.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
چهارمین جلسه شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران برگزار شد
(ادامه)
حضرت آیت الله خامنه ای درخصوص «پیشرفت علمی»، بر لزوم افزایش سرعت رشد علمی تأکید کردند و گفتند: من چندی پیش نیز درخصوص کاهش سرعت رشد علمی تذکر دادم زیرا سرعت کم شده است و برای جبران فاصله عقب ماندگی علمی چاره ای جز افزایش سرعت رشد علمی وجود ندارد.
اقتصاد مقاومتی هم عزت ملی است، هم گره‌گشایی فعلی(خبر)
حضرت آیت الله خامنه ای درخصوص «پیشرفت علمی»، بر لزوم افزایش سرعت رشد علمی تأکید کردند و گفتند: من چندی پیش نیز درخصوص کاهش سرعت رشد علمی تذکر دادم زیرا سرعت کم شده است و برای جبران فاصله عقب ماندگی علمی چاره ای جز افزایش سرعت رشد علمی وجود ندارد. (ادامه)
گزارش جدیدی از وضعیت فقر در کشور
(ادامه)
شمال نیوز : نماینده بابل افزود : درباره کمربندی 15 ساله جنوبی بابل وزیر راه و شهرسازی به وعده‌های مکرر خود عمل نکرد اگر وزیر راه و شهرسازی پول دارد به جای اختصاص آن برای احداث فرودگاه به وعده خود درباره  افتتاح یک لاین کنار گذرجنوبی بابل که 15 سال از طرح اولیه آن می‌گذرد عمل کند و کنارگذرهای شهرها را مورد عنایت قرار دهد..... اجازه تجاوز حتی یک سانتی‌متر از زمین بابل را به کسی نمی‌دهیم
شمال نیوز : نماینده بابل افزود : درباره کمربندی 15 ساله جنوبی بابل وزیر راه و شهرسازی به وعده‌های مکرر خود عمل نکرد اگر وزیر راه و شهرسازی پول دارد به جای اختصاص آن برای احداث فرودگاه به وعده خود درباره افتتاح یک لاین کنار گذرجنوبی بابل که 15 سال از طرح اولیه آن می‌گذرد عمل کند و کنارگذرهای شهرها را مورد عنایت قرار دهد.....(ادامه)
محمدكاظم انبارلويي موانع اقتصاد مقاومتي(ديدگاه)
محمدكاظم انبارلويي(ادامه)
زنانی که به مجلس دهم راه یافتند +بیوگرافی
با اعلام نتایج انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، 14 نفر از بانوان به مجلس شورای اسلامی راه یافتند.(ادامه)
خدمات اجتماعی در سازمان بهزیستی استانداردسازی می‌‌شود
معاون وزیر رفاه و رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به افزایش آسیب‌های اجتماعی در جامعه گفت: خدمات اجتماعی در سازمان بهزیستی استانداردسازی می‌شود.(ادامه)
حقوق 31 میلیونی برخی از مدیران دولتی
عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی از حقوق ۳۱ میلیونی مدیران یک صندوق بازنشستگی ورشکسته و طبقه بندی اطلاعاتی آمار فقر در وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی خبر داد. (ادامه)
خبر خوش برای متخصصان مامایی
(ادامه)
ایجاد 14 هزار فرصت شغلی توسط سازمان بهزیستی
(ادامه)
یارانه افرادی که امشب قطع می‌شود + لینک ثبت اعتراض
(ادامه)
اتباع افغانی مجاز در کشور بیمه می‌شوند
(ادامه)
چه کسانی سلامت جنسی کاملی دارند؟
سلامت جنسی نیازمند برخورد مثبت و توأم با احترام به جنسیت و روابط جنسی و در عین حال امکان برخورداری از تجارب لذت بخش و ایمن جنسی، به دور از اجبار، تبعیض و خشونت است(ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در نامه ای به آقای روحانی رئیس جمهور، سیاست‌های کلی برنامه ششم توسعه را ابلاغ کردند.
رهبر معظم انقلاب سیاست‌های کلی برنامه ششم توسعه را ابلاغ کردند(خبر)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در نامه ای به آقای روحانی رئیس جمهور، سیاست‌های کلی برنامه ششم توسعه را ابلاغ کردند. (ادامه)
روحانی نان مردم را هم به تحریم گره زد؟
یقینا اگر تولید کاسته شد دست ما به بیگانه دراز می‌شود و اگر تولید ما کاسته شد حتی برای نان شب هم نیاز داریم گندم را از خارج وارد کنیم.(ادامه)
تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به مسئولان اجرایی کشور
(ادامه)
شمال نیوز : وی با طرح سئوالی، خطاب به مسئولان ارشد کشور اعلام کرد: به نظر شما با توجه به بالا بودن سطح آب زیرزمینی شهرستان رامسر، فضولات انسانی ساکنان و توریسم میلیونی به کجا می‌رود؟.... وقتی عروس شهرهای ایران بوی تعفن می دهد!
