.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
سفراحمدي‌نژادباسفارت ايران هماهنگ نشده
(ادامه)
قیمت صبح امروز سکه و طلا در بازار
در آخرین داد و ستدهای امروز «بازار سکه و طلای تهران» هر قطعه سکه تمام، ۹ میلیون ۷۸ هزار ریال، هر قطعه سکه یک گرمی، ۱ میلیون و ۷۳۰ هزار ریال، و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۹۹۶ هزار ریال قیمت گذاری شده است. (ادامه)
تشییع پیکر فاطمه خاتمی در اردکان (عکس)
جمعیت کثیری از مردم اردکان یزد روز یکشنبه سوم اسفند ماه در مراسم تشییع فاطمه سادات خاتمی ، مادر شهید خلیلی و فرزند مرحوم آیت الله سیدروح الله خاتمی امام جمعه فقید یزد حضور دارند. (ادامه)
ذکرهایی که باعث وسعت رزق می‌شود
(ادامه)
تمام مدارس بخش هزارجریب نکا تا اطلاع ثانوی تعطیل است
(ادامه)
مراسم چهارشنبه‌سوري ممنوع نيست
(ادامه)
رسولی  گفت: هر کسی که بخواهد از فرودگاه به استان وارد شود، ابتدا باید از درون میاندورود عبور کند و نمی‎تواند پرواز کند و این مساله محرز و طبیعی است که جای دعوا و بحث ندارد و هر کاری که دوستان می‎خواهند انجام دهند بحث نکنید ؛ فرودگاه در دل میاندرود است !
رسولی گفت: هر کسی که بخواهد از فرودگاه به استان وارد شود، ابتدا باید از درون میاندورود عبور کند و نمی‎تواند پرواز کند و این مساله محرز و طبیعی است که جای دعوا و بحث ندارد و هر کاری که دوستان می‎خواهند انجام دهند(ادامه)
شمال نیوز: اعضای هیئت رئیسه سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان مازندران در چهارمین دوره فعالیت این سازمان انتخاب و مشغول به کار شدند.
اعضای جدید هیئت رئیسه سازمان نظام صنفی رایانه‌ای مازندران مشخص شدند
شمال نیوز: اعضای هیئت رئیسه سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان مازندران در چهارمین دوره فعالیت این سازمان انتخاب و مشغول به کار شدند. (ادامه)
اخذ سند مالکیت 365 موقوفه در مازندران
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون 365 سند مالکیت موقوفات و بقاع متبرکه مازندران اخذ شد. (ادامه)
شمال نیوز : یکی از پزشکان معالج این مادر فداکار در گفتگو با شمال نیوز از تلاش کادر بیمارستان در راستای درمان وی خبر داد و گفت : از مردم شهیدپرور مازندران می خواهیم برای این مادر شهید پرور دعا کنند .... برای مادر شهیدان کشوری دعا کنید + تکمیلی
شمال نیوز : یکی از پزشکان معالج این مادر فداکار در گفتگو با شمال نیوز از تلاش کادر بیمارستان در راستای درمان وی خبر داد و گفت : از مردم شهیدپرور مازندران می خواهیم برای این مادر شهید پرور دعا کنند ....(ادامه)
شمال نیوز : این فعال محیط‌ زیست بیان کرد: علت اصلی گرایش به این قایق‌ها توسط ماهیگیران غیرقانونی این است که در صورت گیرافتادن توسط محیط بانان و یا نیروی انتظامی، ماموران تمام وسایل آنها را مصادره می‌کنند. در قدیم هر بار که اموال شکار و صید غیرقانونی این صیادان مصادره .... ماهی‌های دریای مازندران بی‌صدا می‌میرند!
