکر دوستی با آمریکا خطرناک است
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه خط شهدای هفتم تیر عدم سازش با دشمنان و آمریکا است، گفت: خط فکر دوستی با آمریکا خطرناک است.(ادامه)
اسکوچیچ ماندنی شد
رئیس فدراسیون فوتبال ایران از توافق مشترک با دارگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران برای ادامه همکاری و حضور قدرتمند در ادامه راه خبر داد.(ادامه)
قیمت روز خودروهای داخلی و خارجی در ۷ تیر +جدول
قیمت خودرو، امروز در بازار آزاد نسبت به آخرین معاملات دیروز با ثبات نسبی همراه است.(ادامه)
دیدار رئیس و مسئولان دستگاه قضایی با رهبر انقلاب
همزمان با سالگرد شهادت آیت‌الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران انقلاب و هفته‌ قوه‌ قضائیه، رئیس و مسئولان دستگاه قضائی با حضور در حسینیه‌ امام خمینی(ره) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.(ادامه)
اسامی داوران هفته بیست پنجم لیگ برتر
اسامی داوران قضاوت کننده در دیدارهای هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال از سوی کمیته داوران اعلام شد.(ادامه)
تصویری قدیمی از رهبر انقلاب در کنار شهید بهشتی
کانال تلگرامی منتسب به سایت رهبر انقلاب در سالروز شهادت دکتر شهید سیدمحمد بهشتی و ۷۲ نفر از همراهانشان در سال ۱۳۶۰ عکس از مقام معظم رهبری به همراه آیت الله بهشتی منتشر کرد.(ادامه)
اسامی رئیس و اعضای ۱۳ کمیسیون تخصصی مجلس یازدهم +جدول
جدول اسامی رئیس و اعضای ۱۳ کمیسیون تخصصی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای اجلاسیه دوم منتشر شد.(ادامه)
کاهش ۱۹ درصدی بارش میانگین ۹ ماهه سال زراعی جاری مازندران
معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: میانگین بارش ۹ ماهه سال زراعی جاری استان منتهی به خرداد ماه امسال ۴۲۶ میلی‌متر بوده که نسبت به مدت مشابه دوره آماری بلندمدت که حدود ۵۲۶ میلی‌متر بوده حدود ۱۹ درصد کاهش را نشان می‌دهد.(ادامه)
قوه قضائیه کابوس رانت خواران و پناهگاه مظلومان است
عضوهیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: قوه قضائیه در دوران مسئولیت آیت الله رئیسی به مامن وملجا مظلومین و کابوس رانتخواران و مفسدین تبدیل شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.093 seconds.