.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
دستگيري سارق سابقه دار دراستان گلستان
(ادامه)
زنگ تلفن شمال نيوز به صدا درآمد در حالي كه بغض گلويش را مي فشرد و شمارش نفس هاي نگرانش ،قدرت تكلم را از او گرفته بود به من گفت : از همه انتظار مي رفت اما از يكي دو كانديداي كه خود را قاري قرآن و نيروهاي حامي دولت ... اشك خشكيده مادر شهيد و رقص آواز در ستاد انتخاباتي كانديداي مدعي حفظ ارزشها
زنگ تلفن شمال نيوز به صدا درآمد در حالي كه بغض گلويش را مي فشرد و شمارش نفس هاي نگرانش ،قدرت تكلم را از او گرفته بود به من گفت : از همه انتظار مي رفت اما از يكي دو كانديداي كه خود را قاري قرآن و نيروهاي حامي دولت ...(ادامه)
۳۷۰۰‬ليتر مشروبات الكلي در گرگان
ماموران انتظامي گرگان، در يك عمليات، بيش از سه هزار و ‪ ۷۰۰‬ليتر مشروبات الكلي كشف كردند. سرهنگ محمد كوهكن سركلانتر انتظامي شهرستان گرگان گفت: پس از اطلاع از تهيه و توزيع مشروبات الكلي توسط فردي ساكن اين شهر و با هماهنگي مقامات قضايي، اين ميزان مشروب از منزل متهم به دست آمد.(ادامه)
تبليغات نامزدهاي انتخابات در ساري شتاب بيشتري گرفت
(ادامه)
مرگ سه دانشجو در آمل
نشت گاز منو اكسيد كربن در اتاق خواب سه دانشجوي دانشگاه آزاد اسلامي واحد آيت‌الله آملي آمل موجب مرگ اين سه تن شد. به گزارش روز شنبه اورژانس ‪ ۱۱۵‬شهرستان آمل روز جمعه به وسيله همسايه‌ها و خانواده يكي از دانشجويان كه از رشت براي ديدار فرزندشان به آمل آمده بودند خبر مسمومت و فوت اين سه نفر در منزلي در خيابان امام رضا (ع) آمل گزارش داده شد.(ادامه)
خودسوزی مرد 35ساله‌ بابلی
اختلافات خانوادگي باعث شد تا مرد 35 ساله‌اي در شهرستان بابل اقدام به خودسوزي كند. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس،اين حادثه تلخ در حالي روي داد كه اين زوج جوان به دليل انتخاب محل سكونت دچار مشكل شده بودند‌. (ادامه)
ساخت يك كندوى عجيب در آستارا
در يك حادثه نادر طبيعى، گروهى از زنبورهاى زرد وحشى در يكى از روستاهاى شهرستان آستارا اقدام به ساخت يك كندوى بسيار بزرگ كرده اند. اين كندو در منزلى در روستاى «سيبلى» در ۱۰ كيلومترى آستارا ساخته شده كه ۶۰ سانتيمتر ارتفاع و ۴۰ سانتيمتر عرض دارد. هم اكنون حدود يك هزار (ادامه)
كشف بيش از 70 سند جعلي در علي آباد
فردي كه اقدام به جعل شناسنامه، كارت ملي و كارت پايان خدمت مي كرد 16 آبان ماه پس از اطلاع و گزارشات مردمي به پليس و تحقيقات و بررسي هاي انجام شده دستگير و جهت بررسي روانه بازداشتگاه گرديد. (ادامه)
مرد بابلي از دست سارقان جان سالم به در برد
مرد 36 ساله بابلي در حالي از دست سارقان جان سالم به در برد كه 4 سارق مبلغ 47 ميليون ريال اين فرد را به سرقت بردند. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، «ح- قاسمي» كه بزاز است در مورد چگونگي اين حادثه گفت: چند روز گذشته اين مبلغ پول را از بانك گرفتم، خواستم (ادامه)
انهدام يك شركت بزرگ گلدكوئيست در رودبار
پليس گيلان از متلاشي شدن يك شركت بزرگ گلدكوئيست در رودبار خبر داد. به گزارش شمال نیوز به نقل فارس ، مركز اطلاع‌رساني پليس گيلان اعلام کرد:در پي گزارشات مردمي از طريق مركز فوريت هاي پليسي 110(ادامه)
بر اثراختلاف خانوادگي ، زني در بابل همسرش را با چند ضربه تبر به قتل رساند. ح.م كه اهل يكي از روستاهاي بابل است بر اثر مشاجره لفظي با همسرش در شب حادثه، نيمه‌هاي شب زماني‌كه همسرش كاملاً در خواب بود... آن زن با تبر آمد !