شمال نیوز : این فعال محیط‌ زیست بیان کرد: علت اصلی گرایش به این قایق‌ها توسط ماهیگیران غیرقانونی این است که در صورت گیرافتادن توسط محیط بانان و یا نیروی انتظامی، ماموران تمام وسایل آنها را مصادره می‌کنند. در قدیم هر بار که اموال شکار و صید غیرقانونی این صیادان مصادره ....(ادامه)
وقتی بوی پول رنگ شعار را عوض می‌کند
گویا شوق خدمت به صنعتگران، تاجران و کشاورزان همچنان در وی چنان فعال است که وی بعد از 28 سال ریاست بر پارلمان خصوصی کشور، حتی به قیمت تغییر دادن شعارها همچنان به دنبال کسب این کرسی است! (ادامه)
ورود اتباع خارجه غیر مجاز به مازندران جرم است
(ادامه)
بارش سنگین برف در محورهای مازندران
(ادامه)
تصاویر/ مراسم ترحیم مادر احمدی نژاد در قم
در جلوی درب مسجد علاوه بر محمود احمدی‌نژاد، حجت‌الاسلام میرتاج‌الدینی، مجتبی ثمره هاشمی و علی‌اکبر جوانفکر حضور دارند و به عنوان صاحب‌عزا با کسانی که قصد ورود دارند٬ مصافحه می‌کنند. (ادامه)
10 برنامه برتر برای پیدا کردن موبایل
مردم آمریکا سالانه معادل 30 میلیارد دلار تلفن همراه هوشمند گم ‌می‌کنند و این در حالی‌ است که همواره هزینه‌های خرید موبایل‌ها و تبلت‌ها نیز افزایش پیدا کرده و بر ارزش این دستگاه‌ها افزوده می‌شود. (ادامه)
خبر جنتی از معافیت مالیاتی چاپخانه‌داران
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از امضای تفاهم‌نامه ارشاد و سازمان امور مالیاتی برای معافیت مالیاتی چاپخانه‌داران خبر داد. (ادامه)
وقتی سیدحسن جوان بود (عکس)
سیداحمد خمینی پسر سید حسن خمینی نوه امام خمینی، عکسی از پدر و پدربزرگش (سیداحمد) را در صفحه اینستاگرام منتشر کرد.(ادامه)
با تنها خریداران معرفی شده پرسپولیس آشنا شوید!
فهرست نفراتی که کارهای شرکت پیشکسوتان پرسپولیس را پی گیری می کنند شامل محمدرویانیان ، حسین هدایتی ، امیرعابدینی و علی پروین است. گفته می شود که به این جمع یک نفر دیگر هم اضافه خواهد شد. 5 نفری که می خواهند اداره پرسپولیس را با شرکت پیشکسوتان به عهده بگیرند. (ادامه)
مرگ هفتمین نفر از جمع 8 نامزد دوره اول انتخابات ریاست جمهوری
در 5 بهمن 1358 و برای کسب منصب اولین رییس جمهوری ایران 8 نفر رقابت کردند. صادق طباطبایی یکی از این 8 نفر بود. در این 35 سال 7 نفر از این جمع از این دنیا رفته اند اما به شکل ها و شیوه های مختلف. (ادامه)
احتمال برکناری مدیرکل دفتر امور شهری استانداری
(ادامه)
پیام جداگانه آیت الله نورمفیدی به احمدی نژاد، خاتمی و سید حسن خمینی
(ادامه)
۶ عددی که باید از آن‌ها مطلع باشید
شمال نیوز: هیچ‌چیز مهم‌تر از سلامتی شما نیست و باید همیشه برای مراقبت از خودتان تلاش کنید. کار خیلی سختی هم نیست، فقط باید اعداد مربوط به سلامتی خودتان را کنترل کنید! (ادامه)
عکس/ 2+2 ایرانی - آمریکایی
با فشرده تر شدن مذاکرات هسته ای این بار علی اکبر صالحی و وزیر انرژی آمریکا هم به مذاکرات پیوستند و این مذاکرات با دو مقام بلند پایه ایران و دو مقام بلند پایه آمریکایی برگزار شد. عکس از باشگاه خبرنگاران(ادامه)
تصاویر / صفحه اول روزنامه‌های دوشنبه
(ادامه)
همسر داغدار آیت‌الله سید روح الله خاتمی+ تصاویر
رهبر معظم انقلاب، امروز درگذشت بانو سیده فاطمه خاتمی فرزند ارشد آیت الله سیدروح خاتمی را به همسر گرامی مرحوم آیة الله خاتمی (مادر سید محمد خاتمی) تسلیت گفتند. این بانوی ارجمند مدتی است در بستر بیماری بسر می‌‌برند و مدتی پیش حجت‌‌الاسلام ابوترابی‌فرد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی از از ایشان عیادت نمود.(ادامه)
فرزند وزیر سابق اطلاعات درگذشت
(ادامه)
عکس/فرهاد مجیدی در کنار علی دایی
فرهاد مجیدی کماکان در اینستاگرام خود عکس های بدون توضیح برای هوادارانش نمایش می دهد. علی دایی و فرهاد مجیدی از زمانی که دایی در آلمان و مجیدی در اتریش بازی می کرد رابطه بسیار صمیمانه ای با یکدیگر دارند.(ادامه)
تصاویر داعش ازلحظه انفجارمنزل سفیرایران
گروه تروریستی داعش لحظاتی پیش مسؤولیت انفجار بمب نزدیک سفارت ایران در طرابلس پایتخت لیبی را به عهده گرفت. این گروه تروریستی با انتشار تصاویری از لحظات انفجار در سفارت ایران در طرابلس جمهوری اسلامی را به حملات بیشتر در طرابلس تهدید کرد.(ادامه)
عکس/ آخرین سواری بر دوش بابا
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.078 seconds.