.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
قیمت سکه طلا دلار ارز یورو دوشنبه ۷ تیر ۱۴۰۰/ جدول
قیمت سکه طلا دلار ارز یورو امروز دوشنبه ۷ تیر ۱۴۰۰ را در جدول زیر مشاهده کنید.(ادامه)
پلاک‌های مخدوش ردیابی می‌شوند
سرپرست پلیس راه مازندران از شناسایی خودرو‌هایی که پلاک‌های مخدوش دارند خبر داد.(ادامه)
مدعیان دروغین فروش سوالات کنکور
رئیس پلیس فتا مازندران نسبت به کلاهبرداری با ترفند فروش سوالات کنکور هشدار دارد.(ادامه)
رکورد حامد لک در پرسپولیس
باشگاه پرسپولیس با توجه به رکوردی که دروازه‌بان اول این تیم از خود به جای گذشته، امیدوار است تا بتواند تا پایان لیگ رکورد خوب خود را در محافظت از دروازه سرخپوشان حفظ کند.(ادامه)
راه‌اندازی سرویس استعلام چک بدون احراز هویت
معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی گفت: به زودی سرویس استعلام چک بدون احراز هویت در اختیار مشتریان بانکی اعم از حقیقی و حقوقی قرار خواهد گرفت تا مشتریان از مسیر‌های مختلف از ثبت سیستمی چک از سوی صادرکننده آن در سامانه صیاد مطمئن شوند.(ادامه)
اینفوگرافی/ توصیه‌های طب ایرانی برای روز‌های کرونایی
بهتر است بدانیم که خواب کافی از ساعت ۱۰ شب تا ۶ صبح از نکات مهم و ضروری در ایجاد ایمنی بدن است. همچنین فعالیت بدنی حداقل نیم ساعت در روز را توصیه می‌شود و باید سعی کنیم تا از استرس دوری کنیم. باید‌ها و نباید‌های تغذیه از نظر طب ایرانی در دوران کرونا را در اینفوگرافی زیر مشاهده می‌کنید.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس شواری عالی استان‌ها گفت: موضوع اصلی ما شورا‌های اسلامی شهر هستند و اگر منتخبین شورا‌های شهر را به خوبی آموزش دهیم بسیاری از مشکلات حل خواهد شد. شورای شهر ششم از کی آغاز به کار خواهد کرد ؟
شمال نیوز : رئیس شواری عالی استان‌ها گفت: موضوع اصلی ما شورا‌های اسلامی شهر هستند و اگر منتخبین شورا‌های شهر را به خوبی آموزش دهیم بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.(ادامه)
پایش بهداشتی ۶۷ هزار مکان عمومی مازندران
مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از پایش استاندارد‌های بهداشتی ۶۷ هزار مکان عمومی در استان خبر داد.(ادامه)
عراقچی : تصمیم بزرگ و سخت ایران بود که منجر به حفظ برجام تا الان شده است.در حال حاضر نوبت طرف‌های مقابل است./ طرف‌های مقابل برای احیا مجدد برجام باید به جمع بندی برسند تا توافق حاصل شود ....(خبر)
(ادامه)
تصاویر صفحه نخست روزنامه های مازندران
(ادامه)
کنایه علی مطهری درباره اقلیت و اکثریت انتخابات
نماینده سابق مردم تهران در مجلس در توئیتی به مصاحبه صدا و سیما با صفارهرندی واکنش نشان داد. (ادامه)
مرگ شالیکاران جوان در رودبار / ماجرا چه بود؟
(ادامه)
شمال نیوز : طی شبانه‌روز گذشته باتوجه به روند افزایشی موارد ابتلا و بستری، شمار مبتلایان جدید باز هم سه رقمی شد که زنگ خطر جدی است. بازگشت کرونا به استان / مازندران باز هم سه رقمی شد
شمال نیوز : طی شبانه‌روز گذشته باتوجه به روند افزایشی موارد ابتلا و بستری، شمار مبتلایان جدید باز هم سه رقمی شد که زنگ خطر جدی است. (ادامه)
جزئیات وام‌های جدید بانک مسکن برای سپرده‌گذاران
(ادامه)
شمال نیوز: یک فیلم غیراخلاقی از فرماندار یک شهرستان شمالی منتشر شد. این فیلم توسط یک زن گرفته شده بود. ماجرای فیلم غیراخلاقی گرفته شده از فرماندار شمالی چیست؟
شمال نیوز: یک فیلم غیراخلاقی از فرماندار یک شهرستان شمالی منتشر شد. این فیلم توسط یک زن گرفته شده بود.(ادامه)
تصویری از علی لاریجانی در قبل از انقلاب
تصویری منتشر نشده از علی لاریجانی در نماز جماعت مربوط به تظاهرات قبل از انقلاب اسلامی به امامت شهید آیت‌الله بهشتی را مشاهده کنید. (ادامه)
