.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
قیمت سکه طلا دلار ارز یورو یکشنبه ۶ تیر ۱۴۰۰/ جدول
قیمت سکه طلا دلار ارز یورو امروز یکشنبه ۶ تیر ۱۴۰۰ را در جدول زیر مشاهده کنید.(ادامه)
دلیل حملات میگرنی چیست؟
طبق نتایج تجزیه‌وتحلیل جدید، افرادی که میگرن را تجربه می‌کنند، مستعد کمبود انرژی مغزی چه از طریق افزایش تقاضا و چه از طریق تولید انرژی ناکافی بین حملات هستند. این مساله بیانگر این است که اختلال در انرژی، باعث تنش اکسایشی مغز و میگرن به‌عنوان یک واکنش محافظتی می‌شود.(ادامه)
دریافت مجوز برای هرگونه بهره برداری از منابع آبی
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای مازندران گفت: هر نوع بهره برداری و مصرف از منابع آبی نیاز به مجوز دارد.(ادامه)
تصاویر صفحه نخست روزنامه های مازندران
(ادامه)
علی کریمی در آستانه پیوستن به الغرافه
علی کریمی در آستانه پیوستن به تیم الغرافه قطر قرار دارد.(ادامه)
علی پروین بازیگر شد+ تصاویر
تصویربرداری «بچه‌های دیروز» به نویسندگی، کارگردانی و تهیه کنندگی محبوبه نورنقدی با بازی افتخاری علی پروین و محمد نصرتی به اتمام رسید.(ادامه)
باداب سورت چشمهٔ پلکانی تراورتنی بی‌نظیر در ایران و کم‌نظیر در جهان است که در روستای ارست بخش چهاردانگه‌ی شهرستان ساری قرار دارد. این چشمه توسط سازمان میراث فرهنگی در سال ۱۳۸۷ پس از کوه دماوند به عنوان دومین میراث طبیعی ایران در فهرست آثار ملی ایران ثبت شد. طبیعت باداب سورت ساری(2022)(خبر)
باداب سورت چشمهٔ پلکانی تراورتنی بی‌نظیر در ایران و کم‌نظیر در جهان است که در روستای ارست بخش چهاردانگه‌ی شهرستان ساری قرار دارد. این چشمه توسط سازمان میراث فرهنگی در سال ۱۳۸۷ پس از کوه دماوند به عنوان دومین میراث طبیعی ایران در فهرست آثار ملی ایران ثبت شد.(ادامه)
افزایش خطر بیماری قلبی با میان وعده‌های نشاسته‌ای
نتایج تحقیقات نشان داد مصرف میان وعده های نشاسته ای حاوی سیب زمینی یا سایر نشاسته ها بعد از هر وعده غذایی حداقل ۵۰٪ خطر مرگ و میر و ۴۴-۵۷٪ خطر مرگ ناشی از بیماری قلبی عروقی را افزایش می دهد.(ادامه)
بیماران کرونا با چه علائمی مراجعه می‌کنند؟
رئیس جامعه پزشکان متخصص داخلی ایران، در ارتباط با مشکلات عصبی ناشی از بیماری کووید ۱۹ نکاتی را متذکر شد.(ادامه)
موج گرمای سوزان در مازندران
مازندرانی‌ها امروز هم هوایی گرم و دمای ۴۰ درجه را تجربه خواهند کرد.(ادامه)
رایکا به دنبال فتح کویر
تیم فوتبال رایکا بابل امروز در کرمان مهمان تیم مس این شهر است.(ادامه)
روند افزایش موارد بستری کرونایی در مازندران
طی شبانه روز گذشته با بستری شدن تعداد ۷۷ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل ۳۸۳ به نفر رسید.(ادامه)
وزیر بهداشت: اجازه ندادیم چینی ها روی ایرانی ها واکسن آزمایش کنند
وزیر بهداشت: اجازه ندادیم چینی ها روی ایرانی ها واکسن آزمایش کنند(ادامه)
تصاویر صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
 رئیس بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری با بیان اینکه موج پنجم کرونا در کشور شروع شده است، گفت: ویروس جدیدی که در حال چرخش است به احتمال زیاد ویروس هندی دلتا است و سرایت پذیری آن بسیار شدید بوده و هر شخص بیمار می‌تواند 8 تا 12 نفر را درگیر کند. آغاز موج پنجم کرونا در ایران / کرونای هندی «دلتا» به احتمال زیاد در کشور در حال پخش است / فیروزکوه و دماوند قرمز شده اند، تهران هم نمی تواند وضعیت عادی داشته باشد(خبر)
رئیس بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری با بیان اینکه موج پنجم کرونا در کشور شروع شده است، گفت: ویروس جدیدی که در حال چرخش است به احتمال زیاد ویروس هندی دلتا است و سرایت پذیری آن بسیار شدید بوده و هر شخص بیمار می‌تواند 8 تا 12 نفر را درگیر کند.(ادامه)
 از شنبه گذشته که سید ابراهیم رئیسی به عنوان رئیس جمهوری منتخب مردم برگزیده شد رسانه ها برای انتخاب کابینه وی دست به گمانه زنی های زیادی زدند. آخرین گزینه های پیشنهادی کابینه آیت الله رئیسی را بشناسید
از شنبه گذشته که سید ابراهیم رئیسی به عنوان رئیس جمهوری منتخب مردم برگزیده شد رسانه ها برای انتخاب کابینه وی دست به گمانه زنی های زیادی زدند. (ادامه)
بیانیه جبهه اصلاحات ایران درباره نتایج انتخابات
«جبههٔ اصلاحات ایران» وظیفهٔ خود می‌داند ضمن نقد رفتارهای اقتدارگرایانهٔ بخشی از حکمرانان، بازاندیشی و زمینه‌سازی برای اصلاحات ریشه‌ای تشکیلاتی و گفتمانی در جبههٔ اصلاح‌طلبان را در دستور کار خود قرار دهد. ما نارضایتی بخشی از شهروندان از عملکرد اصلاح‌طلبان را درک می‌کنیم و برای آسیب‌شناسی و بازسازی و نوسازی اندیشه و ساختار جریان اصلاحات خود را آماده‌ خواهیم کرد و نتایج بررسی‌ها و جمع‌بندی خود را به اطلاع شهروندان ایران خواهیم رساند.(ادامه)
سمند ال‌ایکس 200 میلیونی شد!
