.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
راه های پیشگیری از ابتلا به سرطان روده
برخی تحقیقات نشان می‌دهند که مصرف فراوان یکی از مواد مغذی موجود در گوشت قرمز، مرغ و لبنیات می‌تواند منجر به ایجاد پولیپ‌های روده‌ای شود که در نهایت ممکن است به سرطان روده منتهی شود.(ادامه)
علی پروین دهه 50/عکس
(ادامه)
آغاز تمرینات بهداد سلیمی برای حضور در المپیک
قویترین مرد جهان پس از پشت سر گذاشتن یک عمل جراحی و فیزیوتراپی های لازم تمریناتش را برای حضور در المپیک آغاز کرد. (ادامه)
شرایط پیش فروش پژو 207 اعلام شد
ایران خودرو، پژو 207 آی را آبان و آذر امسال روانه بازار می کند. طرفداران این خودرو از هم اکنون می‌توانند با مراجعه به سایت این خودروساز از شرایط پیش فروش آن استفاده کنند. (ادامه)
بانوی ایرانی با حجاب چادر روی سکوی قهرمانی +عکس
سمیه حیدری پس از کسب مدال نقره در جام بایمان ارکینبایف قرقیزستان با حجاب چادر روی سکوی قهرمانی حاضر شد.(ادامه)
"15 کشور جهان" تامین کننده "جنگجویان داعش" + آمار و جزئیات
(ادامه)
شمال نیوز: با خروج از فضای انتخابات مجلس دهم برخی رسانه ها گمانه زنی های خود را برای حضور سیاسیون در انتخابات 96 آغاز کرده اند.
آیا احمدی نژاد با وعده یارانه 250 هزار تومانی می آید؟
شمال نیوز: با خروج از فضای انتخابات مجلس دهم برخی رسانه ها گمانه زنی های خود را برای حضور سیاسیون در انتخابات 96 آغاز کرده اند. (ادامه)
جزئیاتی از دیدار جمعی از نمایندگان منتخب مجلس با روحانی
منتخب مردم تهران در مجلس دهم به بیان جزئیاتی از دیدار نوروزی صبح امروز جمعی از نمایندگان منتخب مجلس آینده با رئیس‌جمهور پرداخت. (ادامه)
عیادت احمدی نژاد از کارگردان مشهور+ عکس
محمود احمدی نژاد، به عیادت کارگردان مشهور سینما رفت. (ادامه)
اسکان اضطراری 250 مسافر نوروزی در هراز
رئیس جمعیت هلال احمر آمل از اسکان اضطراری حدود 250 مسافر نوروزی در راه مانده جاده هراز خبر داد . (ادامه)
یادگار امام به روایت تصویر
حجت‌الاسلام والمسلمین حاج سید احمد خمینی یادگار بنیانگذار انقلاب اسلامی نداى حق را در شامگاه ۲۵ اسفند ۱۳۷۳ لبیک گفت.(ادامه)
با این میوه ۳ روزه ۳ کیلو لاغر شوید!
فکرش را هم نمی‌کردید نه؟ اینکه با خوردن موز در عرض سه روز سه کیلو لاغر شوید. ما هم فکرش را هم نمی‌کردیم. اما حالا فقط فکر نه، می‌توانید عمل کنید. (ادامه)
شمال نیوز: کسانی که در شهرداری و شورای شهر زمینه باج‌خواهی را برای این افراد فراهم می‌کنند تا آذوقه کیسه‎های خود را تأمین و از شهردار بابل باج‌خواهی کنند، مطمئن باشند دود این کارها به چشم خودشان می‌رود.
اگر دست از تخریب شهردار جدید برندارید، شفاف‌سازی می‌کنم
شمال نیوز: کسانی که در شهرداری و شورای شهر زمینه باج‌خواهی را برای این افراد فراهم می‌کنند تا آذوقه کیسه‎های خود را تأمین و از شهردار بابل باج‌خواهی کنند، مطمئن باشند دود این کارها به چشم خودشان می‌رود. (ادامه)
شمال نیوز: قائم‌مقام ستاد خدمات سفر مازندران از انجام بیش از 15 میلیون تردد در تعطیلات نوروزی در این استان خبر داد.
تردد 15 میلیون مسافر در مازندران / اقامت بیش از 5 میلیون نفر
شمال نیوز: قائم‌مقام ستاد خدمات سفر مازندران از انجام بیش از 15 میلیون تردد در تعطیلات نوروزی در این استان خبر داد. (ادامه)
دیدار نوروزی روسای اتحادیه های صنفی ساری با رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران+تصاویر
هیات رئیسه اتاق اصناف مرکز استان با همراهی جمعی از روسای اتحادیه های صنفی با رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران دیدار کردند. (ادامه)
شمال نیوز: در دیدار نوروزی رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت ساری، اعضای هیات رئیسه اتاق اصناف و جمعی از روسای اتحادیه های صنفی مرکز استان با حضور در دفتر شهردار ساری، با وی دیدار کردند.
