.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
شايد حضور حداكثري زنان در پاي صندوق هاي رأي نشانه اي از اعتراض اين گروه به انزواي تأسف آور خود مي باشد. درصد بالاي قبولي دانشگاه از ميان دختران و حتي فراتر از آن بازدهي مطلوب كاري زنان در سطوح مختلف... انتخابات، زن و شوراها
شايد حضور حداكثري زنان در پاي صندوق هاي رأي نشانه اي از اعتراض اين گروه به انزواي تأسف آور خود مي باشد. درصد بالاي قبولي دانشگاه از ميان دختران و حتي فراتر از آن بازدهي مطلوب كاري زنان در سطوح مختلف...(ادامه)
حسين كلاني انتخابات و درك پيام مردم(ديدگاه)
حسين كلاني(ادامه)
براي رفع غبار محروميت درمازندران، به عهدتان پايبند باشيد
قرار بود بيايد ....مي گفتند تا چند روز آينده مهمان استان ماست ... اما او نيز خود مهمان داشت ونيامد... يك روز سرد را براي رسيدن به محل كارم پيش رو داشتم كه همه اش به فكر سفر آقاي رئيس جمهور بودم ... انشاالله اينبار هم سرسبزي مازندران كار (ادامه)
تشييع پیکر دو شهيد حادثه سقوط هواپيماي سپاه در چالوس
پيكر پاك پاسداران شهيد " علي‌اكبر جعفرنژاد " و " حسين فرج پور " از شهداي مازندراني نيروي دريايي سپاه روز چهارشنبه در شهر چالوس تشييع شد. اين دو شهيد نيروي دريايي سپاه روز دوشنبه بر اثر سقوط هواپيماي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در فرودگاه مهرآباد تهران به شهادت رسيدند. به گزارش خبرنگار شمال نیوز به نقل از ایرناا، مراسم تشييع شهيد" جعفرنژاد" با حضورفرماندار، فرماندهان نظامي و انتظامي، خانواده‌هاي معظم شهدا و (ادامه)
راه اندازی مركزهنرمندان بسيجي درمازندران
مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران راه اندازي مركز هنرمندان بسيجي در مازندران را براي مقابله با ناتوي فرهنگي يك گام مهم در راستاي توسعه فرهنگي خواند. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ،محمد اسماعيل امام زاده امروز در آيين تجليل از بسجيان نمونه فرهنگ و ارشاد مازندران گفت: براي مقابله با ناتوي (ادامه)
استان گلستان يك ميليون و‪ ۶۰۹هزارنفرجمعیت دارد
معاون آمار سازمان مديريت و برنامه‌ريزي گلستان گفت: براساس نتايج اوليه حاصل از سرشماري امسال، جمعيت استان گلستان يك ميليون و ‪ ۶۰۹‬هزار و ‪۳۳۱‬ نفر برآورد شده است.(ادامه)
اكثر ردصلاحيتهای گلستانی موادمخدری هستند
استاندار گلستان گفت: اكثر نامزدهاي ردصلاحيت شده در سومين دوره انتخابات شوراهاي اسلامي شهر، روستا و عشاير استان پرونده مواد مخدر دارند. دكتر علي محمد شاعري افزود : استعلام اين افراد توسط نيروي انتظامي به هيئتهاي اجرايي ارسال شد. (ادامه)
برگزاری هشتمین مانور زلزله درمدارس مازندران
رئیس ستاد حوادث و سوانح پیش بینی نشده مازندران از برگزاری هشتمین مانور زلزله و ایمنی همزمان با سراسر کشور در این استان خبر داد. به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر ،بهزاد پورمحمد : این مانور با هماهنگی ستاد حوادث و سوانح پیش بینی نشده استان و همکاری سازمان آموزش و (ادامه)
