.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
استانداري مازندران حكم دومين شهردار پيشنهادي شوراي سوم كلاردشت را تائيد كرد.بالاخره پس از ماهها انتظار ... كلاردشت هم شهردار جديد خود را شناخت
استانداري مازندران حكم دومين شهردار پيشنهادي شوراي سوم كلاردشت را تائيد كرد.بالاخره پس از ماهها انتظار ...(ادامه)
ايرج نيازآذري مدير روابط عمومي دانشگاه مازندران همايش تجليل از فرزانگان مازندران و ياداشت روز(ديدگاه)
ايرج نيازآذري مدير روابط عمومي دانشگاه مازندران(ادامه)
مسئولان ارشد اين ستاد به اين نتيجه رسيدند كه بايد كار تشكيلاتي كنند و به طور يقين در استان مازندران نيز اين ستاد به محوري كردن كارهاي انتخاباتي به ائتلاف نزديك خواهد شد ...



مازندران و ائتلاف خوش خدمت
مسئولان ارشد اين ستاد به اين نتيجه رسيدند كه بايد كار تشكيلاتي كنند و به طور يقين در استان مازندران نيز اين ستاد به محوري كردن كارهاي انتخاباتي به ائتلاف نزديك خواهد شد ... (ادامه)
با نگاهي گذارا به گذشته اي نه چندان دور مي بينيم روز خبرنگاري وجود نداشت تا اينكه در هفدهم مرداد ماه با شهادت مظلومانه محمود صارمي خبرنگار خبرگزاري جمهوري اسلامي به همراه چند تن از ديپلمات هاي ايراني در مزار شريف ... خبرنگار، قطعه اي گمشده از پازل جامعه
با نگاهي گذارا به گذشته اي نه چندان دور مي بينيم روز خبرنگاري وجود نداشت تا اينكه در هفدهم مرداد ماه با شهادت مظلومانه محمود صارمي خبرنگار خبرگزاري جمهوري اسلامي به همراه چند تن از ديپلمات هاي ايراني در مزار شريف ...(ادامه)
کشف گونه جديد از كنه‌هاي آبزي درگيلان
(ادامه)
بر اساس شواهد بدست آمده بشر اوليه در دوره پارينه سنگي در مسير مهاجرت خود از آفريقا، در استان گيلان سكونت داشته است.اين آثار مربوط به بيش از صد هزار سال پيش ... بشر اوليه در استان گيلان سکونت داشته است
بر اساس شواهد بدست آمده بشر اوليه در دوره پارينه سنگي در مسير مهاجرت خود از آفريقا، در استان گيلان سكونت داشته است.اين آثار مربوط به بيش از صد هزار سال پيش ...(ادامه)
نگاهي به وضعيت درخت گردو در جنگل‌هاي شمال (ديدگاه)
(ادامه)
استان مازندران عليرغم دارا بودن قابليتهاى توسعه در بخشهاى صنعتى واستقرار صنايع مادرو همچنين وجود نيروهاى متخصص وبرخوردارى و امكان جذب سرمايه گذارى داخلى وخارجي، متاسفانه ساليان متمادي است در پى يك مصوبه از قافله ى پيشرفت نسبت به ديگر استانها ... احداث پالایشگاه درمازندران در هاله اى از ابهام
استان مازندران عليرغم دارا بودن قابليتهاى توسعه در بخشهاى صنعتى واستقرار صنايع مادرو همچنين وجود نيروهاى متخصص وبرخوردارى و امكان جذب سرمايه گذارى داخلى وخارجي، متاسفانه ساليان متمادي است در پى يك مصوبه از قافله ى پيشرفت نسبت به ديگر استانها ...(ادامه)
نامه سرگشاده فعالان مطبوعاتي به استاندار گلستان
(ادامه)
تشكيل جمعيت طرفداران ايمني راهها درمازندران
(ادامه)
انتصاب مبهم مدير كل دفتر اجتماعي استانداري مازندران!
شنيده ها حاكيست حسيني رئيس سابق شوراي اسلامي مركز استان بعد از انتصاب فياضي به رياست سازمان آموزش و پرورش مازندران بعنوان مدير كل دفتر اجتماعي استانداري منصوب ...(ادامه)
بررسی فساد مالی عضو ارشد اتاق بازرگانی
(ادامه)
"خداحافظ همین حالا "
(ادامه)
در اين نامه اشتهار نايب رئيس سابق اتاق مازندران به مسائل منفي اشاره شده و ادامه عضويت وي در اتاق بازرگاني به مصلحت دانسته نشده است... تلاش براي لغو اعتبارنامه
در اين نامه اشتهار نايب رئيس سابق اتاق مازندران به مسائل منفي اشاره شده و ادامه عضويت وي در اتاق بازرگاني به مصلحت دانسته نشده است...(ادامه)
درحالي‌كه كارشناسان محيط ‌زيست بارها نسبت به پيامدهاي ناگوار زيست‌محيطي احداث كارخانه پتروشيمي در استان گلستان هشدار داده بودند اما عزم مسئولان استاني براي احداث اين كارخانه تغييري نكرد و در نتيجه ... اولين قرباني پتروشيمي گلستان
درحالي‌كه كارشناسان محيط ‌زيست بارها نسبت به پيامدهاي ناگوار زيست‌محيطي احداث كارخانه پتروشيمي در استان گلستان هشدار داده بودند اما عزم مسئولان استاني براي احداث اين كارخانه تغييري نكرد و در نتيجه ...(ادامه)
وی از کساني است که بيش از سه دهه وقت خود را صرف شناخت فرهنگ ايرانيان کرده و تاکنون به نتايج بسيار ارزنده اي رسيده است. او به خوبي با زبان فارسي آشنا است و از زماني که رساله دکتراي مردم شناسي خودش را درباره گيلان تهيه ... گيلاني ها به جهان عمودي نگاه مي کنند
