.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
سخنگوی دولت : دولت و ملت در سال ۹۹ روزهای سختی را پشت سر گذاشتند/ زمستان برجام به پایان خواهد رسید/ پیش بینی کارشناسان بازار کار برای سال ۱۴۰۰ مثبت می باشد ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز: کمیسیون تلفیق مجلس سهم یارانه مردم از منابع هدفمندی یارانه‌ها را برای سال آینده 2 برابر کرد. جزئیات دو برابر شدن یارانه نقدی در سال جدید + مبلغ جدید یارانه نقدی
شمال نیوز: کمیسیون تلفیق مجلس سهم یارانه مردم از منابع هدفمندی یارانه‌ها را برای سال آینده 2 برابر کرد.(ادامه)
حمید طالبی شهردار که باید باشد؟ متعهد، متخصص یا مدیر؟
حمید طالبی(ادامه)
شمال نیوز : اگر در میان همین مدیران و رجال شهری جستجو کنیم قطعاً افراد و خانواده های زیادی را می بینیم که ادعایی ندارند، اما در مقاطع گوناگون، منشا خدمات ماندگاری برای شهر بودند و .... انتخابات شوراها ؛ "رای به اصالت و ریشه داری" یا فرصت طلبی ؟
شمال نیوز : اگر در میان همین مدیران و رجال شهری جستجو کنیم قطعاً افراد و خانواده های زیادی را می بینیم که ادعایی ندارند، اما در مقاطع گوناگون، منشا خدمات ماندگاری برای شهر بودند و ....(ادامه)

رئیس قوه قضاییه سند امنیت قضایی را ابلاغ کرد؛ این سند در ۳۷ ماده از «حق بهره‌مندی از خدمات حقوقی» تا «منع بازداشت غیرقانونی و خودسرانه» را در برمی‌گیرد. رئیس قوه قضاییه سند امنیت قضایی را ابلاغ کرد / بازداشت خودسرانه ممنوع است؛ تعیین شرایط قانونی بودن «بازداشت» و «اقامت اجباری» / بازداشت هر فردی باید در اسرع وقت به اطلاع خانواده او برسد / بازرسی بدنی بدون لباس ممنوع است، مگر در صورت ضرورت قطعی(خبر)
رئیس قوه قضاییه سند امنیت قضایی را ابلاغ کرد؛ این سند در ۳۷ ماده از «حق بهره‌مندی از خدمات حقوقی» تا «منع بازداشت غیرقانونی و خودسرانه» را در برمی‌گیرد.(ادامه)
شمال نیوز : دکتر موسوی گفت :  تکمیل، تجهیز و بهره‌برداری از کلینیک‌های ویژه شهرستان‌های گلوگاه، بهشهر، ساری، قائمشهر،  آمل و تنکابن،تکمیل، تجهیز و بهره‌برداری از اورژانس بیمارستانی ( بوعلی ساری، امام خمینی ساری ، شهید بهشتی نوشهر، شهید رجایی تنکابن)، تکمیل، تجهیز و بهره‌برداری مرکز غربالگری.... دکتر موسوی : خسـارت‌هـای کـرونا با هیـچ معیـار مادی قابل سنجش نیست
شمال نیوز : دکتر موسوی گفت : تکمیل، تجهیز و بهره‌برداری از کلینیک‌های ویژه شهرستان‌های گلوگاه، بهشهر، ساری، قائمشهر، آمل و تنکابن،تکمیل، تجهیز و بهره‌برداری از اورژانس بیمارستانی ( بوعلی ساری، امام خمینی ساری ، شهید بهشتی نوشهر، شهید رجایی تنکابن)، تکمیل، تجهیز و بهره‌برداری مرکز غربالگری....(ادامه)
وزرای اقتصاد، نیرو، راه و شهرسازی، ورزش و جوانان، دفاع و امورخارجه جهت بحث و بررسی پیرامون مسائل تخصصی هر حوزه و پاسخگویی به سوالات نمایندگان در کمیسیون های مجلس شورای اسلامی حضور خواهند یافت. ۶ وزیر هفته آینده به مجلس می‌روند
وزرای اقتصاد، نیرو، راه و شهرسازی، ورزش و جوانان، دفاع و امورخارجه جهت بحث و بررسی پیرامون مسائل تخصصی هر حوزه و پاسخگویی به سوالات نمایندگان در کمیسیون های مجلس شورای اسلامی حضور خواهند یافت. (ادامه)
تامین اجتماعی مهمترین ساختار برای افزایش کیفیت زندگی(يادداشت)
(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