۳ عامل مهم در تصادف هاى جاده اى گيلان
رعايت نكردن حق تقدم و فاصله طولى خودروها و انحراف به چپ خودروها از مهم ترين عوامل تصادف هاى جاده اى استان گيلان است. مهندس عليزاده معاون امور عمرانى استاندارى گيلان با بيان اين مطلب گفت: نداشتن شانه خاكى در برخى از جاده ها نيز از عوامل بروز تصادف عابران است (ادامه)
رئیس ائتلاف خدمتگزاران مستقل ايران اسلامي در مازندران خبر از اعلام مواضع و سياستهاي این ائتلاف و راههاي ايجاد حضور پرشور مردم در انتخابات را تشريح كرد .عباس رمداني در گفت و گو با خبرنگار شمال نیوز درساري با بيان ... فعالیت ائتلاف خدمتگزاران مستقل ایران اسلامی در مازندران
رئیس ائتلاف خدمتگزاران مستقل ايران اسلامي در مازندران خبر از اعلام مواضع و سياستهاي این ائتلاف و راههاي ايجاد حضور پرشور مردم در انتخابات را تشريح كرد .عباس رمداني در گفت و گو با خبرنگار شمال نیوز درساري با بيان ...(ادامه)
اصلاح‌‏طلبان گيلان با ليست واحد در انتخابات شركت مي‌‏كنند
احزاب اصلاح‌‏طلب عضو جبهه اصلاحات گيلان سرانجام پس از رايزني‌‏هاي مختلف به ائتلاف رسيدند و با يك ليست واحد در انتخابات شركت مي‌‏كنند. اسحاق راستي،‌‏ عضو ستاد ائتلاف اصلاح‌‏طلبان استان گيلان در گفت‌‏وگو با خبرنگار "ايلنا"، گفت: با وجود اينكه هيات نظارت در گيلان مانند برخي از استان‌‏ها برخورد مناسبي با كانديداهاي اصلاح‌‏طلب نداشته است و بسياري از چهره‌‏هاي شناخته‌‏شده سياسي و فرهنگي معتقد به جمهوريت و اسلاميت را (ادامه)
دستگيري باند بزرگ فساد در آمل
فرمانده نيروي انتظامي آمل از انهدام باند اشاعه فساد و فحشاء در اين شهرستان خبر داد. سرهنگ سيدداود احمدي گفت: اين باند متشكل از 17 نفر زن و مرد از شهرهاي بجنورد- نور و ساري بودند كه در شهر آمل فعاليت داشتند. (ادامه)
راه‌‏اندازي صندوق صوتي در سازمان صنايع و معادن مازندران
صندوق صوتي در سازمان صنايع و معادن مازندران راه‌‏اندازي شد. به گزارش شمال نیوز به نقل از ايلنا, در طرح تكريم ارباب رجوع و به منظور ارتباط مستقيم و بدون واسطه شهروندان با مهدي نژاد, رييس سازمان صنايع(ادامه)
پیکر 36 شهید سانحه سقوط هواپيمای حامل جمعی از پرسنل سپاه  با حضور ا قشار مختلف مردم در تهران تشییع شد و پیکر 5 شهید مازندرانی این حادثه فردا چهارشنبه در شهرهای مازندران تشییع می شود... مازندران در اندوه آلاله هاي سرخ
پیکر 36 شهید سانحه سقوط هواپيمای حامل جمعی از پرسنل سپاه با حضور ا قشار مختلف مردم در تهران تشییع شد و پیکر 5 شهید مازندرانی این حادثه فردا چهارشنبه در شهرهای مازندران تشییع می شود...(ادامه)
دستگيری پدر سنگدلی كه بدن فرزندش را مي‌سوزاند
پدر معتادي كه بعد از هربار مصرف ترياك بدن فرزند 5 ساله اش را به وسيله سيخ داغ مي سوزاند با تلاش مراجع قضايي بازداشت شد. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، راز كودك آزاري اين پدر سنگدل زماني فاش شد كه همسرش پس از مدت ها اين مسئله را به اطلاع اعضاي شوراي حل اختلاف رساند.(ادامه)
