.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
راه اندازی بانک اطلاعاتي نخبگان جوان استان گلستان
نماينده سازمان ملي جوانان در استان گلستان از تشكيل و راه‌اندازي بانك اطلاعات نخبگان جوان در اين استان خبر داد به گزارش شمال نیوز به نقل از ایسنا،در نشست تبيين برنامه‌ها و فعاليت‌هاي سازمان ملي جوانان استان گلستان در شش ماه گذشته سيد محمد حسيني (ادامه)
حادثه در ارتفاعات قله دماوند
يك كوهنورد روسي در ارتفاع 4150 متري قله دماوند دچار ارتفاع گرفتگي شد. به گزارش سازمان امداد و نجات، بدنبال اين حادثه ساعت 3 بعدازظهر يك هلي كوپتر براي كمك به كوهنورد روسي به ارتفاعات دماوند پرواز كرد اما به علت (ادامه)
براي اولين بار در جريان سفرهاي استاني هيئت دولت، شركت كنندگان در برنامه‌هاي استقبال و ديدار مردمي رئيس جمهوري، زير پوشش بيمه يكي از مؤسسات بيمه كشور قرار مي‌گيرند ... بیمه استقبال كنندگان مازندرانی از رئيس جمهوري
براي اولين بار در جريان سفرهاي استاني هيئت دولت، شركت كنندگان در برنامه‌هاي استقبال و ديدار مردمي رئيس جمهوري، زير پوشش بيمه يكي از مؤسسات بيمه كشور قرار مي‌گيرند ...(ادامه)
خودسوزی مرد 35ساله‌ بابلی
اختلافات خانوادگي باعث شد تا مرد 35 ساله‌اي در شهرستان بابل اقدام به خودسوزي كند. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس،اين حادثه تلخ در حالي روي داد كه اين زوج جوان به دليل انتخاب محل سكونت دچار مشكل شده بودند‌. (ادامه)
كشت مارچوبه در ۱۰هزار هكتار زمين مازندران
استان مازندران به دليل استعداد و پتانسيل بالا در كشت و توليد مارچوبه، مى تواند نقش مهمى در ارزآورى اين گياه ارزشمند به كشور داشته باشد. گياه مارچوبه داراى ارزش غذايى بسيار بالايى است و علاوه بر داشتن انواع ويتامين هاو املاح معدنى مورد نياز بدن فاقد چربى و كلسترول بوده و در رژيم (ادامه)
خبرگزاری دانش آموزی نکا رتبه برتر مازندران
(ادامه)
معامله بيش از553 هزار سهم در تالار ساري
طي مبادلات امروز در تالار ساري، تعداد 553 هزار و 340 سهم به ارزش بيش از 3 ميليارد و 879 ميليون ريال مورد داد و ستد قرار گرفت. به گزارش شمال نیوز، در روز چهار‌‏‌‏شنبه مورخ 1/9/85 ، تعداد 269 هزار و 843 سهم به ارزش 2 ميليارد و 8 ميليون ريال در تالار (ادامه)
دستگيري سارقان150راس گوسفند درمينودشت
طي يك عمليات غافلگيرانه توسط ماموران انتظامي مينودشت ،سارقان 150 راس گوسفند دستگير شدند. به گزارش شمال نیوز به نقل از پايگاه اطلاع رساني پليس،فردي به نام \"ابوالفضل\" ساكن روستاي دوزين به كلانتري شهرستان مينودشت در استان گلستان (ادامه)
همزمان با سالروز ولادت امام رضا (ع) تالار بورس استان گلستان افتتاح مي‌‏شود
آذرماه سال جاري تالار بورس استان همزمان با سالروز ولادت حضرت امام رضا (ع) افتتاح مي‌‏شود. به گزارش شمال نیوز به نقل از ايلنا, سيدمحمد موسوي, معاون برنامه‌‏ريزي و اداري مالي استاندار گلستان, افزود: با تحقق اين مهم, سرمايه‌‏هاي مردمي(ادامه)
هجده آبان 84 يادتان هست آغاز  شروع سفرهاي استاني آقاي رئيس جمهور كه قريب به يكسال از  آن هم مي گذرد اين يك امر طبيعي و كاملا مورد قبول است كه سفرهاي استاني رئيس جمهور اولين ثمره اش مي تواند تحول شگرفي ... فقط باران به ملاقات ما مي آيد (2)
هجده آبان 84 يادتان هست آغاز شروع سفرهاي استاني آقاي رئيس جمهور كه قريب به يكسال از آن هم مي گذرد اين يك امر طبيعي و كاملا مورد قبول است كه سفرهاي استاني رئيس جمهور اولين ثمره اش مي تواند تحول شگرفي ...(ادامه)
هشدار استاندار مازندران نسبت به آزادسازی سواحل خزر
شهرداران، آزاد‌سازي 60 متر از نوار ساحلي درياي خزر را پيگيري كنند . به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، استاندار مازندران با بيان اين كه مي‌خواهم با شهرداران نقادانه صحبت كنم گفت: با توجه به توافق انجام شده با وزارت مسكن و شهرسازي از شهرداران مي‌خواهيم آزاد سازي 60 متر از نوار ساحلي درياي خزر را پي‌گيري كنند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.167 seconds.