.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
بازدید جانشین فرمانده ناجا از محور چالوس
دقایقی پیش جانشین فرمانده ناجا و رئیس پلیس راهور با حضور در محور چالوس از نحوه خدمات‌رسانی پلیس و سایر دستگاه‌های مرتبط در طرح نوروزی بازدید به عمل آوردند.(ادامه)
وزش باد به همراه گرد و خاک در برخی نقاط کشور
کارشناس هواشناسی از ادامه وزش باد نسبتا شدید به همراه گرد و خاک در برخی نقاط کشور خبرداد.(ادامه)
سلامتی دستگاه گوارش با سبزیجات
سبزیجات برای رفع مسمومیت غذایی بهترین داروهای طبیعی هستند بهتر است هنگام بروز مسمومیت غذایی از برخی سبزیجات مفید و پرخاصیت کمک بگیرید و به سلامتی سیستم گوارشی تان کمک کنید.(ادامه)
تزئین متفاوت ماشین عروس +عکس
بختیاری ها با بهره گیری از دنیای مدرن و زنده نگهداشتن سبک سنتی خود مراسم عروسی را جشن می گیرند.(ادامه)
جایگاه ویژه حضرت زهرا(س) در محشر
عضو هیأت علمی دانشگاه قرآن و حدیث گفت: حضرت زهرا(س) نه به دلیل اینکه دختر پیغمبر اکرم(ص) هستند و نه به خاطر مادر ائمه(ع) بودن، صاحب مقامات هستند، بلکه یک شخصیتی است که خودش به خودی خود دارای فضیلت است.(ادامه)
حرکت زیبای علی کریمی +عکس
علی کریمی نه تنها درون مستطیل سبز چشم‌ها را به خود خیره می‌کرد بلکه در خارج از زمین بازی هم اینگونه بود.(ادامه)
5 کشته و زخمی در برخورد کامیون با 206 در جاده چالوس
تصادف یک دستگاه کامیون با یک دستگاه پژو 206 در جاده کمربندی نوشهر ـ چالوس 5 کشته و مجروح بجا گذاشت.(ادامه)
نبش قبر کریم خان زند به دستور رضا شاه/عکس
نبش قبر کریم خان زند (حدود 150 سال پس از مرگش) به دستور رضا شاه پهلوی جهت بازگرداندن جسد کریم خان به شیراز سال 1304(ادامه)
مصطفی اميری زندگی به سبک دختر رسول خدا(ص)(يادداشت)
مصطفی اميری(ادامه)
عکس/ تفریح کم خطر محسن تنابنده!
محسن تنابنده که سال گذشته ازدواج کرد، به همراه همسرش برای تعطیلات نوروز امسال به جزایر موریس رفت. وی با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: " اینم یه راه برای مسافرت در ایام نوروز که البته خطرش بسیار کمتر از رانندگی درجاده های کشور ،،، تورو خدا با احتیاط برونید (اینجا جزیره موریس)"(ادامه)
بازدید بیش از 337 هزار نفر از اماکن تاریخی مازندران
مدیر‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: از 27 اسفندماه سال گذشته تا 9 فروردین‌ماه 337 هزار و 523 نفر از اماکن تاریخی و فرهنگی استان بازدید کردند. (ادامه)
هیلاری کلینتون: ایران را در صورت حمله به اسرائیل کاملاً محو خواهیم کرد
شمال نیوز: وزیر خارجه اسبق آمریکا و نامزد پیشتاز حزب دموکرات در کارزار انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور سال 2008 اظهاراتی درباره نابودی ایران، در صورت حمله به اسرائیل مطرح کرده بود. (ادامه)
شاباش ۲ میلیاردی که داماد را بدبخت کرد!
داماد بندرعباسی که یک شبه صاحب یک میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان شاباش شد، در توضیح این پول‌ها که «فضل» نام دارد واقعیاتی را گفت که به حالش افسوس خوردیم. (ادامه)
لغو سفر روحانی به اتریش
سفر رئیس جمهوری اسلامی ایران به اتریش، با توافق طرفین و به منظور انجام هماهنگی‌های بیشتر، در زمان مناسب انجام خواهد شد. (ادامه)
شمال نیوز: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: فضای بازار استان در نوروز آرام و کم تنش بوده است و شاهد تعادل بوده‌ایم.
