.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
محدودیت ۳ روزه جاده هراز امروز به پایان می رسد
رئیس پلیس راه مازندران گفت: جاده هراز امروز سه شنبه ۵ شهریور ماه برای سومین روز متوالی بسته است.(ادامه)
شمال نیوز : نتایج انتخابات هیأت رئیسه برای سال سوم پنجمین دوره شورای اسلامی شهر ساری و اعضاء کمیسیون ها و نمایندگان شورا در سازمان ها و کارگروه های شهرداری .... اعضاء کمیسیون ها و نمایندگان شورا در سازمان ها و کارگروه های شهرداری ساری مشخص شد + اسامی
شمال نیوز : نتایج انتخابات هیأت رئیسه برای سال سوم پنجمین دوره شورای اسلامی شهر ساری و اعضاء کمیسیون ها و نمایندگان شورا در سازمان ها و کارگروه های شهرداری ....(ادامه)
مراسم گرامیداشت روز "بسیج اصناف" در ساری برگزار شد
(ادامه)
شمال نیوز : وی می‌گوید: باید توجه داشت که تورم خانمان‌سوزترین اتفاق است. تورم به‌ شدت به زیان طبقه کم درآمد و متوسط و به نفع طبقه پردرآمد است و همچون یک جاروبرقی پول را در جامعه به نفع طبقات بالا می‌مکد. بنابراین شاید بتوان گفت یکی از عوامل مهم در فروریختن سرمایه اجتماعی همین تورم است..... عباس آخوندی: تورم در ایران یک بازی سیاسی است / نامزدی روحانی برای دولت دوازدهم اشتباه بود!
شمال نیوز : وی می‌گوید: باید توجه داشت که تورم خانمان‌سوزترین اتفاق است. تورم به‌ شدت به زیان طبقه کم درآمد و متوسط و به نفع طبقه پردرآمد است و همچون یک جاروبرقی پول را در جامعه به نفع طبقات بالا می‌مکد. بنابراین شاید بتوان گفت یکی از عوامل مهم در فروریختن سرمایه اجتماعی همین تورم است.....(ادامه)
شمال نیوز: نایب رئیس مجلس، گزینه‌های پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش و وزارت میراث فرهنگی معرفی شده از سوی رئیس جمهور را اعلام کرد. روحانی نامزدهای دو وزارت را معرفی کرد
شمال نیوز: نایب رئیس مجلس، گزینه‌های پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش و وزارت میراث فرهنگی معرفی شده از سوی رئیس جمهور را اعلام کرد.(ادامه)
شمال نیوز : این عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اعلام اینکه مدیرعامل وقت سایپا می گوید به من فشار آوردند و مجبور شدم آن هزار دستگاه را به صورت خاصی توزیع کنم یا در اختیار افرادی که پیگیر بودند بگذارم.... ایران‌خودرو و سایپا برای انتخابات و جریانات خاص هزینه‌ می‌کنند!
شمال نیوز : این عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اعلام اینکه مدیرعامل وقت سایپا می گوید به من فشار آوردند و مجبور شدم آن هزار دستگاه را به صورت خاصی توزیع کنم یا در اختیار افرادی که پیگیر بودند بگذارم....(ادامه)
عکس/ قوی‌ترین ۴سیلندر دنیا در تهران!
"Mercedes Benz CLA۴۵ AMG"، قدرتمندترین خودروی ۴سیلندر دنیا در تهران که قیمتی نزدیک به دو میلیارد تومان دارد.(ادامه)
عکس/ روزنامه‌های ورزشی سه‌شنبه ۵ شهریور
(ادامه)
پیش بینی هوای نیمه ابری در مازندران
معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران گفت: هوای مازندران امروز سه شنبه ۵ شهریورماه در اوایل صبح نیمه ابری تا ابری پیش بینی می‌شود.(ادامه)
گوزن ایرانی در جنگل‌های اردبیل +عکس
در تصویر زیر سایت احیاء و پرورش گوزن(مارال قرمز) در طبیعت زیبای جنگل فندقلوی استان اردبیل را می‌بینید.(ادامه)
آغاز ریزش قیمت‌ها در بازار خودرو
قیمت های روز خودرو از این قرار است:(ادامه)
عکس: کودکی افسانه بایگان در کنار پدر و مادرش
کودکی افسانه بایگان و عکسی ثبت شده از آن دوران در کنار مرحوم پدر و مادرش.(ادامه)
غذاهایی که افسردگی را تشدید می‌کند
در این مطلب مواد غذایی را که به شما کمک می‌کند تا زندگی شادتری داشته باشید معرفی خواهیم کرد.(ادامه)
استقلال گزینه استراماچونی را می‌خرد؟
باشگاه استقلال در صورت اوضاع مالی مناسب می‌تواند گزینه مد نظر استراماچونی را خریداری کند. (ادامه)
۳۵۸۷ میلیارد ریال برای پروژه های انتقال و فوق توزیع برق هزینه شد
مدیرعامل شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان، اعتبار پروژه های قابل بهره بردرای در هفته دولت در بخش انتقال و فوق توزیع را در استان سه هزار و ۵۸۷ میلیارد ریال اعلام کرد.(ادامه)
استاندار : کشور به مرحله رشد و بالندگی رسیده است
استاندار مازندران گفت: کشور به مرحله رشد و بالندگی رسیده و تحریم ها در آن اثر ندارد.(ادامه)
 دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان از بازداشت مدیر‌کل غله استان خبر دا و گفت: این فرد به اتهام اهمال در انجام وظایف قانونی و تضییع حقوق بیت‌المال بازداشت شده است. مدیر‌کل غله استان گلستان بازداشت شد‌ / احتمال دستگیری متهمان دیگر در تضییع حقوق بیت‌المال
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان از بازداشت مدیر‌کل غله استان خبر دا و گفت: این فرد به اتهام اهمال در انجام وظایف قانونی و تضییع حقوق بیت‌المال بازداشت شده است.(ادامه)


وزیر خارجه ما به پاریس می‌رود؛ سپس با ما مشورت کرده و دوباره به پاریس برمی‌گردد. ما با مسئولان مربوطه مشورت و بحث داریم و باید کارمان را انجام دهیم، جایی که احتمال موفقیت حتی ۱۰ تا ۲۰ درصد وجود دارد هم باید جلو رفت و نباید فرصت را از دست بدهیم اگر نتیجه ملاقات با فردی، آبادانی کشور است، دریغ نمی‌کنم/بعضی مدام می‌گویند مذاکره چه خاصیتی دارد/اگر بنا باشد با فشار به مردم کشور را اداره کنیم که هر کسی بلد است کشور را اداره کند(خبر)
وزیر خارجه ما به پاریس می‌رود؛ سپس با ما مشورت کرده و دوباره به پاریس برمی‌گردد. ما با مسئولان مربوطه مشورت و بحث داریم و باید کارمان را انجام دهیم، جایی که احتمال موفقیت حتی ۱۰ تا ۲۰ درصد وجود دارد هم باید جلو رفت و نباید فرصت را از دست بدهیم(ادامه)
کلاهبرداری اینترنتی از ۶۳۵ حساب بانکی در مازندران
رئیس پلیس فضای تولید وتبادل اطلاعات مازندران از شناسایی متهم به جعل درگاه بانکی و کلاهبرداری اینترنتی ۷۰۰ میلیون ریالی از طریق فیشینگ در یکی از شهرستان های استان خبر داد.(ادامه)
چهار باشگاه لیگ برتری محروم شدند
کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال چند باشگاه لیگ برتری را محروم کرد.(ادامه)
سکه ارزان شد +قیمت ها
قیمت سکه طرح جدید، امروز دوشنبه ۴ شهریور ۹۸ به ۴ میلیون و ۶۰ هزار تومان رسید.(ادامه)
شمال نیوز :اتکلیفی 5 ماهه عمارت شهرداری یعنی هدر رفت سرمایه اجتماعی و انسانی هزاران نیروی جوان و با تجربه که در کنار هم می توانستند با مدیریت صحیح و هدفمند تحولات فراوانی را در این ماهها رقم بزنند و از .... بازگشت « سردار » به ریاست شورای شهر بدون « شهردار» !
شمال نیوز :اتکلیفی 5 ماهه عمارت شهرداری یعنی هدر رفت سرمایه اجتماعی و انسانی هزاران نیروی جوان و با تجربه که در کنار هم می توانستند با مدیریت صحیح و هدفمند تحولات فراوانی را در این ماهها رقم بزنند و از ....(ادامه)
دردسر جدید استراماچونی برای بازی با فولاد
باشگاه استقلال برای استفاده از 4 بازیکن جدید خود حتما باید بدهی‌ خود به کمیته تعیین وضعیت را پرداخت کند.(ادامه)
عکس/ خانواده ایرانی در زمان قاجار
عکسی جالب از یک "خان" به همراه دو همسر و فرزندانش که در سال ۱۲۸۷ به ثبت رسیده است.(ادامه)
8 تکنیک تقویت حافظه
همانند عضلات، مغز شما نیز نیازمند استفاده منظم برای حفظ سلامت خود است. تمرینات ذهنی به اندازه عوامل دیگر برای قشر خاکستری مغز ضروری هستند و به چالش کشیدن ذهن می تواند به رشد و توسعه آن کمک کند و موجب تقویت حافظه شود.(ادامه)
محدودیت ترافیکی در محدوده پل ورسک جاده سوادکوه
به منظور اجرای عملیات درز انبساط پل ورسک، تردد بر روی این پل از روز سه شنبه پنجم تا سیزدهم شهریورماه ممنوع است.(ادامه)
استاندار مازندران: توسعه با مشارکت های مردمی محقق می شود
استاندار مازندران، با تاکید براینکه توسعه با مشارکت مردمی محقق می شود گفت: اختصاصی سازی سمن های مختلف را با دانش آموزان آغاز کنیم.(ادامه)
دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران گفت: یکی از مدیران استانی زیرمجموعه وزارت جهاد کشاورزی عصر دیروز بازداشت و برای فرد مذکور در دادسرای ساری تشکیل پرونده شده است. بازداشت یکی از مدیران استانی وزارت جهاد کشاورزی در ساری / متهم حدود 60 میلیارد ریال فساد داشت
دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران گفت: یکی از مدیران استانی زیرمجموعه وزارت جهاد کشاورزی عصر دیروز بازداشت و برای فرد مذکور در دادسرای ساری تشکیل پرونده شده است.(ادامه)
مشکلات ادامه‌دار نساجی/احتمال تعطیلی تمرین، فسخ چند بازیکن و کناره‌گیری مهاجری
شایسته است در چنین وضعیتی، استاندار مازندران و مدیرکل ورزش و جوانان این استان با تصمیمی عاجلانه و برگزاری جلسه شورای تأمین هر چه سریع‌تر برای رفع این مشکل گام بردارند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.12 seconds.