.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
رئیس اردوگاه جهاد نکاح داعش +عکس
یک دختر اسکاتلندی اهل گلاسکو با فعالیت گسترده در شبکه های اجتماعی سعی می کند دختران هر چه بیشتری را به سمت گروهک داعش جذب کند.(ادامه)
روحانی لباس رزم پوشیده است
چند صباحی است که رئیس دولت تدبیر و امید در کنار این لبخندها، سخنان بی پروایی را نیز نثار منتقدان خود می‌کند. طی ماه‌ها و هفته‌های اخیر شاهد این شیوه سخن گفتن تازه روحانی هستیم.(ادامه)
مشاور اوباما: حجاب «کرامت» می‌آورد
اکثریت مسلمانان مخالف اعمال تروریستی هستند که به نام اسلام انجام می شوند. این امر به شکل آشکار از طریق مطالعه مرکز گالوپ از بیش از 100 کشور در سرتاسر جهان با نام دیدگاه های خشونت اثبات شد(ادامه)
شکایت رییس ستاد روحانی از رسایی
رییس ستادهای مردمی روحانی این مطلب را در حاشیه مراسم ترحیم دختر آیت الله سیدروح الله خاتمی و در جمع خبرنگاران بیان کرد. (ادامه)
آقای احمدی‌نژاد نوبت سفر شما رسید!
آقای احمدی‌نژاد زمانی که رئیس‌جمهور بود و آیت‌ا... هاشمی رفسنجانی به عنوان رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام قصد داشتند از یک نقطه‌ای به نقطه دیگر سفر کنند، به استانداران و مسئولین محلی دستور داده می‌شد که هیچ گونه هماهنگی و استقبالی از آیت‌ا... هاشمی صورت نگیرد(ادامه)
مشکل جوانان برای ازدواج، «مسکن» یا «کالا»؟
زوجهای مشمول دریافت وام ازدواج می‌توانند به‌جای دریافت وام به صورت نقدی، از تسهیلات فروش اقساطی استفاده کنند. تسهیلات مزبور توسط تولید‌کنندگان و فروشندگان متقاضی که عرضه‌کننده کالاهای بادوام داخلی هستند، ارائه می‌شود و بانک ها صرفا پرداخت اقساط را تقبل می‌نمایند.(ادامه)
تصاویر / صفحه اول روزنامه‌های پنج شنبه
(ادامه)
پخش شبنامه علیه رئیس‌جمهور در قم
(ادامه)
سید نعمت‌الله عبدالرحیم‌زاده پول کثیف؛ قاعده بازی سیاسی را برهم می‌زند!(يادداشت)
سید نعمت‌الله عبدالرحیم‌زاده(ادامه)
شمال نیوز : من خودم را در اتفاقات اخیر تبرئه نمی کنم که بگویم من گناهی ندارم و آن ها گناه دارند، اصلا موضوع این نیست که چه کسی تقصیر دارد و ندارد. من شهردار شهرهایی مثل گرگان و بالاتر از گرگان، نظیر ساری، بابل، آمل، قائم شهر، گنبد  و مینودشت .... وضعیت 25 سال پیش شهر بابل مطلوب تر از وضعیت فعلی شهر گرگان است!
