.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مصوبه مجلس: وزارت دفاع می‌تواند انواع خودرو‌های سبک و سنگین تولید کند
عضو کمیسیون تلفیق مجلس گفت: نمایندگان مجلس وزارت صمت را مکلف کردند در صورت درخواست وزارت دفاع برای تولید انبوه انواع خودرو‌های سبک و سنگین و خودرو‌های با کاربری خاص مجوز‌های لازم را صادر و همکاری‌های لازم را داشته باشد. او تاکید کرد: با توجه به زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های موجود در صنعت دفاعی کشور، وزارت دفاع می‌تواند با رعایت قوانین و همکاری‌های لازم نسبت به تولید و فروش خودرو‌های مذکور اقدام نماید.(ادامه)
عسل یک ماده غذایی موثر و مفید است، اما مصرف این ماده غذایی نیز گاهی خطرناک است، به ویژه برای نوزادان. مضرات عسل برای نوزادان
عسل یک ماده غذایی موثر و مفید است، اما مصرف این ماده غذایی نیز گاهی خطرناک است، به ویژه برای نوزادان.(ادامه)
از امروز  دوشنبه ۲۴ بهمن‌ عرضه خودرو در بورس کالا پس از یک توقف کوتاه مدت آغاز می شود. امروز چه خودروهایی در بورس کالا عرضه می شود؟
از امروز دوشنبه ۲۴ بهمن‌ عرضه خودرو در بورس کالا پس از یک توقف کوتاه مدت آغاز می شود.(ادامه)
شاید باور نداشته باشید؛ ولی افرادی که حتی خفیف‌ترین بیماری‌های روانی را دارند، در کمین مرگ زودرس قرار دارند. این نشانه ها یعنی به زودی می میرید!
شاید باور نداشته باشید؛ ولی افرادی که حتی خفیف‌ترین بیماری‌های روانی را دارند، در کمین مرگ زودرس قرار دارند.(ادامه)

عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس گفت: اعضای این کمیسیون در مصوبه‌ای با واردات خودرو با عمر کمتر از ۵ سال موافقت کردند. موافقت مجلس با واردات خودرو با عمر کمتر از ۵ سال
عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس گفت: اعضای این کمیسیون در مصوبه‌ای با واردات خودرو با عمر کمتر از ۵ سال موافقت کردند.(ادامه)
عرضه های جدید خودرو در بورس کالا شامل ۵۰۰ دستگاه ریسپکت برای اولین بار و ️ادامه عرضه فیدلیتی، کارا و کامیون است. عرضه های جدید خودرویی در بورس کالا اعلام شد
عرضه های جدید خودرو در بورس کالا شامل ۵۰۰ دستگاه ریسپکت برای اولین بار و ️ادامه عرضه فیدلیتی، کارا و کامیون است.(ادامه)
در این مطلب به معرفی ۹ ویروسی که جهان را تهدید می کنند پرداخته ایم که در ادامه خواهید خواند. این ۹ ویروس بزودی جهان را نابود می کنند!
در این مطلب به معرفی ۹ ویروسی که جهان را تهدید می کنند پرداخته ایم که در ادامه خواهید خواند.(ادامه)
دکترای تخصصی علوم تغذیه با اشاره به یک باور غلط درباره تفاوت برنج کته و آبکش گفت: از نظر میزان انرژی و چاق‌کنندگی تفاوتی بین برنج کته و آبکش وجود ندارد. بهترین شیوه پخت برنج که نمی‌دانستید / برنج آبکش بخوریم یا کته؟ / این برنج ها آرسنیک بیشتری دارند / از بین بردن آرسنیک برنج با این روش
دکترای تخصصی علوم تغذیه با اشاره به یک باور غلط درباره تفاوت برنج کته و آبکش گفت: از نظر میزان انرژی و چاق‌کنندگی تفاوتی بین برنج کته و آبکش وجود ندارد.(ادامه)
جزییات عرضه‌های جدید فیدلیتی و دیگنیتی در بورس
(ادامه)
حشره های داخل کیسه برنج را چگونه از بین ببریم؟
حشره برنج یا شپشک برنج ، با نام علمی سیتوفیلوس اوریزائه ، آفت های ریزی هستند که به برخی محصولات کشاورزی مانند برنج حمله می کنند و از این محصولات به عنوان غذای خود استفاده می کنند.(ادامه)
مجلس جزئیات تعیین ساز و کار اسقاط خودرو برگزار شد مجلس جزئیات تعیین ساز و کار اسقاط خودرو برگزار شد مجلس جزئیات تعیین ساز و کار اسقاط خودرو برگزار شد
مجلس جزئیات تعیین ساز و کار اسقاط خودرو برگزار شد مجلس جزئیات تعیین ساز و کار اسقاط خودرو برگزار شد(ادامه)
پیدا شدن جوان گمشده در جنگل‌های میاندورود
سرپرست انتظامی میاندورود از پیدا شدن جوان ۲۰ ساله در جنگل‌های داربکلاء آن شهرستان پس از ۱۰ ساعت خبر داد.(ادامه)
​نوشیدنی‌های انرژی‌زا موجب ضربان قلب غیرطبیعی و افزایش فشار خون چند ساعت پس از نوشیدن آن می‌شوند. نوشیدنی که فشار خون را افزایش می‌دهد
​نوشیدنی‌های انرژی‌زا موجب ضربان قلب غیرطبیعی و افزایش فشار خون چند ساعت پس از نوشیدن آن می‌شوند.(ادامه)
وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه بیش از ۳۰۰ متقاضی برای واردات خودرو ثبت نام کرده اند، گفت: از دیروز - سوم آبان - مرحله ثبت سفارش واردات خودرو آغاز شد و قرار است خودروهایی با قیمت متعادل وارد کشور شود. واکنش وزیر صمت به سوالی درباره استیضاح: نگاه مثبت دارم
وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه بیش از ۳۰۰ متقاضی برای واردات خودرو ثبت نام کرده اند، گفت: از دیروز - سوم آبان - مرحله ثبت سفارش واردات خودرو آغاز شد و قرار است خودروهایی با قیمت متعادل وارد کشور شود.(ادامه)
آنچه در آنفلوآنزا بسیار اهمیت دارد این است که ممکن است بیمار در دوره یک آنفلوآنزای ساده دچار ذات‌الریه شود که در صورت درمان نشدن به موقع، باعث مرگ بیمار می‌ شود. علامتی که خاص آنفلوآنزا است
آنچه در آنفلوآنزا بسیار اهمیت دارد این است که ممکن است بیمار در دوره یک آنفلوآنزای ساده دچار ذات‌الریه شود که در صورت درمان نشدن به موقع، باعث مرگ بیمار می‌ شود.(ادامه)
روایت مقاومت و روایت پیشرفت انقلاب دل­‌های پاک را جذب می‌­کند/ نگرانی دشمن جذب فطرت­های پاک به حقایق است/ باید بستر حضور اساتید و دانشجویان در مدارس برای پاسخ به پرسش و شبهات دانش آموزان فراهم شود ....(خبر)
(ادامه)
سن فرسودگی وسایل نقلیه اعلام شد
جزئیات سن فرسودگی خودروهای فرسوده اعلام شد این سن برای خودروهای مختلف، متفاوت است.(ادامه)
6بیماری کشنده خاموش را بشناسید+ اینفوگرافی
(ادامه)
6بیماری کشنده خاموش را بشناسید+ اینفوگرافی
(ادامه)
علائم لخته خون که هرگز نباید نادیده بگیرید
لخته شدن خون می‌تواند در سیاهرگ‌ها یا شریان‌ها ایجاد شود. هشدار‌های اولیه این عارضه شامل گرفتگی، تورم یا گرماست. اما دو علامت جدی دیگر وجود دارد که نباید آن‌ها را نادیده بگیرید.(ادامه)
امام صادق (ع) در حدیثی به ثواب یاد امام حسین (ع) پس از نوشیدن آب اشاره کرده است. ثواب یاد کردن امام حسین (ع) بعد از نوشیدن آب چیست؟
امام صادق (ع) در حدیثی به ثواب یاد امام حسین (ع) پس از نوشیدن آب اشاره کرده است.(ادامه)
خواص شیر برای سلامتی
شیر جز مواد غذایی پرخاصیت است و مصرف آن برای همه رده های سنی مختلف فواید بسیاری را به همراه دارد، البته نگرانی و احتیاط هایی هم در رابطه با مصرف شیر وجود دارد.(ادامه)
۵ نکته مهم برای داشتن عمر طولانی
عمر طولانی و زندگی بهتر نیازمند داشتن سلامت جسمی و روحی است که برای کسب این دو ۵ فاکتور اصلی معرفی شده است که در ادامه از آن ها مطلع خواهید شد.(ادامه)
صبحانه‌ای مناسب برای کاهش کلسترول بد
کارشناسان حوزه سلامت مصرف جو، موز، آجیل و غلات را صبحانه ای مناسب برای کاهش کلسترول بد معرفی می کنند.(ادامه)
علائم ترومبوز هشداری درباره سلامت پاها
ترومبوز خطرناک ترین مشکل برای پاها است که در صورت مشاهده علامت آن باید به سرعت به پزشک مراجعه کنید بنابراین شناخت علائم ترومبوز بسیار ضروری است.(ادامه)
مصرف زیاد آب چه عوارضی برای بدن دارد؟
آب یکی از مایعات ضروری برای بدن است و باید به اندازه کافی نوشیده شود، اما زیاده روی در نوشیدن آب نیز خطراتی دارد که در ادامه به عوارض نوشیدن آب زیاد اشاره می شود.(ادامه)
بیماری‌های خاموش اما کشنده
رعایت رژیم غذایی مناسب، برخورداری از یک سبک زندگی سالم و سرمایه گذاری روی آن عواملی است که سلامت کلی فرد را تعیین می کند و در مقابل عدم توجه به این نکات ممکن است منجر به بروز بیماری های مزمن شود.(ادامه)
خوراکی‌هایی که بیشترین ویتامین‌ها را دارند
بسیاری از انواع ویتامین ها مواد غذایی وجود دارند و شما می توانید با مصرف این مواد غذایی و گنجاندن آنها در برنامه ی غذایی خود بدنی سالم داشته باشید.(ادامه)
زمان آغاز واردات خودرو از زبان وزیر
وزیر صمت گفت: ممنوعیت واردات خودرو به طور خودکار از ابتدای خرداد لغو می‌شود.(ادامه)
رئیس‌جمهور به صورت از پیش اعلام نشده از پارکینگ‌ها و خط تولید شرکت ایران خودرو بازدید کرد و از نزدیک در جریان مشکلات و مسائل این شرکت تولیدی قرار گرفت.
رئیس‌جمهور به صورت از پیش اعلام نشده از پارکینگ‌ها و خط تولید شرکت ایران خودرو بازدید کرد و از نزدیک در جریان مشکلات و مسائل این شرکت تولیدی قرار گرفت / در سال ۱۴۰۱ حداقل تولید ۳ خودروی قدیمی متوقف و ۳ خودرو جدید با کیفیت مطلوب ....(خبر)
رئیس‌جمهور به صورت از پیش اعلام نشده از پارکینگ‌ها و خط تولید شرکت ایران خودرو بازدید کرد و از نزدیک در جریان مشکلات و مسائل این شرکت تولیدی قرار گرفت. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.095 seconds.