.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
حجت السلام  جمشیدی نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی در جمع خانوادهای شهدا و ایثارگران  که به دیدار رئیس جمهور در حسینیه عاشقان کربلا ساری آمده بودند در لابلای سخنان خود در وصف دکتر احمدی نژاد ،بعلت جو حاکم ... نماینده مجلس و تغییر نام رئیس جمهور !!!
حجت السلام جمشیدی نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی در جمع خانوادهای شهدا و ایثارگران که به دیدار رئیس جمهور در حسینیه عاشقان کربلا ساری آمده بودند در لابلای سخنان خود در وصف دکتر احمدی نژاد ،بعلت جو حاکم ...(ادامه)
مازندران غربي استان بايد گردد
گراني گراني، بيكاري بيكاري، مازندران غربي استان بايد گردد، صلي علي محمد بوي رجايي آمد و انرژي هسته‌اي حق مسلم ماست"، بيشترين شعار مردم اين مناطق در ديدار با رييس جمهوري بود. (ادامه)
دکتر عماد افروغ اصول‌گرابودن كار آساني نيست (گزارش)
دکتر عماد افروغ(ادامه)
حل مشكل كمربندي تنكابن با اقدامي انقلابي
رئيس‌جمهور در جمع مردم تنكابن وعده داد با اقدامي انقلابي مشكل كمربندي تنكابن را حل مي‌كنيم. فارس، محمود احمدي‌نژاد رئيس‌جمهور، صبح امروز چهارشنبه در جمع مردم تنكابن حاضر شد و سال پيامبر را به معناي سال سازندگي، پيشرفت، مهرورزي و عزت دانست و با بيان اين كه در عالم قدرتي جز خدا نيست گفت:ملت ايران پرچمدار عبوديت خدا،صبر و عدالت است. (ادامه)
"رایحه مهر ورزی" در مازندران منتشر شد
همزمان با سفر احمدی نژاد به مازندران "رایحه مهر ورزی" ویژه نامه سفر رئیس جمهوری منتشر شد . به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، این ویژ ه نامه در 4 صفحه رنگی با مضامین متعددی چون شمارش معکوس برای استقبال از ریاست جمهوری ، نگاهی (ادامه)
تجمع جمعی ازمردم مازندران براي ديدن رييس جمهوري مقابل استانداري
در حالي كه رييس جمهوري براي ديدار با مردم نكا دراين شهر به سر مي‌برد، عصر امروز شماري از مردم مازندران براي ديدن "محمود احمدي نژاد" مقابل ساختمان استانداري در ساري تجمع كردند. (ادامه)
دكتر محمود احمدي‌نژاد در اولين روز از سفر خود به استان مازندران عصر روز سه شنبه در جمع مردم نكاء با گراميداشت ياد و خاطر شهدا گفت : ياد و خاطر همه‌ي شهدا به ويژه شهيد حسن قريب، عكاس خبرگزاري ايسنا ... تجلیل رئیس جمهور از شهید محمود احمدی نژاد
دكتر محمود احمدي‌نژاد در اولين روز از سفر خود به استان مازندران عصر روز سه شنبه در جمع مردم نكاء با گراميداشت ياد و خاطر شهدا گفت : ياد و خاطر همه‌ي شهدا به ويژه شهيد حسن قريب، عكاس خبرگزاري ايسنا ...(ادامه)
اصولگرايي بدون كارآمدي ، كارآمدي بدون اصولگرايي .....(يادداشت)
(ادامه)
ورود رييس جمهوري به شهرستان گلوگاه،
رئيس جمهوري و هيات همراه در ادامه ديدار با مردم مازندران دقايقي قبل وارد گلوگاه شرقي‌ترين شهر استان مازندران شد. (ادامه)
رييس جمهوري وارد سوادكوه شد
محمود احمدي‌نژاد" رييس جمهوري اسلامي ايران در ادامه ديدارهاي مردمي خود در سفر به مازندران پس از ساري با عبور از محور فيروزكوه وارد شهرستان سوادكوه شد.(ادامه)
احمدي نژاد وارد ساري شد
دكتر "محمود احمدي نژاد" روز سه‌شنبه در اولين ديدار مردمي خود در استاديوم ورزشي شهيد متقي ساري افزود: امروز پيرامون سه موضوع "درس آموزي از پيامبر اسلام با نگاهي به شرايط امروز جهان"، "انتخابات اخير" و "سازندگي ايران بويژه سازندگي مازندران سرافراز" سخن خواهم گفت.(ادامه)
شهردار تنكابن استيضاح و بركنار شد
