.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
رودخانه هراز ۴قربانی گرفت
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان آمل از اعزام تیم‌های امدادی برای جستجو و نجات ۴ فرد غرق شده در رودخانه هراز خبر داد. (ادامه)
دعای روز بیست و دوم ماه مبارک رمضان
(ادامه)
عکس/ محل ضربت خوردن حضرت علی(ع) در مسجد کوفه
در تصویر زیر محراب مسجد کوفه، محل ضربت خوردن مولای متقیان حضرت علی علیه‌السلام را مشاهده می‌کنید.(ادامه)
یک روزنامه ژاپنی امروز (دوشنبه)نوشت: دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا از سفر آتی نخست وزیر ژاپن و ایفای نقش میانجیگر برای حل تنش میان تهران و و اشنگتن استقبال کرد.
ترامپ استقبال کرد؛ میانجیگری ژاپن قطعی شد؟
یک روزنامه ژاپنی امروز (دوشنبه)نوشت: دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا از سفر آتی نخست وزیر ژاپن و ایفای نقش میانجیگر برای حل تنش میان تهران و و اشنگتن استقبال کرد. (ادامه)
سخنگوی نیروی انتظامی جزئیات شهادت رئیس پلیس آگاهی اسلام آباد غرب در درگیری با سارقان مسلح را تشریح کرد و گفت: امنیت مردم، خط قرمز ناجا است و پلیس برای امنیت مردم تا پای جان ایستاده است.
جزییات شهادت رئیس پلیس آگاهی اسلام آباد
سخنگوی نیروی انتظامی جزئیات شهادت رئیس پلیس آگاهی اسلام آباد غرب در درگیری با سارقان مسلح را تشریح کرد و گفت: امنیت مردم، خط قرمز ناجا است و پلیس برای امنیت مردم تا پای جان ایستاده است. (ادامه)
پس از ياد خدا و درود! اى پسر حنيف، به من گزارش دادند كه مردى از سرمايه داران بصره، تو را به مهمانى خويش فرا خواند و تو به سرعت به سوى آن شتافتى، خوردنيهاى رنگارنگ براى تو آوردند، و كاسه هايى پر از غذا پى در پى جلوى تو مى نهادند، گمان نمى كردم مهمانى مردمى را بپذيرى كه نيازمندانشان با ستم محروم شده، و ثروتمندانشان بر سر سفره دعوت شده اند، انديشه كن در كجايى؟ و بر سر كدام سفره مى خورى؟

انديشه كن در كجايى؟ و بر سر كدام سفره مى خورى؟! (يادداشت)
پس از ياد خدا و درود! اى پسر حنيف، به من گزارش دادند كه مردى از سرمايه داران بصره، تو را به مهمانى خويش فرا خواند و تو به سرعت به سوى آن شتافتى، خوردنيهاى رنگارنگ براى تو آوردند، و كاسه هايى پر از غذا پى در پى جلوى تو مى نهادند، گمان نمى كردم مهمانى مردمى را بپذيرى كه نيازمندانشان با ستم محروم شده، و ثروتمندانشان بر سر سفره دعوت شده اند، انديشه كن در كجايى؟ و بر سر كدام سفره مى خورى؟ (ادامه)
كنايه تاجگردون به حذف مطهرى از نايب رييسى
نماینده گچساران و باشت در مجالس نهم و دهم شورای اسلامی با انتقاد از همفکران سیاسی خود در انتخاب اعضای هیات رئیسه و حذف نائب رئیس این هیات در سالهای گذشته، اظهارداشت: امروز لشکر بود، تدبیر نبود. (ادامه)
۲۳ بازیگر سریال «امام علی(ع)» جان خود را از دست داده اند+ جزییات
23 سال از اولین پخش سریال تلویزیونی «امام علی(ع)» می گذرد و در این مدت غیر از تعدادی از دوبلورها و سایر عوامل 23 تن از بازیگران این مجموعه فاخر نیز دار فانی را وداع گفته اند.(ادامه)
سقوط رعب آور بیلبورد تبلیغاتی در جاده تنکابن + فیلم
ویدئویی از لحظه سقوط وحشتاک بیلبورد تبلیغاتی در محور تنکابن به رامسر در منطقه شهری کتالم و ساداتشهر را مشاهده می کنید. این بیلبورد درحالی سقوط کرد که وزش باد طبق گزارش هواشناسی کمتر از ۹۰ کیلومتر بر ساعت بوده است(ادامه)
