.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
بک عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱ از تصویب مجدد موضوع واردات خودرو از محل ارز غیرصادراتی با اعمال اصلاحاتی در جلسه این کمیسیون خبر داد. کمیسیون تلفیق واردات خودرو را تصویب کرد
بک عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱ از تصویب مجدد موضوع واردات خودرو از محل ارز غیرصادراتی با اعمال اصلاحاتی در جلسه این کمیسیون خبر داد.(ادامه)
واردات ۵ دستگاه لوکوموتیو به کشور
مدیرکل بنادر و دریانوردی امیرآباد از واردات ۵ دستگاه لوکوموتیو به کشور از طریق این بندر خبر داد.(ادامه)
کرونای اُمیکرون چقدر کشنده است؟
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بابل درباره میزان کشندگی ویروس اُمیکرون توضیحاتی داد.(ادامه)
۱۲ راه مهم و حیاتی برای نجات از پیک امیکرون
امیکرون، هر چند علائم شدیدی بروز نمی دهد ولی اصطلاحاً آب زیرکاه است؛ یعنی اگر بی توجهی کنید، ممکن است زمانی به خود بیایید که ویروس پیشرفت کرده و کار درمان سخت تر شده است. (ادامه)
خواص درمانی روغن سیاه‌دانه
سیاه دانه گیاهی یک ساله با برگ‌های سبز تیره که از زمان مصر باستان به عنوان دارو استفاده می‌شده است.(ادامه)
شمال نیوز : کمبود غذا ، نبود روان شناس ، توسل به خشونت و دادن قرص متادون یا مشابه آن تقریبا تجربه مشترک بسیاری از افرادی است که تجربه کمپ های اعتیاد را دارند

پشت پرده زندگی در کمپ‌های ترک اعتیاد مازندران / بهزیستی مازندران : بررسی می‌کنیم !
شمال نیوز : کمبود غذا ، نبود روان شناس ، توسل به خشونت و دادن قرص متادون یا مشابه آن تقریبا تجربه مشترک بسیاری از افرادی است که تجربه کمپ های اعتیاد را دارند (ادامه)
شمال نیوز : رئیس سابق پلیس راهور تهران بزرگ نبود اراده در دولت‌ها برای ایمن‌سازی خودروهای داخلی، انحصاری کردن خودرو در کشور با ممنوعیت واردات خودرو و وجود مافیا در شرکت‌های خودروسازی را از عوامل اصلی کیفیت پایین خودروهای داخلی بیان می‌کند و درباره حد و مرز قانونی پلیس در بحث شماره‌گذاری نکردن خودروهای غیراستاندارد توضیح می دهد. استاندارد و خودروساز پسرخاله‌اند / یک نماینده را بخاطر انتقاد از خودروسازها ردصلاحیت کردند!
شمال نیوز : رئیس سابق پلیس راهور تهران بزرگ نبود اراده در دولت‌ها برای ایمن‌سازی خودروهای داخلی، انحصاری کردن خودرو در کشور با ممنوعیت واردات خودرو و وجود مافیا در شرکت‌های خودروسازی را از عوامل اصلی کیفیت پایین خودروهای داخلی بیان می‌کند و درباره حد و مرز قانونی پلیس در بحث شماره‌گذاری نکردن خودروهای غیراستاندارد توضیح می دهد.(ادامه)
بیماری خاموشی که ناگهان جان می‌گیرد
انجمن علمی دانشجویی نشرآموزش سلامت پمفلت "فشار خون"؛ بیماری خاموشی که ناگهان جان می گیرد را در راستای افزایش سطح علمی و آگاهی دانشجویان و جامعه منتشر کرد.(ادامه)
تبعات قیمت شناور انرژی منجر به تعطیلی تولید می شود
رئیس خانه صمت مازندران تبعات قیمت شناور انرژی را مساوی با تعطیلی واحدهای صنعتی دانست، خواستار بازنگری و تعدیل این وضعیت شد.(ادامه)



بلاخره امیکرون در مرزهای ایران شناسایی شد، ویروسی که علیرغم کشندگی کمتر نسبت به نوع دلتا اما میزان سرایت بالایی دارد. با وجود کشندگی کمتر چرا باید از امیکرون ترسید؟
بلاخره امیکرون در مرزهای ایران شناسایی شد، ویروسی که علیرغم کشندگی کمتر نسبت به نوع دلتا اما میزان سرایت بالایی دارد. (ادامه)
واکسن بزنید تا امیکرون نگیرید
عضو ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: ریشه کنی فوتی کرونا و بهترین گزینه برای در امان ماندن از ویروس جهش یافته «امیکرون» مستلزم دریافت واکسن است.(ادامه)
سبزیجاتی که خطر سرطان را کاهش می‌دهند
سبزیجات یکی از سالم ترین مواد غذایی روی کره زمین هستند که دارای طیف وسیعی از فواید شناخته شده برای سلامتی و طول عمر ما محسوب می‌شوند.(ادامه)
هرگز پوست این میوه سرخ را دور نریزید
