.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
جدول/ قیمت روز خودروهای داخلی در بازار
(ادامه)
جدول/ قیمت ۲۳ ارز در بازار بین بانکی
ارزش ۱۸ ارز در بازار بین بانکی روند نزولی به خود گرفت و ۹ ارز بدون تغییر قیمت کار خود را آغاز کردند.(ادامه)
عکس/ حضور هنرمندان در خانه داریوش اسدزاده
جمعی از هنرمندان از جمله فاطمه معتمدآریا، به نمایندگی از هنرمندان سینما و تئاتر در خانه زنده‌یاد داریوش اسدزاده حاضر شدند و درگذشت این بازیگر پیشکسوت را به خانواده‌اش تسلیت گفتند.(ادامه)
اصناف و بازاریان مازندران تا آخر کنار سیل زدگان هستند
مسئول بسیج قشر اصناف سپاه کربلا مازندران گفت: بسیج اصناف و گروه های جهادی تا پایان کار در کنار مردم سیل زده استان قرار دارد.(ادامه)
فواید شگفت انگیز نگهداری گل در خانه
برخی مطالعات نشان داده اند که افراد تنها با نگاه کردن به گل های طبیعی هنگام صبح از احساس شادی و انرژی بیشتری برخوردار می شوند.(ادامه)
شمال نیوز : برخی رسانه های اصولگرا در شبکه های مجازی اعلام کرده بودند که به دنبال بازداشت های اخیر ، فاضل لاریجانی هم بازداشت شده است..... آخرین وضعیت بازداشت برادر رئیس مجلس اعلام رسمی شد
شمال نیوز : برخی رسانه های اصولگرا در شبکه های مجازی اعلام کرده بودند که به دنبال بازداشت های اخیر ، فاضل لاریجانی هم بازداشت شده است.....(ادامه)
عکس/ آبشاری بی‌نظیر در هرمزگان
آبشار و چشمه روستای باغوه یکی از زیباترین اماکن طبیعیست که در نزدیکی بندرلنگه استان هرمزگان قرار دارد.(ادامه)
شمال نیوز : علی بابایی کارنامی در گفتگویی پیرامون مبارزه با فساد ضمن تشکر از قوه قضائیه و دستگاه های امنیتی گفت: انصافا فضای بسیار مثبت و امیدوار کننده ای در جامعه درجهت اعتمادسازی افکار عمومی ایجاد شده است ..... علی بابایی کارنامی : توزیع اعتبارات با نگاه انتخاباتی زیبنده مردم ما نیست /وزارت کشور و بنیاد مسکن بعد از انتخابات به خیلی از سوالات و ابهامات باید پاسخ دهند / لیست نمایندگان متخلف منتشر شود
شمال نیوز : علی بابایی کارنامی در گفتگویی پیرامون مبارزه با فساد ضمن تشکر از قوه قضائیه و دستگاه های امنیتی گفت: انصافا فضای بسیار مثبت و امیدوار کننده ای در جامعه درجهت اعتمادسازی افکار عمومی ایجاد شده است .....(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
ترافیک عادی و روان در جاده‌های مازندران
رئیس پلیس راه مازندران گفت: جاده هراز امروز دوشنبه ۴ شهریور ماه برای دومین روز متوالی بسته است.(ادامه)
شمال نیوز : شاعری اطمینان از آلوده نبودن گندم‌ها را وظیفه دستگاه‌های نظارتی دانست و گفت: وزارت جهاد کشاورزی و  وزارت صمت و دستگاه‌های قضایی باید با همکاری هم این روند را تحت کنترل خود قرار دهند که خدایی ناکرده آلاینده‌ای وارد آرد و نان مردم نشده باشد..... شاعری : دستگاه های نظارتی از آلوده نبودن گندم گنبدکاووس به فضولات حیوانی مطمئن شوند
شمال نیوز : شاعری اطمینان از آلوده نبودن گندم‌ها را وظیفه دستگاه‌های نظارتی دانست و گفت: وزارت جهاد کشاورزی و وزارت صمت و دستگاه‌های قضایی باید با همکاری هم این روند را تحت کنترل خود قرار دهند که خدایی ناکرده آلاینده‌ای وارد آرد و نان مردم نشده باشد.....(ادامه)
فشار خون بالا مغز را کوچک می‌کند
بر اساس نتایج تحقیق جدید، فشار خون بالا و افزایش زیاد فشار خون در دوران میانسالی موجب آسیب به مغز در زندگی آینده فرد خواهد شد.(ادامه)
تصاویرصفحه نخست روزنامه‌های مازندران
(ادامه)
شمال نیوز:  سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از بررسی حادثه بیشه کلا در استان مازندران در جلسه این کمیسیون خبر داد.