 سید شمس الدین حسینی معتقد است، ایراد بودجه کشور را به عدم توازن حسابداری تقلیل دادن خطای راهبردی است و احیای اقتصاد نیازمند تعریف چند مگاپروژه است. برای احیای اقتصاد باید مگاپروژه تعریف کنیم/ ایراد بودجه فقط عدم توازن حسابداری نیست
سید شمس الدین حسینی معتقد است، ایراد بودجه کشور را به عدم توازن حسابداری تقلیل دادن خطای راهبردی است و احیای اقتصاد نیازمند تعریف چند مگاپروژه است.(ادامه)
نخستین همایش مجازی تاب‌آوری در صنعت برق کشور برگزار شد
شمال نیوز : در این کنفرانس که به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی برگزار شد ۲۴۷ مقاله ارائه شد که از این تعداد ۲۱۰ مقاله توانستند به دبیرخانه همایش برای داوری راه یابند ....(ادامه)
در جلسه هیات دولت چه تصمیماتی گرفته شد؟
در جلسه امروز هیات دولت مصوب شد که به وزارتخانه‌های اقتصاد و بهداشت اجازه داده شد تا نسبت به امضاء اسناد مربوط به موافقت‌نامه وام ۵۰ میلیون دلاری بانک جهانی برای مقابله با شیوع کرونا و تامین مالی اقلام و تجهیزات مورد نیاز اقدام کنند.(ادامه)
دانشگاه نوشیروانی بابل در زمینه سلامت و رفاه برتر شد
دانشگاه نوشیروانی بابل به عنوان تنها دانشگاه صنعتی برتر کشور در زمینه سلامت و رفاه در کشور معرفی شد.(ادامه)
یکی دیگر از پنج برادر هم پست رسمی خود را ترک کرد. انگار برادران لاریجانی کم کم در حال رفتن به حاشیه سیاست ایران هستند. پسران آیت‌الله هاشم آملی که روزگاری در هر گوشه‌ای از کشور نامی از آنها به چشم می‌خورد، اندک اندک پست‌های خود را ترک می‌کنند. ولی آیا این به معنای پایان لاریجانی‌ها در جمهوری اسلامی است؟ پایان لاریجانی ها؟ | از یکشنبه سیاهِ برادرِ حاشیه‌ساز تا نامه خشنِ برادرِ قاضی‌القضات | برادرِ سیاستمدار ۱۴۰۰ می‌آید؟
یکی دیگر از پنج برادر هم پست رسمی خود را ترک کرد. انگار برادران لاریجانی کم کم در حال رفتن به حاشیه سیاست ایران هستند. پسران آیت‌الله هاشم آملی که روزگاری در هر گوشه‌ای از کشور نامی از آنها به چشم می‌خورد، اندک اندک پست‌های خود را ترک می‌کنند. ولی آیا این به معنای پایان لاریجانی‌ها در جمهوری اسلامی است؟(ادامه)
مراجع عظام تقلید در پایان سه دوره متوالی ریاست علی لاریجانی در مجلس، با صدور پیام های جداگانه ای از خدمات شایسته وی قدردانی کردند. مراجع عظام تقلید از خدمات علی لاریجانی تجلیل کردند
مراجع عظام تقلید در پایان سه دوره متوالی ریاست علی لاریجانی در مجلس، با صدور پیام های جداگانه ای از خدمات شایسته وی قدردانی کردند.(ادامه)
حکم اعدام برای سلطان طلا و خودرو و همسرش/ صدور حکم 2 نماینده مجلس و مدیران سابق سایپا /رأی دادگاه ۲۱ نفر از متهمان پرونده اخلال در نظام ارزی کشور صادر شد / حکم تخلیه برای تمامی قراردادهای اجاره‌ای که موعدشان گذشته صادر نمی‌شود.... (خبر)
(ادامه)
طرح تشکیل وزارت تجارت در دستورکار پارلمان
نمایندگان در جلسات علنی هفته آینده مجلس طرح تشکیل وزارت تجارت و خدمت بازرگانی که از سوی شورای نگهبان به مجلس ارجاع شده را در دستور کار دارند.(ادامه)
ابلاغ ضوابط اجرایی قانون بودجه ۹۹
ضوابط اجرایی قانون بودجه سال ۱۳۹۹ کل کشور در ۴۴ ماده به سازمان برنامه و بودجه کشور ابلاغ شد.(ادامه)