رييس شوراي اسلامي شهر تنكابن از استيضاح " علي‌اكبر رضواني " شهردار اين شهر به‌دليل هماهنگي نداشتن با اعضا و اجراي نكردن مصوبات اين شورا خبر داد و گفت: نتيجه استيضاح به بركناري شهردار منجر شد. (ادامه)
برنامه اعزام وزراء به شهرهای مازندرن در اولین روز سفر
در جریان سفر ریاست جمهوری به استان مازندران برنامه استقرار وزراء در اولین روز سفر به شهرهای ذیل اعزام شدند.(ادامه)
دكتر احمدی نژاد صبح فردا در اولین روز از بیست و دومین سفر استانی هیات دولت با مردم شهرستانهای ساری، سوادکوه ، گلوگاه، بهشهر و نکا دیدار می کند. وي  از ساعت 9 صبح  با حضور در ورزشگاه  متقی ساری در اجتماع پرشور ... ديدار رئيس جمهور در اولین روز سفر به مازندران
دكتر احمدی نژاد صبح فردا در اولین روز از بیست و دومین سفر استانی هیات دولت با مردم شهرستانهای ساری، سوادکوه ، گلوگاه، بهشهر و نکا دیدار می کند. وي از ساعت 9 صبح با حضور در ورزشگاه متقی ساری در اجتماع پرشور ...(ادامه)
ايجاد66پايگاه براي جمع‌آوري نامه‌هاي مردمي به رئيس‌جمهوري
مديركل پست استان مازندران گفت: در آستانه سفر رئيس‌جمهوري به مازندران 50 پايگاه ثابت و 16 پايگاه سيار براي جمع آوري نامه‌هاي مردمي به رئيس‌جمهوري در اين استان مستقر مي‌شوند. به گزارش شمال نيوز به نقل از فارس ,اسماعيل بوداغي اظهار داشت: در اين خصوص بيش از 100 نفر نيروي پستي مازندران در اين بخش فعال خواهند شد. (ادامه)
محمد قلي نژاد مازندران در عمق فراموشي(ديدگاه)
محمد قلي نژاد (ادامه)
محمد تیموری مازندران در انتظار بهار عدالت(ديدگاه)
محمد تیموری(ادامه)
رئيس جمهور و هيات دولت آخر هفته جاري ميهمان سرزمين سرسبز و خرم و مردم مهربان استان مازندران است تا با حضور در ميدان عمل، ضمن ديدار با مردم، خانواده‌هاي شهدا و ايثارگران و منتخبان استان، محرومان را از سفره مهرورزي برخوردار كند. انتظار تمام شد ، احمدی نژاد آمدنی شد
رئيس جمهور و هيات دولت آخر هفته جاري ميهمان سرزمين سرسبز و خرم و مردم مهربان استان مازندران است تا با حضور در ميدان عمل، ضمن ديدار با مردم، خانواده‌هاي شهدا و ايثارگران و منتخبان استان، محرومان را از سفره مهرورزي برخوردار كند. (ادامه)
صدور مجوز اكتشاف نفتي در درياي مازندران
وزارت نفت مجوز انجام طرح‌هاي اكتشاف و توسعه بلوك هاي ‌٦ و ‌٢٩ درياي مازندران را دريافت كرد. به گزارش شمال نیوز به نقل از ایسنا، شوراي اقتصاد در جلسه ‌١٣ آبان ماه ‌٨٥، درخواست شماره ‌١٥/١-14092 مورخ ‌١٥ شهريور ‌٨٥ وزارت نفت در خصوص صدور مجوز اجراي طرح اكتشاف و توسعه بلوك‌هاي ‌٦ و ‌٢٩ درياي مازندران را به روش بيع متقابل به استناد بند «ه» ماده ‌١٤ قانون برنامه چهارم توسعه مورد بحث و بررسي قرار دارد و پس از بحث و تبادل نظر ضمن تاييد توجيه فني و اقتصادي طرح مذكور، با انجام آن مشروط به رعايت موارد زير موافقت كرد: (ادامه)
عقيل امامي توسعه مازندران خاستگاه مشترك(ديدگاه)
عقيل امامي(ادامه)
تجمع اعتراضی جمعی از كسبه ساري
شماري از مغازه داران و كسبه ساري در اعتراض به افزايش دست فروشها در پياده روها و ايجاد بازارهاي روزانه و هفتگي در شهر روز شنبه در مقابل ساختمان استانداري مازندران تجمع كردند. تجمع‌كنندگان كه تعدادشان به ‪ ۱۲۰‬نفر مي‌رسيد ، خواستار تحقق وعده‌هاي شهرداري ، شوراي شهر و مسوولان استاني در حل اين مشكل شدند. كسبه معترض معتقدند : دست فروش با بساط كردن انواع مايحتاج عمومي مانع كسب و كار مغازه داران كه بيشترين ماليات را پرداخت مي‌كنند ، مي‌شوند. به گفته آنان ، در اعتراض قبلي كه از طريق اصناف به شوراي شهر و شهردار ارائه شده بود مقرر بود تا با نظارت بيشتر مانع بساط كردن دست فروشان در پياده روها شوند ولي اين امر تحقق نيافت. كسبه همچنين به فرهنگ شدن بازارهاي هفتگي اعتراض كرده و اظهار داشتند: بازار روزها موجب كاهش درآمد كسبه و مغازه داران ماليات پرداز شده است. اين تجمع با حضور رييس شوراي اسلامي شهر ، شهردار ساري و همچنين مسوول امور شهري و روستايي استانداري مازندران و برگزاري نشستي مشترك براي حل مشكلات ، پس از دو ساعت مقارن ظهر امروز پايان يافت. شهرستان ساري مركز استان مازندران داراي نيم ميليون نفر جمعيت است. (ادامه)
