.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
جدول/ کاهش نرخ ۲۲ ارز در بازار بین بانکی
در حالی در روز جاری نرخ ۴۷ ارز از سوی بانک مرکزی اعلام شد که نرخ ۲۲ ارز با کاهش مواجه شده است.(ادامه)
امام جمعه جدید رامسر منصوب شد
امام جمعه جدید رامسر روز جمعه در جلسه شورای اداری شهرستان معارفه می‌شود.(ادامه)
عکس/ روزنامه های ورزشی پنجشنبه ۷ شهریور
(ادامه)
مرگ ۲۴ نفر در آب‌های ساحلی مازندران
رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران گفت: ۲۴ نفر به علت غرق شدن در آب های ساحلی مازندران از اول خرداد ماه تاکنون جان باختند.(ادامه)
تفاهم نامه سرمایه گذاری بنیاد برکت با استانداری مازندران
تفاهم نامه سرمایه گذاری بنیاد برکت در کارخانه نساجی با استانداری مازندران منعقد شد.(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
خطر استفاده از نرم کننده‌های پارچه
بیشتر نرم کننده‌های پارچه حاوی عناصر مضری هستند که در نگاه نخست همانند دیگر مواد شیمیایی مورد استفاده در محصولات پاک کننده و شوینده خانگی مورد توجه قرار نمی‌گیرند.(ادامه)
جدول/ خودروهای ۲۰۰میلیونی در بازار تهران
(ادامه)
تصاویرصفحه نخست روزنامه‌های مازندران
(ادامه)
جاده چالوس فردا یک طرفه و هراز مسدود می شود
رییس پلیس راه مازندران گفت: به منظور افزایش ایمنی و تسهیل در آمد و شد خودرو‌ها، جاده چالوس فردا جمعه ۸ شهریورماه یک طرفه و جاده هراز مسدود می‌شود.(ادامه)
احتمال بارش پراکنده باران در مازندران
معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران گفت: هوای مازندران امروز پنج شنبه ۷ شهریورماه نیمه ابری همراه با بارش پراکنده باران پیش بینی می‌شود.(ادامه)
مبلغ قرارداد بیرانوند چقدر است؟
ماجرای مبلغ قرارداد علی بیرانوند با پرسپولیس حسابی سروصدا کرده که یک دلیل آن خودش است.(ادامه)
شمال نیوز: انتخابات هیئت مدیره"انجمن ام اس" استان مازندران با حضور نمایندگان استانداری، دانشگاه علوم پزشکی، نماینده سازمانهای مردم نهاد و مسئولین و مدیران استان مازندران در سالن هلال احمر ساری برگزار شد انتخابات اعضای هیئت مدیره "انجمن ام اس" شعبه استان مازندران برگزار شد
شمال نیوز: انتخابات هیئت مدیره"انجمن ام اس" استان مازندران با حضور نمایندگان استانداری، دانشگاه علوم پزشکی، نماینده سازمانهای مردم نهاد و مسئولین و مدیران استان مازندران در سالن هلال احمر ساری برگزار شد(ادامه)
شهر ساری یکی از پرجمعیت و بزرگترین شهرهای استان مازندران است که یکی از قدیمی‌ترین شهرهای ایران نیز می باشد. ساری؛ کهن شهر اسطوره و فرهنگ
شهر ساری یکی از پرجمعیت و بزرگترین شهرهای استان مازندران است که یکی از قدیمی‌ترین شهرهای ایران نیز می باشد. (ادامه)
رئیس‌جمهور گفت: دستگاه‌های نظارتی در کشور ما دچار خطا شده است و ان‌شاالله این به دست مسئولان ارشد دستگاه نظارتی اصلاح شود. دولت باید قدرت و اختیارات لازم را داشته باشد/ دولت اگر قدرتمند نباشد مردم زندگی خوشی را تجربه نخواهند کرد/ بزرگترین ضربه به نظام کشور اشتباه دخالت و نظارت است، چون وقتی دخالت زیاد شد، مدیر کار نمی‌کند(خبر)
رئیس‌جمهور گفت: دستگاه‌های نظارتی در کشور ما دچار خطا شده است و ان‌شاالله این به دست مسئولان ارشد دستگاه نظارتی اصلاح شود.(ادامه)
تصویری جالب از یک خانه روستایی
یکی از کاربران توییتر با انتشار این عکس، نوشت:"گوساله‌ها وقتی زمستان به دنیا میان، هنوز تحمل سرما رو ندارند. درنتیجه باید بیان تو خونه، خونه هم که یه اتاق بیشتر نداره، زندگی روستاییِ واقعی اینجوریه."(ادامه)
استاندار مازندران گفت: هر شهرستان باید پایتخت یک رشته ورزشی شود. استاندار: هر شهر مازندران پایتخت یک رشته ورزشی
استاندار مازندران گفت: هر شهرستان باید پایتخت یک رشته ورزشی شود.(ادامه)
پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR به مناسبت هفته دولت، برخی از مهمترین مطالبات رهبرمعظم انقلاب از وزرا را در قالب یک اطلاع نگاشت منتشر کرد. مطالبات مهم رهبر معظم انقلاب از وزرا / ۱۷ مطالبه از ۱۷ وزارتخانه
پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR به مناسبت هفته دولت، برخی از مهمترین مطالبات رهبرمعظم انقلاب از وزرا را در قالب یک اطلاع نگاشت منتشر کرد.(ادامه)
وقتی خون بیش از حد غلیظ می‌شود!