با شروع دومین هفته خرداد ماه پرطرفدارهای ایران خودرو در بازار استارت رشد قیمت را زدند.(ادامه)
جزئیات آرای انتخابات ششمین دوره شورای شهر تهران اعلام شد
کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان تهران جزئیات آرای شهر تهران، ری، شمیرانات و تجریش را اعلام کرد.(ادامه)
افشاگری جدید داوری درباره احمدی نژاد و محسنی اژه‌ای
دیده‌بان ایران/ عبدالرضا داوری، مشاور رسانه ای پیشین «محمود احمدی نژاد» که طی ماه های گذشته با تغییر مسیر دادنش و جدا کردن راهش از احمدی نژاد بارها ادعا و افشاگری های عجیبی را مطرح کرده است این بار درباره برکناری «غلامحسین محسنی اژه ای» از وزارت اطلاعات نوشت: (ادامه)
حسینی‌تاش مهم‌ترین گزینه وزارت خارجه دولت رئیسی
بر اساس اخبار رسیده، سید علی حسینی‌تاش یکی از مهم‌ترین گزینه‌های تصدی وزارت خارجه دولت سید ابراهیم رئیسی است.(ادامه)
محل کار همتی بعد از انتخابات+ عکس
همتی نوشت: صبح امروز با حضور در دانشکده اقتصاد دانشگاه تهران، فعالیت خود را به عنوان هیات علمى دانشکده، در کنار سایر همکارانم،از نو آغاز کردم. در اولین روز حضور، بحث های صمیمی با همکاران دانشگاهیم درخصوص دغدغه های آنها در باره وضعیت اقتصاد ایران داشتیم. (ادامه)
یکشنبه ای گرم در انتظار مازندران
مازندران معاون‌ توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: روز یکشنبه آسمان استان صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش محسوس دما ،گاهی با وزش باد همراه است.(ادامه)
خودرو‌های کارکرده زیر ۲۰۰ میلیون تومان/ کوئیک ۱۳۹ میلیون تومان
بنا بر اطلاعات و قیمت‌های موجود در بازار خودروهای کارکرده لیستی از خودروهای کارکرده در محدوده قیمتی پایین‌تر از ۲۰۰ میلیون تومان تهیه شده است.(ادامه)
خدمت به مردم تا آخرین ساعت کاری دولت فعلی
همه دستگاه‌های اجرایی تا آخرین ساعات کاری دولت فعلی باید به وظایف و ماموریت‌های خود درست عمل کنند.(ادامه)
دیدار مدیران ارشد وزارت اطلاعات با رئیسی
حجت‎الاسلام والمسلمین سید محمود علوی وزیر اطلاعات و جمعی از معاونین این وزارتخانه، با آیت‎الله رئیسی رئیس جمهور منتخب دیدار کرد. (ادامه)
آقایان توجه کنند ؛ این علائم نشانه سرطان هستند
رئیس اداره پیشگیری از سرطان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه مهمترین غربالگری سرطان در آقایان، غربالگری روده بزرگ است، مطرح کرد: توصیه می کنیم مردان تست خون مخفی در مدفوع را از سن 50 سالگی انجام دهند و هر یک تا دوسال یکبار باید تکرار شود تا در صورت نیاز اقدامات لازم صورت گیرد.(ادامه)
اصلاح طلبان پس از انتخابات 1400 چه تصمیمی می گیرند؟
۵۲ درصد مردم در انتخابات شرکت نکردند و رأی‌های باطله هم رتبه دوم را کسب کرد. میزان رأی کاندیدای پیروز این انتخابات هم گویای بخشی از این واقعیت است.(ادامه)
یک فعال سیاسی و عضو اتاق بازرگانی گفت: به نظر می‌رسد آقای اژه‌ای به ریاست قوه قضائیه می‌رسد‌، آقای صادق لاریجانی جایگزین آیت‌الله جنتی شده و آقای روحانی به مجمع تشخیص مصلحت نظام می‌رود. صادق لاریجانی جایگرین احتمالی آیت‌الله جنتی/ اژه‌ای، رئیس جدید قوه قضائیه
یک فعال سیاسی و عضو اتاق بازرگانی گفت: به نظر می‌رسد آقای اژه‌ای به ریاست قوه قضائیه می‌رسد‌، آقای صادق لاریجانی جایگزین آیت‌الله جنتی شده و آقای روحانی به مجمع تشخیص مصلحت نظام می‌رود. (ادامه)
شکایت رسمی یک استقلالی از وزیر ورزش به دیوان عدالت اداری
معاون پیشین باشگاه استقلال به صورت رسمی در دیوان عدالت اداری از مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان شکایت کرد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.066 seconds.