شمال نیوز : مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران گفت : اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران همواره از طرح های اینچنینی که در راستای تامین سلامت  و اشتغال خانواده ها شکل بگیرد استقبال و حمایت می کند ..... قاسمی طوسی : پیشران های تولید کننده پوشاک مازندران در مسیر تولید ماسک و گان هدایت شدند
شمال نیوز : مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران گفت : اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران همواره از طرح های اینچنینی که در راستای تامین سلامت و اشتغال خانواده ها شکل بگیرد استقبال و حمایت می کند .....(ادامه)
شمال نیوز : مدیر روابط عمومی شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان گفت : مدیرعامل محترم شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان که همواره بر اهمیت حفظ سلامت همکاران شرکت اهمیت می دهند ، با حضور در کنار همکاران ، از وضعیت سلامت آنان مطلع شد و.... برگزاری باشکوه « مانور میز سلامت یار » در شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان
شمال نیوز : مدیر روابط عمومی شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان گفت : مدیرعامل محترم شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان که همواره بر اهمیت حفظ سلامت همکاران شرکت اهمیت می دهند ، با حضور در کنار همکاران ، از وضعیت سلامت آنان مطلع شد و....(ادامه)



رئیس جمهور گفت: مردم در ماه رمضان، مراسم‌های گوناگون در حسینیه، مسجد و یا هر جایی به صورت جمعی دارند و مراسم تبلیغی و عبادی و قرآن خوانی و دعا برگزار می کنند. تصمیم‌گیری نهایی در این مورد را برای جلسه آینده گذاشتیم. ولی اگر شرایط ما در کشور به همین صورت باشد که امروز مشاهده می‌کنیم، قاعدتاً اجتماع حضوری نخواهیم داشت. تردد میان استان ها از اول اردیبهشت آزاد می شود / فعالیت کسب و کارهای کم ریسک در تهران از شنبه‌ آغاز می‌شود / شرایط در ماه رمضان هم اینگونه باشد، اجتماعاتی نخواهیم داشت(خبر)
رئیس جمهور گفت: مردم در ماه رمضان، مراسم‌های گوناگون در حسینیه، مسجد و یا هر جایی به صورت جمعی دارند و مراسم تبلیغی و عبادی و قرآن خوانی و دعا برگزار می کنند. تصمیم‌گیری نهایی در این مورد را برای جلسه آینده گذاشتیم. ولی اگر شرایط ما در کشور به همین صورت باشد که امروز مشاهده می‌کنیم، قاعدتاً اجتماع حضوری نخواهیم داشت.(ادامه)
شمال نیوز : در بخش گردشگری و همه بخش ها در شرق مازندران مشکل جذب سرمایه گذار است که باید قوانین طوری تدوین شود که سرمایه گذاران به سهولت به منطقه بیایند که در سند جامع توسعه شرق استان پیش بینی های لازم را کرده ایم ..... دکتر شفیعی خورشیدی : روند توسعه شرق مازندران نمره قبولی ندارد / مدیران سیاسی و اجرایی در اجرای قانون سهل انگارهستند / عقب افتادگی شرق مازندران نسبت به کل مازندران بیش از اندازه است / بسیاری از نمایندگان فقط حرف میزنند وبرنامه عملیاتی ارائه نمیدهند/ « سند جامع توسعه شرق مازندران » را تدوین نمودیم
شمال نیوز : در بخش گردشگری و همه بخش ها در شرق مازندران مشکل جذب سرمایه گذار است که باید قوانین طوری تدوین شود که سرمایه گذاران به سهولت به منطقه بیایند که در سند جامع توسعه شرق استان پیش بینی های لازم را کرده ایم .....(ادامه)
شمال نیوز: بیش از 55 تن از اساتید و صاحب نظران حوزه محیط زیست در واکنش به طرح انتقال آب دریای خزر به فلات مرکزی واکنش نشان داده و در مخالفت با این موضوع به حسن روحانی رئیس جمهور نامه نوشتند.

