.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
پرسپولیس روی آقای گل مازندرانی تیم قیمت گذاشت
یک سایت یونانی مدعی شده باشگاه پرسپولیس حداقل ۹۰۰ هزار یورو برای انتقال علیپور به آ.ا.ک آتن یونان می خواهد. (ادامه)
جدول/ جدیدترین قیمت خودروهای چینی
(ادامه)
نماینده حقوقی وزارت نفت، در پاسخ به اینکه آیا شایعه تهدید وزیر نفت از سوی بابک زنجانی پیش از جریان‌سازی‌های اخیر علیه وزیر نفت صحت دارد، گفت: در ادامه جلساتی که با حضور نمایندگان دستگاه‌های ذی‌ربط برای تبادل نظر درباره مسائل مرتبط با پرونده در زندان و با حضور بابک زنجانی برگزار می‌شود، اول خرداد ۹۸ نیز جلسه‌ای تشکیل شد که در آن‌جا زنجانی ادعاکرد که استیضاح زنگنه در مجلس رأی خواهد آورد و به زودی جای ما با هم عوض خواهد شد و من آزاد و شما زندانی می‌شوید!
بابک زنجانی وزیر نفت را تهدید کرد: «به زودی جای من و زنگنه عوض می‌شود»
نماینده حقوقی وزارت نفت، در پاسخ به اینکه آیا شایعه تهدید وزیر نفت از سوی بابک زنجانی پیش از جریان‌سازی‌های اخیر علیه وزیر نفت صحت دارد، گفت: در ادامه جلساتی که با حضور نمایندگان دستگاه‌های ذی‌ربط برای تبادل نظر درباره مسائل مرتبط با پرونده در زندان و با حضور بابک زنجانی برگزار می‌شود، اول خرداد ۹۸ نیز جلسه‌ای تشکیل شد که در آن‌جا زنجانی ادعاکرد که استیضاح زنگنه در مجلس رأی خواهد آورد و به زودی جای ما با هم عوض خواهد شد و من آزاد و شما زندانی می‌شوید! (ادامه)
تصاویر فجیع از لت و پار شدن مرد کندوانی در حمله پلنگ وحشی
اولین تصاویر دلخراش از حمله پلنگ به چوپان در کندوان منتشر شد و نشان داد این مرد جدال خونینی داشته است.(ادامه)
۱۸۴ میلیارد ریال از مطالبات کلزاکاران مازندران پرداخت شد
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه دو گفت: تاکنون بیش از ۱۸۴ میلیارد ریال از مطالبات کلزاکاران مازندران پرداخت شده است.(ادامه)
۳۱ کارت بازرگانی در مازندران صادر شد
معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران از صدور ۳۱ کارت بازرگانی طی دو ماه اول سال در استان خبر داد.(ادامه)
انتقاد به حواشی داماد استاندار
(ادامه)
شرایط پرداخت وام ۳۰ میلیونی ازدواج اعلام شد
بانک مرکزی شرایط و ضوابط قانونی گرفتن وام ۳۰ میلیون تومانی قرض‌الحسنه ازدواج را برای هر یک از زوج‌ها اعلام کرد. بانک‌ها و مؤسسات اعتباری غیربانکی می‌توانند یارانه پرداختی به اشخاص را به عنوان تضمین در این زمینه بپذیرند.(ادامه)
شمال نیوز: سرپرست دادسرای امور تهران، از قتل همسر دوم محمدعلی نجفی شهردار سابق تهران به اسم میترا نجفی خبر داد و گفت که این زن جوان به علت اصابت گلوله در خانه‌اش به قتل رسیده است.
همسر دوم نجفی شهردار سابق تهران به قتل رسید + عکس
شمال نیوز: سرپرست دادسرای امور تهران، از قتل همسر دوم محمدعلی نجفی شهردار سابق تهران به اسم میترا نجفی خبر داد و گفت که این زن جوان به علت اصابت گلوله در خانه‌اش به قتل رسیده است. (ادامه)
قتل همسر دوم نجفی شهردار سابق با ضرب گلوله +عکس
همسر دوم نجفی شهردار سابق تهران به قتل رسید.(ادامه)
عکس/ حمله پلنگ به چوپان مازندرانی
شب گذشته یک چوپان در کندوان مازندران پس از اینکه یک پلنگ به یکی از گوسفندانش حمله ور شد، گوسفند را از چنگال پلنگ نجات داد و خود مورد حمله پلنگ قرار گرفت که باعث آسیب به نواحی مختلف دست و پایش شد.(ادامه)
نرخ سکه و طلا در بازار امروز
قیمت سکه تمام بهار آزادی امروز در بازار،در قیاس با روز کاری قبل کاهشی در حدود سی هزار تومان را تجربه کرد.(ادامه)
منموعیت برگزاری امتحانات در روز بیست و سوم ماه مبارک رمضان
برگزاری امتحانات در روز بیست و سوم ماه مبارک رمضان در تمامی مدارس مازندران منموع است.(ادامه)
یوسف نژاد :تجارت خارجی مزیت توسعه مازندران است
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، تجارت خارجی را مزیتی برای توسعه مازندران دانست و خواستار تقویت و برنامه ریزی در این بخش شد.(ادامه)
۴۲۴ مورد تخلف صنفی در مازندران کشف شده است
معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران از دریافت هزار و ۹۴ مورد گزارش مردمی طی دو ماه اول سال خبر داد و گفت: ۴۲۴ مورد تخلف صنفی کشف شده است.(ادامه)
