.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
بازگشت تحریم های آمریکا جان ایرانیان را به خطر انداخته / آمریکا باید محدودیت های اعمال شده در زمینه هوانوردی، کشاورزی و اقلام دارویی را رفع کند / در صدور مجوز مبادلات مالی و انتقال پول مرتبط با اقلام فوق نباید هیچ مانعی ایجاد شود / طرفین باید از هر اقدامی که مناقشه را تشدید کرده(خبر)
(ادامه)
6 میلیون ایرانی بیمه سلامت ندارند
(ادامه)
شمال نیوز : مدیریت سازه محور آب در قالب ساخت سد یا انتقال بین حوضه ای آب به دلیل عدم برخورداری از مطالعات پدافند غیر عامل در چند سال گذشته ثابت کرده که می تواند منشأ ایجاد بحران‌های اجتماعی – امنیتی شود..... سدهایی که مردم را به جان هم می اندازد!
شمال نیوز : مدیریت سازه محور آب در قالب ساخت سد یا انتقال بین حوضه ای آب به دلیل عدم برخورداری از مطالعات پدافند غیر عامل در چند سال گذشته ثابت کرده که می تواند منشأ ایجاد بحران‌های اجتماعی – امنیتی شود.....(ادامه)
شمال نیوز :  چندی پیش وزیر بهداشت نامه‌ای را در این زمینه به ریاست قوه‌قضاییه نوشتند و درخواست کردند که در موضوع خرید و فروش قرص برنج اقدامات کنترلی جدی‌تری انجام شود..... وزارت بهداشت: خودکشی‌های با «قرص برنج» نگران‌کننده است
شمال نیوز : چندی پیش وزیر بهداشت نامه‌ای را در این زمینه به ریاست قوه‌قضاییه نوشتند و درخواست کردند که در موضوع خرید و فروش قرص برنج اقدامات کنترلی جدی‌تری انجام شود.....(ادامه)
نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی به وزرای نیرو، ارتباطات، کار، نفت، ارشاد، علوم، آموزش و پرورش، ورزش، بهداشت، جهاد و کشاورزی، صنعت،راه و رییس سازمان میراث فرهنگی تذکر داد. تذکر نماینده بابل به 13 وزیر
نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی به وزرای نیرو، ارتباطات، کار، نفت، ارشاد، علوم، آموزش و پرورش، ورزش، بهداشت، جهاد و کشاورزی، صنعت،راه و رییس سازمان میراث فرهنگی تذکر داد.(ادامه)
۱۲۸ شرکت تعاونی و تجاری در مازندران منحل شد
مدیرکل ثبت اسناد و املاک مازندارن گفت: در سال جاری ۱۲۸ شرکت شامل ۳۶ شرکت تعاونی و ۹۲ شرکت تجاری در استان منحل شدند.(ادامه)
کسب رتبه برتر تعاون مازندران در ارزیابی فضای عمومی
مدیرکل تعاون مازندران از کسب رتبه نخست این اداره کل در ارزیابی فضای عمومی ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کشور توسط وزارت متبوع خبر داد.(ادامه)
مقابل ورود محصولات تراریخته می‌ایستم
سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی گفت: مقابل ورود محصولات تراریخته و دست‌کاری شده ژنتیکی می‌ایستم و اجازه تاخت و تاز در این حوزه را نمی‌دهم چرا که سلامت افراد باید رعایت شود و همه ما مسؤول هستیم.(ادامه)
طرح « روستای سبز» در ۱۱۰ روستای مازندران اجرا می شود
استاندار مازندران گفت: طرح روستای سبز در ۱۱۰ روستا و طرح مدیریت پسماند در ۷۷ روستای استان اجرا می شود. (ادامه)
سرطان و دیابت از بیماری های رایج در مازندران است
معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران گفت: بیماری های قلبی، دیابت ، صعب العلاج و سرطلان را از جمله بیماری‌های رایج در استان مازندران برشمرد که به مرور روند صعودی را طی می کند.(ادامه)
باهنر: هزینه‌های دولت 2 برابر شده است
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: اگر تراز واقعی بانک‌ها را دربیاوریم تعداد بالایشان ورشکسته‌اند و بانک‌های اروپایی می‌گویند توان بانک‌های شما کم شده است و نمی توانیم با آنها کار کنیم. (ادامه)
وزیربهداشت! مراکزدرمانی‌مازندران رادریابید
اکنون‌ و پس از چهار سال آزمون‌وخطا در طرح تحول سلامت در مازندران باید منتظر ماند و دید که وزیر بهداشت باوجود هزینه‌های سرسام‌آور این طرح، آن را در تمام کشور گسترش می‌دهد یا همچنان مراکز بهداشتی و درمانی مازندران باید متحمل آسیب‌های این طرح باشند؟(ادامه)
دومین جلسه علنی بررسی رای اعتماد به وزرای پیشنهادی کابینه دوازدهم صبح امروز به ریاست علی لاریجانی و با حضور اکثریت نمایندگان و با ادامه بررسی برنامه‌های وزیر پیشنهادی اطلاعات آغاز و تا عصر ادامه یافت.