درخواست بیش از 55 صاحب نظر محیط زیستی از رئیس جمهور؛ هرگونه طرح انتقال آب از دریای خزر را متوقف کنید
شمال نیوز: بیش از 55 تن از اساتید و صاحب نظران حوزه محیط زیست در واکنش به طرح انتقال آب دریای خزر به فلات مرکزی واکنش نشان داده و در مخالفت با این موضوع به حسن روحانی رئیس جمهور نامه نوشتند. (ادامه)
محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق ایران در پاسخ به این سوال که «آیا برنامه‌ای برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری دارید؟» گفت: «نه، ما از نظرات مردم تبعیت می کنیم.» احمدی‌نژاد: درمورد کاندیداتوری در انتخابات، از نظرات مردم تبعیت می کنم / اگر من بودم هرگز زیر بار امضای برجام نمی‌رفتم / مگر اجماع جهانی علیه ایران وجود داشت؟ معنی قطعنامه، اجماع جهانی نیست / چه چیزی را فریز کنیم؟ همه چیز را از دست داده‌ایم
محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق ایران در پاسخ به این سوال که «آیا برنامه‌ای برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری دارید؟» گفت: «نه، ما از نظرات مردم تبعیت می کنیم.» (ادامه)
کوروش غفاری چراتی «خودمراقبتی »کلید موفقیت در کنترل پرفشاری خون(يادداشت)
کوروش غفاری چراتی(ادامه)
رئیس جمهور کشورمان گفت: طرفی که میز مذاکره را برهم زده و پیمانی را زیر پا گذاشته است باید به شرایط عادی برگردد و تا زمانی که بازنگشته، ما راهی جز ایستادگی و مقاومت نداریم. اگر راه دیگری جز مقاومت وجود داشت، صراحتاً آن را اعلام می‌کردم/ برهم زننده میز مذاکره باید به شرایط عادی برگردد/ برای مذاکره، آمریکا باید از طریق احترام وارد شود/ فاصله بین دانشگاه و بخش تولید غیرقابل قبول است(خبر)
رئیس جمهور کشورمان گفت: طرفی که میز مذاکره را برهم زده و پیمانی را زیر پا گذاشته است باید به شرایط عادی برگردد و تا زمانی که بازنگشته، ما راهی جز ایستادگی و مقاومت نداریم.(ادامه)
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: قریب به ۲۲۰ پرونده مفتوح مطالبات داریم. به این سوال‌ باید پاسخ داد که آیا ممکن است مدیری که تصمیم گرفته شرکتی را ۲۲۰ میلیارد تومان از آدمی طلبکار کرده، مسیر درستی را رفته باشد؟ به چه حقی باید این طلب ایجاد شود و سال‌های سال باقی بماند؟ و تا کی باید این پرونده‌ها که سابقه حتی تا ۱۵ سال دارند باز بمانند؟ وزیر کار: دریافت پاداش‌های نجومی از گوشت سگ حرام‌تر است
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: قریب به ۲۲۰ پرونده مفتوح مطالبات داریم. به این سوال‌ باید پاسخ داد که آیا ممکن است مدیری که تصمیم گرفته شرکتی را ۲۲۰ میلیارد تومان از آدمی طلبکار کرده، مسیر درستی را رفته باشد؟ به چه حقی باید این طلب ایجاد شود و سال‌های سال باقی بماند؟ و تا کی باید این پرونده‌ها که سابقه حتی تا ۱۵ سال دارند باز بمانند؟(ادامه)
نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس عنوان کرد: امروز باید دولت را حمایت کرد ولی برخی اصلاح طلبان معتقدند روحانی می‌خواهد برای بعد از ریاست جمهوری خودش را حفظ کند تا به حصر نرود. روحانی فقط می‌خواهد خودش را برای پس از ریاست جمهوری حفظ کند تا به حصر نرود/ سال ۸۴ تحت تأثیر قدرت پوپولیسم به احمدی‌نژاد رأی دادم
نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس عنوان کرد: امروز باید دولت را حمایت کرد ولی برخی اصلاح طلبان معتقدند روحانی می‌خواهد برای بعد از ریاست جمهوری خودش را حفظ کند تا به حصر نرود.(ادامه)
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بحث مسکن معلولان که مورد تأکید مقام معظم رهبری است باید مورد توجه قرار بگیرد تا خانه‌ای که ۲ معلول در آن زندگی می‌کند، بدون مسکن نباشد. خانواده‌های دارای ۲ معلول صاحب مسکن می‌شوند
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بحث مسکن معلولان که مورد تأکید مقام معظم رهبری است باید مورد توجه قرار بگیرد تا خانه‌ای که ۲ معلول در آن زندگی می‌کند، بدون مسکن نباشد.(ادامه)
غایبان جشن ۴۰ سالگی انقلاب
۴۰ سال می‌گذرد؛ از روزی که مردم ایران به رهبری خمینی کبیر، نظام ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی را کنار زدند و یک جمهوری به پا کردند؛ جمهوری اسلامی. ۴۰ از قدیم عددی خاص به حساب می‌آمده؛ عدد بلوغ، کامل شدن و به اوج رسیدن. حالا اما بسیاری از کسانی که نهال انقلاب اسلامی را کاشته و آبیاری کردند، ۴۰ سالگی و ثمره این درخت را نمی‌بینند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.189 seconds.