.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
شمال نیوز: مدیر باغبانی جهاد کشاورزی مازندران گفت: تاکنون ۷۰ درصد آلوچه در ۲ هزار و ۲۰۰ هکتار از باغ‌های مازندران برداشت شد. برداشت ۷۰ درصد آلوچه در باغ‌های مازندران
شمال نیوز: مدیر باغبانی جهاد کشاورزی مازندران گفت: تاکنون ۷۰ درصد آلوچه در ۲ هزار و ۲۰۰ هکتار از باغ‌های مازندران برداشت شد.(ادامه)
20 معجزه "شادی" در بدن!
نتایج چندین مطالعه نشان داده اند افرادی که شادتر هستند، کمتر بیمار می شوند. احساس رضایت و خوشبختی می تواند سدی واقعی در برابر سرماخوردگی و آنفلوآنزا ایجاد کند.(ادامه)
تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های مازندران
(ادامه)
شمال نیوز: معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ابهام در وضعیت فشار خون جمعیت مردان بالای ۳۰ سال وجود دارد که بنا داریم در این طرح پایش اساسی انجام شود. غربال‌گری ۴۶ هزار نفری مازندرانی‌ها در طرح ملی فشار خون
شمال نیوز: معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ابهام در وضعیت فشار خون جمعیت مردان بالای ۳۰ سال وجود دارد که بنا داریم در این طرح پایش اساسی انجام شود.(ادامه)
شمال نیوز: مدیر باغبانی جهاد کشاورزی مازندران گفت: پیش بینی می‌شود ۱۰۰ هزار تن هلو امسال در مازندران تولید شود که در مقایسه با پارسال ۲۵ درصد افزایش خواهد داشت. افزایش ۲۵ درصدی تولید هلو در مازندران
شمال نیوز: مدیر باغبانی جهاد کشاورزی مازندران گفت: پیش بینی می‌شود ۱۰۰ هزار تن هلو امسال در مازندران تولید شود که در مقایسه با پارسال ۲۵ درصد افزایش خواهد داشت.(ادامه)
شمال نیوز: مدیر جهاد کشاورزی آمل از پرورش توام ماهی و اردک در ۱۰ هکتار از شالیزار‌های این شهرستان برای کنترل حشرات و آفات خبر داد. پرورش ماهی و اردک راهی برای کنترل حشرات و آفات در شالیزار‌ها
شمال نیوز: مدیر جهاد کشاورزی آمل از پرورش توام ماهی و اردک در ۱۰ هکتار از شالیزار‌های این شهرستان برای کنترل حشرات و آفات خبر داد.(ادامه)
اعمال محدودیت‌های ترافیکی ۷ روزه در جاده‌های منتهی به شمال
رئیس پلیس راه مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی از چهارشنبه یکم خرداد تا روز سه شنبه ۷ خرداد در جاده‌های مازندران اعمال می‌شود.(ادامه)
قیمت طلا و قیمت سکه امروز ۲ خرداد ۹۸
قیمت سکه امروز ۴ میلیون و ۸۲۸ هزار تومان است. قیمت طلا ۱۸ عیار امروز نیز هر گرم ۴۴۰۳۰۰ تومان است.(ادامه)
پیش بینی آسمانی صاف و نیمه ابری در مازندران
معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران گفت: آسمان مازندران امروز پنج شنبه ۲ خرداد ماه صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما، از شب بتدریج با افزایش ابر پیش بینی می شود. (ادامه)
قیمت ارز ۹۸/۳/۰۲ / قیمت دلار امروز ۹۸/۳/۰۲
قیمت دلار امروز دوم خرداد ۹۸ به ۱۴ هزار و ۲۰۰ تومان رسید. قیمت ارز را در ادامه بخوانید.(ادامه)
شمال نیوز : وی افزود: اگر برای مدیران اجرائی کشور که فعالیت در آن زمینه نیازمند توان، انرژی و فعالیت شبانه روزی است، محدودیت ایجاد شود، شاید اثرگذاری بیشتری داشته باشد..... دوره تصدی مسئولیت مدیران اجرائی محدود شود
شمال نیوز : وی افزود: اگر برای مدیران اجرائی کشور که فعالیت در آن زمینه نیازمند توان، انرژی و فعالیت شبانه روزی است، محدودیت ایجاد شود، شاید اثرگذاری بیشتری داشته باشد.....(ادامه)
ویلموتس رسما سرمربی تیم ملی فوتبال ایران شد
مارک ویلموتس با عقد قراردادی رسما سرمربی تیم ملی فوتبال ایران شد.(ادامه)
قیمت خودروهای داخلی در بازار +جدول
(ادامه)
پل ورسک در روستای ورسک سوادکوه
«پل ورسک»، یکی از قدیمی‌ترین پل‌های راه‌آهن کشور است که با قرارگیری در ارتفاع ۱۱۰ متری، نامش در کتاب گینس نیز به ثبت رسیده، یکی از شاهکارهای مهندسی ایران محسوب می‌شود.(ادامه)
افراد کم‌خون سحری چه بخورند؟
متخصص تغذیه گفت: افراد کم خون می‌توانند از گوشت شتر مرغ در سحر استفاده کنند، همچنین سعی کنند غذاهای برنجی و مصرف انواع خورشت‌ها را کاهش دهند.(ادامه)
پیرترین مرد جهان در همدان +عکس
محرم آصفی ۱۳۲ سال دارد و در روستای شاه حیدر کلیبر همدان زندگی می کند. او از پیرترین مرد جهان ده سال بزرگتر است.(ادامه)
عکس: احمدی‌نژاد و سعید جلیلی بعد از مدت‌ها در کنار هم
جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام، چهارشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۸ به ریاست آیت‌الله آملی‌لاریجانی برگزار شد. محمود احمدی‌نژاد و سعید جلیلی از حاضران در جلسه مجمع بودند.(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
کمبود شکر در مازندران وجود ندارد
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ با اشاره به توزیع چهار هزار و ۶۶۸ تن شکر در استان گفت: هیچ کمبودی از لحاظ تامین شکر در استان وجود ندارد.(ادامه)
۵ مصوبه ستاد تنظیم بازار برای واردات گوشت
معاون گمرک از ۵ مصوبه ستاد تنظیم بازار برای واردات گوشت منجمد خبر داد و گفت:‌ 3.6 میلیون تن کالای اساسی در بنادر وجود دارد. (ادامه)
شمال نیوز : اظهاراتی اینچنینی ، نوشدارو  پس از مرگ سهراب است و مسئولان اداره کل منابع طبیعی مازندران – ساری باید با نظارت بیشتر حمایت لازم را از جنگبانان عزیز به عنوان محافظان جنگ داشته باشند و مانع تضییع حقوق و تبع آن تجمع اعتراضی آنان شوند ..... آگهی تمدید قرارداد نیروهای حفاظتی جنگل های مازندران منتشر شد / نوشدارو پس از مرگ سهراب !