در شرایطی که ممکن است میزان بیش از حد بهتر از کمبود باشد، پلی سیتمی می تواند موجب مشکلات قابل توجهی شود.(ادامه)
انتصاب استاندار به روش سنگالی
انتصاب استاندار جدید قزوین، در حالی که استاندار مستقر در یک برنامۀ از پیش تعیین شده همراه با نمایندۀ ولی فقیه و جمعی از مقامات ارشد استانی در مراسم رسمی شرکت کرده و در تهران به سر می‌برد، حاشیه‌هایی را به دنبال داشت.(ادامه)
نکا قطب اول کشاورزی در مازندران است
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران از شهرستان نکا به عنوان قطب اول کشاورزی در استان یاد کرد.(ادامه)
در مرکز شهر ساری عمارت‌هایی قدیمی جا خوش کرده اند. این عمارت‌ها از لحاظ تاریخی بسیار ارزشمند هستند و ویژگی‌های اجزای معماری این عمارت‌ها نظیر اتاق ها، حجره ها، شاه نشین و هنر‌های بکار رفته بر روی پنجره‌ها و ارسی‌ها و تزئین آن‌ها با شیشه‌های رنگی در نوع خود بی نظیر است، اما وضعیت آن‌ها در حال حاضر بحرانی است و نیاز به بازسازی دارد. عمارت‌های تاریخی ساری(خبر)
در مرکز شهر ساری عمارت‌هایی قدیمی جا خوش کرده اند. این عمارت‌ها از لحاظ تاریخی بسیار ارزشمند هستند و ویژگی‌های اجزای معماری این عمارت‌ها نظیر اتاق ها، حجره ها، شاه نشین و هنر‌های بکار رفته بر روی پنجره‌ها و ارسی‌ها و تزئین آن‌ها با شیشه‌های رنگی در نوع خود بی نظیر است، اما وضعیت آن‌ها در حال حاضر بحرانی است و نیاز به بازسازی دارد.(ادامه)
چهارمین همایش ائمه جمعه مازندران با سخنرانی استاندار
چهارمین همایش ائمه جمعه استان مازندران با هدف فعال سازی و اعتماد به جوانان در تحقق گام دوم انقلاب در آمل برگزار شد.(ادامه)
برادر همسر نماینده شمالی، شهردار شد
شنیده ها از شهرداری کوچصفهان حکایت از آن دارد که حامد حیدری، برادر همسر غلامعلی جعفرزاده نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی به عنوان شهردار کوچصفهان انتخاب شد.(ادامه)
قیمت خودروهای داخلی در بازار +جدول
(ادامه)
چه کسی معاون سیاسی استاندار خواهد شد؟!
روز گذشته دکتر ارسلان زارع به عنوان استاندار جدید گیلان منصوب شد. اگرچه زارع تا پیش از این، علاوه بر تصدی بر معاونت سیاسی، سرپرستی استانداری گیلان را بر عهده داشته است اما با این انتصاب، می بایست به زودی شاهد حضور چهره جدیدی در معاونت سیاسی استانداری گیلان باشیم. اما چه کسی بیشترین شانس را برای در اختیار گرفتن این کرسی حساس دارد؟!(ادامه)
تصاویر/ حرم امام حسین(ع) سیاه پوش شد
همزمان با فرارسیدن ماه محرم، صحن و سرای حرم امام حسین(علیه السلام) سیاه‌پوش شد.(ادامه)
طی ابلاغی از سوی دکتر ارسلان سالاری سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان، دکتر فردین مهرابیان، به عنوان سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان منصوب شد. یک مازندرانی سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان شد
طی ابلاغی از سوی دکتر ارسلان سالاری سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان، دکتر فردین مهرابیان، به عنوان سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان منصوب شد.(ادامه)
معلوم نیست انتخاب شوندگان اعضای شورا هستند یا شهردار! منتخبان ما در شوراها معلوم نیست می دانند که «قانونگذار» هستند نه مجری. هر کدام یک معاون یا رئیس اداره یا هر کوفتی را مال خودشان می دانند که باید از نیروهای خودشان تعرفه بکنند! عدم آگاهی سیاسی منتخبان شورا نسبت به جایگاه و شرح وظایف خود باعث می شود که شورا کار شهردار را انجام بدهد و شهردار بدبخت هم نمی داند کار چه کسی را؟ دخالت در عزل و نصب ها لطفی دارد که هر تازه به دوران رسیده ای در شورا آن را حق خود می داند!؟ شوراها، شهرداری ها را می بلعند!(يادداشت)
معلوم نیست انتخاب شوندگان اعضای شورا هستند یا شهردار! منتخبان ما در شوراها معلوم نیست می دانند که «قانونگذار» هستند نه مجری. هر کدام یک معاون یا رئیس اداره یا هر کوفتی را مال خودشان می دانند که باید از نیروهای خودشان تعرفه بکنند! عدم آگاهی سیاسی منتخبان شورا نسبت به جایگاه و شرح وظایف خود باعث می شود که شورا کار شهردار را انجام بدهد و شهردار بدبخت هم نمی داند کار چه کسی را؟ دخالت در عزل و نصب ها لطفی دارد که هر تازه به دوران رسیده ای در شورا آن را حق خود می داند!؟(ادامه)
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت محمودآباد منصوب شد
طی حکمی از سوی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران؛ محمد ابراهیمی به عنوان رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان محمودآباد منصوب شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.084 seconds.