.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
سفر دوره اي استاندار مازندران آغاز شد
(ادامه)
اختصاص 2 ميليارد تومان براي احياي نساجي مازندران
(ادامه)
رئيس جمهور:يك روز هم از عمر دولت مانده باشد، اصلاحات اقتصادي را عملي مي‌كنيم
(ادامه)
تغيير نماينده عالي دولت نهم در مازندران، در دوازدهمين روز فصل گرما و سومين سال فعاليت دولت دكتر احمدي‌نژاد، در حالي رقم خورد كه در زمان شروع به كار اين دولت نيز مازندران چندين ماه از استاندار بي‌بهره بود.حضور يك استاندار بومي و تلاشگر اگرچه باعث خشنودي مردم مازندران شد ليكن عدم بهره‌مندي ... تغيير استاندار و انتظار تحولي نو
تغيير نماينده عالي دولت نهم در مازندران، در دوازدهمين روز فصل گرما و سومين سال فعاليت دولت دكتر احمدي‌نژاد، در حالي رقم خورد كه در زمان شروع به كار اين دولت نيز مازندران چندين ماه از استاندار بي‌بهره بود.حضور يك استاندار بومي و تلاشگر اگرچه باعث خشنودي مردم مازندران شد ليكن عدم بهره‌مندي ...(ادامه)
حافظه خود را طي 6 دقيقه تقويت کنيد
(ادامه)
انتصاب اولين رييس دانشگاه گلستان
(ادامه)
ايرج نيازآذري عضو شوراي روابط عمومي سخني با استاندار مازندران(ديدگاه)
ايرج نيازآذري عضو شوراي روابط عمومي(ادامه)
در مراسم معارفه و توديع استاندار مازندران سالن شماره يك استانداري مملو از جمعيت بود بطوريكه علاوه بر حضور ايستاده حاضران ، سالنهاي مجاور نشان از ازدهام جمعيت بود. يكي از تفاوت هاي مراسم توديع و معارفه امروز شفقت و كريمي كه حال و هوايي ديگري داشت حاشيه ها/خداحافظي شفقت و سلام كريمي
در مراسم معارفه و توديع استاندار مازندران سالن شماره يك استانداري مملو از جمعيت بود بطوريكه علاوه بر حضور ايستاده حاضران ، سالنهاي مجاور نشان از ازدهام جمعيت بود. يكي از تفاوت هاي مراسم توديع و معارفه امروز شفقت و كريمي كه حال و هوايي ديگري داشت(ادامه)
ابوطالب شفقت كه سكان مديريت ارشد استان مازندران را تا چند روز ديگر به كريمي خواهد سپرد، درباره مسئوليت جديد خود گفت: هرجا نظام مصلحت بداند براي خدمت آماده‌ام. شفقت : همچنان سرباز نظام هستم
ابوطالب شفقت كه سكان مديريت ارشد استان مازندران را تا چند روز ديگر به كريمي خواهد سپرد، درباره مسئوليت جديد خود گفت: هرجا نظام مصلحت بداند براي خدمت آماده‌ام. (ادامه)
تشكيل اتاق فكر وي‍ژه نمايندگان و صنعتگران مازندران
(ادامه)
کیوون برره ای در همایش روز صنعت و معدن
(ادامه)
تفاهم نامه علمي بين دانشگاههاي گرگان و سن پترزبورگ روسيه
(ادامه)
"جهت اطلاع"روزنامه جمهوری اسلامی روز يكشنبه
(ادامه)
سازمان نظام صنفي رايانه‌اي، به عنوان بزرگ‌ترين تشكل صنفي در حوزه فناوري اطلاعات ايران، با گذشت سه سال از تاسيس و تشكيل بخش‌ها و اركان مختلف، سرانجام پست خالي دبيركلي خود را تكميل مي‌كند... نماينده سابق رشت،گزينه دبيركلي نظام صنفي رايانه اي
سازمان نظام صنفي رايانه‌اي، به عنوان بزرگ‌ترين تشكل صنفي در حوزه فناوري اطلاعات ايران، با گذشت سه سال از تاسيس و تشكيل بخش‌ها و اركان مختلف، سرانجام پست خالي دبيركلي خود را تكميل مي‌كند...(ادامه)
جزئيات شكست توطئه ربودن رئيس‌جمهور در سفر عراق
(ادامه)
جشن تولد «گل آقا» در رشت
(ادامه)
استخدام هیات علمی در دانشگاه آزاد ساری
(ادامه)
اولتيماتوم خطيب جمعه رشت به مديران ارشد گيلان!