عکس/ چهره گرفته روحانی در جلسه ستاد مقابله با کرونا
جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا دیروز شنبه به ریاست حسن روحانی رییس جمهوری برگزار شد.(ادامه)
با این غذا‌ها مغز کودکان را تقویت کنید
محققان برخی مواد غذایی تقویت کننده مغز کودکان را معرفی کردند که می توانید در مطلب ذیل بخوانید.(ادامه)
اعلام زمان و مکان دیدار آلومینیوم و استقلال
زمان و مکان دیدار هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر بین تیم‌های آلومینیوم اراک و استقلال اعلام شد.(ادامه)
عکس/ پشت نویسی جالب ماشین یک دکتر
دکتری در یمن که پشت ماشینش نوشته اگه مشاوره پزشکی لازم داشتید بهم بگین توقف کنم.(ادامه)
میوه‌ای که به شدت برای خانم‌های باردار توصیه می‌شود
خانم‌ها در دوران بارداری به انواع ویتامین‌ها و ترکیبات مغذی نیازمندند که برخی از میوه‌ها سرشار از این مواد هستند.(ادامه)
تداوم هوای گرم و شرجی در مازندران
مازندرانی‌ها امروز هم شاهد هوایی گرم و شرجی خواهند بود.(ادامه)
بازداشت ۱۸۱ سارق در مازندران
رئیس پلیس پیشگیری مازندران از بازداشت ۱۸۱ سارق در طرح محله محور مقابله با سارقان در استان خبر داد.(ادامه)
۳ رقمی شدن موارد ابتلای جدید کرونایی در مازندران
طی شبانه‌روز گذشته باتوجه به روند افزایشی موارد ابتلا و بستری، شمار مبتلایان جدید باز هم سه رقمی شد که زنگ خطر جدی است.(ادامه)
توصیه‌های مهم رهبر انقلاب برای مبارزه با کرونا
پایگاه اطلاع رسانی منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب تصویرنگاشتی را از بیانات و سفارشات ایشان برای مبارزه با کرونا در فضای مجازی منتشر کرد.(ادامه)
۴۸ ساعت قبل از تزریق واکسن کرونا مسکن مصرف نکنید
دکترای ویروس‌شناسی پزشکی با تاکید بر عدم مصرف دارو قبل از تزریق واکسن کرونا به هموطنان توصیه کرد: ۴۸ ساعت قبل از تزریق این واکسن مسکن مصرف نکنند.(ادامه)
تصاویر صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
عضو جامعه روحانیت مبارز اظهار کرد: رئیس جمهور منتخب می‌تواند از وزرای قبلی و افراد کارآمد پیشین استفاده کند حتما لازم نیست نیروهای جدید و بی تجربه بر سر کار باشند. رییسی در انتخاب کابینه از افراد صفر کیلومتر استفاده نکند
عضو جامعه روحانیت مبارز اظهار کرد: رئیس جمهور منتخب می‌تواند از وزرای قبلی و افراد کارآمد پیشین استفاده کند حتما لازم نیست نیروهای جدید و بی تجربه بر سر کار باشند.(ادامه)
زاکانی در یک وقت بسیار خطیر وارد عرصه شد و دفاع از حق کرد و بر عاملان وضع موجود تاخت و در یک وقت درست هم اعلام انصراف کرد و همچنین باید از آقایان جلیلی که با فداکاری به نفع کاندیدای مقبول جبهه انقلاب کنار کشیدند و آقایان رضایی و قاضی زاده هاشمی که حضورشان مفید بود ... دولتی روی کار آمده که سخن رهبری را می فهمد، می پذیرد و اجرا می کند؛ من در این چهار دولت ۸ ساله چنین حسی نداشتم
زاکانی در یک وقت بسیار خطیر وارد عرصه شد و دفاع از حق کرد و بر عاملان وضع موجود تاخت و در یک وقت درست هم اعلام انصراف کرد و همچنین باید از آقایان جلیلی که با فداکاری به نفع کاندیدای مقبول جبهه انقلاب کنار کشیدند و آقایان رضایی و قاضی زاده هاشمی که حضورشان مفید بود ...(ادامه)
رئیس ستاد انتخابات کشور با تشریح جزئیات حضور مردم استان های مختلف پای صندوق های اخذ رای در انتخابات ۱۴۰۰، میزان مشارکت در ۳۱ استان کشور را اعلام کرد. میزان مشارکت استان ها در انتخابات ریاست جمهوری اعلام شد
رئیس ستاد انتخابات کشور با تشریح جزئیات حضور مردم استان های مختلف پای صندوق های اخذ رای در انتخابات ۱۴۰۰، میزان مشارکت در ۳۱ استان کشور را اعلام کرد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.07 seconds.