.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مهدی عبوری با اشاره به پروژه های آماده بهره برداری در سطح شهر گفت: ساری به زودی قطب گردشگری شمال کشور خواهد شد.

شمال نیوز: شهردار ساري با اشاره به پروژه های آماده بهره برداری در سطح شهر گفت: ساری به زودی قطب گردشگری شمال کشور خواهد شد

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری ،مهدی عبوری با اشاره به آغاز اجرای عملیات احداث فاز دوم بوستان ملل اظهار داشت: مطالعات لازم برای اجرای این پروژه انجام شده است و این پروژه با هدف توسعه گردشگرپذیر بودن مرکز استان از پل کابلی شهید رنجبر تا منطقه تنگه لته شهرستان ساری ادامه خواهد داشت. نشاط و سلامت شهروندی قطعاً دغدغه مدیریت شهری خواهد بود و کما فی السابق حمایت معنوی شهروندان عزم ما را در پیشبرد پروژه های عمرانی جدی تر خواهد نمود.

عبوری در ادامه افزود: در فاز دوم بوستان ملل آب نماها، پارکینگ ، گالری های هنری، آمفی تئاتر روباز ، فضاهای بازی کودکان ، فضاهای مذهبی ، موزه و ساختمانهای اداری دیده شده است.

 وی خاطر نشان نمود : تیم مدیریت شهری امروز گردشگری را نه تنها راه برون رفت ساری از معضلات پیش رو می داند معتقد است که رویکرد مدیران استان مازندران نیز باید همین باشد تا مازندران بدل به قطب گردشگری کشور شود.

 شهردار ساری با اشاره به معضل ترافیک موجود در شهر ساری ، تمهیدات ۴ ساله اخیر در راستای روان سازی ترافیک ، اصلاح هندسی معابر ، بلوارها و خیابانها بیان نمود که دو زیرگذر پل گردن در بلوار داراب و شهید کمالی در منطقه ذغالچال آماده بهره برداری برای شهروندان می باشد که امیدواریم بیش از پیش با راه اندازی این پروژه از بار ترافیکی ساری کم شود.

 وی افزود: همانطور که درگذشته هم اشاره شد شهرداری ساری در نظر دارد تا غالب پروژه ها عمرانی خود را با پیوست فرهنگی اجرایی نماید . حل معضل ترافیک از فشار و استرس های زندگی امروزین شهری خواهد کاست و سبب رفاه حال شهروندان خواهد بود . از سویی هم نهاد شهرداری انتظار دارد تا در حقوق متقابل، شهروندان عزیز ساروی نیز در سبک زندگی شهروندی خود به آداب صحیح رانندگی . حق متقابل شهروند و سایر مسائل فرهنگی که نهادینه شدن آن بی تردید شهرداری ساری را در پیشبرد پروژه های عمرانی و پیشرفت شهر تواناتر خواهد نمود، توجه و عنایت لازم را داشته باشند.

 این مقام مسئول اضافه کرد: از صبر و شکیبایی همشهریانم که با متانت و تحمل سختی های حاصل از روند پیشرفت فیزیکی پروژه های عمرانی داشته اند سپاسگزارم و این امر همکارانم در تیم مدیریت شهری را ترغیب به ادامه اقدامات جهادی می نماید.

 وی خاطر نشان کرد : بوستان ولایت مراحل تکمیلی خود را می پیماید و برای بهره برداری شهروندان مهیا می شود این پروژه از برگترین پروژه های عمرانی ، رفاهی خواهد بود که در شمال کشور اجرایی شده است. در این پروژه علاوه بر رویکرد عمرانی، افزایش سرانه فضای سبز، محیطی برای پیاده روی و ورزش شهروندی تعبیه شده است. ضمن اینکه از رویکرد فرهنگی اجتماعی هم غافل نبوده ایم و آمفی تئاتر روباز، موزه تاریخی و خانه علم و فرهنگ نیز در ابنیه این بوستان دیده شده است.

 عبوری در ادامه افزود: از ابتدای نگرش به حوزه گردشگری، احیا بافت فرسوده سنتی و بومی ساری در طرح های مطالعاتی شهرداری بوده است اما متاسفانه دستگاههای متولی و مسئولین ذیربط همکاری های لازم را با این نهاد نداشته اند.با این وجود پروژه ابن شهرآشوب ساروی اجرایی شد .در فاز اول و دوم آن که به بهره برداری رسیده است تلاش برآن بوده که بافت سنتی، معماری کهن و ارزشمند بومی سرلوحه عمل قرار گیرد.

 وی اشاره داشت: فاز سوم این پروژه با حجم وسیع تر و مساحت و تمیدات بهتری با همان رویکرد معماری بومی در دستور کار قرار گرفته و آغاز شده است.

 قابل ذکر است: تیم مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر ساری در چهار سال گذشته، گردشگری را محور توسعه و راه برون رفت ساری از معضلات پیش روی آن قرار داده اند و غالب پروژه های عمرانی اجرایی شده و در دست اقدام با این پیوست فرهنگی در دستور عمل قرار گرفته است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.141 seconds.