.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
بانك اطلاعات انتخابات شكل گرفت
مديركل امور مجلس وزارت كشور و عضو هيات مركزي بازرسي انتخابات از شكل‌گيري بانك اطلاعات انتخابات خبر داد. (ادامه)
دستگير ي سارقان كابلهاي مخابراتي در بندرانزلي
در پي گزارشهاي واصله مبني بر سرقت كابلهاي مخابراتي در سطح شهرستان انزلي ، سه نفر به اتهام اين سرقتها دستگير شدند. فرمانده نيروي انتظامي شهرستان بندرانزلي به خبرنگار ايرنا گفت: يكي از سارقان كه قبلا نيز به اين اتهام دستگير شده و ماه گذشته از زندان آزاد شده بود به همراهي دو نفر ديگر اقدام به انجام اين سرقتها مي‌كردند. (ادامه)
 ابوطالب شفقت در ديدار اعضاي كميته مشاوران اطلاع رساني استان مازندران اظهار داشت: ستاد پيگيري مصوبات و ارزيابي و ستاد پيگيري درخواست‌هاي مردمي در استانداري مازندران تشكيل شد. تشكيل ستاد ويژه براي پيگيري مصوبات دولت در مازندران
ابوطالب شفقت در ديدار اعضاي كميته مشاوران اطلاع رساني استان مازندران اظهار داشت: ستاد پيگيري مصوبات و ارزيابي و ستاد پيگيري درخواست‌هاي مردمي در استانداري مازندران تشكيل شد. (ادامه)
تبلیغات برخی نامزدهای شورای شهر در نهادهای دولتی در آمل
برخی نامزدهای شورای شهر آمل، ستادهای تبلیغاتی خود را در برخی اماکن و نهادهای دولتی تشکیل داده‌اند. در حالی که بر اساس قانون انتخاباتی، اماکن و نهادهای دولتی برای تبلیغات کاندیداها ممنوع است، اما این کاندیداها به صورت علنی تبلیغات را در این اماکن دولتی از قبیل راه و ترابری، منابع طبیعی، شهرداری و برخی ادارات حواشی مرکز شهر، با جدیت و شور تبلیغاتی ادامه می دهند. (ادامه)
تبليغات نامزدهاي انتخابات در ساري شتاب بيشتري گرفت
(ادامه)
3وزير و استاندار مازندران بحران "فرش البرز" را بررسي مي كنند
(ادامه)
استاندار مازندران : مديران در مصاحبه با رسانه‌ها گزارش كار بدهند
(ادامه)
كسي با بخشنامه و دستورالعمل سواحل درياي خزر را تخليه نمي‌‏كند
(ادامه)
استاندار : مشكلات مازندران با اجراي مصوبه‌هاي هيات دولت حل خواهد شد
(ادامه)
ارتقای مجتمع فنی بابل به دانشگاه
(ادامه)
نگاهي به شعارهاي انتخاباتي نامزدهاي شوراهاي اسلامي در گرگان
باشروع تبليغات نامزدهاي انتخاباتي شوراهاي اسلامي، بسياري از اين افراد درصدد انتخاب شعارهايي براي خود هستند تا بتوانند با طرح آنها آراي مردم را كسب كنند. (ادامه)
دستور ویژه احمدی نژاد به وزیر: ماهی یکبار برو مازندران
با دستور ويژه رئيس جمهورى، وزير جهادكشاورزى تا پايان سال آينده هر ماه يكبار به منظور حل مشكلات كشاورزان مازندران به اين استان سفر مى كند. (ادامه)
مرگ سه دانشجو در آمل
نشت گاز منو اكسيد كربن در اتاق خواب سه دانشجوي دانشگاه آزاد اسلامي واحد آيت‌الله آملي آمل موجب مرگ اين سه تن شد. به گزارش روز شنبه اورژانس ‪ ۱۱۵‬شهرستان آمل روز جمعه به وسيله همسايه‌ها و خانواده يكي از دانشجويان كه از رشت براي ديدار فرزندشان به آمل آمده بودند خبر مسمومت و فوت اين سه نفر در منزلي در خيابان امام رضا (ع) آمل گزارش داده شد.(ادامه)
دكتر غلامعلي رنجبر پايان وابستگي و آغاز تنفس در هواي تازه و برنامه هاي آينده(ديدگاه)
دكتر غلامعلي رنجبر (ادامه)
افتتاح اولين تالار بورس كالاي كشاورزي كشور در گرگان