شمال نیوز : من خودم را در اتفاقات اخیر تبرئه نمی کنم که بگویم من گناهی ندارم و آن ها گناه دارند، اصلا موضوع این نیست که چه کسی تقصیر دارد و ندارد. من شهردار شهرهایی مثل گرگان و بالاتر از گرگان، نظیر ساری، بابل، آمل، قائم شهر، گنبد و مینودشت ....(ادامه)
فیلم‌های مستهجن همسرم را از من گرفته‌اند! چه کنم؟
گر چه به او اطمینان کامل داشتم، او مرد سر به زیر و متینی است، اما گاهی فکر می‌کردم شاید پای زن دیگری در میان باشد. (ادامه)
شمال نیوز: برخی شعب بانک‌ها برای دادن 3 میلیون تومان وام ازدواج آنقدر مردم را تحت فشار می‌گذارند و ضمانت‌های مختلف از آنها طلب می‌کنند که افراد از گرفتن این وام‌ها منصرف می‌شوند، این در حالی است که برای وام‌های چند صد میلیاردی وثایق معتبری دریافت نمی‌شود ... نماینده آمل: شرکای بانک‌ها رکورددار معوقات/ احتمال ممنوع‌الخروج شدن بدهکاران دانه درشت بانکی
شمال نیوز: برخی شعب بانک‌ها برای دادن 3 میلیون تومان وام ازدواج آنقدر مردم را تحت فشار می‌گذارند و ضمانت‌های مختلف از آنها طلب می‌کنند که افراد از گرفتن این وام‌ها منصرف می‌شوند، این در حالی است که برای وام‌های چند صد میلیاردی وثایق معتبری دریافت نمی‌شود ...(ادامه)
حاشیه‌های سفر رئیس جمهور به قم
مردم با شعارهای «روحانی حمایتت می‌کنیم»، «توافق هسته‌ای حمایت‌حمایت»، «اصلاحات زنده باد روحانی پاینده باد»، «روحانی متشکریم»، «صلی‌علی محمد یاور رهبر آمد»، ›دسته گل محمد به شهر ما خوش آمدی» و... به حمایت از روحانی رئیس جمهور خود پرداختند.(ادامه)
حجم نقدینگی در کشور رکورد شکست
حجم نقدینگی در پایان دی ماه سال جاری با رشد 22.7 درصدی به 687 هزار و 800 میلیارد تومان رسید.(ادامه)
سوشا مکانی مانع درگیری شد!+عکس
سوشا مکانی دیروز درون دروازه پرسپولیسی ها خوش درخشید.(ادامه)
ترک تحصیل دانش‌ آموز ویدئوی "شیب و بام"
دانش‌ آموز ویدئو اینترنتی شیب و بام ترک تحصیل کرده است.(ادامه)
شمال نیوز: این حادثه جنایی طی چند روز اخیر رخ داد و دو برادر جوان به نام‌های «مصطفی» و «مجتبی» به دلایل نامعلومی جان باخته‌اند. معمای مرگ دلخراش دو برادر مسافر ساروی
شمال نیوز: این حادثه جنایی طی چند روز اخیر رخ داد و دو برادر جوان به نام‌های «مصطفی» و «مجتبی» به دلایل نامعلومی جان باخته‌اند.(ادامه)
آغاز اجرای طرح ویژه نظارتی نوروز از 15 اسفند ماه در مازندران
(ادامه)
خشک شدن بخشهایی از تالاب انزلی!
(ادامه)
مرد همسرکش بعد از 4 سال به دام افتاد
(ادامه)
عکس/ بهنوش بختیاری پس از برد پرسپولیس
بازیگر پرسپولیسی سینما و تلویزیون در واکنش به برد پرسپولیس برابر لخویا عکس جالبی را در صفحه اجتماعیش منتشر کرد. (ادامه)
واریز 120 هزار میلیارد یارانه مازاد بر قانون
در حالی با پرداخت 48 مرحله یارانه نقدی، هزینه دولت در این بخش به 186 هزار میلیارد تومان رسید که قانون تنها پرداخت 64 هزار میلیارد تومان از منابع 127 هزار میلیاردی ناشی از افزایش قیمت حامل‌های انرژی طی این چهار سال را مجاز دانسته است.(ادامه)
پیش بینی وضع هوای استان مازندران
(ادامه)
نیازآذری: مهندسین چرخه محرک اقتصاد جامعه اند
(ادامه)
آخرین وضعیت عمومی مادر شهیدان کشوری
(ادامه)
برنامه‌های سفر وزیر کار به مازندران اعلام شد
(ادامه)
کریمی عضو هیئت مدیره بانک ملی ایران شد
برات کریمی معاون بانک ملی ایران به سمت عضو هیئت مدیره بانک ملی ایران درآمد. (ادامه)
روحانی عازم قم شد
(ادامه)
الکی مثلا اینجا زندان نیست+ عکس
(ادامه)
تجمع بازنشستگان صنعت فولاد
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.1 seconds.