افتتاح دفترحمايت ازحقوق شهروندي زندانيان در گیلان
مدير كل زندانهاي گيلان گفت : واحد حمايت از حقوق شهروندي زندانيان در استان افتتاح شده‌است. (ادامه)
رئیس ائتلاف خدمتگزاران مستقل ایران اسلامی در مازندران منصوب شد
امیری دبیرکل ائتلاف خدمتگزاران ایران اسلامی در حکمی، عباس رمدانی را به عنوان رئیس این ائتلاف در استان مازندران منصوب کرد. عباس رمدانی رئیس ائتلاف خدمتگزاران مستقل ایران اسلامی در مازندران در گفتگو با خبرنگار مهر، مواضع و و سیاست های این ائتلاف در دفتر مازندران را تشریح کرد.(ادامه)
مهندس عبدالحسين بيگدلي  مديرکل  سابق راه وترابري  گيلان بوده و به نقل از برخي همسر ایشان هم ساروي میباشد(ضرب المثل اهل كجايي .. همسرم علي آبادي است) و تمايل خدمت رساني در استان سرسبز مازندران را دارد، قرار است... آخرین بازمانده راهی شد !!!
مهندس عبدالحسين بيگدلي مديرکل سابق راه وترابري گيلان بوده و به نقل از برخي همسر ایشان هم ساروي میباشد(ضرب المثل اهل كجايي .. همسرم علي آبادي است) و تمايل خدمت رساني در استان سرسبز مازندران را دارد، قرار است...(ادامه)
اهالي روستا جامخانه ساري كه صبرشان از بي توجهي مسئولين در جلوگيري وكاهش تصادفات جاده اي ومرگ ومير عزيزانشان در اين محور لبريز شد با تجمع چند ساعته وبستن جاده محور مواصلاتي ساري گرگان خواستار... پل زيرگذرخواسته ما دركاهش مرگ و میرراهها
اهالي روستا جامخانه ساري كه صبرشان از بي توجهي مسئولين در جلوگيري وكاهش تصادفات جاده اي ومرگ ومير عزيزانشان در اين محور لبريز شد با تجمع چند ساعته وبستن جاده محور مواصلاتي ساري گرگان خواستار...(ادامه)
ايجاد امكانات رفاهى براى توقف طولانى مسافران در سارى
5/3 هكتار از زمين ها و منازل مجاور محوطه فرودگاه سارى به منظور ايجاد فضايى با تمامى امكانات رفاهى براى مسافران و توقف طولانى مدت خودروها در محوطه فرودگاه با هزينه اى بالغ بر ۵ ميليارد ريال آزادسازى و تسطيح شد. (ادامه)
درس هنر در مدارس مازندران «غريبه» است
درس هنر در مدارس استان مازندران به عنوان يك واحد درسى شناخته نمى شود و به قولى هنر در مدارس اين استان غريب است. «فاضلى» رئيس سازمان آموزش و پرورش مازندان با اعلام اين مطلب گفت: در اين استان كانون هاى فرهنگى هنرى وابسته به آموزش وپرورش وجود ندارد. (ادامه)
معرفی امام‌جمعه جديد آستارا
طي حكمي از سوي شوراي سياست‌گذاري ائمه جمعه، حجه‌الاسلام "علي‌اكبر اكرمي" به عنوان امام‌جمعه جديد شهرستان مرزي آستارا منصوب شد. جلسه معارفه امام جمعه جديد آستارا، با حضور حجه‌الاسلام "اسلامي‌نژاد" مسوول دفتر شوراي سياست‌گذاري ائمه جمعه استان گيلان و جمعي از (ادامه)
ميرزا كوچك جنگلي از مفاخر ايران است
نماينده مردم رشت گفت: ميرزا كوچك جنگلي از مفاخر ايران و مايه مباهات مردم استان گيلان است. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ،هاجر نيك‌صفت امروز در كنگره دانش آموزي ميرزا كوچك خان جنگلي در سالن خاتم‌الانبياء رشت در آغاز بزرگداشت 85 (ادامه)
جايگاه شوراها در قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران(بخوانيد)
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.067 seconds.