.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
با نزدیک شدن به انتخابات مجلس هشتم آرایش کاندیداهای مجلس رفته رفته شکل می گیرد و تا کنون طیف وسیعی از دانشگاهیان ، اصحاب رسانه و فرهنگ و هنر، مدیران ارشد اجرایی دولتهای قبل و نیز طیفی ... آخرين كانديدهاي احتمالي مجلس هشتم در استان گيلان
با نزدیک شدن به انتخابات مجلس هشتم آرایش کاندیداهای مجلس رفته رفته شکل می گیرد و تا کنون طیف وسیعی از دانشگاهیان ، اصحاب رسانه و فرهنگ و هنر، مدیران ارشد اجرایی دولتهای قبل و نیز طیفی ...(ادامه)
دانشكده علوم پايه دانشگاه آزاد اسلامي گرگان مجوز فعاليت گرفت
(ادامه)
نمایندگان گیلان در مجلس صدرنشین هستند
(ادامه)
چای بلبل با تاریخ انقضای 2010
(ادامه)
رئیس سابق دانشگاه شمال در پی تدوین استراتژی توسعه شهری تهران در خصوص شهرهای شمالی اظهار داشت : با توجه به تعریف کارکرد شهر در استان های شمالی مانند خیلی از مناطق کشور شهری وجود ندارد بلکه تراکم خانه ... در استانهاي شمالي شهري وجود ندارد
رئیس سابق دانشگاه شمال در پی تدوین استراتژی توسعه شهری تهران در خصوص شهرهای شمالی اظهار داشت : با توجه به تعریف کارکرد شهر در استان های شمالی مانند خیلی از مناطق کشور شهری وجود ندارد بلکه تراکم خانه ...(ادامه)
آغاز فعالیت دانشكده مجازي بندرانزلي
(ادامه)
اقدام اصولگرایانه رئیس جمهور
(ادامه)
نشست تخصصي بررسي سند ملي طبيعت گردي
(ادامه)
شرایط برای نمایشگاه بین المللی مازندران در شهرستان قائمشهر کاملاً متفاوت با ساير استان های دیگر و حتی بر خلاف دستور العمل ها و ضوابط ارگانهای نظارتی همانند سازمان توسعه صادرات غیر نفتی کشور می باشد که به زعم بسیاری از کارشناسان اين مشکلات به واسطه سیاسی بودن مدیران درگیر ... ساری آری یا نه ؟؟!!
شرایط برای نمایشگاه بین المللی مازندران در شهرستان قائمشهر کاملاً متفاوت با ساير استان های دیگر و حتی بر خلاف دستور العمل ها و ضوابط ارگانهای نظارتی همانند سازمان توسعه صادرات غیر نفتی کشور می باشد که به زعم بسیاری از کارشناسان اين مشکلات به واسطه سیاسی بودن مدیران درگیر ...(ادامه)
گلوگاه مفاسد اقتصادی کشور پیدا شد!
(ادامه)
استقلال کامل مالی دانشگاه کشاورزی مازندران
(ادامه)
ماندگاري مديران مازندراني
(ادامه)
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی برای حضور در مراسم ربع قرن تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی و افتتاح مجتمع آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی بزودی وارد مازندران خواهد شد. ايشان قرار است در اين سفر در يادواره سرلشگر شهيد  ...
سفر آیت ا... هاشمی رفسنجانی به مازندران
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی برای حضور در مراسم ربع قرن تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی و افتتاح مجتمع آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی بزودی وارد مازندران خواهد شد. ايشان قرار است در اين سفر در يادواره سرلشگر شهيد ... (ادامه)
مازندران با تقدیم 400 شهید روحانی رتبه دوم کشور از نظر تعدادی شهدای روحانی به خود اختصاص داده است، یادآور شد: شب شعر، نقل خاطره گوئی و پرده برداری از یادمان شهدای روحانی استان از اعم برنامه های جنبی این یادواره است. اولين یادواره شهدای روحانی مازندران برگزار میشود
مازندران با تقدیم 400 شهید روحانی رتبه دوم کشور از نظر تعدادی شهدای روحانی به خود اختصاص داده است، یادآور شد: شب شعر، نقل خاطره گوئی و پرده برداری از یادمان شهدای روحانی استان از اعم برنامه های جنبی این یادواره است.(ادامه)
تجمع کارگران کارخانه کنفکار رشت مفابل استانداري
(ادامه)
کسر بودجه چند صد میلیوني گردشگری گیلان!