قیمت پرسپولیس برای جدایی علیپور مشخص شد
قیمت پرسپولیس برای جدایی علیپور مشخص شد(ادامه)
مسیرهای 62 گانه راهپیمایی روز قدس مازندران اعلام شد
مسیر و ساعت راهپیمایی روز قدس شهرستان‌ها و بخش‌های مازندران از سوی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران اعلام شده است.(ادامه)
عکس/ حضور صادق محرمی در تمرین پرسپولیس
صادق محرمی بازیکن سابق تیم های ملوان و پرسپولیس که در تیم فوتبال دیناموزاگرب کرواسی عضویت دارد در تمرین امروز سرخپوشان حاضر شد و با کادر فنی و بازیکنان به خوش و بش پرداخت.(ادامه)
«خاویار» برند صادرات مازندران برای ارزآوری است
نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس، خاویار را برند صادرات استان برای ارزآوری در کشور برشمرد.(ادامه)
توسعه صادرات غیرنفتی در مازندران الزامی است
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران با اشاره به تولید هفت میلیون تن انواع محصولات، توسعه صادرات غیرنفتی را در استان الزامی می‌سازد.(ادامه)
شمال نیوز: سناتور آمریکایی تأکید کرد که این توافق در ماه ژوئیه سال جاری از بین خواهد رفت. وی در مورد ادامه برجام گفت:«خروج آمریکا از برجام در نهایت ... تاریخ نابودی برجام تعیین شد؟
شمال نیوز: سناتور آمریکایی تأکید کرد که این توافق در ماه ژوئیه سال جاری از بین خواهد رفت. وی در مورد ادامه برجام گفت:«خروج آمریکا از برجام در نهایت ...(ادامه)
عکس/ کنترل نامحسوس بازی سپاهان و پرسپولیس
در ادامه تجهیز ورزشگاه نقش جهان، پیش از برگزاری دیدار نیمه نهایی مسات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور، این ورزشگاه به دوربین‌های مداربسته هم تجهیز شد.(ادامه)
شمال نیوز: به اطلاع متقاضیان محترم مي رساند پيرو درخواست برخي از مشتريان ثبت نام كننده خودروهای تندر 90 پلاس دستی، تبديل اين تعهدات به ... طرح تبديل قراردادهای خانواده تندر پلاس
شمال نیوز: به اطلاع متقاضیان محترم مي رساند پيرو درخواست برخي از مشتريان ثبت نام كننده خودروهای تندر 90 پلاس دستی، تبديل اين تعهدات به ...(ادامه)
 استاندار مازندران گفت: به رغم وجود زیرساخت‌های مناسب در استان، سهم ما از بازار صادراتی ناچیز و اندک است. استاندار: سهم مازندران از بازارهای صادراتی ناچیز است
استاندار مازندران گفت: به رغم وجود زیرساخت‌های مناسب در استان، سهم ما از بازار صادراتی ناچیز و اندک است.(ادامه)
 استاندار مازندران گفت: به رغم وجود زیرساخت‌های مناسب در استان، سهم ما از بازار صادراتی ناچیز و اندک است.

استاندار مازندران: سهم مازندران از بازارهای صادراتی ناچیز است
استاندار مازندران گفت: به رغم وجود زیرساخت‌های مناسب در استان، سهم ما از بازار صادراتی ناچیز و اندک است. (ادامه)
برای تکمیل بازسازی این ورزشگاه به چهار میلیارد تومان اعتبار جدید نیاز است .

تاکید استاندار بر تکمیل ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر
برای تکمیل بازسازی این ورزشگاه به چهار میلیارد تومان اعتبار جدید نیاز است . (ادامه)
بی توجهی به مقوله پساب در مازندران جبران ناپذیر است
مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران با اشاره به حفاظت بیشتر از عرصه‌های طبیعی استان، گفت: بی توجهی به مقوله پساب در مازندران جبران ناپذیر است. (ادامه)
واکنش ده‌نمکی به برکناری مدیر شبکه 5
مسعود ده نمکی کارگردان و تهیه کننده سینما در واکنش به دستور برکناری مدیر شبکه ۵ به دلیل اشتباه یک مداح در پخش زنده تلویزیونی نوشت: (ادامه)
بررسی پرونده مرگ خانم 54 ساله مازندرانی در پیچ و خم‌های اداری و سازمانی
رئیس سازمان نظام پزشکی ساری در حالی که حدود یک ماه گذشته اعلام کرده که رسیدگی به پرونده مرگ خانم مازندرانی در اولویت قرار دارد که از زمان ورود پرونده تا رسیدگی تاکنون حدود یک ماه زمان برده است و همچنان پاسخ‌ها با اولویت در حال پیگیری است، رد و بدل می‌شود.(ادامه)
قیمت ارز ۹۸/۰۳/۰۷ / قیمت دلار امروز ۹۸/۰۳/۰۷
قیمت دلار امروز ۷ خرداد ۹۸ به ۱3 هزار و 9۰۰ تومان رسید. قیمت ارز را در ادامه بخوانید.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.244 seconds.