افزایش بيماري كليوي در استان گيلان
رئيس كميته بيماران خاص گيلان از افزايش آمار بيماران مزمن كليوي به علت فرسوده بودن شبكه‌هاي آب شهري در اين استان خبر داد. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس،اكبر درزي در رشت افزود: آمار بيماران مزمن كليوي كه هنوز به مرحله دياليز شدن نرسيده‌اند، در گيلان رو به افزايش است و از اهم دلايل آن استفاده از آبهاي آلوده و سنگين مخصوصاً به علت فرسوده بودن شبكه‌هاي شهري و نيز عفوني شدن بدن در اثر بيماري‌هاي مختلف است. (ادامه)
مراسم روز ملي دختران در گرگان
فرماندار گرگان با اشاره به روز ملي دختران گفت: اين قشر با الگوگيري از شخصيت بانوي گرامي حضرت معصومه (س) در زندگي مي‌توانند مادران موفقي در آينده براي تربيت نسلي متعهد و پويا در جامعه باشند.(ادامه)
انجام اولین پرواز بين‌المللي فرودگاه گرگان
اولين پرواز بين‌المللي فرودگاه گرگان در بيست وچهارم آذرماه امسال به عربستان انجام مي‌گيرد. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، علي‌محمد شاعري در جمع خبرنگاران افزود: يك هزار و 578 نفر از حجاج گلستاني جهت حج تمتع از فرودگاه گرگان اعزام مي‌شوند. (ادامه)
نخستين گام در آزادسازى سواحل خزر
در چند روز گذشته برخى سازمانها و نهادهاى دولتى با استقبال از تصميم رئيس جمهور مبنى بر لزوم آزادسازى حريم دريا به رفع تصرف از حريم دريا براى افزايش امكان و استفاده از سواحل اقدام كردند. «محسن زارعى» فرماندار شهرستان سارى در اين باره گفت: طبق برنامه چهارم توسعه سازمانها و نهادهاى دولتى مشمول آزادسازى ۶۰ متر از نوار ساحلى (ادامه)
پوشش كامل روستاهاى مازندران در طرح پزشك خانواده
مناطق روستايى استان مازندران صددرصد زير پوشش طرح پزشك خانواده قرار گرفتند. دكتر بهرامى معاون بهداشتى دانشگاه علوم پزشكى مازندران در همايش مديران شبكه هاى بهداشت و درمان استان كه در رامسر برگزار شد با اعلام اين خبر گفت: براى اجراى كامل اين طرح ۳۷۲ پزشك و ۲۶۷ ماما به خدمت گرفته شدند كه در سطح استان مشغول ارائه خدمات بهداشتى درمانى به مردم هستند.(ادامه)
از مجموع تعداد 16 هزار و 605  ثبت نام کنندگان در سومین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا ، تعداد 777 نفر  رد صلاحیت شدند که 180 نفر مربوط به حوزهای شهری و 597 نفر مربوط به حوزه های ... آمار نهایی تایید و ردصلاحیت نامزدهای شورا در مازندران
از مجموع تعداد 16 هزار و 605 ثبت نام کنندگان در سومین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا ، تعداد 777 نفر رد صلاحیت شدند که 180 نفر مربوط به حوزهای شهری و 597 نفر مربوط به حوزه های ...(ادامه)
سرپرست حج و زيارت مازندران گفت: با فرارسيدن موسم حج، امسال در قالب 34 كاروان 4 هزار و 556 زائربه زيارت خانه خدا مي‌روند. 
 به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، حبيب الله ساداتي در ديدار مديران و كارگزاران حج تمتع با استاندار مازندران گفت: آمار زائران از مازندران نسبت به سال گذشته 32 درصد رشد داشته است. 
