.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
دستگيری يك باند خانوادگي تهيه و توزيع مواد مخدر در گيلان
(ادامه)
خسارت سيل به ‌هزار واحد مسكوني در گلستان
(ادامه)
من و شهيد طوسي در عمليات فاو و در حادثه رانندگي زخمي شده بوديم من از ناحيه پا و طوسي از ناحيه دست، با همان حالت من داخل ويلچر به ‌همراه ايشان به زيارت رفتيم كه آقايي به ‌سمت شهيد طوسي آمد و رفتند و برگشتند بعد ايشان گفتند خانم بيا برويم جايي تا بهتر زيارت كنيم، رفتيم به سمت ضريح امام رضا (ع) ديدم آنجا طوسي به من مي‌گويد برايم دعا كن تا شهيد شوم چون تا تو از خدا نخواهي خدا به ‌من اين مقام را ارزاني نمي‌كند... روایت همسر شهید طوسی از رشادتها ...
من و شهيد طوسي در عمليات فاو و در حادثه رانندگي زخمي شده بوديم من از ناحيه پا و طوسي از ناحيه دست، با همان حالت من داخل ويلچر به ‌همراه ايشان به زيارت رفتيم كه آقايي به ‌سمت شهيد طوسي آمد و رفتند و برگشتند بعد ايشان گفتند خانم بيا برويم جايي تا بهتر زيارت كنيم، رفتيم به سمت ضريح امام رضا (ع) ديدم آنجا طوسي به من مي‌گويد برايم دعا كن تا شهيد شوم چون تا تو از خدا نخواهي خدا به ‌من اين مقام را ارزاني نمي‌كند...(ادامه)
حاشيه های حضور وزير كشور در آمل
(ادامه)
بررسي مشكلات شرق مازندران با حضور کردان در فرمانداري بهشهر
(ادامه)
خاطرات آيت الله هاشمي رفسنجاني در يادداشت هاي دوران دفاع مقدس (ديدگاه)
(ادامه)
دعای روز بیست‌‌و یکم ماه رمضان
(ادامه)
گرچه بنده در رویکرد سیاست خارجی و نحوه حکمرانی و ویژگی‌های لازم حکمرانان و نحوه برخی مراودات خارجی با آقای موسویان و جریان حامی‌شان اختلافاتی دارم و یکسان نمی‌اندیشم ، ولی حساب این مسائل، از حساب ضرورت حفظ حقوق مسلمانان و همه افراد جامعه ... توکلی در نامه‌‌اي خطاب به موسویان ،حلالم کن
گرچه بنده در رویکرد سیاست خارجی و نحوه حکمرانی و ویژگی‌های لازم حکمرانان و نحوه برخی مراودات خارجی با آقای موسویان و جریان حامی‌شان اختلافاتی دارم و یکسان نمی‌اندیشم ، ولی حساب این مسائل، از حساب ضرورت حفظ حقوق مسلمانان و همه افراد جامعه ...(ادامه)
شايد اين تصور ايجاد شود كه انتخاب كردان از طرف احمدي نژاد معلول چه براهين و حجتي است ؟ و يا به عبارتي اقاي كردان از چه ويژگي ها و سكناتي در امور اجرايي ، سياسي و مديريتي برخوردار بوده كه احمدي نژاد با ان همه حساسيت و جايگاه وزارت كشور بعد از رفتن اقاي پورمحمدي نسبت به ان اهتمام كرده است ؟ صورت مساله روشن و پاسخ ان نيز معلوم و معين است. آبشخور تخريب كردان از كجاست ؟
شايد اين تصور ايجاد شود كه انتخاب كردان از طرف احمدي نژاد معلول چه براهين و حجتي است ؟ و يا به عبارتي اقاي كردان از چه ويژگي ها و سكناتي در امور اجرايي ، سياسي و مديريتي برخوردار بوده كه احمدي نژاد با ان همه حساسيت و جايگاه وزارت كشور بعد از رفتن اقاي پورمحمدي نسبت به ان اهتمام كرده است ؟ صورت مساله روشن و پاسخ ان نيز معلوم و معين است.(ادامه)
جديدترين استفتائات از مقام معظم رهبری(يادداشت)
(ادامه)
دستگيري قاچاقچيان خانوادگي در تنکابن
(ادامه)
كشف انبار بزرگ تجهيزات گيرنده ماهواره در گرگان
(ادامه)
خاطرات منتشر نشده همسر امام خميني (ره)
(ادامه)
ورود غیر قانونی مسئولان باشگاه پگاه به منزل دست نشان
(ادامه)
طرح اقتدار پليس و دستگيري 23 مجرم سابقه‌دار در مازندران
(ادامه)
دستگیری يك باند فساد ‪ ۱۷‬نفره در بابل
(ادامه)
ناگفته‌هاي زندگي خصوصي رهبر انقلاب
(ادامه)
طلاق به خاطر يک کيلو خيار !
(ادامه)
جهت اطلاع جمهوری اسلامی 3 شنبه
(ادامه)
دیدار انتخاباتی خاتمی و هاشمی
(ادامه)
دو نوجوان باعث مرگ يك پيرمرد در رشت شدند
(ادامه)
پاسخ اعتمادملی به کارگزاران درباره 50 هزارتومان
(ادامه)
"جهت اطلاع"روزنامه جمهوری اسلامی روز شنبه
(ادامه)
حسین سخنور اگر رجایی بود ... گفتگو با همسر شهید رجایی
حسین سخنور(ادامه)
علي كوچولو امام داماد شد
(ادامه)
دستگيري سارق زورگير دانشجويان گرگاني
(ادامه)
زندگینامه امام خمینی از ولادت تا رحلت
(ادامه)
شماری از مشترکان غرب مازندران از قطع و خاموشیهای مکرر برق در این منطقه گردشگر پذیر انتقاد دارند و خواستار توجه و رسیدگی مسئولان امر به این مهم شدند... انتقاد مشترکان از خاموشی های مکرر برق
شماری از مشترکان غرب مازندران از قطع و خاموشیهای مکرر برق در این منطقه گردشگر پذیر انتقاد دارند و خواستار توجه و رسیدگی مسئولان امر به این مهم شدند...(ادامه)
جواني در رشت پدر و مادرش را با داس كشت
(ادامه)
عیادت سیاسی
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.238 seconds.