جزئیات بررسی صلاحیت ۶ وزیر پیشنهادی - نظرات موافقان و مخالفان/ آغاز روز سوم؛ صبح پنجشنبه با بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی کشاورزی(خبر)
دومین جلسه علنی بررسی رای اعتماد به وزرای پیشنهادی کابینه دوازدهم صبح امروز به ریاست علی لاریجانی و با حضور اکثریت نمایندگان و با ادامه بررسی برنامه‌های وزیر پیشنهادی اطلاعات آغاز و تا عصر ادامه یافت. (ادامه)
دفاع روحانی از وزرای پیشنهادی
رئیس جمهور با بیان اینکه در معرفی کابینه دوازدهم تحت تاثیر و فشار از سوی هیچ حزب و جریانی نبوده ام گفت: شایعاتی که درباره قرارگرفتن لیست در اختیار رهبری مطرح می شود، صحیح نیست.(ادامه)
مرگ کودکیِ کودکان در پسِ چهره کودک‌آزاری
کودکان در دنیای کودکی خود، مملو از شادی هستند و گاه با جنایتی از سوی مجرمان شیطان‌صفت، آتش این کودکی، خاموش می‌شود. مجرمانی که با کودک‌آزاری، آسیب‌های متعددی را بر جسم و روح آنان وارد می‌کنند. گاهی با اطلاع‌رسانی والدین و افزایش سطح آگاهی خودِ کودکان، می‌توان مانع آسیب به کودکان شد و آینده‌ای درخشان‌تر را برای‌شان رقم زد.(ادامه)
مردان کلیدی روحانی
دولت تدبیر و امید در مردادماه سال 92 با نماد "کلید" تشکیل شد تا قفل مشکلات کشور را یکی پس از دیگری بگشاید.(ادامه)

مهدی عبوری با اشاره به پروژه های آماده بهره برداری در سطح شهر گفت: ساری به زودی قطب گردشگری شمال کشور خواهد شد.(ادامه)
شمال نیوز :  “اعضای کابینه چابک تر می شوند” ؛ “کابینه دوازدهم جوان تر می شود” و “تغییر در دولت دوازدهم” عباراتی بود که پیش از انتخابات ریاست جمهوری از رئیس جمهور و مسئولان ستادی وی نقل می شد.

کدام یک از اعضای کابینه دولت روحانی تغییر می کنند؟
شمال نیوز : “اعضای کابینه چابک تر می شوند” ؛ “کابینه دوازدهم جوان تر می شود” و “تغییر در دولت دوازدهم” عباراتی بود که پیش از انتخابات ریاست جمهوری از رئیس جمهور و مسئولان ستادی وی نقل می شد. (ادامه)
بیشتر افراد جامعه تجربه خشمگین شدن با درجات متفاوت آن را دارند‌‌ اما نکته قابل تأمل این است که فقط تعداد کمی از افراد شیوه‌های پیشگیرانه و روش های مقابله با خشم را آموخته و در زندگی خود به‌ کار می‌گیرند.