رویز بهرام دوبلور شناخته شده صبح امروز ششم خرداد پس از یک دوره بیماری دار فانی را وداع گفت. دوبلر مازندرانی خوش صدای ایران درگذشت + عکس
رویز بهرام دوبلور شناخته شده صبح امروز ششم خرداد پس از یک دوره بیماری دار فانی را وداع گفت.(ادامه)
برداشته شدن ممنوعیت واردات برنج در فصل برداشت
عضو ستاد تنظیم بازار گفت: ممنوعیت واردات برنج در فصل برداشت شالیزارها براساس مصوبه ستاد تنظیم بازار برداشته شد. (ادامه)
فیلم/ گردشگران آلمانی و سوئیسی در شالیزار‌های گیلان
ویدئویی از حضور توریست‌های آلمانی و سوئیسی مشغول برنج کاری در شالیزار‌های گیلان را ببینید. (ادامه)
برداشته شدن ممنوعیت واردات برنج در فصل برداشت
عضو ستاد تنظیم بازار گفت: ممنوعیت واردات برنج در فصل برداشت شالیزارها براساس مصوبه ستاد تنظیم بازار برداشته شد. (ادامه)
روایت مطهری از انتخابات هیات رییسه مجلس
عضو فراکسیون امید مجلس با اشاره به نحوه ورود این فراکسیون به انتخابات هیات رییسه مجلس، معرفی کاندیدای ریاست مجلس از سوی فراکسیون امید را موجب توافق دو فراکسیون سیاسی دیگر بر سر ریاست مجلس و کرسی نایب رییسی دانست. (ادامه)
توصیه توکلی به روحانی: کادر فرماندهی جنگ اقتصادی عاقل و مومن باشند
احمد توکلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید دارد دور زدن تحریم‌ها در دوران جنگ راحت‌تر از زمان فعلی بود. (ادامه)
عکسی از همنشینی ناطق نوری و سیدحسن در شب قدر
مراسم احیای شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان و شب شهادت حضرت علی(ع) در حرم مطهر امام خمینی(س) برگزار شد.(ادامه)
عکسی از واکنش عارف به تمدید ریاست لاریجانی بر مجلس
در رقابتی که دیروز بین علی لاریجانی و محمدرضا عارف صورت گرفت، بازهم لاریجانی پیروز رقابت شد. عارف در اقدامی اخلاقی با حضور در هیات رییسه، لاریجانی را در آغوش گرفت و تبریک گفت.(ادامه)
شب قدر برخی چهره‌های سیاسی در حرم امام(ره)
مراسم احیای شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان با سخنرانی شیخ علی اکبر ناطق نوری در سحرگاه دوشنبه ششم خرداد در مرقد امام خمینی (ره) برگزار شد.(ادامه)
 عضو فراکسیون مستقلین ولایی با اعلام خبر تهیه «درخواست از مقام معظم رهبری» برای بازنگری در قانون اساسی گفت: قرار ما با دوستان این شد که اگر این درخواست به بالای ۲۰۰ امضا برسد ما آن را
تهیه نامه «درخواست از رهبری» برای بازنگری در قانون اساسی از سوی نمایندگان/ می‌توان مجلس اعظم تشکیل داد/ رئیس‌جمهور بگوید کجاها اختیار می‌خواهد
عضو فراکسیون مستقلین ولایی با اعلام خبر تهیه «درخواست از مقام معظم رهبری» برای بازنگری در قانون اساسی گفت: قرار ما با دوستان این شد که اگر این درخواست به بالای ۲۰۰ امضا برسد ما آن را (ادامه)
جلالی: رأی نیاوردن مطهری قابل پیش بینی بود
(ادامه)
بقایی و مشایی از اوین به مرخصی آمدند
حمید بقایی معاون اجرایی دولت احمدی‌نژاد و اسفندیار رحیم مشایی رئیس دفتر رئیس دولت دهم از اوین به مرخصی آمدند. (ادامه)
مقام معظم رهبری در یکی از سخنرانی‌های خود فتح خرمشهر را حادثه‌ای عظیم عنوان می‌کنند که هنوز خیلی‌ها از وقایع آن بی‌خبر هستند.
بخشی از سخنان مقام معظم رهبری در ارتباط با فتح خرمشهر
مقام معظم رهبری در یکی از سخنرانی‌های خود فتح خرمشهر را حادثه‌ای عظیم عنوان می‌کنند که هنوز خیلی‌ها از وقایع آن بی‌خبر هستند. (ادامه)
شمال نیوز: مادر شهید «سبزعلی برزین» در سالروز شهادت فرزند شهیدش بر اثر بیماری دار فانی را وداع گفت و آسمانی شد.