شمال نیوز : وی با طرح سئوالی، خطاب به مسئولان ارشد کشور اعلام کرد: به نظر شما با توجه به بالا بودن سطح آب زیرزمینی شهرستان رامسر، فضولات انسانی ساکنان و توریسم میلیونی به کجا می‌رود؟....(ادامه)
عروس شهرهای شمال بوی تعفن می‌دهد
رامسر، عروس شهرهای شمال ایران و محل استقرار ساختمان مرکزی کنوانسیون تالاب‌های جهان است، اما این شهر زیبا اکنون بدون سیستم جمع‌آوری فاضلاب و دفع آب‌های سطحی، بوی تعفن می‌دهد. (ادامه)
آمار خط فقر اعلام شد
رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: طبق اعلام بانک جهانی، خط فقر در سال 57، 40 درصد در سال 76، 20 درصد، در سال 84، 11.3 درصد و در سال 91، 30 درصد در جامعه روستایی و 40 درصد شهری بوده است. (ادامه)
آمار خط فقر اعلام شد
(ادامه)
بهره‌وری نیروی کار در ایران منفی یک درصد است
(ادامه)
اگر یارانه ۳برابر شود، باز مشکل مردم حل نمی‌شود
تا زمانی که کشوری رونق تولید نداشته باشد، نمی‌توان با قانون نوشتن مشکل مردم را حل کرد(ادامه)
قطع یارانه۶میلیون نفر تا پایان سال
قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تا پایان سال جاری ۶ میلیون یارانه بگیر ایرانی از لیست یارانه‌ها حذف می‌شوند.(ادامه)
روحانی: رهبر و مردم می‌گویند توافق عزتمندانه
(ادامه)
سال نیمه ابری برای دکتر حسن روحانی
در روزهایی که طرح حمایت از امر به معروف و نهی از منکر تیتر یک رسانه‌ها شده بود. حسن روحانی اینگونه واکنش نشان داد اینقدر در زندگی مردم دخالت نکنیم، بگذاریم مردم خودشان راه بهشت را انتخاب کنند، نمی‌توان به زور و شلاق مردم را به بهشت برد.(ادامه)
درخواست ۶ نماینده اقتصاددان از روحانی
چرا باید اجازه داد برخی دستگاهها به اقتضاي منابع مالي در اختيار، درآمدهاي اختصاصي و توان جذب اعتبارات عمومي، با استفاده از سازوكارهاي قانوني و حتي غيرقانوني به دسته ای از کارکنان خود حقوق و مزايا ویژه بپردازند؟ کاری که مردم را روبروی هم قرار میدهد وکشور را در معرض معضلات قرار خواهد داد. این پدیده عمدتا به این خاطر رخ میدهدکه پزشکان متخصص قوی ترین لابی کشور را در اختیار دارند که وجود درآمد اختصاصي، جمعيت كم و غيرمحسوس بودن تغييرات دستمزدي آنها در كل سرجمع اعتبارات بودجه، امکان این امتیازطلبی را برایشان فراهم میکند .(ادامه)
روحانی را «طلاق سیاسی» می‌دهیم!
(ادامه)
شمال نیوز :  ما چه بخواهیم و چه نخواهیم و حتی با تمدیدهای نادرست دوره خدمتی مدیران، روزی به نقطه ای خواهیم رسید که چاره ای بجز خداحافظی با بازنشسته ها نخواهیم داشت و از این رو قبل از اینکه دچار سونامی بحران مدیریتی بشویم، باید .... مدیریت پیر، دامن گیر دولت تدبیردر مازندران !
شمال نیوز : ما چه بخواهیم و چه نخواهیم و حتی با تمدیدهای نادرست دوره خدمتی مدیران، روزی به نقطه ای خواهیم رسید که چاره ای بجز خداحافظی با بازنشسته ها نخواهیم داشت و از این رو قبل از اینکه دچار سونامی بحران مدیریتی بشویم، باید ....(ادامه)
شمال نیوز : در تهران و مازندران، دسترسی کودکان به مواد متنوع بیشتر است. اما نکته این است که در مازندران علاوه بر مواد، کودکان به الکل و در خراسان رضوی به سیگار هم دسترسی راحتی دارند. به علاوه، پراکندگی.... کودکان مظلوم مازندرانی بیشترین دسترسی به مواد مخدر را دارند !
شمال نیوز : در تهران و مازندران، دسترسی کودکان به مواد متنوع بیشتر است. اما نکته این است که در مازندران علاوه بر مواد، کودکان به الکل و در خراسان رضوی به سیگار هم دسترسی راحتی دارند. به علاوه، پراکندگی....(ادامه)
برگزاری جشن افتتاح 1000 خانه بهداشت کشور در «زرندین» نکا
(ادامه)
قبلي 1 2 3 4 5 6 7 8 ... 9 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.158 seconds.