.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
استفاده از سئوالات سطحی و موهن در مورد زندگی پیامبر گرامی اسلام در آزمون دانش آموزان مراکز استعدادهای درخشان مازندران با اعتراض گسترده دانش آموزان و اولیاء آنان روبرو شد. سئوالات موهن در مورد پیامبر (ص) ؛ اینبار در مازندران
استفاده از سئوالات سطحی و موهن در مورد زندگی پیامبر گرامی اسلام در آزمون دانش آموزان مراکز استعدادهای درخشان مازندران با اعتراض گسترده دانش آموزان و اولیاء آنان روبرو شد.(ادامه)
دكتر محمد رضا جمالى درس هاى يك حضور(ديدگاه)
دكتر محمد رضا جمالى(ادامه)
یک مازندرانی، رییس دفتر احمدی نژاد !!
هر چند رییس جمهور به وی اعتماد کامل دارد و از عملکرد مدیریتی او در سازمان ... راضی است ولی برای حفظ منافع کلان دولت احتمالاً فرد دیگری را به جای ایشان منصوب خواهد کرد ...(ادامه)
سوابق اجرایی و مدیریتی دکتر شاعری
(ادامه)
نخستين دانشگاه هتل‌داري کشور در گرگان
مجري ساخت هتل پنج ستاره‌ گرگان از راه‌اندازي اولين دانشگاه هتل‌داري كشور دراين شهرستان خبر داد. (ادامه)
 با انتصاب استاندار گلستان به سمت معاون وزير كشور، مراسم معارفه سرپرست استاندار جديد گلستان شنبه در گرگان برگزار مي‌شود.انجم شعاع معاون فعلي عمراني استاندار گلستان ... "انجم شعاع " سرپرست جدید استانداری گلستان
با انتصاب استاندار گلستان به سمت معاون وزير كشور، مراسم معارفه سرپرست استاندار جديد گلستان شنبه در گرگان برگزار مي‌شود.انجم شعاع معاون فعلي عمراني استاندار گلستان ...(ادامه)
انتقادعضوشوراي شهررشت ازمدافعان شهردار
(ادامه)
مسابقات در فضايي بي حال و سرد و خاموش برگزار شد... وقتي دوست خبرنگارم مرا به سالن برد، به محض ورود به سالن وقتي كت و شلوار اطو شده آقاي مديركل بهزيستي و هيكل تنومند ايشان را در سكوي ورزشگاه ... صداي خر و پف مي آيد ...
مسابقات در فضايي بي حال و سرد و خاموش برگزار شد... وقتي دوست خبرنگارم مرا به سالن برد، به محض ورود به سالن وقتي كت و شلوار اطو شده آقاي مديركل بهزيستي و هيكل تنومند ايشان را در سكوي ورزشگاه ...(ادامه)
در حالیکه مهندس شفقت استاندار مازندران از بی توجهی برخی از مدیران در جهت توسعه استان گله مند است و اخیرآ نیز در جلسه كارگروه اشتغال و سرمايه‌گذاري  انتقاد خود را از عدم ايجاد شهرك ... 




گله استاندار ... و مدیران نا بلد !!؟؟
در حالیکه مهندس شفقت استاندار مازندران از بی توجهی برخی از مدیران در جهت توسعه استان گله مند است و اخیرآ نیز در جلسه كارگروه اشتغال و سرمايه‌گذاري انتقاد خود را از عدم ايجاد شهرك ... (ادامه)
متوليان فناوري اطلاعات و ارتباطات همواره سازمانها و ادارات و حتي اشخاص را با استفاده از ترتيبات امنيتي و سيستمهاي جلوگيري از نفوذ (نظير فايروال و ...) مجاب مي نمايند حال آنكه سايت اينتر نتي مخابرات مازندران هك شد
متوليان فناوري اطلاعات و ارتباطات همواره سازمانها و ادارات و حتي اشخاص را با استفاده از ترتيبات امنيتي و سيستمهاي جلوگيري از نفوذ (نظير فايروال و ...) مجاب مي نمايند حال آنكه (ادامه)
خزر در اغما ي چشماي من وتوست... نفس هايش گرفته ... به سختي بسوي ساحل مي آيد... سرفه هاي چركين سينه هايش را ، ماهي ها خوب مي فهمندوماسه ها شاهد آلودگي هاي بزرگترين درياچه دنياست... خزر در بازيچه بي احساسي ... سخني با استاندار مازندران..خزر ديگر آبي نيست
خزر در اغما ي چشماي من وتوست... نفس هايش گرفته ... به سختي بسوي ساحل مي آيد... سرفه هاي چركين سينه هايش را ، ماهي ها خوب مي فهمندوماسه ها شاهد آلودگي هاي بزرگترين درياچه دنياست... خزر در بازيچه بي احساسي ...(ادامه)
محمد قلي نژاد كاهش محبوبيت‌ چرا ؟ اعتماد سنجي مردم در انتخابات را جدي بگيرد ...(يادداشت)
محمد قلي نژاد (ادامه)
لبخند مقام ارشد كشوري از عدم حضور آقاي مديركل ؟؟؟
طرح ايمن سازي مدارس حاشيه راههاي استان بدون حضور مديركل آموزش وپروش استان ومسئولين ارشد آموزش وپرورش برگزار شد. طرح ايمن سازي مدارس حاشيه راههاي استان مازندران با حضور قائم مقام رياست سازمان راهداري و حمل ونقل جاده اي كشور ، مديركل حمل ونقل و پايانه (ادامه)