پیوستن مادر شهید به فرزندش در روز شهادت
شمال نیوز: مادر شهید «سبزعلی برزین» در سالروز شهادت فرزند شهیدش بر اثر بیماری دار فانی را وداع گفت و آسمانی شد. (ادامه)
غلامحسین کرباسچی در واکنش به عدم توفیق علی مطهری در انتخابات هیئت رئیسه مجلس که صبح امروز (یکشنبه)‌ برگزار شد، با کنایه به نقش محمدرضا عارف به عنوان رئیس فراکسیون امید مجلس در از دست رفتن یکی از صندلی‌های هیئت رئیسه برای اصلاح‌طلبان در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: به همّت آقای عارف ودوستانشون آقای مطّهری از نایب رئیسی مجلس حذف شد.

کنایه کرباسچی به عارف: به همت شما آقای مطهری حذف شد
غلامحسین کرباسچی در واکنش به عدم توفیق علی مطهری در انتخابات هیئت رئیسه مجلس که صبح امروز (یکشنبه)‌ برگزار شد، با کنایه به نقش محمدرضا عارف به عنوان رئیس فراکسیون امید مجلس در از دست رفتن یکی از صندلی‌های هیئت رئیسه برای اصلاح‌طلبان در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: به همّت آقای عارف ودوستانشون آقای مطّهری از نایب رئیسی مجلس حذف شد. (ادامه)
ایرناپلاس- انتخابات هیأت رئیسه سال پایانی مجلس شورای اسلامی در حالی به پایان رسید که علی مطهری نماینده تهران بعد از سه سال، صندلی نایب رئیسی را به عبدالرضا مصری، نماینده کرمانشاه واگذار کرد. تلاش تندروهای بهارستان، تصمیم‌ فراکسیون امید و مستقلین برای هیئت رئیسه مجلس، اعلام برنامه‌های آینده و همچنین نحوه اداره جلسات، از جمله عوامل حذف مطهری از هیأت رئیسه عنوان می‌شود.

چهار دلیلی که به نایب رئیسی مطهری پایان داد
ایرناپلاس- انتخابات هیأت رئیسه سال پایانی مجلس شورای اسلامی در حالی به پایان رسید که علی مطهری نماینده تهران بعد از سه سال، صندلی نایب رئیسی را به عبدالرضا مصری، نماینده کرمانشاه واگذار کرد. تلاش تندروهای بهارستان، تصمیم‌ فراکسیون امید و مستقلین برای هیئت رئیسه مجلس، اعلام برنامه‌های آینده و همچنین نحوه اداره جلسات، از جمله عوامل حذف مطهری از هیأت رئیسه عنوان می‌شود. (ادامه)
پیشنهاد ویژه ایران به کشور‌های خلیج‌فارس
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت که تهران پیش از این پیشنهادات مختلفی برای امضای معاهده عدم تعرض با همه کشورهای منطقه خلیج فارس ارائه کرده است که این پیشنهادات همچنان روی میز است. (ادامه)
دعای روز بیست و یکم ماه مبارک رمضان
(ادامه)
«احد قدمی» مداحی که در شب تولد امام حسن مجتبی(ع) مطالب موهنی را مطرح کرده بود، پیش از ظهر امروز پس از احضار به دادسرا و تفهیم اتهام با قرار تأمین مناسب راهی بازداشتگاه شد و هم اکنون نیز در بازداشت بسر می برد.
مداح هتاک بازداشت شد
«احد قدمی» مداحی که در شب تولد امام حسن مجتبی(ع) مطالب موهنی را مطرح کرده بود، پیش از ظهر امروز پس از احضار به دادسرا و تفهیم اتهام با قرار تأمین مناسب راهی بازداشتگاه شد و هم اکنون نیز در بازداشت بسر می برد. (ادامه)
نامه مهم پرسپولیس برای برانکو
پرسپولیس برای توافق با برانکو و تمدید قرارداد با او نامه‌ای به ایوانکوویچ داده است. (ادامه)
مهدی طارمی به بوشهر بازگشت +تصاویر
مهدی طارمی، مهاجم تیم الغرافه چند روزی است برای استراحت به زادگاه خود یعنی بوشهر بازگشته است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.103 seconds.