.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
در این حادثه پدر، مادر و فرزند خانواده بر اثر استنشاق گاز منواکسید کربن جان خود را از دست دادند. جان باختن 3 شهروند نوشهری بر اثر گازگرفتگی
در این حادثه پدر، مادر و فرزند خانواده بر اثر استنشاق گاز منواکسید کربن جان خود را از دست دادند.(ادامه)
روز اول سال 1395 و آرامگاه هادی نوروزی
خانواده هادی نوروزی به هنگام تحویل سال نو و پس از از آنکه پدر هادی عیدی اش را روی مزار پسرش گذاشت گریستند.(ادامه)
آیا ازدواج رامبد جوان با نگار جواهریان تایید شد؟! +عکس
رامبد جوان در پیامی قابل تامل خبر ازدواجش با نگار جواهریان را در برنامه سه ستاره احسان علیخانی اعلام کرد.(ادامه)
شمال نیوز: یک روز برای شرکت در مراسم بزرگداشت شهید عزیز دکتر شهریاری به دانشگاه دعوت شده بودم و زمانی که منتظر بودم تا به محض رسیدن نوبت پشت تریبون بروم و سخنرانی کنم فردی به من نزدیک شد و پیامکی را در موبایل خود به من نشان داد.در آن پیامک نوشته بود: "علی اکبر صالحی
ماجرای وساطت مشایی/ با یک پیامک فهمیدم وزیر امور خارجه شدم/ احمدی نژاد نگذاشت عراقچی معاونم شود
شمال نیوز: یک روز برای شرکت در مراسم بزرگداشت شهید عزیز دکتر شهریاری به دانشگاه دعوت شده بودم و زمانی که منتظر بودم تا به محض رسیدن نوبت پشت تریبون بروم و سخنرانی کنم فردی به من نزدیک شد و پیامکی را در موبایل خود به من نشان داد.در آن پیامک نوشته بود: "علی اکبر صالحی (ادامه)
آداب و رسوم عيد نوروز در استان مازندران(يادداشت)
(ادامه)
بازار نوروزی فروش ماهی در فریدونکنار(خبر)
(ادامه)
هاشمی رفسنجانی: درتاییدصلاحیت سیدحسن آقایک نفرکار راخراب کرد/با آقایان مصباح و یزدی قهر نیستم
آیت الله هاشمی می گوید تصمیم برای ردصلاحیت سیدحسن خمینی از قبل گرفته شده بود و وی نیز از این تصمیم آنها خبر داشته است.(ادامه)
توصیه رئیس پلیس نظارت بر اماکن مازندران به مسافران نوروزی
(ادامه)
سیروس مقدم: «پایتخت 5» سینمایی می‌شود
سیروس مقدم از ساخت «پایتخت 5» در قالب نسخه سینمایی خبر داد. (ادامه)
شمال نیوز:  اداره کل هواشناسی مازندران اعلام کرد: با ورود جریان شمالی به منطقه از عصر امروز، هوای استان ابری و به تدریج از امشب همراه با بارش برف و باران خواهد شد.
برف و باران مازندران را فرا می گیرد
شمال نیوز: اداره کل هواشناسی مازندران اعلام کرد: با ورود جریان شمالی به منطقه از عصر امروز، هوای استان ابری و به تدریج از امشب همراه با بارش برف و باران خواهد شد. (ادامه)
پیام نوروزی ربیع فلاح ، استاندار مازندران
شمال نیوز: ربیع فلاح ، استاندار مازندران با انتشار پیام نوروزی ، ضمن تبریک سال نو به شهروندان مازندرانی از سال 94 به عنوان سال تحقق شعار همدلی و همزبانی دولت و ملت یاد کرد. (ادامه)
انقلاب ما برای اسلام و اخلاق بود، بعثت پیامبران ما برای اخلاق بود. پیامبر ما فرمود بعثت من فقط برای تکمیل مکارم اخلاقی بود. در جامعه انقلابی ما نباید اثری از دروغ، اتهام، بدگمانی، بدزبانی و تندخویی باقی بماند. در جامعه ما نباید اثری از فساد باقی بماند. ما باید از پیشگاه خداوند بزرگ بخواهیم که سال ما را سال اخلاق، سال شادی و نشاط و سال همراهی و همدلی برای ساختن ایران اسلامی عزیزمان قرار دهد. باز هم دستم را به سوی ملت بزرگ ایران دراز می‌کنم / می‌توانیم با تلاش و کوشش همگانی به رشد 5 درصدی برسیم
انقلاب ما برای اسلام و اخلاق بود، بعثت پیامبران ما برای اخلاق بود. پیامبر ما فرمود بعثت من فقط برای تکمیل مکارم اخلاقی بود. در جامعه انقلابی ما نباید اثری از دروغ، اتهام، بدگمانی، بدزبانی و تندخویی باقی بماند. در جامعه ما نباید اثری از فساد باقی بماند. ما باید از پیشگاه خداوند بزرگ بخواهیم که سال ما را سال اخلاق، سال شادی و نشاط و سال همراهی و همدلی برای ساختن ایران اسلامی عزیزمان قرار دهد.(ادامه)
عکس/ سفره هفت سین در حرم حضرت رقیه (س)
(ادامه)
شمال نیوز: رهبر انقلاب در پیام نوروزی خطاب به ملت ایران، سال ۱۳۹۵ را سال «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» نامگذاری کردند.




سال ۹۵ به نام «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» نامگذاری شد
شمال نیوز: رهبر انقلاب در پیام نوروزی خطاب به ملت ایران، سال ۱۳۹۵ را سال «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» نامگذاری کردند. (ادامه)
سال 1394 با تمام تلخی‌ها و شیرینی‌هایش رو به اتمام است، آنچه در ادامه می‌آید، مهم‌ترین حوادث سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی در سال گذشته است؛ حوادثی همچون اعلام اجرای برجام، فاجعه منا، رحلت آیات خزعلی و واعظ طبسی، تذکرات رهبر انقلاب درباره نحوه اجرای برجام، بازداشت ملوانان متجاوز آمربکایی و ... که هر یک در دل خود گفتنی‌های بسیاری دارد. 30 اتفاق مهم سیاسی، اجتماعی و ورزشی سال 94 به روایت تصاویر
سال 1394 با تمام تلخی‌ها و شیرینی‌هایش رو به اتمام است، آنچه در ادامه می‌آید، مهم‌ترین حوادث سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی در سال گذشته است؛ حوادثی همچون اعلام اجرای برجام، فاجعه منا، رحلت آیات خزعلی و واعظ طبسی، تذکرات رهبر انقلاب درباره نحوه اجرای برجام، بازداشت ملوانان متجاوز آمربکایی و ... که هر یک در دل خود گفتنی‌های بسیاری دارد.(ادامه)
شمال نیوز: برخورد قطار با خودروی پراید در قائمشهر شنبه شب و در آخرین ساعات سال 94 یک کشته بر جای گذاشت.
تصادف پراید با قطار در قائمشهر/ یک نفر کشته شد
شمال نیوز: برخورد قطار با خودروی پراید در قائمشهر شنبه شب و در آخرین ساعات سال 94 یک کشته بر جای گذاشت. (ادامه)
قبلي 1 ... 36 37 38 39 40 41

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.977 seconds.