.... حادثه بیشه کلا در کمیسیون امنیت ملی مجلس بررسی شد
شمال نیوز: سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از بررسی حادثه بیشه کلا در استان مازندران در جلسه این کمیسیون خبر داد. ....(ادامه)
بازیگر مشهور زن ایرانی ممنوع‌الخروج شد!
این بازیگر با تایید این موضوع گفت که این اتفاق به دلیل پرونده‌ای است که بعد از حوادث ۸۸ در قوه قضاییه داشته‌ که به موجب آن به ۱۸ ماه حبس تعزیری محکوم شده بود و به نظر می‌رسد با تغییرات اخیر در قوه قضاییه اکنون حکم در پروسه اجرا قرار گرفته است.(ادامه)
سوژه شدن جوراب‌های نخست‌وزیر کانادا + تصاویر
جوراب‌های جاستین ترودو، نخست‌وزیر کانادا در اجلاس سالانه گروه ۷ در فرانسه دوباره سوژه رسانه‌ها شد!(ادامه)
آلکسی ولادیمیر ویچ استرلنیکوف، معاون استاندار ساراتف روسیه همراه با هیات اقتصادی - تجاری با حضور در دفتر کار استاندار مازندران با وی دیدار و در جهت توسعه مناسبات فی مابین گفتگو کرد و از استاندار مازندران برای حضور در استان ساراتف دعوت به عمل آورد. ‎ شباهت های بسیاری بین ساراتف و مازندران برای گسترش مبادلات وجود دارد / کشاورزی و توریسم مهم ترین زمینه های همکاری بین استان های مازندران و ساراتف(خبر)
آلکسی ولادیمیر ویچ استرلنیکوف، معاون استاندار ساراتف روسیه همراه با هیات اقتصادی - تجاری با حضور در دفتر کار استاندار مازندران با وی دیدار و در جهت توسعه مناسبات فی مابین گفتگو کرد و از استاندار مازندران برای حضور در استان ساراتف دعوت به عمل آورد. ‎(ادامه)
سوره‌ای که خواندنش برای رفع اضطراب توصیه می‌شود
سوره تحریم شصت و ششمین سوره قرآن است و در جزء بیست و هشتم آن قرار دارد. (ادامه)
زمان تشییع داریوش اسدزاده مشخص شد
مراسم تشییع هنرمند پیشکسوت داریوش اسدزاده روز سه شنبه ساعت ۹:۳۰ صبح از خانه هنرمندان برگزار می‌شود.(ادامه)
افتتاح ۳طرح خدماتی و تولیدی در نکا
همزمان با دومین روز از هفته دولت روز یک شنبه ۳ طرح تولیدی و خدماتی با حضور مسئولان شهرستانی در نکا به بهره برداری رسید. (ادامه)
دبیرکل حزب‌الله لبنان در جشن دومین سالروز آزادسازی ارتفاعات این کشور از اشغال گروه‌های تروریستی تکفیری تاکید کرد مقاومت در مرحله گذشته برای جلوگیری از اجرای پروژه تجزیه منطقه مبارزه کرد. با پروژه تجزیه منطقه مبارزه کردیم/ از حالا به بعد هر هواپیمای متجاوز اسرائیلی را سرنگون خواهیم کرد(خبر)
دبیرکل حزب‌الله لبنان در جشن دومین سالروز آزادسازی ارتفاعات این کشور از اشغال گروه‌های تروریستی تکفیری تاکید کرد مقاومت در مرحله گذشته برای جلوگیری از اجرای پروژه تجزیه منطقه مبارزه کرد.(ادامه)
لیست امید زیر ذره بین اصلاح‌طلبان
