.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
شمال نیوز : هر تابستان زن و مرد و پیر و جوان در آب دریای شمال شناور می‌شوند. روی آب دراز می‌کشند و آفتاب می‌گیرند. در هر وارو شدن جرعه‌ای از آب دریا را هم می‌نوشند و کمی آن سو تر در دو متری ساحل کوهی از زباله هر روز بزرگ‌تر می‌شود و شیرابه آن به دریا می‌ریزد..... از مرگ غمناک چوپان ساروی تا کوه 15 متری زباله در قائم شهر !
شمال نیوز : هر تابستان زن و مرد و پیر و جوان در آب دریای شمال شناور می‌شوند. روی آب دراز می‌کشند و آفتاب می‌گیرند. در هر وارو شدن جرعه‌ای از آب دریا را هم می‌نوشند و کمی آن سو تر در دو متری ساحل کوهی از زباله هر روز بزرگ‌تر می‌شود و شیرابه آن به دریا می‌ریزد.....(ادامه)
تغییر اعضای هیات مدیره بانک ملی
(ادامه)
پرسپولیس بازی نکرده را بُرد!/عکس
ناظر کنفدراسیون فوتبال آسیا پرسپولیس را برنده بازی امروز مقابل لخویای قطر می‌‌‌داند. (ادامه)
12 غذای چربی سوز/ تصاویر
در میان غذاهایی که روزانه مصرف می‌کنید غذایی هستند که برای بدن بسیار مفید هستند و چربی سوز‌های عالی محسوب می‌شوند در اینجا به 12 مورد آنها اشاره‌ای خواهیم داشت.(ادامه)
پاسخ روحانی به آیت‌الله جنتی؟
به نظر می‌رسد اشاره به عبارت زندگی بخور و نمیر با نون و پنیر، اعلام مخالفت رئیس‌جمهور به سخنان چندی پیش دبیر شورای نگهبان در خطبه‌های نماز جمعه باشد. (ادامه)
سرماخوردگی‌تان را اینگونه رمان کنید
(ادامه)
شمال نیوز: هاشمی رفسنجانی در طول عمر سیاسی خود رابطه پر فراز و نشیبی با روسای جمهور ایران داشته است. معادلات رفاقتی - مخالفتی هاشمی رفسنجانی با روسای جمهور ایران /از تحمل کردن بنی‌صدر و احمدی‌نژاد تا رفاقت دیرینه با روحانی
شمال نیوز: هاشمی رفسنجانی در طول عمر سیاسی خود رابطه پر فراز و نشیبی با روسای جمهور ایران داشته است.(ادامه)
ازدواج مجردین شاغل تسهیل می شود
در این آموزشگاه‌ها انبوهی از کلاس‌ها در زمینه‌های مختلف مانند دخترپروری، پسرپروری، روابط میان زن و شوهر، روابط والدین با فرزندان، خواهر و برادری و بسیاری از محورهای آموزشی مختلف وجود خواهد داشت و هرکس متناسب با نیاز خود می‌تواند در این کلاس‌ها ثبت‌نام کند.(ادامه)
عکس/ ظریف،فریدون و صالحی در برابر کری
محمدجواد ظریف و جان کری به همراه علی‌اکبر صالحی و حسین فریدون و ارنست مونیز رییس سازمان انرژی اتمی ایران و وزیر انرژی آمریکا و معاونان دو طرف در حدود سه ساعت گفت‌وگو کردند.(ادامه)
آذین‎بندی حرم حضرت زینب(س)
در آستانه ‫‏میلاد خجسته‬ و ‫‏فرخنده ‬حضرت زینب کبری(س) حرم مطهر ایشان در دمشق آذین بندی و چراغانی شده است. (ادامه)
ظریف:راه زیادی تا توافق نهایی درپیش داریم
(ادامه)
توزیع اسکناس‌ جدید ۲۰۰۰ تومانی
(ادامه)
سفر به مریخ از گرگان
پایگاه خبری گرگان خبر روز دوشنبه گفت و گو با سعید قندهاری مسافر گرگانی را منتشر کرد که قرار است حتی به قیمت جان و گذشتن از خانواده به سیاره مریخ سفر کند.(ادامه)
شمال نیوز: به نظر می رسد این گونه اظهارات برای مردم مازندران قانع کننده نبوده و انتظار می رود رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران و مجموعه تحت امرش به جای توجیه های عجیب ، نظارت خویش را بر روند تولید و توزیع مرغ بیشتر نمایند .... « مدیریت » از نوع رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران !
شمال نیوز: به نظر می رسد این گونه اظهارات برای مردم مازندران قانع کننده نبوده و انتظار می رود رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران و مجموعه تحت امرش به جای توجیه های عجیب ، نظارت خویش را بر روند تولید و توزیع مرغ بیشتر نمایند ....(ادامه)
قیمت روز تلفن همراه در بازار ایران + جدول
اگر دوست دارید با قیمت گوشی‌های موجود در بازار باخبر شوید، مشخصات فنی آنها را بدانید و در نهایت عکس آنها را ببینید همراه ما با این گزارش باشید. (ادامه)
تصاویر / صفحه اول روزنامه‌های سه شنبه
(ادامه)
ایران و آمریکا وارد آخرین فاز تلاش های خود برای نجات مذاکرات هسته ای شده اند. برخی از ناظران غربی معتقدند که این گفتگوها فراتر از بحث نجات گفتگوهای هسته ای است.
چرا روحانی برادر خود را به مذاکرات ژنو فرستاد؟
ایران و آمریکا وارد آخرین فاز تلاش های خود برای نجات مذاکرات هسته ای شده اند. برخی از ناظران غربی معتقدند که این گفتگوها فراتر از بحث نجات گفتگوهای هسته ای است. (ادامه)
انتشار خبر درگذشت صادق طباطبایی سخنگوی دولت ایران در دوره مهدی بازرگان در چند روزگذشته بهانه‌ای برای بررسی این موضوع شد که اعضای کابینه بازرگان چه کسانی بودند؟ کدامیک از اعضای کابینه بازرگان هنوز در قید حیاتند؟ کدامیک بعد از دولت موقت در عرصه سیاست باقی ماندند و سرگذشت هر کدام به کجا ختم شد؟
سرگذشت تمام مردان بازرگان
انتشار خبر درگذشت صادق طباطبایی سخنگوی دولت ایران در دوره مهدی بازرگان در چند روزگذشته بهانه‌ای برای بررسی این موضوع شد که اعضای کابینه بازرگان چه کسانی بودند؟ کدامیک از اعضای کابینه بازرگان هنوز در قید حیاتند؟ کدامیک بعد از دولت موقت در عرصه سیاست باقی ماندند و سرگذشت هر کدام به کجا ختم شد؟ (ادامه)
سعید مترصد از هنرمندان سینما و تلویزیون پس از سالها مبارزه با بیماری صبح امروز در بیمارستان مهراد تهران درگذشت.
هنرمند سینما و تلویزیون درگذشت +عکس
سعید مترصد از هنرمندان سینما و تلویزیون پس از سالها مبارزه با بیماری صبح امروز در بیمارستان مهراد تهران درگذشت. (ادامه)
تصویر طنز/ عکس منتشر نشده ملاقات احمدی‌نژاد و رحیمی در اوین!
فرشید رجبعلی در روزنامه قانون تصویر منتشر نشده! ملاقات احمدی نژاد و رحیمی را به شکل کاریکاتور طراحی کرده است.(ادامه)
آنچه در برنامه 90 دیشب گذشت +تصاویر
در برنامه نود این هفته که به بررسی مسابقات لیگ برتر و پیش بازی لیگ قهرمانان آسیا اختصاص داشت، علی کریمی به عنوان محبوب ترین بازیکن دو دهه اخیر پرسپولیس انتخاب شد.(ادامه)
حذف برخی ممنوعیت‌های صادراتی
(ادامه)
گزارش موساد در مورد فعالیت هسته‌ای ایران
(ادامه)
مجری مراسم اسکار برهنه شد! +عکس
در مراسم اهداء جوایز اسکار که شامگاه یکشنبه برگزار شد،اتفاقی همه حاضران ،خبرنگاران و بیننده های تلویزیون را شوکه کرد. (ادامه)
شمال نیوز: باید تلاش کنید در بخش‌های مختلف کشور مسئله «ما می‌توانیم» را در عمل به مردم نشان دهید و با شناخت خلأها و نیازهای کشور، به سمت انجام کارهای نکرده و زمین مانده بروید. «ما می‌توانیم» را در عمل به مردم نشان دهید/با تکرار زبانی اقتصاد مقاومتی اتفاقی نمی‌افتد(خبر)
شمال نیوز: باید تلاش کنید در بخش‌های مختلف کشور مسئله «ما می‌توانیم» را در عمل به مردم نشان دهید و با شناخت خلأها و نیازهای کشور، به سمت انجام کارهای نکرده و زمین مانده بروید.(ادامه)
عکسی برای هواداران پرسپولیس
فردا پرسپولیس کار خود در لیگ قهرمانان آسیا را با رویارویی با لخویای قطر آغاز می کند. (ادامه)
این شامپوها را نخرید! +عکس
(ادامه)
جزئیات توافق احتمالی هسته‌ای ایران و۱+۵
(ادامه)
احمدی نژاد به سید حسن خمینی تسلیت گفت
(ادامه)
سوال ۳۰ نماینده از وزیر کشور در مورد ادعایش
شمال نیوز: سوال ۳۰ تن از نمایندگان مجلس از وزیر کشور درباره ورود پول‌های قاچاق موادمخدر به انتخابات تقدیم هیئت‌رئیسه مجلس شد. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.124 seconds.