.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
بارش در راه است
هوای امروز مازندران ابری همراه با بارش پراکنده باران پیش بینی می شود.(ادامه)
شمال نیوز: قاتل و مقتول حدود 30 سال سن داشتند و از اهالی روستای مذکور بودند که به دلیل اختلافات خانوادگی نیمه‌های شب قتل اتفاق افتاده است. کشته شدن برادرزن توسط داماد/ دستگیری قاتل در کمتر از یک ساعت پس از ارتکاب جرم
شمال نیوز: قاتل و مقتول حدود 30 سال سن داشتند و از اهالی روستای مذکور بودند که به دلیل اختلافات خانوادگی نیمه‌های شب قتل اتفاق افتاده است.(ادامه)
نوجوان سرطانی عضو یگان ویژه مازندران (عکس)
(ادامه)
عکسی از ظریف در کنار روحانی در هواپیما
(ادامه)
تصاویر بالگرد سقوط کرده اورژانس
حوالی بعد از ظهر روز گذشته یک فروند بالگرد متعلق به اورژانس هوایی استان فارس در حین انجام ماموریت سقوط کرد و متاسفانه هر 9 سرنشین آن جان باختند . این تصاویر مربوط به همین بالگرد است. (ادامه)
بازیگر پیشکسوت مازندرانی تئاتر و سینمای درگذشت
حسین میرآقایی بازیگر پیشکسوت مازندرانی تئاتر و سینمای ایران بر اثر عارضه کبدی دار فانی را وداع گفت. (ادامه)
موزه میراث روستایی گیلان اولین و بزرگترین اکو موزه خاورمیانه است که در زمینی به مساحت 260 هکتار در پارک جنگلی سراوان، واقع در کیلومتر 18 جاده رشت به تهران در استان گیلان قرار دارد. 

این موزه، نمونه‌ای کوچک اما واقعی از نحوه‌ زندگی و فرهنگ سنتی روستاهای گیلان است که روزانه پذیرای بسیاری از گردشگران نوروزی از سراسر کشور می باشد. عکس های مرتضی رفیع خواه عکاس فارس را در ادامه مشاهده می کنید. موزه میراث روستایی گیلان در ایام نوروز(خبر)
موزه میراث روستایی گیلان اولین و بزرگترین اکو موزه خاورمیانه است که در زمینی به مساحت 260 هکتار در پارک جنگلی سراوان، واقع در کیلومتر 18 جاده رشت به تهران در استان گیلان قرار دارد. این موزه، نمونه‌ای کوچک اما واقعی از نحوه‌ زندگی و فرهنگ سنتی روستاهای گیلان است که روزانه پذیرای بسیاری از گردشگران نوروزی از سراسر کشور می باشد. عکس های مرتضی رفیع خواه عکاس فارس را در ادامه مشاهده می کنید.(ادامه)
۲۳۰ نفر در سوانح رانندگی جان باختند
از ابتدای اجرای طرح ترافیک نوروزی پلیس تاکنون 230 نفر در صحنه تصادف رانندگی جان خود را از دست دادند. (ادامه)
یک بالگرد هلال احمر سقوط کرد / 9 نفر جان باختند
رئیس اورژانس کشور از سقوط یک فروند بالگرد هلال‌احمر در استان فارس خبر داد. (ادامه)
راز پر پشت شدن موها در این گیاهان است
ازآنجا که عوامل مختلفی باعث ریزش مو می‌شود اما با استفاده از برخی گیاهان دارویی می‌توانید پرپشتی را به موهایتان برگردانید. (ادامه)
جسد مرد جوان در نوشهر کشف شد
جسد یک مرد جوان در نوشهر کشف شد.(ادامه)
مرد شماره دو داعش کشته شد
مقام‌های آمریکایی روز جمعه اعلام کردند که نفر دوم گروه تروریستی داعش در سوریه در یک عملیات نیروهای ویژه امریکا کشته شده است. (ادامه)
کشته های تصادفات نوروز ۹۵ به ۲۳۰ نفر رسید
رییس پلیس راهور ناجا گفت: از ابتدای اجرای طرح نوروزی تاکنون 230 نفر در صحنه تصادف رانندگی جان خود را از دست داده‌اند.(ادامه)
ترافیک سنگین یک‌طرفه شدن را لغو کرد
رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان گفت: هم‌اکنون ترافیک مبادی ورودی و خروجی محور مواصلاتی هراز سنگین است.(ادامه)
تماس تلفنی هاشمی رفسنجانی با پسرش در زندان
سیاست > احزاب و شخصیت‌ها - رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در یکی از سخنرانی‌هایش از تماس تلفنی با مهدی هاشمی در زندان اوین خبر داد.(ادامه)
شکلات بخورید تا باهوش بمانید!