فضای بازار مازندران در نوروز متعادل است
شمال نیوز: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: فضای بازار استان در نوروز آرام و کم تنش بوده است و شاهد تعادل بوده‌ایم. (ادامه)
 رحمان امامی الزامات و ضرورت های اقتصاد مقاومتی از حرف تا عمل(يادداشت)
رحمان امامی(ادامه)
شمال نیوز: من نمک‌ نشناس نیستم. به رغم اختلاف‌ سلیقه‌هایی که با آیت الله جنتی داریم ممکن است که بگویم ایشان یک قاضی حرفه‌ای نیست چون کارش این نبوده است. ممکن است شیوه رسیدگی من به پرونده‌ها با نگاه ایشان فرق کند چون ایشان تربیت ویژه‌ای دارد. اما باید در مورد همدیگر انصاف را رعایت کنیم. در بررسی صلاحیت‌ها با آیت‌الله جنتی هم‌گروه بودم/نمک نشناس نیستم/از برگه رایم عکس انداختم
شمال نیوز: من نمک‌ نشناس نیستم. به رغم اختلاف‌ سلیقه‌هایی که با آیت الله جنتی داریم ممکن است که بگویم ایشان یک قاضی حرفه‌ای نیست چون کارش این نبوده است. ممکن است شیوه رسیدگی من به پرونده‌ها با نگاه ایشان فرق کند چون ایشان تربیت ویژه‌ای دارد. اما باید در مورد همدیگر انصاف را رعایت کنیم.(ادامه)
استتار زنان در رستوران در عربستان سعودی +عکس
این تصویر بیش از 100 هزار نظرات مختلف در داخل شبکه های اجتماعی در سعودی و دیگر کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس به دنبال داشته است. (ادامه)
آیت‌الله نوری‌همدانی: اخذ دیرکرد بانکی حرام است
آیت‌الله نوری همدانی با اشاره به سخن شهردار قم در خصوص اخذ دیرکرد به ازای بدهی‌های شهرداری قم گفت: اخذ دیرکرد حرام است و گرفتن بهره در ازای تأخیر در ادای دین ربا محسوب می‌شود. (ادامه)
شمال نیوز: فرماندار شهرستان نکا اعلام کرد: یست و نهمین سالگرد شهادت سردار شهید طوسی قائم مقام فرماندهی لشگر ویژه 25 کربلا  و گرامیداشت و ۴۳۲ شهید سرافراز شهرستان نکا روز ... سالگرد شهادت سردار شهید طوسی برگزار می شود
شمال نیوز: فرماندار شهرستان نکا اعلام کرد: یست و نهمین سالگرد شهادت سردار شهید طوسی قائم مقام فرماندهی لشگر ویژه 25 کربلا و گرامیداشت و ۴۳۲ شهید سرافراز شهرستان نکا روز ...(ادامه)
در این سال پرونده هسته‌ای ایران پس از سال‌ها فرازونشیب با تصویب و اجرای برجام، بسته شد. کليد دولت تدبير و اعتماد با در پيش گرفتن گفتمان اعتدال، نه تنها در به سرانجام رساندن اين پرونده کارگر افتاد بلکه توانست درهاي خانه ملت در انتخابات هفتم اسفند را نيز به روي حاميان اين گفتمان بگشايد. از هاشمی و پسرش تا سیدحسن و حسینیان و زنجانی و احمدی‌ نژاد و ....(خبر)
در این سال پرونده هسته‌ای ایران پس از سال‌ها فرازونشیب با تصویب و اجرای برجام، بسته شد. کليد دولت تدبير و اعتماد با در پيش گرفتن گفتمان اعتدال، نه تنها در به سرانجام رساندن اين پرونده کارگر افتاد بلکه توانست درهاي خانه ملت در انتخابات هفتم اسفند را نيز به روي حاميان اين گفتمان بگشايد.(ادامه)
ديدار فعالان اقتصادی استان با استاندار مازندران
(ادامه)
بازشماری آراء در حوزه بویراحمد و دنا
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از بازشماری و بررسی صندوق‌های انتخابات مجلس دهم شورای اسلامی در حوزه بویراحمد و دنا خبر داد.(ادامه)