تالار بورس اوراق بهادار استان گلستان و اولين تالار بورس كالاي كشاورزي كشور ، با حضور استاندار، روز چهارشنبه در گرگان گشايش يافت. مديرعامل شركت كارگزاري بانك سپه در مراسم راه‌اندازي اين تالارها گفت : افتتاح تالار بورس ، مصوبه سفر اسفند ماه رياست جمهوري به استان گلستان بوده كه پس از پيگيريهاي لازم، اكنون نتيجه داده است. دكتر "سيدابراهيم عنايت" افزود : كشورهاي توسعه‌يافته با بهره‌مندي از بازار سرمايه، جايگاه فعلي خود را بدست آورده‌اند. (ادامه)
اسامی ائتلاف رايحه خوش خدمت شهر ساری
ائتلاف رايحه خوش خدمت، اسامي مسئولان و كانديداهاي مورد حمايت ستاد ائتلاف سراسري رايحه خوش خدمت (حاميان دولت اسلامي)را در مازندران اعلام کرد. (ادامه)
نامه یک نخبه فرهنگی مازندرانی به رئیس جمهور
آقای رئیس جمهور عزیز خیلی خوشحال شدم که از نزدیک شما را در حسینیه عاشقان ساری ملاقات کردم از صبر و حوصله و متانت و بزرگواری شما متشکرم و امیدوارم همیشه موفق و موید باشید سخنان شما در جمع نخبگان مازندرانی بسیار امید بخش بود اما برخورد مسئولین آموزش و پرورش مازندران آنقدرنگران کننده بود که در هنگام سخنرانی شما بیشتر به این فکر می کردم که آیا اینان که در دولت اصولگرا و مهروز احمدی نژاد صاحب پست و منصب شده اند آیا از احمدی نژاد و اخلاقش درسی گرفته اند .(ادامه)
آقای رئیس جمهور! فردا خیلی دیر است!
رئیس جمهور در آمل گفت: بزودی درباره گرانی و عواملی که علاقه مندند اجازه ندهند ملت ایران حرکت توفنده خود را ادامه دهد با مردم صحبت خواهم کرد! و اما این صحبت ها چه تاثیری در ارزان و گران شدن مایحتاج عمومی خواهد داشت...(ادامه)
تصاويري زيبا از حاشيه سفر استاني به مازندران (بخوانيد)
(ادامه)
نتايج سفر استاني هیات دولت به مازندران
رئيس جمهور با مهم خواندن جلسه هيات دولت در استان مازندران اعلام كرد: بيست و دومين سفر استاني هيات دولت در استان مازندران با 120 مصوبه و 600 ميليارد تومان اعتبارهمراه بوده است. (ادامه)
رييس‌‏جمهور در مورد افزايش جمعيت مازندران شوخي كرد
عضو مجمع نمايندگان استان مازندران گفت: استان مازندران بدون لحاظ فاكتور جمعيت، قابليت تبديل شدن به دو استان را دارد و تاكيد رييس‌‏جمهور به افزايش جمعيت براي اين امر شوخي بوده است... (ادامه)
هيات وزيران در پايان بيست و دومين سفر استاني و ديدار رييس جمهور با مردم 16 شهرستان مازندران پنج شنبه شب در ساري به رياست دكتر محمود احمدي نژاد تشكيل جلسه داد و پس از حدود 6 ساعت بحث و ... دیدار با مردم 16شهرستان و تصویب بيش از 120 مصوبه
هيات وزيران در پايان بيست و دومين سفر استاني و ديدار رييس جمهور با مردم 16 شهرستان مازندران پنج شنبه شب در ساري به رياست دكتر محمود احمدي نژاد تشكيل جلسه داد و پس از حدود 6 ساعت بحث و ...(ادامه)
خبر شمال نیوز و توضیحات صدا و سیمای مرکز مازندران
در خبر روز گذشته از قول جمعی از کاربران انتقادی نسبت به عدم پخش زنده دو ویژه برنامه نشست منتخبین ( نخبگان) و ایثارگران و خانواده شهدا با رئیس جمهور درج شده بود که مسئولین صدا و سیمای مازندران ضمن تماس با سایت شمال نیوز ...(ادامه)
حاشيه هاي سفر رياست جمهوري به مازندران
علي عالي كردكلايي – خبر نگار اعزامي شمال نيوز(ادامه)