به طور دوستانه از استاندار مي‌خواهيم در عزل و نصب‌هايي كه انجام مي دهد دقت بيشتري داشته باشد. گيلان قحط الرجال نيست و نيروهاي قوي داريم كه مي‌شود از وجود آنان استفاده كرد بنابراين معتقديم بايد در انتخاب افراد دقت شود... (ادامه)
گفتگویی جالب و خواندنی با وزیر سابق کشور
(ادامه)
رئيس كل دادگستري مازندران:امام خميني(ره)موجب عزت ایران در دنيا شد
(ادامه)
پاسخ مشاور استاندار به پيشنهاد نماينده مردم بهشهر
در پي مصاحبه مقيمي نماينده مردم بهشهر،نكاء وگلوگاه در مجلس شوراي اسلامي با روزنامه بامداد و درج آن در سايت شمال نيوز با ارائه پيشنهادات تعاملي بين نمايندگان و مديران ارشد دستگاههاي اجرايي استان ، جوابيه اي از طرف مشاور استاندار در امور اجرايي و دبير شوراي نواوري و شكوفايي استان ...(ادامه)
ديدار اعضاي شوراي شهر رشت با منتخبان مجلس
(ادامه)
در همايش دهم مديران ارشد صنعت نفت هنگامي که نوبت به سخنراني «علي کردان» قائم مقام وزير نفت رسيد، وي در حين سخنراني‌اش برخي سايت‌ها و رسانه‌ها را متهم به «چرندگويي» کرد و خطاب به مديران ارشد نفتي گفت که تحت تاثير القائات رسانه‌ها قرار نگيرند و اتاق‌هاي کارشان را به ميدان تعارضات تبديل نکنند. کردان: کاسب‌ها من را وزير سايه مي‌خوانند
در همايش دهم مديران ارشد صنعت نفت هنگامي که نوبت به سخنراني «علي کردان» قائم مقام وزير نفت رسيد، وي در حين سخنراني‌اش برخي سايت‌ها و رسانه‌ها را متهم به «چرندگويي» کرد و خطاب به مديران ارشد نفتي گفت که تحت تاثير القائات رسانه‌ها قرار نگيرند و اتاق‌هاي کارشان را به ميدان تعارضات تبديل نکنند. (ادامه)
تجمع 3 روزه فرهنگیان بازنشسته مقابل سازمان آموزش و پرورش مازندران
(ادامه)
همزمان با دعوت دكتر نياز رياست دانشگاه آزاد براي سخنراني ، فضاي سالن مملو از تشويق و فريا دانشجويان شد كه در اين هنگام وي  در ابتداي سخنراني گفت:"من براي اولين بار است كه در مقابل دكتر نياز كم مياورم تشويق حسادت قائم مقام وزير !!!
همزمان با دعوت دكتر نياز رياست دانشگاه آزاد براي سخنراني ، فضاي سالن مملو از تشويق و فريا دانشجويان شد كه در اين هنگام وي در ابتداي سخنراني گفت:"من براي اولين بار است كه در مقابل دكتر نياز كم مياورم تشويق(ادامه)
در مراسمي كه امشب در محل كاخ سعد آباد تهران در حال برگزاري است،مقامات ارشد استان ،استاندار،جمعي از مديران دستگاههاي اجرايي ،تعدادي از نمايندگان مردم مازندران در مجلس شوراي اسلامي و خبرگان رهبري، امشب ميزبان مشاعي،معاون مازندراني رئيس جمهور ... كاخ سعد آباد، ميزبان سران مازندراني
در مراسمي كه امشب در محل كاخ سعد آباد تهران در حال برگزاري است،مقامات ارشد استان ،استاندار،جمعي از مديران دستگاههاي اجرايي ،تعدادي از نمايندگان مردم مازندران در مجلس شوراي اسلامي و خبرگان رهبري، امشب ميزبان مشاعي،معاون مازندراني رئيس جمهور ...(ادامه)
تقدیر از استاد سمیعی گیلانی در دانشگاه گیلان
(ادامه)
اين بارسخن پيرامون حق طبيعي و قانوني مردمي است كه متاسفانه در گذشته به دليل عدم كارشناسي و بي توجهي افرادي از سوادكوه ساقط شده است و كسي چه در شهرستان وچه در استان تاكنون واكنشي مناسبي نسبت به اين موضوع نشان نداده و به راحتي و در كمال خونسردي تنها به تماشاي از دست دادن حق قانوني مردم ...
مقصر اصلي كيست؟!!
اين بارسخن پيرامون حق طبيعي و قانوني مردمي است كه متاسفانه در گذشته به دليل عدم كارشناسي و بي توجهي افرادي از سوادكوه ساقط شده است و كسي چه در شهرستان وچه در استان تاكنون واكنشي مناسبي نسبت به اين موضوع نشان نداده و به راحتي و در كمال خونسردي تنها به تماشاي از دست دادن حق قانوني مردم ... (ادامه)
گزينه‏هاي اصلاح‏طلبان براي انتخابات 88
(ادامه)
قائمشهر قطب بزرگ نساجی می شود
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.387 seconds.