در روز سیزده فروردین طبیعت درمانی کنید/ راهکار مهم کنترل خشم(خبر)
بیشتر افراد جامعه تجربه خشمگین شدن با درجات متفاوت آن را دارند‌‌ اما نکته قابل تأمل این است که فقط تعداد کمی از افراد شیوه‌های پیشگیرانه و روش های مقابله با خشم را آموخته و در زندگی خود به‌ کار می‌گیرند. (ادامه)
 شمال نیوز: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی «جمنا» در پاسخ به دغدغه ها و نگرانی های دلسوزان و نیروهای انقلاب از وضعیت جهانی، منطقه ای و داخلی مرامنامه ای منتشر کرد. مرامنامه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی منتشر شد(خبر)
شمال نیوز: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی «جمنا» در پاسخ به دغدغه ها و نگرانی های دلسوزان و نیروهای انقلاب از وضعیت جهانی، منطقه ای و داخلی مرامنامه ای منتشر کرد.(ادامه)
تعاونی اعتبار ثامن الحجج منحل شد
بانک مرکزی از انحلال تعاونی اعتبار ثامن الحجج و تشکیل هیئت تصفیه خبرداد. (ادامه)
شمال نیوز : استاندار مازندران گفت: در سفر رئیس جمهوری به مازندران۹۹۱ میلیارد تومان اعتبار مصوب شده که تاکنون ۹۰ درصد تخصیص و ۷۶ درصد تحقق یافته است..... ۷۶ درصد اعتبارات سفر ریاست جمهوری به مازندران تخصیص یافت
شمال نیوز : استاندار مازندران گفت: در سفر رئیس جمهوری به مازندران۹۹۱ میلیارد تومان اعتبار مصوب شده که تاکنون ۹۰ درصد تخصیص و ۷۶ درصد تحقق یافته است.....(ادامه)
زیرساخت های شهری اساس و بنیان شهرسازی پایدار(يادداشت)
(ادامه)
اگر این نارضایتی ادامه یابد موفقیت‌های طرح تحول سلامت را به باد می‌دهد زیرا این نارضایتی به دلیل عدم پرداخت مطالبات پرسنل از 8 تا 9 ماه در دانشگاه علوم پزشکی مازندران بوده و حتی در برخی... عدم پرداخت مطالبات پرسنل دانشگاه علوم پزشکی مازندران
اگر این نارضایتی ادامه یابد موفقیت‌های طرح تحول سلامت را به باد می‌دهد زیرا این نارضایتی به دلیل عدم پرداخت مطالبات پرسنل از 8 تا 9 ماه در دانشگاه علوم پزشکی مازندران بوده و حتی در برخی...(ادامه)
خبر استعفای سه تن از وزرای دولت تنها چندماه مانده به پایان کار دولت یازدهم به یکباره این سوال را به وجود آورد که دولت کدام بخش ها را ترمیم کرده است.
کدام وزرای روحانی حاشیه امن دارند؟(خبر)
خبر استعفای سه تن از وزرای دولت تنها چندماه مانده به پایان کار دولت یازدهم به یکباره این سوال را به وجود آورد که دولت کدام بخش ها را ترمیم کرده است. (ادامه)



شاید به همین خاطر بود که در سه سال و سه ماهی که از عمر دولت اول روحانی گذشته، کسی به تغییر ترکیب کابینه فکر نمی‌کرد؛ مگر منتقدان دولت که یک‌بار با استیضاح وزیر علوم، تغییری را به کابینه اعتدال تحمیل کردند. از استیضاح تا استعفا؛ حاشیه‌های سیاسی ۱۸ وزیر روحانی(خبر)
شاید به همین خاطر بود که در سه سال و سه ماهی که از عمر دولت اول روحانی گذشته، کسی به تغییر ترکیب کابینه فکر نمی‌کرد؛ مگر منتقدان دولت که یک‌بار با استیضاح وزیر علوم، تغییری را به کابینه اعتدال تحمیل کردند.(ادامه)
آقای شهردار! آبروی خود را برای رفاه مردم خرج کنید
آیا شهرداری می‌تواند اعضای شورا را با کارکنان و حقوق‌بگیران این نهاد یکی بداند. اگر چنین است پس به چه علت این اعضا خود را نمایندگان مردم نامیده و با رای مستقیم شهروندان انتخاب می‌شوند و به چه علت شهردار توسط این افراد انتخاب می‌شود.(ادامه)
چه زمانی یارانه ثروتمندان حذف می‌شود؟
وزیر کار با بیان اینکه وزارتخانه متبوع وی پس از شناسایی ۸۵ درصدی مشمولان حذف یارانه دست به کار خواهد شد و اقدام خواهد کرد افزود: به منظور شناسایی بهتر و دقیق تر مشمولان ، پایگاه اطلاعاتی دقیقی را تدوین کرده ایم.(ادامه)
تدوین سند شهر الکترونیک رامسر
فرماندار رامسر با اعلام تدوین سند شهر الکترونیک رامسر گفت: پیشنهاد راه اندازی شهرک فناوری اطلاعات را به شهرک های صنعتی مازندران ارائه کردیم اما هنوز جوابی در این زمینه دریافت نکرده ایم.(ادامه)
حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهوری سه شنبه شب در گفت وگویی تلویزیونی با مردم، مهم‌ترین مسائل روز کشور در حوزه های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، منطقه‌ای و بین‌المللی را تشریح کرد.گزیده سخنان دکتر روحانی به این شرح است: اظهارات روحانی درباره نتایج اجرای برجام، بدعهدی آمریکا، فیش های حقوقی، نرخ تورم، رکود در کشور و ...(خبر)
حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهوری سه شنبه شب در گفت وگویی تلویزیونی با مردم، مهم‌ترین مسائل روز کشور در حوزه های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، منطقه‌ای و بین‌المللی را تشریح کرد.گزیده سخنان دکتر روحانی به این شرح است:(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.079 seconds.