به گفته این محققان مصرف شکلات‌های تلخ (Dark Chocolate) همچنین برای بیماران دیابتی بیشتر توصیه می‌شود و نیز ریسک حملات قلبی را کاهش می‌دهد.(ادامه)
به دنبال قدیمی ترین روستای ایران
اگر در سفر نوروزی مازندران به دنبال روستاهای خاص و مهم هستید از قدیمی ترین روستای ایران روستای نج ،دیدن کنید.(ادامه)
اقتصاد مقاومتی در مازندران عملیاتی شود
ساری - نماینده ولی فقیه در مازندران با گرامیداشت شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل خواستار عملیاتی شدن آن در استان شد.(ادامه)
قیمت طلا و ارز در بازار
امروز 6فروردین 95 سکه طرح قدیم به قیمت یک میلیون و 12 هزارتومان به فروش میرسد.(ادامه)
مسافران مازندران بخوانند/ پیش بینی وضع هوا تا هفته آینده
مدیرکل هواشناسی مازندران روز جمعه از تغییر شرایط جوی استان از امشب خبر داد و گفت که با نفوذ جریان شمالی هوای مازندران از امشب بارانی می شود. (ادامه)
مازندران پرترددترین استان کشور در تعطیلات نوروز شد
مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان مازندران با اشاره به ثبت تردد 10 میلیون وسیله نقلیه به مازندران گفت: مازندران پرترددترین استان کشور تا پنج فروردین‌ماه 95 شد.(ادامه)
عکس/ "مهدی طارمی" و ظاهر جالب سید!
اعضای تیم‌ملی شب گذشته مراسمی برای صدمین بازی ملی سیدجلال حسینی ترتیب دادند.(ادامه)
استاد در بستر بیماری
استاد منوچهر ستوده از مفاخرتاریخ ایران بر اثر بیماری عفونت ریه در بیمارستان طالقانی چالوس بستری شد.(ادامه)
شمال نیوز : دکتر سید ناصر عمادی که درپی حمله ناجوانمردانه شیمیایی داعش به مردم بی دفاع کرکوک عراق به این شهر عزیمت نموده بود و اکنون به مازندران بازگشته است امشب ساعت 22 مهمان پرمخاطب ترین برنامه نوروزی شبکه تبرستان خواهد بود ..... «پزشک بدون مرز مازنی» مهمان ویژه برنامه پرمخاطب سیمای تبرستان
شمال نیوز : دکتر سید ناصر عمادی که درپی حمله ناجوانمردانه شیمیایی داعش به مردم بی دفاع کرکوک عراق به این شهر عزیمت نموده بود و اکنون به مازندران بازگشته است امشب ساعت 22 مهمان پرمخاطب ترین برنامه نوروزی شبکه تبرستان خواهد بود .....(ادامه)
جناب خان در شبکه من و تو +عکس
شبکه من‌وتو در اقدامی غیراخلاقی و غیر حرفه‌ای به سرقت هنری عروسک جناب خان برنامه خندوانه پرداخت. در این عکس جناب خان در کنار مجری برنامه شبکه من‌وتو دیده می‌شود.(ادامه)
پاداش این عمل کمتر از بهشت نیست
امام صادق (ع) می فرمایند: «هیچ مسلمانی نیاز مسلمانی را برآورده نکند مگر اینکه خدای تبارک و تعالی او را ندا دهد: پاداش تو بر عهده من است و من به کمتر از بهشت برای تو راضی نخواهم بود.»(ادامه)
چه زمانی میوه بخوریم؟
مثل تمام موضوعات مرتبط با سلامت، تغذیه هم از باور‌ها و توصیه‌های عامیانه در امان نبوده و همیشه از اطرافیانمان اطلاعات عجیب و جالبی در باره اینکه چه بخوریم و چه نخوریم، می‌شنویم. (ادامه)
خرناس کشیدن موجب تشدید سرطان می‌شود
نتایج این مطالعه بیانگر این موضوع است که چقدر یک خواب بد شبانه همراه با خرخر کردن می تواند باعث تشدید پیشرفت بیماری سرطان شود و اینکه چرا مبتلایان به سرطان که ورزش کرده و اکسیژن بیشتری را پمپاژ می کنند، بهتر با سرطان مبارزه می کنند.(ادامه)
درباریان قاجار در تخت جمشید+ عکس
تصویری کمتر دیده شده از درباریان قاجار در تخت جمشید در سال 1290 را مشاهده میکنید.(ادامه)
پناه بردن دختر شهید مدافع حرم به بارگاه حضرت رقیه (س)+ تصویر
حسن شمشادی در صفحه اینستاگرام خود تصویری از دختر شهید مدافع حرم در بارگاه حضرت رقیه(س) به اشتراک گذاشت.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.084 seconds.