اعزام 4 هزار و 556 زائر مازندرانی به خانه خدا
سرپرست حج و زيارت مازندران گفت: با فرارسيدن موسم حج، امسال در قالب 34 كاروان 4 هزار و 556 زائربه زيارت خانه خدا مي‌روند. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، حبيب الله ساداتي در ديدار مديران و كارگزاران حج تمتع با استاندار مازندران گفت: آمار زائران از مازندران نسبت به سال گذشته 32 درصد رشد داشته است. (ادامه)
معرفی رئيس جدید دادگستري شهرستان بابلسر
حسين طالبي در جلسه توديع و معارفه رئيس دادگستري شهرستان بابلسر گفت: ميزان ورودي پرونده‌ها در دادسراها نيز در 6 ماهه اول سال جاري نسبت به سال قبل 15 درصد كاهش داشته و اين در حالي است كه مختومه‌هاي آن 3 درصد افزايش را نشان مي‌دهد‌. (ادامه)
کشف۲۰۹‬بطري مشروبات الكلي دررضوانشهر
دادستان رضوانشهر اعلام كرد: ‪۲۰۹‬بطري مشروبات الكلي يك ليتري از نوع ويسكي توسط ماموران نيروي انتظامي رضوانشهر كشف و ضبط شد و در اين رابطه پنج نفر دستگير شدند. به گزارش شمال نیوز به نقل از ایرنا،رضا رحماني افزود: اين مشروبات كه ساخت كشور اسكاتلند است از مرزهاي غربي وارد كشور مي‌شوند.(ادامه)
300كشته ومجروح درتصادفات هفته گذشته گيلان
رييس مركز اطلاع رساني فرماندهي پليس گيلان گفت: در طول هفته گذشته براثر ‪ ۱۹۶‬فقره انواع تصادف درمعابر درون وبرون شهري استان ‪ ۳۳۶‬نفراز هموطنان كشته و مجروح شدند. به گزارش شمال نیوز به نقل از ایرنا سرهنگ محمد ستيري افزود: ازاين تعداد ‪ ۲۶‬نفر كشته شدند و بقيه مجروح هستند. وي يادآورشد:‪ ۴۳‬درصد از كل مجروحين ومصدومين حادثه را موتورسوران تشكيل مي‌دهند. (ادامه)
جلو گیری از تبليغات غيرقانوني نامزدهاي شورا در ساري
روابط عمومي شهرداري ساري از جمع‌آوري نشان‌ها، علائم وپوسترهاي تبليغات غيرقانوني شماري از نامزدهاي شوراي اسلامي اين شهر خبر داد. به گزارش شمال نیوز به نقل از ایرنا ،شعبان وفايي‌نژاد اعلام كرد: طي ‪ ۴۸‬ساعت گذشته ‪ ۲۰۰‬مورد از تبليغات غيرقانوني داوطلبان انتخابات شوراي اسلامي شهر جمع‌آوري شده است. (ادامه)
آغاز ليگ شطرنج گيلان با حضور70تیم
دبير هيئت شطرنج گيلان از شروع ليگ‌هاي شطرنج استان با حضور بيش از 70 تيم از امروز در خانه شطرنج رشت خبر داد. به گزارش شمال نیوز يوسف آرين‌نژاد گفت: در اين رقابت‌ها در ليگ قهرمانان 10 تيم، در ليگ دسته يك 12 تيم، در ليگ دسته دو 10 تيم، در ليگ دسته سه به (ادامه)
سخنگوي جامعه روحانيت مبارز  اعلام کرد : ليست جامعتين  با جايگزيني حجت‌الاسلام معلمي در مازندران از سوي جامعه روحانيت مبارز تكميل شده است. وي تاكيد كرد: ليست نهايي پس ... ليست جامعتين در مازندران تكميل شد
سخنگوي جامعه روحانيت مبارز اعلام کرد : ليست جامعتين با جايگزيني حجت‌الاسلام معلمي در مازندران از سوي جامعه روحانيت مبارز تكميل شده است. وي تاكيد كرد: ليست نهايي پس ...(ادامه)
توليد سالانه ۵۰ تن آرتميا در مازندران
سالانه ۵۰ تن آرتميا در مزارع آبهاى شور شرق استان مازندران توليد مى شود. مهندس «حبيب نژاد» مديركل شيلات استان مازندران با اعلام اين خبر گفت: با بررسى هاى انجام شده توسط شيلات مناطق شمال بهشهر و جنوب خليج (ادامه)
مازندران ميزبان كشتي پهلواني کشور
مسابقات كشتي پهلواني قهرماني ايران به ميزباني مازندران نيمه دوم آذر در ساري برگزار خواهد شد . اين رقابتها د رده سني بزرگسالان به گود خواهند رفت .مازندران پيش از اين هم ميزباني رقابت هاي كشتي پهلواني كشور را در رده هاي سنين و جوانان و جوانان بر عهده داشت .(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.04 seconds.