بر اثراختلاف خانوادگي ، زني در بابل همسرش را با چند ضربه تبر به قتل رساند. ح.م كه اهل يكي از روستاهاي بابل است بر اثر مشاجره لفظي با همسرش در شب حادثه، نيمه‌هاي شب زماني‌كه همسرش كاملاً در خواب بود...(ادامه)
دستگيري سارق كابلهاي برق در رودسر
به گزارش شمال نيوز به نقل از فارس مركز اطلاع‌رساني پليس گيلان اعلام كرد، عليرضا ـ م، 23 ساله به اتهام 3 فقره سرقت سيم برق در ساحل درياي رودسر، يك فقره سرقت در روستاي تميجان، يك فقره سرقت در روستاي وليسه، دو فقره سرقت در كلاچاي، يك فقره سرقت در رحيم‌آباد و 4 فقره سرقت در(ادامه)
وسوسه شيطاني، خلأ ايماني فردي تبهكار و برق طلاي النگوها باعث مرگ پيرزن 71ساله قائم شهري شد.ماهرو نوشيروان پور در روز 26شهريور در منزلش به قتل رسيد و جسد وي فرداي آن روز شناسايي شد كه قاتل ... برق النگوهاي طلا قاتل جان پيرزن قائم شهري
وسوسه شيطاني، خلأ ايماني فردي تبهكار و برق طلاي النگوها باعث مرگ پيرزن 71ساله قائم شهري شد.ماهرو نوشيروان پور در روز 26شهريور در منزلش به قتل رسيد و جسد وي فرداي آن روز شناسايي شد كه قاتل ...(ادامه)
قاتلان پيرمرد بابلي امروز اعدام میشوند
دادستان شهرستان بابل اعلام كرد: دو قاتل كه پيرمردي را در سال 1382 در منزلش به قتل رسانده بودند روز پنجشنبه مجازات مي‌شوند. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ،فضل‌الله وكيلي‌راد گفت: قاتلان پيرمرد بابلي (ادامه)
سیده فاطمه میرانی کناری فرهنگ سازی در تلفنهای سه رقمی (118) (يادداشت)
سیده فاطمه میرانی کناری(ادامه)
حرف‌ اول: همه چيز با نگاه به يك عكس شروع شد؛ عكسي كه مادر شهيدي را نشان مي‌داد كه به همراه يكي ديگر، پيكر مطهر پسر شهيدش را غسل مي‌داد. با ديدن اين عكس، انقلابي در وجود آدم ايجاد مي‌شود و باورش كمي براي بعضي‌ها ... عجب صبري دارد اين مادر!
حرف‌ اول: همه چيز با نگاه به يك عكس شروع شد؛ عكسي كه مادر شهيدي را نشان مي‌داد كه به همراه يكي ديگر، پيكر مطهر پسر شهيدش را غسل مي‌داد. با ديدن اين عكس، انقلابي در وجود آدم ايجاد مي‌شود و باورش كمي براي بعضي‌ها ...(ادامه)
بهره‌مندی230هزار معلول مازندرانی از خدمات بهزيستي
قائم مقام معاون توانبخشي بهزيستي استان مازندران گفت: 230 هزار معلول ناشنوا،نابينا، جسمي،حركتي وذهني از خدمات بهزيستي اين استان استفاده مي‌كنند. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس در ساری،جواد شهميرزادي افزود: بهزيستي در بخش‌هاي درمان، كمك هزينه تحصيل، لوازم ضروري منزل، اشتغال و (ادامه)
هشدار پليس به خانواده دانش آموزان
(ادامه)
در يك پديده نادر يك بوقلمون نر در شهرستان رودسر بر روي تخم‌ها خوابيده و جوجه به دنيا آورد. اين بوقلمون نر در منزل يك روستايي در روستاي ماچيان بر روي چند تخم خوابيده و در حال حاضر داراي 5 جوجه است. درشهرستان رودسربوقلمون نرصاحب جوجه شد
در يك پديده نادر يك بوقلمون نر در شهرستان رودسر بر روي تخم‌ها خوابيده و جوجه به دنيا آورد. اين بوقلمون نر در منزل يك روستايي در روستاي ماچيان بر روي چند تخم خوابيده و در حال حاضر داراي 5 جوجه است.(ادامه)
تبريك تسليت گونه هفته جانباز به ايثارگران (بخوانيد)
ثمانه اكوان (ادامه)
ماجرای عروسی دختریکی ازسران نظام به نقل ازهمسایه
مدت قابل توجهي،‌ همساية خانوادة‌ عروس بوديم و به همين دليل رابطه دوستي صميمي بين ما و خانواده آنها برقرار شده بود. شايد به همين خاطر بود كه كارت دعوت عروسي دخترشان را براي ما هم فرستادند. وقتي كارت را ديديم خيلي خوشحال شديم و در عين حال برانگيخته. كارت دعوت خيلي ساده بود. (ادامه)
در مازندران با 10 حزب امکان تشکیل خانه احزاب وجود ندارد
یکی از وظایف مدیران دولت نهم پاسخگوئی است که در این خصوص باید مدیران ما نسبت به مطبوعات و رسانه ها ارتباط نزدیکی داشته باشند و پاسخگوی عملکرد دستگاهها باشند. (ادامه)
دستگيري يك سارق حرفه‌اي در رشت
(ادامه)
بحران مسكن و اجاره نشيني در شهرهاي مازندران (گزارش)
(ادامه)
انهدام بزرگترين باند جعل اسناد درگيلان
(ادامه)
کشف يك كارگاه مشروب‌سازي در نوشهر
(ادامه)
دستگيري جاعل اسناد دولتي در رشت
(ادامه)
7کشته وزخمي براثر برخورد3موتورسيكلت
(ادامه)
كشف بيش از هزار ليتر مشروب الكلي در رشت
(ادامه)
مجرى اتوبان رشت-قزوين مورد ضرب و جرح قرار گرفت ‌
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.81 seconds.