شمال نیوز : اظهاراتی اینچنینی ، نوشدارو پس از مرگ سهراب است و مسئولان اداره کل منابع طبیعی مازندران – ساری باید با نظارت بیشتر حمایت لازم را از جنگبانان عزیز به عنوان محافظان جنگ داشته باشند و مانع تضییع حقوق و تبع آن تجمع اعتراضی آنان شوند .....(ادامه)
کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال رای نهایی خود درباره پرونده دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس را مشخص و به زودی اعلام خواهد کرد.

حکم علیرضا بیرانوند مشخص شد
کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال رای نهایی خود درباره پرونده دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس را مشخص و به زودی اعلام خواهد کرد. (ادامه)
انتخابات مجلس خبرگان رهبری در ۵ استان برگزار می‌شود
دبیر ستاد انتخابات کشور گفت: در ۵ استان کشور در کنار برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی، برای انتخاب ۶ نفر از نمایندگان مجلس خبرگان رهبری انتخابات برگزار خواهیم کرد.(ادامه)
عکس/ این مثلا بهداد سلیمیه!
مجسمه بهداد سلیمی، قهرمان وزنه‌برداری و برخی قهرمان های دیگر در موزه ملی ورزش، المپیک و پارالمپیک و عدم تشابه آن باعث حواشی زیادی شده است(ادامه)
هشدارهای مالیاتی و بانکی به خریداران ارز
سرمایه‌گذاری در بازار ارز نه‌تنها ریسک زیان را برای خریدار در پی دارد، بلکه در سطوح گسترده به اقتصاد و مردم نیز فشار می‌آورد. از سوی دیگر باتوجه به کاهش ۲۰۰۰ تومانی نرخ ارز در دو هفته و هشدارهای رییس کل بانک مرکزی نسبت به اینکه نوسانات بازار ارز سیاسی است و این بانک هر زمان که بخواهد نتیجه بازار را با ذخایری که دارد تغییر می‌دهد، سرمایه‌گذاری در این بخش به شدت مورد هشدار و ریسک قرار دارد.(ادامه)
ایشان افزودند: البته اگر آن شرایط و خصوصیات اجرا و اعمال نشد، وظیفه رهبری این نیست که وسط بیاید و بگوید برجام نباید اجرا شود. این بحث که وظیفه رهبری در اینگونه مواقع اجرایی چیست، مقوله‌ای است، اما معتقدم در زمینه‌های اجرایی نباید رهبری وارد میدان شود و کاری را اجرا کند یا جلوی آن را بگیرد، مگر در مواردی که به حرکت کلی انقلاب ارتباط پیدا می‌کند که در آنجا وارد می‌شویم... به برجام آن‌طوری که عمل و محقق شد اعتقادی نداشتم و تذکر دادم/ الزامات و راه‌های ورود نسل جوان حزب‌اللهی به مدیریت‌ها/ مشکلات نظام پارلمانی برای کشور بیش از نظام ریاستی است(خبر)
ایشان افزودند: البته اگر آن شرایط و خصوصیات اجرا و اعمال نشد، وظیفه رهبری این نیست که وسط بیاید و بگوید برجام نباید اجرا شود. این بحث که وظیفه رهبری در اینگونه مواقع اجرایی چیست، مقوله‌ای است، اما معتقدم در زمینه‌های اجرایی نباید رهبری وارد میدان شود و کاری را اجرا کند یا جلوی آن را بگیرد، مگر در مواردی که به حرکت کلی انقلاب ارتباط پیدا می‌کند که در آنجا وارد می‌شویم...(ادامه)
دعاى روز هفدهم ماه مبارک رمضان
(ادامه)
ادامه کاهش قیمت‌ خودرو در بازار + جدول
گزارش امروز قیمت خودرو حکایت از رکود بازار و روند کاهشی قیمت انواع خودروها دارد. (ادامه)
دانستنی‌هایی درباره رژیم سرکه سیب
فوایدی که درباره استفاده از سرکه سیب مطرح می شوند، چشمگیر هستند: کاهش کلسترول و قند خون، کاهش وزن، خواص ضد باکتری، و تقویت پوست و مو برخی از مواردی هستند که مردم با سرکه سیب پیوند داده اند.(ادامه)
جدول/ قیمت انواع برنج در بازار
برای خرید برنج در میادین شهرداری بسته به نوع آن‌ها باید قیمت‌های مختلفی پرداخت کرد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.144 seconds.