جوشانده پوست انار خواص بسیاری دارد از جمله پیشگیری از ریزش مو، تقویت استخوان، پیشگیری از بیماری‌های قلبی، کمک به سیستم گوارش و ... همچنین آب انار، فولیکول‌های مو را تقویت می‌کند.(ادامه)
چه سیب زمینی‌هایی را نباید مصرف کرد؟
گاهی اوقات سیب زمینی‌ها یک بویی می‌دهند که مصرف آن‌ها بیماری و خطراتی را برای فرد به همراه خواهد داشت.(ادامه)
اگر زود ازدواج نکنید به این بیماری‌ها مبتلا می‌شوید
استرس‌های کوچک و به‌ظاهر بی‌اهمیت، بیشتر از استرس‌های ناگهانی و بزرگ در مرگ و میر نقش دارد و آرامش مردان بعد از ازدواج به حدی می‌رسد، که این فشار‌های روزمره برای آن‌ها به استرس‌های کشنده تبدیل نمی‌شود. (ادامه)
چه‌کسانی واکسن آنفلوآنزا تزریق کنند؟
در هیچ کشوری واکسیناسیون همگانی علیه بیماری آنفلوآنزا توصیه نمی‌شود، بلکه تنها گروه‌های در معرض خطر این واکسن را تزریق می‌کنند. (ادامه)
خطرناکترین مضرات جاروبرقی برای سلامتی
باکتری‌ها و میکروب‌های زنده درون کیسه جاروبرقی، هنگام جارو کشیدن در هوای اتاق پراکنده و با تنفس وارد سیستم تنفسی می‌شوند. (ادامه)
مردم پول‌های خودشان را در بورس ریختند و بعد رئیس جمهور قبلی مملکت حرفی زد و پشت همه را خالی کرد. یکباره بورس سقوط کرد. از نظر ما این اتفاقی و شیرخطی نیست. این‌ها نشان می‌دهد اقتصاد ما احتمالاً بازیگرانی در آن سوی آب دارد و....(خبر)
(ادامه)
۱۳ حقیقت ترسناک درباره کرونای «لامبدا»
کرونای گونه لامبدا، که برای اولین بار در پرو شناسایی شد، همچنان در سرتیتر خبر‌ها قرار دارد؛ زیرا در چندین ایالت شناسایی شده است. (ادامه)
بوی بد دهان چه خطراتی دارد؟
بوی دهان تأثیر بدی روی افراد می‌گذارد و باعث طرد شدن از سوی دیگران می‌شود، اما به گفته دانشمندان این موضوع علائم خطرناک تری هم دارد. (ادامه)
چرا باید دوز دوم واکسن کرونا را تزریق کنیم؟
دانشمندان آمریکایی دلیل ضرورت دریافت دوز دوم واکسن کرونا را تشریح کردند. (ادامه)
شمال نیوز : بعد از تیراندازی، «یسار»، غلام «زیاد بن ابیه» و «سالم» غلام عبیدالله ابن‌زیاد از لشکر کوفه برای نبرد تن به تن ابتدای جنگ بیرون آمدند. عبدالله بن عمیر اجازه نبرد خواست. امام‌حسین نگاهی به او کرد و.... ساعت به ساعت روز عاشورا چگونه گذشت؟
شمال نیوز : بعد از تیراندازی، «یسار»، غلام «زیاد بن ابیه» و «سالم» غلام عبیدالله ابن‌زیاد از لشکر کوفه برای نبرد تن به تن ابتدای جنگ بیرون آمدند. عبدالله بن عمیر اجازه نبرد خواست. امام‌حسین نگاهی به او کرد و....(ادامه)
فاویپیراویر و رمدسیویر تأثیری بر بیماران کرونایی ندارند!
رئیس شبکه ملی تحقیقات بیماری‌های تنفسی با بیان اینکه داروی فاویپیراویر هیچ اثری بر کرونا ندارد، گفت: براساس تحقیقات، رمدسیویر یا تأثیر نداشته و یا آنقدر تأثیرش کم بوده که قابل اعتنا نیست.(ادامه)
علائم کمبود ویتامین و عوارض آن
کمبود ویتامین عوارض زیادی دارد که در این گزارش به برخی از آنها اشاره شده است. (ادامه)
این عادت‌های سرطان زا را ترک کنید!
برخی از عادت‌های روزانه ما بسیار خطرناک هستند و می‌توانند باعث سرطان شوند. (ادامه)
نشانه‌های مهم خون‌ریزی داخلی بدن چیست؟
فوق تخصص گوارش گفت: وجود خون در استفراغ و مدفوع، ضعف عمومی، بی حالی و سرگیجه نشانه‌هایی از خونریزی داخلی هستند که گاهی فقط با آزمایش نمایان می‌شوند.(ادامه)
مرگ ۴ عضو یک خانواده براثر گازگرفتگی در چالوس
مدیرکل پزشکی قانونی مازندران از مرگ چهار عضو یک خانواده براثر گازگرفتگی در چالوس خبر داد.(ادامه)
معجزه این میوه در مقابل یک بیماری کشنده!
خوردن انگور فواید بسیاری دارد و از یک بیماری کشنده نیز جلوگیری می کند. (ادامه)
کرونا اهالی دود و دم را سخت‌تر می‌گیرد؟!
ویروس لجوج کرونا اهالی دود و دم را بیشتر گرفتار می‌کند.(ادامه)
بیماری‌های مزمن کبدی در انتظار افراد مبتلا به کرونا
محققان بلژیکی هشدار دادند که تعداد بیشتری از بیماران کرونایی بستری در بیمارستان در معرض بیماری مزمن کبدی نادر موسوم به کُلانژیت اسکلروزان هستند. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.086 seconds.