شورای عالی اصلاح‌طلبان شیوه‌نامه سنجش عملکرد نمایندگان عضو فراکسیون امید در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی را تصویب کرد.(ادامه)
مونسان اولین وزیر میراث فرهنگی می‌شود؟
(ادامه)
از فواید سلامت روغن کنجد
روغن کنجد حاوی روی است که یک ماده معدنی مهم برای پیشگیری از پیری زودرس است. مطالعه ای که در دانشگاه ایالتی کالیفرنیا انجام شد، نشان داد که استفاده موضعی از روغن کنجد می تواند لایه ای محافظت در برابر پرتوهای مضر فرابنفش روی پوست ایجاد کند.(ادامه)
31 پروژه بخش کشاورزی شهرستان ساری مجموعا با اعتباری بالغ بر 120 میلیارد ریال بصورت همزمان در روستای کارکنده با حضور مقام عالی دولت در مازندران و مدیران استانی و شهرستانی با افتتاح نمادین پروژه آبیاری تحت فشار و کم فشار اراضی کشاورزی در روز جاری به بهره برداری رسید. ‎ بهره برداری از 31 پروژه بخش کشاورزی شهرستان ساری با حضور استاندار
31 پروژه بخش کشاورزی شهرستان ساری مجموعا با اعتباری بالغ بر 120 میلیارد ریال بصورت همزمان در روستای کارکنده با حضور مقام عالی دولت در مازندران و مدیران استانی و شهرستانی با افتتاح نمادین پروژه آبیاری تحت فشار و کم فشار اراضی کشاورزی در روز جاری به بهره برداری رسید. ‎(ادامه)
عکس/ روزنامه‌های ورزشی دوشنبه ۴ شهریور
(ادامه)
با حضور استاندار مازندران طرح خود اشتغالی بهزیستی و کمیته امداد امام (ره) شهرستان بهشهر بصورت متمرکز افتتاح شد / مقام عالی دولت در مازندران در این روز همچنین از موسسه خیریه نگهداری و توانبخشی معلولین ذهنی شهید هاشمی نژاد این شهرستان بازدید کرد. ‎ بازدید سرزده استاندار از مرکز توانبخشی معلولین ذهنی بهشهر
با حضور استاندار مازندران طرح خود اشتغالی بهزیستی و کمیته امداد امام (ره) شهرستان بهشهر بصورت متمرکز افتتاح شد / مقام عالی دولت در مازندران در این روز همچنین از موسسه خیریه نگهداری و توانبخشی معلولین ذهنی شهید هاشمی نژاد این شهرستان بازدید کرد. ‎(ادامه)
قیمت خودروهای داخلی در بازار +جدول
(ادامه)
عکس/ رهبر انقلاب بر مزار شهید لاجوردی
(ادامه)
استان ساراتف با مساحت 378 کیلومتر مربع و حدود دو میلیون و پانصد هزار نفر جمعیت در کنار رودخانه ولگا دارای موقعیت تجاری معروف و رتبه سوم تولید غلات را در کشور روسیه دارد . ‎ معاون استاندار ساراتف روسیه وارد مازندران شد
استان ساراتف با مساحت 378 کیلومتر مربع و حدود دو میلیون و پانصد هزار نفر جمعیت در کنار رودخانه ولگا دارای موقعیت تجاری معروف و رتبه سوم تولید غلات را در کشور روسیه دارد . ‎(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.049 seconds.