(ادامه)
آنچه مسلم است اینکه مسئولین استان بويژه استاندار که خود از یادگاران سالهای حماسه وایثار است و همچنین فرمانده ارشد سپاه در استان که از فرماندهان تا رده گردان و تیپ این لشکر سرافراز در دوران پرافتخار دفاع مقدس بوده و شناخت ... تأخیر جبران ناپذیر در معرفی رجال دفاع مقدس مازندران
آنچه مسلم است اینکه مسئولین استان بويژه استاندار که خود از یادگاران سالهای حماسه وایثار است و همچنین فرمانده ارشد سپاه در استان که از فرماندهان تا رده گردان و تیپ این لشکر سرافراز در دوران پرافتخار دفاع مقدس بوده و شناخت ...(ادامه)
مخالفت شوراي شهرقائمشهر با انتقال نمايشگاه بين المللي
(ادامه)
گفتگو با محسن رضايي خاطراتم جعبه سیاه جنگ است(ديدگاه)
گفتگو با محسن رضايي(ادامه)
اگر‌ در انتخابات آينده نيز اقبال با اصلاح‌طلبان باشد، به طور حتم رويه آنها مانند گذشته نخواهد بود بلكه جرياني عاقل خواهند بود كه سعي خواهند كرد از تندروي‌ها به شدت پرهيز كنند ...اگر دولت گذشته به بحث معيشت مردم بيشتر توجه مي‌كرد به راحتي... اصلاح طلبان عاقل ميشوند !
اگر‌ در انتخابات آينده نيز اقبال با اصلاح‌طلبان باشد، به طور حتم رويه آنها مانند گذشته نخواهد بود بلكه جرياني عاقل خواهند بود كه سعي خواهند كرد از تندروي‌ها به شدت پرهيز كنند ...اگر دولت گذشته به بحث معيشت مردم بيشتر توجه مي‌كرد به راحتي...(ادامه)
علي عبدالهي وقتي به گيلان آمد ، به هيچ روي فکر نمي کرد چهار سوي خيابانهاي منتهي به کاخ بلند استانداري اين همه بلند گو داشته باشد؛ که همه يکصدا  وگاه به تک مضرابي بر طبل رفتن او مي کوفتند  وگاه نشريات نيز رفتن او را سرخوشانه تيتر مي کردند ، - چنانچه وي همين اواخر در جمع ... فصلي براي سردار
علي عبدالهي وقتي به گيلان آمد ، به هيچ روي فکر نمي کرد چهار سوي خيابانهاي منتهي به کاخ بلند استانداري اين همه بلند گو داشته باشد؛ که همه يکصدا وگاه به تک مضرابي بر طبل رفتن او مي کوفتند وگاه نشريات نيز رفتن او را سرخوشانه تيتر مي کردند ، - چنانچه وي همين اواخر در جمع ...(ادامه)
گزیده ای از ویژه های روزنامه های 25شهریور
(ادامه)
گزیده ای از ویژه های روزنامه های روز 21 شهریور
(ادامه)
در استفاده از مديران زير مجموعه خود براي اجراي طرح‌ها و برنامه‌هاي دولت در راستاي خدمت رساني به مردم تنها به شايستگي‌هاي آنان مي‌انديشد و در اين راستا به مطالبات گروه‌هاي خاص بي اعتنا ... به اعتقاد رياست محترم جمهوري ، استاندار پدر استان است ... فعلا کسي را برای هیچ سمتی مشخص نکرده ام
در استفاده از مديران زير مجموعه خود براي اجراي طرح‌ها و برنامه‌هاي دولت در راستاي خدمت رساني به مردم تنها به شايستگي‌هاي آنان مي‌انديشد و در اين راستا به مطالبات گروه‌هاي خاص بي اعتنا ... به اعتقاد رياست محترم جمهوري ، استاندار پدر استان است ...(ادامه)
يك قرن تا زهكشي ويكپارچه سازي مزارع استان
(ادامه)
گزیده ای از ویژه های روزنامه های18شهریور
(ادامه)
گزیده ای از ویژه های روزنامه های 15شهریور
(ادامه)
كوروش غفاري چراتي نمايشگاه بين المللي مازندران ؛ از ساري تا قائم شهر! (ديدگاه)
كوروش غفاري چراتي(ادامه)
عقب ماندگي ديگر در اجراي پروژه اي ديگر(گزارش)
(ادامه)
تعدادی از منابع خبری از بازداشت آقای "ی" همسر معاون مازندراني رئیس جمهورکه سمت بازرس ویژه رئیس سازمان و مشاور ارشد را برعهده داشته خبر دادند که پس از آن ماجرای استعفای .... شایعات بازداشت همسر تا ادعای استعفای معاون مازندراني رئیس جمهور!
تعدادی از منابع خبری از بازداشت آقای "ی" همسر معاون مازندراني رئیس جمهورکه سمت بازرس ویژه رئیس سازمان و مشاور ارشد را برعهده داشته خبر دادند که پس از آن ماجرای استعفای ....(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.343 seconds.