نتایج اولیه شمارش آراء خبرگان در مازندران
حضور حضرت آيت الله طبرسي در مجلس خبرگان قطعی است به گزارش خبرنگار شمال نيوز درساري ، رقابت تنگاتنگ نورالله طبرسي ولاريجاني به نحوي است كه اخبار تعداد شمارش آراء بين مسئولان ارشد استانداري و برخي مديران از شور وحساسيت ويژه اي دنبال مي شود .(ادامه)
محمد قلي نژاد مازندران در عمق فراموشي(ديدگاه)
محمد قلي نژاد (ادامه)
براي رفع غبار محروميت درمازندران، به عهدتان پايبند باشيد
قرار بود بيايد ....مي گفتند تا چند روز آينده مهمان استان ماست ... اما او نيز خود مهمان داشت ونيامد... يك روز سرد را براي رسيدن به محل كارم پيش رو داشتم كه همه اش به فكر سفر آقاي رئيس جمهور بودم ... انشاالله اينبار هم سرسبزي مازندران كار (ادامه)
ارتباط بی واسطه استاندارمازندران با مردم400روستا
مدير ارشد اجرايي مازندران در دولت نهم با مردم 400 روستاي اين استان از نزديك ارتباط برقرار كرده است. مهندس ابوطالب شفقت، با اعلام اين خبر در اولين جلسه كميته مشاوران اطلاع رساني استاندار در ساري افزود: با تغيير نگاه مديريت اجرايي و برقراري (ادامه)
شكرالله رضازاده شرمه مازندران محروم در انتظار رئيس جمهور(ديدگاه)
شكرالله رضازاده شرمه(ادامه)
حسين زكريايي عزيزي تأخیر جبران ناپذیر در معرفی رجال دفاع مقدس مازندران(يادداشت)
حسين زكريايي عزيزي (ادامه)
چهار تن از نمايندگان گلستان در نامه اي به وزير كشور خواستار پاسخگويي به سئوال خود شدند .در اين نامه از وزير كشور سئوال شده چرا با وجود نيروهاي توانمند مجرب ، كار آمد ، علمي و متخصص در استان گلستان از وجود آنها درمديريت هاي اجرايي... سوال نمايندگان استان گلستان از وزير كشور
چهار تن از نمايندگان گلستان در نامه اي به وزير كشور خواستار پاسخگويي به سئوال خود شدند .در اين نامه از وزير كشور سئوال شده چرا با وجود نيروهاي توانمند مجرب ، كار آمد ، علمي و متخصص در استان گلستان از وجود آنها درمديريت هاي اجرايي...(ادامه)
كمتر كسي را مي توان يافت كه به اين نكته بديهي نرسيده باشد كه ملت قهرمان ايران اسلامي در سوم تير 1384 به تحول رأي داده اند. تحولي كه بعنوان مجموعه اي بزرگ شامل زير مجموعه هايي متعدد و متنوع ... سخني با استاندار مازندران
كمتر كسي را مي توان يافت كه به اين نكته بديهي نرسيده باشد كه ملت قهرمان ايران اسلامي در سوم تير 1384 به تحول رأي داده اند. تحولي كه بعنوان مجموعه اي بزرگ شامل زير مجموعه هايي متعدد و متنوع ...(ادامه)
عقيل امامي سياست هاي ناهماهنگ در مازندران(ديدگاه)
عقيل امامي(ادامه)
راز و رمز تضعیف استاندار مازندران ؟!!(ديدگاه)
(ادامه)
اعتراض نمايندگان گلستان ازعزل و نصب هاي مديران استان
چند تن از نمايندگان مردم گلستان در مجلس شوراي اسلامي، اعتراض خود را از نحوه عزل و نصب هاي مديران استان در قالب نامه اي براي وزير كشور ارسال كردند . در بخشي از اين نامه آمده است:استاندار گلستان از زمان انتصاب‌،‌ ضمن شناسايي دوستان،‌ همكاران و همشهريان خويش براي انتصابات آنان به عنوان مديران ارشد استان (ادامه)
حامد طالبی رئیس جمهور، گوش شنوای مستضعفین (يادداشت)
حامد طالبی(ادامه)
31 سئوال بی جواب از تغییرات مدیران استان (ديدگاه)
(ادامه)
مشاور امور ارتباطات استاندار مازندران شايعه بركناري يا تغيير مديريت ارشد اجرايي استان مازندران را تكذيب كرد اسماعيل فدايي با اشاره به انعكاس اين اخبار در سايت هاي مختلف اظهار داشت: خبرهاي منعكس شده در ارتباط با بركناري استاندار مازندران خبر تغيير استاندار مازندران تكذيب شد
مشاور امور ارتباطات استاندار مازندران شايعه بركناري يا تغيير مديريت ارشد اجرايي استان مازندران را تكذيب كرد اسماعيل فدايي با اشاره به انعكاس اين اخبار در سايت هاي مختلف اظهار داشت: خبرهاي منعكس شده در ارتباط با بركناري استاندار مازندران(ادامه)
بررسي چالش های مطبوعات مازندران با حضور استاندار؛
(ادامه)
'گفتگو با  مشاور جوان استاندار مازندران نگاه دولت اصولگرا به جوانان(ديدگاه)
'گفتگو با مشاور جوان استاندار مازندران(ادامه)
قول استانداربراي حل بحران اشتغال در تنكابن
 (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.485 seconds.