رييس جمهور چهارشنبه شب در جمع خانواده‌هاي شهدا و ايثارگران استان مازندران در ساري خدمت به خانواده شهدا، ايثارگران و جانبازان را افتخار همه ملت و مسوولان دانست و گفت: خدمت به ايثارگر با هيچ چيز قابل مقايسه نيست ... رمز پيروزي ملت ما روحيه ايثارگري است
رييس جمهور چهارشنبه شب در جمع خانواده‌هاي شهدا و ايثارگران استان مازندران در ساري خدمت به خانواده شهدا، ايثارگران و جانبازان را افتخار همه ملت و مسوولان دانست و گفت: خدمت به ايثارگر با هيچ چيز قابل مقايسه نيست ...(ادامه)
ليست ائتلاف اصلاح‌طلبان شهر گرگان
نماينده مردم گرگان در مجلس شوراهاي اسلامي و رئيس ائتلاف اصلاح‌طلبان شهر گرگان گفت: پس از بحث و تبادل نظر ليست ائتلاف اصلاح‌طلبان شهر گرگان براي انتخابات شوراهاي شهر مشخص شد. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس،‌سبحان حسيني گفت: از بين 15 گروه موجود در شهر گرگان پس از (ادامه)
ليست جبهه اصول‌گرايان اصلاح طلب گيلان
رئيس جبهه اصول گرايان اصلاح طلب گيلان ليست كانديداهاي اين جبهه را معرفي كرد. محمدرضا علوي املشي در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در رشت در آستانه برگزاري سومين دوره انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا افزود: در روز 24 آذر از همه نيروهاي انقلاب و ملت هميشه در صحنه گيلان دعوت مي‌كنيم تا با حضور در پاي صندوق‌هاي رأي، براي آباد كردن گيلان عزيز قدم‌هاي استوار بردارند. (ادامه)
بيش از ‪ ۵۰‬درصد مدارس در استان گيلان تخريبي است
رييس سازمان آموزش و پرورش استان گيلان گفت : بيش از ‪ ۵۰‬درصد مدارس در استان گيلان تخريبي است و بايد به سرعت بازسازي شوند. جبار كوچكي نژاد روز چهارشنبه در آستارا به خبرنگار ايرنا گفت: در سال جاري براي تعمير يا بازسازي پنج هزار واحد آموزشي در سطح استان گيلان ‪۲۰‬ ميليارد ريال اعتبار اختصاص يافت كه در سال آينده‌اين مبلغ به ‪ ۵۰‬ميليارد ريال خواهد رسيد. (ادامه)
اخبار رسیده حکایت از آن دارد لیست مورد حمایت ائتلاف خدمتگزاران ایران اسلامی برای انتخابات شورای شهر املش قطعی شده و این گروه از آقایان مجید ربانی ،سید محمد رضاعلوی املشی ،محسن پیل بالا ،حسن امین و جواد محبوبی حمایت خواهند کرد. /املش نیوز لیست مورد حمایت ائتلاف خدمتگزاران ایران اسلامی برای شورای شهر املش
اخبار رسیده حکایت از آن دارد لیست مورد حمایت ائتلاف خدمتگزاران ایران اسلامی برای انتخابات شورای شهر املش قطعی شده و این گروه از آقایان مجید ربانی ،سید محمد رضاعلوی املشی ،محسن پیل بالا ،حسن امین و جواد محبوبی حمایت خواهند کرد. /املش نیوز(ادامه)
در سفر ریاست محترم جمهوری به استان مازندران انتظار طبیعی این بود صدا و سیمای مرکز مازندران با وجود امکانات مناسب و مجهز نسبت به انعکاس مطلوب و مستقیم تلویزیونی برنامه ها و سفرهای رئیس جمهور اقدام نماید ... انتظاری که صدا و سیما برآورده نکرد
در سفر ریاست محترم جمهوری به استان مازندران انتظار طبیعی این بود صدا و سیمای مرکز مازندران با وجود امکانات مناسب و مجهز نسبت به انعکاس مطلوب و مستقیم تلویزیونی برنامه ها و سفرهای رئیس جمهور اقدام نماید ...(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.077 seconds.