کی‌روش خداحافظی کرد؟
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پایان دیدار با عمان به حالت خداحافظی دستش را برای هواداران تکان داد.(ادامه)
تعطیلات، فرصتی برای جویندگان گنج
حفاران گنج، تعطیلات نوروزی نیز بیکار نبودند.(ادامه)
شمال نیوز : اين ميهمان زنجانی مي گويد: يكي از مهمترين مولفه ها در فرآيند ارائه خدمت به مردم، برخورد توام با ادب و احترام جوانان  هلال احمري است كه واقعاً شايسته تقديراست.او در خصوص علت مراجعه خود به پست ایمنی و سلامت مسافرين نوروزي مي‌گويد:‌ اطلاعاتي  در خصوص اماكن تاريخي، اقامتي و مناطق سياحتي استان مازندران مي خواستم كه در قالب اين بروشورها و.... «هلال احمرمازندران» خط مقدم خدمت رسانی به گردشگران نوروزی
شمال نیوز : اين ميهمان زنجانی مي گويد: يكي از مهمترين مولفه ها در فرآيند ارائه خدمت به مردم، برخورد توام با ادب و احترام جوانان هلال احمري است كه واقعاً شايسته تقديراست.او در خصوص علت مراجعه خود به پست ایمنی و سلامت مسافرين نوروزي مي‌گويد:‌ اطلاعاتي در خصوص اماكن تاريخي، اقامتي و مناطق سياحتي استان مازندران مي خواستم كه در قالب اين بروشورها و....(ادامه)
شمال نیوز : جشنواره بزرگ اقوام ایران‌زمین که قرار بود نهم فروردین در محمودآباد برگزار شود بدون هیچ توضیحی از سوی اداره کل میراث فرهنگی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران لغو و موجب تعجب و انتقاد مردم و گردشگران واقع گردید ..... لغو غیرمنتظره یک جشنواره و انتقاد مردم و گردشگران نوروزی !
شمال نیوز : جشنواره بزرگ اقوام ایران‌زمین که قرار بود نهم فروردین در محمودآباد برگزار شود بدون هیچ توضیحی از سوی اداره کل میراث فرهنگی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران لغو و موجب تعجب و انتقاد مردم و گردشگران واقع گردید .....(ادامه)
شمال نیوز : موقعیت استراتژیک و نیاز به فضای نمایشگاهی بیشتر از یک سو و سو مدیریت های اعمال شده به نمایشگاه احداث شده در قائم شهر که نمونه ی آن برگزاری چند نمایشگاه ملی با شرایط سرمایشی و گرمایشی نا مساعد است و تقلیل جایگاه این مرکز از یک نمایشگاه بین المللی به یک فروشگاه بزرگ ..... چرا صنعت نمایشگاهی مازندران با در بسته روبرو است؟
شمال نیوز : موقعیت استراتژیک و نیاز به فضای نمایشگاهی بیشتر از یک سو و سو مدیریت های اعمال شده به نمایشگاه احداث شده در قائم شهر که نمونه ی آن برگزاری چند نمایشگاه ملی با شرایط سرمایشی و گرمایشی نا مساعد است و تقلیل جایگاه این مرکز از یک نمایشگاه بین المللی به یک فروشگاه بزرگ .....(ادامه)
خبر وزیر از خرید آمبولانس های هوایی پیشرفته
وزیر بهداشت از دستور رئیس جمهوری برای راه اندازی ناوگان پیشرفته آمبولانس هوایی در ایران خبر داد.(ادامه)
توقيف خودرو تينا با 63 ميليون خلافي در محور" آسارا- کندوان"
گروه استان ها_البرز_ يك دستگاه خودرو تينا با 63 ميليون و 350 هزار ريال جريمه پرداخت نشده و 14 فقره تخلف حادثه ساز در محور " آسارا - کندوان" توقيف و روانه پاركينگ شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.