دیدار نوروزی اصناف و بازار مرکز مازندرا با شهردار ساری(خبر)
شمال نیوز: در دیدار نوروزی رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت ساری، اعضای هیات رئیسه اتاق اصناف و جمعی از روسای اتحادیه های صنفی مرکز استان با حضور در دفتر شهردار ساری، با وی دیدار کردند. (ادامه)
محور هراز مسدود شد
رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از مسدود شدن محور هراز به علت بارش باران و سیلاب به صورت موقت خبر داد. (ادامه)
سخنگوی دولت از موضوع آب، محیط زیست و صندوق بازنشستگی به عنوان سه اولویت مهم برنامه کاری دولت یازدهم نام برد و گفت:این بخش ها در برنامه پنج ساله آینده در اولویت قرار داده شده و برنامه ریزی مناسبی برای این سه بخش در نظر گرفته شده است.
آب، محیط زیست و صندوق بازنشستگی سه اولویت مهم کاری دولت یازدهم(خبر)
سخنگوی دولت از موضوع آب، محیط زیست و صندوق بازنشستگی به عنوان سه اولویت مهم برنامه کاری دولت یازدهم نام برد و گفت:این بخش ها در برنامه پنج ساله آینده در اولویت قرار داده شده و برنامه ریزی مناسبی برای این سه بخش در نظر گرفته شده است. (ادامه)
نگرانی آمریکا از طرح کانال آبی خزر به خلیج فارس
آمریکا درباره کانال آبی ایران که از دریای خزر تا خلیج فارس امتداد دارد، نگران است. (ادامه)
احمدی‌نژاد می‌تواندیارانه 250 هزارتومانی بدهد؟
مشاوران تبليغاتي احمدي نژاد پس از شكست سهمگين اصولگرايان در انتخابات هفتم اسفندماه گذشته به وي توصيه كرده اند، پيش از انكه جريان اصولگرايي از شوك خارج شود فعاليتهاي انتخاباتي خود را اغاز كند تا اصولگرايان را در برابر يك كار انجام شده قرار دهد. (ادامه)
شمال نیوز: مراسم معارفه سید عباس حسینی فرماندار جدید گرگان صبح امروز در حالی برگزار شد که دکتر یحیی خاکی فرماندار سابق به نشانه اعتراض در مراسم شرکت نکرد .

مراسم معارفه فرماندار جدید گرگان برگزار شد / خاکی به نشانه اعتراض نیامد
شمال نیوز: مراسم معارفه سید عباس حسینی فرماندار جدید گرگان صبح امروز در حالی برگزار شد که دکتر یحیی خاکی فرماندار سابق به نشانه اعتراض در مراسم شرکت نکرد . (ادامه)
شمال نیوز : عمولا كباب‌هاي ما را خيلي دوست دارند. خورشت فسنجان ما را خيلي دوست دارند. مخلفاتي كه ما استفاده مي كنيم مثل حليم‌بادمجان و ماست و خيار را دوست دارند..... گفتگوی طنز با ظریف: دیپلمات های خارجی فسنجان ما را دوست دارند
شمال نیوز : عمولا كباب‌هاي ما را خيلي دوست دارند. خورشت فسنجان ما را خيلي دوست دارند. مخلفاتي كه ما استفاده مي كنيم مثل حليم‌بادمجان و ماست و خيار را دوست دارند.....(ادامه)
این 7 اشتباه را در هنگام ورزش انجام ندهید
(ادامه)
تصاویر: نمادهای نوروزی خاطره‌انگیز در مشهد
همزمان با آغاز فصل بهار، نود المان نوروزی با محورهای موضوعی شامل مشهدالرضا،خاطرات و سنت‌های بومی، بهار، رستاخیز طبیعت و تجلی آیات الهی، سبک زندگی در خانواده ایرانی در مشهد نصب شده است. این المانها بخشی از جشنواره «بهار فیروزه‌ای» است. (ادامه)
والده سردار سلامی درگذشت
والده سردار حسین سلامی جانشین فرماندهی کل سپاه شب گذشته دعوت حق را لبیک گفت.(ادامه)
تردد بیش از 15 میلیون خودرو در مازندران
مازندران با ثبت 15 میلیون و 172 هزار نفر تردد تا ساعت 24 دیشب جزو پرترددترین استان کشور در تعطیلات نوروز قرار گرفته است.(ادامه)
درگذشت فوتبالیست پیشکسوت مازندرانی
فوتبالیست پیشکسوت مازندرانی بر اثر ایست قلبی ، ندای حق را لبیک گفت.(ادامه)
سرریز شدن سد برنجستانک قائم شهر
آب پشت سد زمزم برنجستانک قائم شهر سرریز شد.(ادامه)
بهترین صابون برای شست‌وشوی صورت کدام است؟
با توجه به اینکه انواع مختلفی از پوست وجود دارد باید بنابر نوع همان پوست از صابون‌های مخصوص به آن استفاده شود.(ادامه)
محور کرج - چالوس بازگشايی شد
خبرگزاری میزان- محور کرج – چالوس که پیش از این مسدود شده بود، بار دیگر بازگشایی شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.097 seconds.