وی از کساني است که بيش از سه دهه وقت خود را صرف شناخت فرهنگ ايرانيان کرده و تاکنون به نتايج بسيار ارزنده اي رسيده است. او به خوبي با زبان فارسي آشنا است و از زماني که رساله دکتراي مردم شناسي خودش را درباره گيلان تهيه ...(ادامه)
نگاهي به زندگينامه مرحوم آيت‌الله‌العظمي فاضل لنكراني (بخوانيد)
(ادامه)
سازمان كار و امور اجتماعي استان مازندران در مديريت يكنواخت چندين ساله حسيني مطلق، ارتباط بسيار ضعيفي با رسانه‌هاي مختلف داشته است و اين مسئله اعتراض بسياري از خبرنگاران را برانگيخت... مديريت 10 ساله و سكوت مطلق
سازمان كار و امور اجتماعي استان مازندران در مديريت يكنواخت چندين ساله حسيني مطلق، ارتباط بسيار ضعيفي با رسانه‌هاي مختلف داشته است و اين مسئله اعتراض بسياري از خبرنگاران را برانگيخت...(ادامه)
زمان و نحوه ثبت نام داوطلبان مجلس هشتم(ديدگاه)
(ادامه)
سرانجام پس از ۹ روز از انتشار اولین خبر مبنی بر واگذاری ۱۲۰ هکتار از جنگل های گیلان به دستور وزیر جهاد کشاورزی و بر کناری مدیران ارشد سازمان جنگل ها ،وزیر جهاد کشاورزی دستور قبلی خود برای واگذاری جنگل را لغو ... دستور وزیر و پس گیری جنگل های گیلان
سرانجام پس از ۹ روز از انتشار اولین خبر مبنی بر واگذاری ۱۲۰ هکتار از جنگل های گیلان به دستور وزیر جهاد کشاورزی و بر کناری مدیران ارشد سازمان جنگل ها ،وزیر جهاد کشاورزی دستور قبلی خود برای واگذاری جنگل را لغو ...(ادامه)
من احمدی نژاد این شهرهستم
شهردار جدید یکی ازشهرهای گلستان درمراسم معارفه خود با انتقاد شدید از عملکرد شهردار سابق صریحا وضعیت شهر در زمان شهرداري وي را دوران خماري و بی حالي معرفی کرد و تاکید کرد که دوران خماری شهر ...(ادامه)
سفرهای خانوادگی با ماشینهای دولتی
برغم شعارهای ساده زیستی مسئولان دولت نهم و همچنین تاکید ویژه آنان به عدم استفاده از امکانات دولتی ، متاسفانه اخيراً در روزهای تعطیل برخي از مدیران کل دستگاههای اجرایی و حتی مدیران رده پایین تر به ...(ادامه)
آخرین اخبار انتخاباتي مرکز استان گلستان
از محافل سياسي گرگان خبر مي رسد با گذشت زمان و نزديك شدن به زمان برگزاري هشتمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي ، تحركات گروههاي سياسي و افراد بيشتر شده است. (ادامه)
بازديداعضاي كميسيون اجتماعي مجلس از جزيره آشوراده
اعضاي كميسيون اجتماعي مجلس شوراي اسلامي از منطقه گردشگري جزيره آشوراده و كارخانه دانه‌هاي روغني "يگانه خزر" در بندرتركمن بازديد كردند. (ادامه)
ششمین سالگرد حادثه سقوط هواپيماي ياك ‪ ۴۰‬در گرگان برگزار شد
ششمين مراسم سالگرد ارتحال جانسوز نمايندگان فقيد استان گلستان در هواپيماي "ياك ‪ "۴۰‬به همراه وزير راه و ترابري و معاونان وي به همراه تني چند از همراهان شامگاه پنجشنبه (ادامه)
نشست مطبوعاتي رئيس دانشگاه آزاد ساري
دکتر کیومرث نیاز آذری عصر امروز در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان افزود : دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری در بهمن ماه سال 71 کار خود را آغاز کرد و هم اکنون پس از 15 سال 60 رشته و 10 هزار دانشجو در این دانشگاه وجود دارد و در این مدت 16 هزار دانشجو در رشته های مختلف از دانشگاه آزاد ساری فارغ التحصیل شده اند .(ادامه)
شفقت:از انتقاد دانشجويان استقبال می کنیم
استاندار مازندران در جمع دانشجويان دانشگاه مازندران، انتقاد و سئوال را از خصيصه‌هاي دانشجويان و جوانان دانست و گفت: خدمتگزاران نظام بايد پذيراي اين نظرات بوده و براي انجام بهتر امور از آن بهره گيرند.(ادامه)
انتقاد از زيرآب زنی شهر «زيراب»
متأسفانه تمامي حمايتهاي مديران در استان مازندران از شهرهاي بزرگ است و شهرهاي كوچك مانند زيراب همچنان به فراموشي سپرده ميشوند. با توجه به اينكه نمايندگان شوراي شهر ...(ادامه)
جوازصنعت و معدن درگيلان يك روزه صادرمیشود
رئيس سازمان صنايع و معادن گيلان از صدور جواز صنعت و معدن طي يك روز اداري براي تسهيل روند سرمايه گذاري در اين استان خبر داد. (ادامه)
تشکیل معاونت فرهنگي اجتماعي در شهرداري ساری
شهردار ساري از ايجاد پست معاونت فرهنگي و اجتماعي در شهرداري اين شهر خبر داد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.496 seconds.