.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
عکس/ روزنامه‌های ورزشی چهارشنبه 1 خرداد
(ادامه)
سمفونی اردیبهشت مقاومت مازندران ؛ «دغدغهٔ فرهنگی» و «روحیهٔ جهادی»(يادداشت)
(ادامه)
آخرین وضعیت کشت برنج در مازندران + تصاویر
رئیس اداره برنج جهاد کشاورزی مازندران گفت: تاکنون 80 درصد از شالیزارهای مازندران نشاکاری شدند که از این میزان بیش از 44 هزار هکتار به‌صورت مکانیزه بوده است.(ادامه)
شمال نیوز : بعد از 3 دهه، تقدیر از کاشف "برنج هاشمی" به دو سکه بهار آزادی، 300 هزار تومان جایزه نقدی و البته یک پلوپز برقی 18 نفره محدود مانده است. .... برنج هاشمی، از تولد و فراگیری تا سفره های مردم ایران
شمال نیوز : بعد از 3 دهه، تقدیر از کاشف "برنج هاشمی" به دو سکه بهار آزادی، 300 هزار تومان جایزه نقدی و البته یک پلوپز برقی 18 نفره محدود مانده است. ....(ادامه)
تصویر قدیمی از آرامگاه فردوسی
تصویر قدیمی از آرامگاه فردوسی محل خاکسپاری حکیم ابوالقاسم فردوسی در دهه ۵۰ را مشاهده می‌کنید.(ادامه)
شمال نیوز: رقیب حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری سال 92 گفت: باید انصاف به خرج داد، آقای روحانی در اداره کشور دچار گرفتاری های زیادی شده است. او از پس اداره کشور در حوزه اقتصاد، تولید و توزیع بر نمی آید. دولت معارض هایی دارد .... محمد غرضی: هر کسی جای روحانی بود به همین وضع دچار می‌شد
شمال نیوز: رقیب حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری سال 92 گفت: باید انصاف به خرج داد، آقای روحانی در اداره کشور دچار گرفتاری های زیادی شده است. او از پس اداره کشور در حوزه اقتصاد، تولید و توزیع بر نمی آید. دولت معارض هایی دارد ....(ادامه)
شمال نیوز : اینبار صادقانه و ملتمسانه از جنابعالی می خواهیم تا « به داد ما برسید » و به داد مجموعه ای که باید منبع اشتغال مولد و در خدمت اشتغالزایی در استان باشد برسید . متاسفانه جهاد دانشگاهی مازندران با اهداف خود و آنچه در برخی از استان ها رخ می دهد فاصله زیادی دارد و این ظرفیت عظیم به ناکجا آباد می رود ..... آقای استاندار ؛ به داد ما برسید ! فردا خیلی دیر است !
شمال نیوز : اینبار صادقانه و ملتمسانه از جنابعالی می خواهیم تا « به داد ما برسید » و به داد مجموعه ای که باید منبع اشتغال مولد و در خدمت اشتغالزایی در استان باشد برسید . متاسفانه جهاد دانشگاهی مازندران با اهداف خود و آنچه در برخی از استان ها رخ می دهد فاصله زیادی دارد و این ظرفیت عظیم به ناکجا آباد می رود .....(ادامه)
نقش باکتری‌های روده در بهبود علائم اضطراب
پزشکان بر اساس مشاهدات خود تاکید کردند که کنترل و تعدیل باکتری‌های روده به بهبود علائم اضطراب کمک می‌کند.(ادامه)
کلاردشت از جنگل تا مرتع
بیداری طبیعت و سرسبزی کوه‌ها و دشت‌ها در کلاردشت تابلویی از زیبایی خالق بی همتا را در مقابل دیدگانمان می‌گشاید. طبیعتی که می‌رود فرش از گله‌ای رنگین را بر زمین بگستراند و این جلال و جمال خداوندی است که شکوهی بی‌نظیر را در ارتفاعات به‌وجود آورده است.(ادامه)
عکس/ ماشین محسن هاشمی در موزه ورزش
محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران با این ماشین در مراسم افتتاح موزه ملی ورزش، المپیک و پارالمپیک شرکت کرد(ادامه)
کنکور سراسری سال ۱۳۹۸ به تعویق می افتد؟
سازمان سنجش آموزش کشور ضمن ابراز تأسف و اعلام همدردی با هموطنانی که در اثر جاری شدن سیل اخیر دچار آسیب شده اند، اعلام کرد امکان تعویق زمان کنکور نیست و کنکور ۹۸ عقب نمی‌افتد.(ادامه)
افزایش قیمت برنج در بازار مازندران
رئیس اداره برنج جهاد کشاورزی مازندران گفت: به این دلیل که در پایان برداشت محصولات سال قبل هستیم با افزایش قیمت برنج مواجه می‌شویم.(ادامه)
پخش «پایتخت ۶» برای نوروز ۹۹ نهایی شد
غفوری از توافق نهایی و انعقاد قرارداد یک ساله برای ساخت «پایتخت ۶» خبر داد و عنوان کرد نگارش سری جدید سریال را محسن تنابنده بر عهده گرفته است.(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
باند جعل و سرقت اینترنتی در مازندران متلاشی شد
فرمانده انتظامی مازندران از شناسایی و انهدام باند جعل درگاه بانکی با دو میلیارد ریال سرقت اینترنتی خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز: یک مسئول مهم دولتی در بخشنامه روزهای اخیر خود خطاب به همه اعضای کابینه اعلام کرده بود با توجه به قانون مدیریت کشوری، پست سازمانی رئیس دفتر از لحاظ پرداخت حقوق و مزایا به دو دسته تقسیم می‌شود..... حقوق و مزایای رئیس دفتر وزرا و استانداران معلوم شد
شمال نیوز: یک مسئول مهم دولتی در بخشنامه روزهای اخیر خود خطاب به همه اعضای کابینه اعلام کرده بود با توجه به قانون مدیریت کشوری، پست سازمانی رئیس دفتر از لحاظ پرداخت حقوق و مزایا به دو دسته تقسیم می‌شود.....(ادامه)
دعاى روز شانزدهم ماه مبارک رمضان
(ادامه)
تمشک میوه‌ای شبیه شاه‌توت و توت‌فرنگی است و به رنگ زرد یا سرخ مایل به سیاه یافت می‌شود. میوه تمشک ترش مزه بوده و به صورت خام یا پخته، شربت، كمپوت و... خورده می‌شود. تمشک؛ معجزه جنگل(يادداشت)
تمشک میوه‌ای شبیه شاه‌توت و توت‌فرنگی است و به رنگ زرد یا سرخ مایل به سیاه یافت می‌شود. میوه تمشک ترش مزه بوده و به صورت خام یا پخته، شربت، كمپوت و... خورده می‌شود.(ادامه)
قبلي 1 ... 36 37 38 39 40 41

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.119 seconds.